Ik zou me sowieso nooit ergens voor schamen. Wie gaat er wat van zeggen dan?quote:Op woensdag 24 november 2021 11:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heb een zwak voor Eva Cassidy. Moet ik me daarvoor schamen?
Haha, als ik bv. in het Top 2000 forum zou zeggen dat ik Bloasmuziek best een leuk sfeervol nummertje vind, zijn er vast wel wat die daar iets van zouden zeggenquote:Op woensdag 24 november 2021 11:39 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zou me sowieso nooit ergens voor schamen. Wie gaat er wat van zeggen dan?
Dan moeten zij er niet op stemmen. Als 'kenners uit de industrie' Get ur freak on op 8 zetten in de Rolling Stone 500, dan is wat mij betreft alles geoorloofd. Behalve 35 keer dezelfde artiest stemmen.quote:Op woensdag 24 november 2021 11:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Haha, als ik bv. in het Top 2000 forum zou zeggen dat ik Bloasmuziek best een leuk sfeervol nummertje vind, zijn er vast wel wat die daar iets van zouden zeggen
Jij mag dat vindenquote:Op woensdag 24 november 2021 11:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Haha, als ik bv. in het Top 2000 forum zou zeggen dat ik Bloasmuziek best een leuk sfeervol nummertje vind, zijn er vast wel wat die daar iets van zouden zeggen
Eens met in ieder geval deze en de vorige ja. Dit stond in de eerste jaren van de Evergreen nog steevast top 10quote:Op woensdag 24 november 2021 11:44 schreef cafca het volgende:
Dit is echt zo'n nummer wat ik zelf nooit op zou zetten, maar wel leuk is om in zo'n lijst een keer terug te horen.
Geldt voor de komende 2,3 ook trouwens
Missy is zo walgelijk overgewaardeerd in bepaalde kringenquote:Op woensdag 24 november 2021 11:45 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dan moeten zij er niet op stemmen. Als 'kenners uit de industrie' Get ur freak on op 8 zetten in de Rolling Stone 500, dan is wat mij betreft alles geoorloofd. Behalve 35 keer dezelfde artiest stemmen.
Ooit op nr 3, zelfs!quote:Op woensdag 24 november 2021 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens met in ieder geval deze en de vorige ja. Dit stond in de eerste jaren van de Evergreen nog steevast top 10
Snollebollekes in de Top 2000 zou wel echt een ho, stop zijn tochquote:Op woensdag 24 november 2021 11:45 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dan moeten zij er niet op stemmen. Als 'kenners uit de industrie' Get ur freak on op 8 zetten in de Rolling Stone 500, dan is wat mij betreft alles geoorloofd. Behalve 35 keer dezelfde artiest stemmen.
1 van de 500 kan ik nog wel een soort van accepteren, maar dit vond ik wel echt de grootste misser in die lijst. Daardoor ben ik wel gelijk heel anders naar stemmen in het algemeen gaan kijken. Als dit al 'kan' waarom zou je dan nog een doorsneelijstje moeten fileren?quote:Op woensdag 24 november 2021 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Missy is zo walgelijk overgewaardeerd in bepaalde kringen
Zal vooral door de aanstekelijke Timbaland sample komen dat dat nummer door 'kenners uit de industrie' wordt gewaardeerdquote:Op woensdag 24 november 2021 11:45 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik vind de basement jaxx remix van 4 my people eigenlijk haar enige nummer wat het luisteren waard is. Ik heb niks tegen hiphop en niks tegen vrouwen, maar dit scoort ook gewoon extra omdat het een rappende vrouw is, dat is uniek!1!!1quote:Op woensdag 24 november 2021 11:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zal vooral door de aanstekelijke Timbaland sample komen dat dat nummer door 'kenners uit de industrie' wordt gewaardeerd
Ik denk dat zelfs de Top 2000 het zal moeten doen met enkel Apologize dat er 2 jaar in stond. Ja, of je moet die Milow-cover meerekenen.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:03 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ben ook meer een fan van later werk van die man (bijna alles met Nelly F vind ik wel aan te horen). Maar of dat ooit de Evergreen haalt...
Cry me a river. Maar dat is het inderdaad volgens mij, Justins andere werk in de lijst is van andere producers meen ik.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs de Top 2000 het zal moeten doen met enkel Apologize dat er 2 jaar in stond. Ja, of je moet die Milow-cover meerekenen.
Oja, die staat er wel in inderdaad.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:09 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Cry me a river. Maar dat is het inderdaad volgens mij, Justins andere werk in de lijst is van andere producers meen ik.
quote:When I was seventeen,
I drank some very good beer,
I drank some very good beer
I purchased with a fake ID.
My name was Brian McGee,
I stayed up listenin' to Queen
When I was seventeen.
quote:Op woensdag 24 november 2021 09:34 schreef Chiappucci het volgende:
Als prille dertiger met redelijk veel muziekkennis ontdek ik hier elk kwartier een nieuw nummer
Aan mij lag het niet. Het is sowieso raar dat de meeste Everly's doodleuk zakken in deze lijst.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo staat Cathy's Clown er niet in?
quote:“Die #Top2000. De tering.Alsof je met 2000 schoonvaders in een oude Ford zit & ze willen allemaal hun favoriete nummer aan je laten horen.”
Dit moet dan wel de reden zijnquote:
Toch is ook de Top 2000 een beetje doorgeslagen, maar het is wel lekker dat er gewoon ruimte is voor Radiohead, The Sex Pistols, Echoes en Taylor Swift is in de Top 2000. Het doorslaan zit hem vooral in de waan-van-de-dag noteringen die er snel uit vliegen, waarvan ik moet zeggen dat ik 50% op persoonlijke titel gewoon minder vind dan 80% in deze lijst. Wellicht ook omdat te vaak gehoord, want als ik moet kiezen tussen Roar of Zwei Kleine Italiener opzetten denk ik dat ik toch eerder voor Roar ga.quote:Op woensdag 24 november 2021 12:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nu ik deze lijst zo een paar dagen aanhoor, ben ik toch wel content met de koers die de T2K is gaan varen.
Anders was die beleving nog steeds als in die tweet van James Worthy 10 jaar geleden.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |