Ja, ik ben juist van mening dat de 70s oververtegenwoordigd zijn tov de jaren 80, dus ik stem wel op jaren 80 nummers.quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:11 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik ook steeds meer. Dit jaar al 66%. Ik heb wel die zelf opgelegde grens rond 1970, maar dat zegt juist ook wel iets over deze lijst.
Ja dat vind ik dus ook, daarom kies ik voor '50 en '60. Zelfde idee, andere richting.quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik ben juist van mening dat de 70s oververtegenwoordigd zijn tov de jaren 80, dus ik stem wel op jaren 80 nummers.
Zondagmiddag buitenveldert genot
Dat is ook niet zo lastig, wat een vreselijk lied is dit toch.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Het origineel van Johan Derksen & Wilfred Genee is beter
Niet best idd.. Wel meteen een stemplaatje er achteraan met Guitar Manquote:Op dinsdag 23 november 2021 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo lastig, wat een vreselijk lied is dit toch.
Daniel Dekker snapt wel meer niet.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daniel Dekker snapt het verschil tussen + en - niet, verwacht je toch ook niet
Yup, een vergeten nummertje als From The Underworld van The Herd is er als voorbeeld helaas uitgevallen dit jaarquote:Op dinsdag 23 november 2021 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je merkt wel dat de nummers die de Top 2000 nog halen over het algemeen in de lift zijn, en dat de verliezers vooral de 'vergeten' nummers zijn (muv Franstalig). Ook deze staat weer hoger dan ooit.
Volgens mij was het ooit de bedoeling dat dit een soort vangnetlijst voor de Top2000 moest worden. Dat ging de eerste tien jaar ook best redelijk. Maar met die shuffle van 3 naar 2 en van 2 naar 5 is het allemaal wat te snel gegaan. Zie ook die iets te moderne stemlijstjes van Haandrikman, B. waar ik ieder jaar weer over val.quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je merkt wel dat de nummers die de Top 2000 nog halen over het algemeen in de lift zijn, en dat de verliezers vooral de 'vergeten' nummers zijn (muv Franstalig). Ook deze staat weer hoger dan ooit.
Ja hoor, de beuk er in, zet 'm op...quote:Op dinsdag 23 november 2021 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
2x Robert Long, houden we het vol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |