SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Coñoquote:Op maandag 22 november 2021 12:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet zo boeiend hoor
Wine pon mi cocky girl make it work
Het begin was goed en daarna dacht ik 'dit is voor het moment van de dag even te veel'quote:Op maandag 22 november 2021 12:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind deze geweldig, maar is misschien wat te experimenteel
Past ook wel in het rijtje jaquote:Op maandag 22 november 2021 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Coño![]()
Daarbij moet ik ook altijd denken aan
Grotere gordijnen kopen danquote:Op maandag 22 november 2021 12:45 schreef dud0r het volgende:
De zon schijnt net langs het gordijn in m'n oog.
gruwelijk irritant
3 cm verzitten?quote:Op maandag 22 november 2021 12:45 schreef dud0r het volgende:
gruwelijk irritant
Net de zonwering omlaaggedaanquote:Op maandag 22 november 2021 12:45 schreef dud0r het volgende:
gruwelijk irritant
Weet je hoe vermoeiend dat isquote:
Ja eigenlijk wel. ze komen ook net niet tot de vensterbank waar ik me aan erger maar dat komt wel een keer.quote:Op maandag 22 november 2021 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grotere gordijnen kopen dan
tosti kaas vockingworstquote:
bij je tostiquote:
Ohja, even vergetenquote:Op maandag 22 november 2021 12:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weet je hoe vermoeiend dat is
[..]
Ja eigenlijk wel. ze komen ook net niet tot de vensterbank waar ik me aan erger maar dat komt wel een keer.
Verwarmingen schoonmaken is echt shit, en super viesquote:Op maandag 22 november 2021 12:50 schreef Ama het volgende:
Ik heb gordijnen in de slaapkamer voor de verandering open (want schilder) maar had ik bijna beter niet kunnen doen. Nu moet ik wel schoonmaken straks daar, met gordijnen dicht lijkt het zo schoon achter de verwarming.
Bedoelde meer onder het gordijn.quote:Op maandag 22 november 2021 12:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Verwarmingen schoonmaken is echt shit, en super vies
Klinkt goedquote:Op maandag 22 november 2021 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zo tomatensoep met balletjes en extra soepgroenten met kaascrackers en gebakken tapasspek
Gewoon op laten drogen en weer dicht doenquote:Op maandag 22 november 2021 12:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Met gordijnen dicht lijkt dat altijd wel schoon.
Gadverdamme smeerlapquote:Op maandag 22 november 2021 12:56 schreef Ama het volgende:
Ik haal net een baguette uit de oven. Flikker er zo wat tonijnsalade op.
quote:Op maandag 22 november 2021 12:56 schreef Ama het volgende:
Het is een huisdier aan stof dus kan het niet negeren.quote:Op maandag 22 november 2021 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon op laten drogen en weer dicht doen
quote:Op maandag 22 november 2021 12:57 schreef Ama het volgende:
Ik hoor die man bijna denken kut hoe krijg ik dit paneel ook lelijk creme/geel ipv wit.
MI van tonijnsalade die van grote hoogte op die baquette wordt geflikkerdquote:Op maandag 22 november 2021 12:56 schreef Ama het volgende:
beats per hour?quote:Op maandag 22 november 2021 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn hartslag zakt naar 68 bphToch een indicatie dat het beter gaat met mijn gezondheid
68 hartslagen per uur klinkt anders niet goedquote:Op maandag 22 november 2021 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn hartslag zakt naar 68 bphToch een indicatie dat het beter gaat met mijn gezondheid
Dat is de truc. En in de winter ga ik die kasten dan weer opruimen zodat ik ze weer kan vullen met zooiquote:Op maandag 22 november 2021 13:00 schreef Ama het volgende:
Iedereen: Wat is je huis netjes.
Gangkast ligt vol meuk maar ziet toch niemand.
Wel lekker zuinig. Kun je 4000 jaar oud worden of zoquote:Op maandag 22 november 2021 13:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
68 hartslagen per uur klinkt anders niet goed
Ik heb het voordeel dat alles er nu uit is dus kan ik de helft naar de stort doen zaterdag.quote:Op maandag 22 november 2021 13:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is de truc. En in de winter ga ik die kasten dan weer opruimen zodat ik ze weer kan vullen met zooi
ben je druk bezig ofzo?quote:
Ik wil nog niet eens 100 jaar op deze aarde leven.quote:Op maandag 22 november 2021 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel lekker zuinig. Kun je 4000 jaar oud worden of zo
Nee ik erger mij aan die schilder. Helpt vast ook niet.quote:Op maandag 22 november 2021 13:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
ben je druk bezig ofzo?
62 nu en 58 in rust. vind ik hoog voor rust, de tijden dat ik rond 53 in rust zat zijn wel voorbij
Lekker tranquilo levenquote:Op maandag 22 november 2021 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel lekker zuinig. Kun je 4000 jaar oud worden of zo
Wees gerust dat ga je ook niet halen. nog 27 jaar en dan is het afgelopen met de aardequote:Op maandag 22 november 2021 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil nog niet eens 100 jaar op deze aarde leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Vind je dat hoog? Ik kwam van 85 in rustquote:Op maandag 22 november 2021 13:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
ben je druk bezig ofzo?
62 nu en 58 in rust. vind ik hoog voor rust, de tijden dat ik rond 53 in rust zat zijn wel voorbij
Ohh, fijn gevoel is datquote:Op maandag 22 november 2021 13:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb het voordeel dat alles er nu uit is dus kan ik de helft naar de stort doen zaterdag.
Doe dat dan ook niet.quote:Op maandag 22 november 2021 13:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ik erger mij aan die schilder. Helpt vast ook niet.
Voor mezelf vind ik dat hoog jaquote:Op maandag 22 november 2021 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind je dat hoog? Ik kwam van 85 in rust
Oh mooi, dan geef ik even door dat ik geen premie ga betalen voor mijn pensioenquote:Op maandag 22 november 2021 13:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wees gerust dat ga je ook niet halen. nog 27 jaar en dan is het afgelopen met de aarde
Jawel want wil gewoon dat ik de gang en badkamervloer kan schoonmaken.quote:
quote:Op maandag 22 november 2021 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh mooi, dan geef ik even door dat ik geen premie ga betalen voor mijn pensioen
200 bpm, let's goooooquote:Op maandag 22 november 2021 13:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik zit altijd al hoog, wil het nog geen eens meer weten
quote:Op maandag 22 november 2021 13:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wees gerust dat ga je ook niet halen. nog 27 jaar en dan is het afgelopen met de aarde
oh dat valt wel meequote:
quote:
behalve aan de drugs zittenquote:
quote:Op maandag 22 november 2021 13:10 schreef LTVDK het volgende:
Zo dat was een nuttig monteursbezoek, even de kabels doorgemeten en geconcludeerd dat inderdaad de kabel stuk is. En nu wordt de opdracht weer naar de aannemer gestuurd die het vorige week heeft gesloopt en misschien dat die vanmiddag nog langs kunnen komen
quote:Op maandag 22 november 2021 13:10 schreef LTVDK het volgende:
Zo dat was een nuttig monteursbezoek, even de kabels doorgemeten en geconcludeerd dat inderdaad de kabel stuk is. En nu wordt de opdracht weer naar de aannemer gestuurd die het vorige week heeft gesloopt en misschien dat die vanmiddag nog langs kunnen komen
Het is ze geraden, ze belden me wel van de klantenservice precies op het moment dat de monteur binnenkwamquote:Op maandag 22 november 2021 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
krijg je iets van korting nu van ziggo?
Ja is een prima aanwijzing.quote:Op maandag 22 november 2021 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is dat zo laag, omdat je conditie vrij goed is?quote:Op maandag 22 november 2021 13:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja is een prima aanwijzing.
In rust bv was mijne het laagst 49 bpm en nu tijdens rustig werk zo’n 65-75
quote:
Honing, gewoon honing? Zo? Puur?quote:Op maandag 22 november 2021 13:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zin in honing, raar wat dat is voor het eerst ooit, denk ik
Maar even een maandje abonnementsgeld terug gaan eisen.quote:Op maandag 22 november 2021 13:10 schreef LTVDK het volgende:
Ja of over een beenhammetje heen of zo, ben er nog niet helemaal uit, misschien zo wel met een wijsvinger en dan likken.quote:
Hmmm strange, geniet er vanquote:Op maandag 22 november 2021 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of over een beenhammetje heen of zo, ben er nog niet helemaal uit, misschien zo wel met een wijsvinger en dan likken.
quote:Op maandag 22 november 2021 13:20 schreef Ama het volgende:
Ik eet alleen honing als het om pinda's zit of door mosterdsaus.
of opgelost in warme melkquote:Op maandag 22 november 2021 13:20 schreef Ama het volgende:
Ik eet alleen honing als het om pinda's zit of door mosterdsaus.
quote:Op maandag 22 november 2021 13:20 schreef Ama het volgende:
Broodje warme beenham met honing mosterdsaus is beste ooit.
Brrquote:Op maandag 22 november 2021 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of opgelost in warme melkLekker als je een schrale keel hebt
Net moest het nog tonijnsalade wezen. Bagageloket dat je dr bentquote:Op maandag 22 november 2021 13:20 schreef Ama het volgende:
Broodje warme beenham met honing mosterdsaus is beste ooit.
Jij snapt me.quote:Op maandag 22 november 2021 13:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vind honing niet lekker en mosterd niet lekker maar honingmosterdsaus wel
moet er ook nog een romp aan zitten of is dit genoegquote:Op maandag 22 november 2021 13:20 schreef UitStraling het volgende:
Mijn hartslag gaat alleen omhoog van blote vrouwenbenen en blote vrouwenarmen.
Oke Brabantse Bourgondiër.. Ik vind beenham samen met een slavink het meest inferieure stukjes vlees.quote:Op maandag 22 november 2021 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of over een beenhammetje heen of zo, ben er nog niet helemaal uit, misschien zo wel met een wijsvinger en dan likken.
Dat wisten we al langerquote:
quote:Op maandag 22 november 2021 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke Brabantse Bourgondiër.. Ik vind beenham samen met een slavink het meest inferieure stukjes vlees.
Had je toch iets hoger ingeschat
Ik zeg toch niet dat ik een broodje beenham eet? Zeg alleen dat het fucking lekker is.quote:Op maandag 22 november 2021 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net moest het nog tonijnsalade wezen. Bagageloket dat je dr bent
Ja liefst wel anders is het wel erg raar.quote:Op maandag 22 november 2021 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
moet er ook nog een romp aan zitten of is dit genoeg
Ik jugde nietquote:Op maandag 22 november 2021 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja liefst wel anders is het wel erg raar.
Hoi, ik ben Crack_ en ik zit graag op fok. Hihi.quote:Op maandag 22 november 2021 13:23 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb over 10 minuten een webinar en hoop dat er genoeg mensen zijn zodat we niet onszelf hoeven voor te stellen
Sommige mensen zijn niet zo moeilijk.quote:Op maandag 22 november 2021 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja liefst wel anders is het wel erg raar.
quote:Op maandag 22 november 2021 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
moet er ook nog een romp aan zitten of is dit genoeg
Slavink ben ik het zeer ernstig mee eens, weet nog steeds niet wat het nou precies is, smaakt naar een reeds maandenlang dood vogeltje en dan heeft dat arme vieze vogeltje ook nog eens weinig plezier gehad in het leven.quote:Op maandag 22 november 2021 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke Brabantse Bourgondiër.. Ik vind beenham samen met een slavink het meest inferieure stukjes vlees.
Had je toch iets hoger ingeschat
Ben ik er wel meteen van afquote:Op maandag 22 november 2021 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Crack_ en ik zit graag op fok. Hihi.
jij vindt alles lekker wandelend vuilnisvat dat je er bentquote:
Alsof jij geen slavink lust.quote:Op maandag 22 november 2021 13:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
jij vindt alles lekker wandelend vuilnisvat dat je er bent
Die vind ik vaak te zoutquote:
Hi, I'm Crack. Over to you Cocaine!quote:Op maandag 22 november 2021 13:23 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb over 10 minuten een webinar en hoop dat er genoeg mensen zijn zodat we niet onszelf hoeven voor te stellen
"En Ik heb een tekening van een paarse pony met een enorme penis op mijn slaapkamer"quote:Op maandag 22 november 2021 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Crack_ en ik zit graag op fok. Hihi.
Ik ontken alles. Ik eet amper dingen.quote:
quote:Op maandag 22 november 2021 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hi, I'm Crack. Over to you Cocaine!
en dit is anatomisch gezien super interessant hoorquote:Op maandag 22 november 2021 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"En Ik heb een tekening van een paarse pony met een enorme penis op mijn slaapkamer"
quote:Op maandag 22 november 2021 13:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
jij vindt alles lekker wandelend vuilnisvat dat je er bent
quote:Op maandag 22 november 2021 13:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ontken alles. Ik eet amper dingen.
Boks.quote:
Ja dat is vaak om de kadaverlucht en de lijm te verbloemen.quote:Op maandag 22 november 2021 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boks.
Heb dat wel met veel bewerkt vlees.
Dus bijv. vooraf gemarineerd
quote:Op maandag 22 november 2021 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slavink ben ik het zeer ernstig mee eens, weet nog steeds niet wat het nou precies is, smaakt naar een reeds maandenlang dood vogeltje en dan heeft dat arme vieze vogeltje ook nog eens weinig plezier gehad in het leven.
Maar daar ga je al, ik lust niet graag varkensgehakt.quote:Slavink is een rolletje varkens- of half-om-half-gehakt omwikkeld met spek.
Ligt wel heel erg aan het soort marinade vind ik. Er zijn inderdaad marinades bij waar het vocht achter je oogballen vandaan gezogen wordt zo zout zijn zequote:Op maandag 22 november 2021 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boks.
Heb dat wel met veel bewerkt vlees.
Dus bijv. vooraf gemarineerd
quote:Op maandag 22 november 2021 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is vaak om de kadaverlucht en de lijm te verbloemen.
Klopt wel, want ik had ooit een keer de fout gemaakt om bbq vlees te kopen, wat al gemarineerd was.quote:Op maandag 22 november 2021 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is vaak om de kadaverlucht en de lijm te verbloemen.
Laat lekker gaan, hij eet alleen maar gebruikte Tena Lady'squote:
quote:Op maandag 22 november 2021 13:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt wel heel erg aan het soort marinade vind ik. Er zijn inderdaad marinades bij waar het vocht achter je oogballen vandaan gezogen wordt zo zout zijn ze
quote:Op maandag 22 november 2021 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Maar bijv. gemarineerde chickenwings of kipkluifjes, bohhhh bohhhh dat vind ik dan wel weer meevallen, ook al zal dat ook best zout zijn
Hoezo kijk ik hier niet eens meer van op?quote:Op maandag 22 november 2021 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat lekker gaan, hij eet alleen maar gebruikte Tena Lady's
Ergens is het wel milieuvriendelijk en tegen voedselverspilling. Wat moet je nou met al die flintertjes vlees.quote:Op maandag 22 november 2021 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat, is een miljardenindustrie, vleeslijmen, zalm ook vaak trouwens.
Lekker trombine eten
quote:Op maandag 22 november 2021 13:36 schreef bitterbal het volgende:
ik heb nu gerookte zalm op crackers
geefquote:Op maandag 22 november 2021 13:36 schreef bitterbal het volgende:
ik heb nu gerookte zalm op crackers
Als je het netjes en beleefd vraagt, krijg je misschien wel een stukjequote:
en wat heb je als hoofdgerecht bij de lunchquote:Op maandag 22 november 2021 13:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hele halve hertenreet met champignons en zoete aardappelpuree weggewerkt
Goed voor het milieu is het ergens bezien wel, Nederlandse uitvinding toch, net als seperatorvlees.quote:Op maandag 22 november 2021 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ergens is het wel milieuvriendelijk en tegen voedselverspilling. Wat moet je nou met al die flintertjes vlees.
Net zoals de kipnuggets van de grote gele M.Die ik dus wel lekker vind... ook na het zien van die roze vleespasta.
die andere helftquote:Op maandag 22 november 2021 13:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
en wat heb je als hoofdgerecht bij de lunch
je?quote:Op maandag 22 november 2021 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je het netjes en beleefd vraagt, krijg je misschien wel een stukje
quote:Op maandag 22 november 2021 13:39 schreef dud0r het volgende:
denk
[..]
je?
@:bitterbal mag ik alsjeblieft een stukje 🥺🥺
Jantje moet gewoon met zijn luie reet aan de slagquote:Op maandag 22 november 2021 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed voor het milieu is het ergens bezien wel, Nederlandse uitvinding toch, net als seperatorvlees.
Kan Jantje in de participatiewet ook eens een biefstukje vreten
@dud0r, zie je nu dat het helptquote:
Ja maar Jantje wil helemaal niet werken en een steentje bijdragen aan ons mooie land.quote:Op maandag 22 november 2021 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jantje moet gewoon met zijn luie reet aan de slag
quote:
Ik zie hetquote:Op maandag 22 november 2021 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:Dud0r, zie je nu dat het helpt
Dan komt Jantje vanzelf in een lagere uitkering terecht (mits niet minimaal 80% afgekeurd en uitzonderingen daargelaten) en dan wil Jantje wel werken hoorquote:Op maandag 22 november 2021 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar Jantje wil helemaal niet werken en een steentje bijdragen aan ons mooie land.
quote:Op maandag 22 november 2021 13:42 schreef Crack_ het volgende:
Lol, oke we zijn 10 minuten bezig en een van de organisatoren had niet door dat der microfoon nog aan stond en zei even kei hard 'he he, wat een gezeik'![]()
![]()
Ik ben wel een klein beetje zoals Ama, want eten delen is nog moeilijk voor mij, maar het gaat wel steeds beterquote:Op maandag 22 november 2021 13:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het
Ik ben helemaal verbaasd.
Bij @:ama hoef ik dat niet te proberen. Die deelt geen eten
Jantje voor straf alleen maar slavinken voeren, hier lekker, zwakzinnig Jantje, een doodvogelvleesje voor jequote:Op maandag 22 november 2021 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan komt Jantje vanzelf in een lagere uitkering terecht (mits niet minimaal 80% afgekeurd en uitzonderingen daargelaten) en dan wil Jantje wel werken hoor
Dus als jij uit eten gaat en meneer 4ebe pakt wat van je bord gaat de vork in z'n hand? of is het al beter dan dat?quote:Op maandag 22 november 2021 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben wel een klein beetje zoals Ama, want eten delen is nog moeilijk voor mij, maar het gaat wel steeds beter
Vlees als straf? Hier gaat iets mis, vlees is = dood dier = hoe dan ook luxequote:Op maandag 22 november 2021 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jantje voor straf alleen maar slavinken voeren, hier lekker, zwakzinnig Jantje, een doodvogelvleesje voor je
Jantje gaat dan wel eerder dood aan hoge bloeddruk door teveel zout enzo.. dus per saldo minder uitkering betalen, wel hogere ziektenkosten.quote:Op maandag 22 november 2021 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jantje voor straf alleen maar slavinken voeren, hier lekker, zwakzinnig Jantje, een doodvogelvleesje voor je
Helemaal mee eens, ok werkelozen aan de eendenkroos, zeewier en oude broccoli.quote:Op maandag 22 november 2021 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vlees als straf? Hier gaat iets mis, vlees is = dood dier = hoe dan ook luxe
Even uitrekenen wat het goedkoopste isquote:Op maandag 22 november 2021 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jantje gaat dan wel eerder dood aan hoge bloeddruk door teveel zout enzo.. dus per saldo minder uitkering betalen, wel hogere ziektenkosten.
quote:Op maandag 22 november 2021 13:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus als jij uit eten gaat en meneer 4ebe pakt wat van je bord gaat de vork in z'n hand? of is het al beter dan dat?
Mja de zieke dieren mogen ze ook hebbenquote:Op maandag 22 november 2021 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ok werkelozen aan de eendenkroos, zeewier en oude broccoli.
Dat is wel een lastige rekensom, want je moet schatten hoelang Jantje nog gaat leven en daarnaast gaat de uitkering over in pensioen.quote:Op maandag 22 november 2021 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even uitrekenen wat het goedkoopste is
Deze data is allemaal beschikbaar hoorquote:Op maandag 22 november 2021 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel een lastige rekensom, want je moet schatten hoelang Jantje nog gaat leven en daarnaast gaat de uitkering over in pensioen.
Je vergeet het gras, ganzentongen en de paardenbloembladeren, lekker gratis en heel gezondquote:Op maandag 22 november 2021 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ok werkelozen aan de eendenkroos, zeewier en oude broccoli.
gratis broodbelegquote:Op maandag 22 november 2021 13:50 schreef Ama het volgende:
Kut ik zie dat er schimmel onder mijn raam zit in de slaapkamer.Haha woningbouw komt woensdag langs. Dit komt niet door die lekkage maar omdat ik altijd condens op het raam heb sochtends en onder het raam zit hout.
En hun eigen overleden huisdieren als extra motivatie om toch maar een baantje te zoeken.quote:Op maandag 22 november 2021 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja de zieke dieren mogen ze ook hebben
Uh, grote duim?quote:Op maandag 22 november 2021 13:51 schreef Crack_ het volgende:
Of hoe denk je dat beleidmakers werken
quote:Op maandag 22 november 2021 13:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En hun eigen overleden huisdieren als extra motivatie om toch maar een baantje te zoeken.
ja wellicht ookquote:
ik vind wel dat ze snel reageren. In den haag zijn er hele blokken sociale woningbouw waar vrijwel niets aan de gedaan wordt door de coorperaties. Is al jaren een probleemquote:
Ja? Waarom dan, zijn dat huizen die op de planning staan om afgebroken te worden?quote:Op maandag 22 november 2021 13:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind wel dat ze snel reageren. In den haag zijn er hele blokken sociale woningbouw waar vrijwel niets aan de gedaan wordt door de coorperaties. Is al jaren een probleem
Als ik hier bel staan ze binnen twee dagen op de stoep om te kijken naar het probleem.quote:Op maandag 22 november 2021 13:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind wel dat ze snel reageren. In den haag zijn er hele blokken sociale woningbouw waar vrijwel niets aan de gedaan wordt door de coorperaties. Is al jaren een probleem
Joh waarom heb ik net meteen gebeld denk je.quote:Op maandag 22 november 2021 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel snel oplossen, is vrij ongezond schimmel in huis.
Ja dat gven ze natuurlijk nooit toe:Pquote:Op maandag 22 november 2021 13:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja? Waarom dan, zijn dat huizen die op de planning staan om afgebroken te worden?
ja dat vind ik wel echt netjes. Denk dat je in een grote stad dat niet zou hebbenquote:Op maandag 22 november 2021 13:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik hier bel staan ze binnen twee dagen op de stoep om te kijken naar het probleem.
Staat toch gewoon in de gemeenteplannen, zijn geen korte termijn dingen ofzoquote:Op maandag 22 november 2021 13:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat gven ze natuurlijk nooit toe:P
maar komt regelmatig weer terug in de media dat de bewoners ziek worden van de schimmels en sommige kamers bv helemaal niet meer kunnen gebruiken
Bangmakerij is niet nodig hoor, tering wat kut dat je dit bij alles moet doen. Ik snap gvd zelf ook wel dat schimmel niet gezond is in huis.quote:Op maandag 22 november 2021 13:56 schreef UitStraling het volgende:
Wat graag op hout groeit dat groeit nog veel liever in je longen, waar het warm, vochtig en donker en goed is.
Daar wonen die werkelozen natuurlijk.quote:Op maandag 22 november 2021 13:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja? Waarom dan, zijn dat huizen die op de planning staan om afgebroken te worden?
nee maar ze staan dan nog niet genomineerd voor de sloopquote:Op maandag 22 november 2021 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Staat toch gewoon in de gemeenteplannen, zijn geen korte termijn dingen ofzo
Ja tot nu toe lossen ze het meeste wel snel op. Alleen grote projecten kost even tijd zoals wat ze nu doen.quote:Op maandag 22 november 2021 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat vind ik wel echt netjes. Denk dat je in een grote stad dat niet zou hebben
Oh maar dat is wel slecht, dan wonen ze nog wel even zoquote:Op maandag 22 november 2021 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar ze staan dan nog niet genomineerd voor de sloop
Normale mensen bellen een schimmelmannetje en die betalen ze dan om het dezelfde dag nog op te lossen.quote:Op maandag 22 november 2021 13:58 schreef bitterbal het volgende:
Das in de overgebleven sociale woningbouw in deel in duindorp groot probleem en spoorwijk bv ook. Al jaren lang klagen de msen daar over schimmel en wordt vrijwel niets aan gedaan
Hebben die mensen helemaal geen geld voorquote:Op maandag 22 november 2021 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Normale mensen bellen een schimmelmannetje en die betalen ze dan om het dezelfde dag nog op te lossen.
komen ze daar voor naar je werk?quote:Op maandag 22 november 2021 14:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Griepprik ook weer gehad, via en op het werk gehad, dus hoefde ik nergens perse heen..
Dit slaat ook weer nergens op. Omdat ik sociale huur heb ben ik niet normaal?quote:Op maandag 22 november 2021 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Normale mensen bellen een schimmelmannetje en die betalen ze dan om het dezelfde dag nog op te lossen.
Dan moet je schimmelprobleem wel flink zijn hoorquote:Op maandag 22 november 2021 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
schimmelslangquote:Op maandag 22 november 2021 13:58 schreef bitterbal het volgende:
Das in de overgebleven sociale woningbouw in deel in duindorp groot probleem en spoorwijk bv ook. Al jaren lang klagen de msen daar over schimmel en wordt vrijwel niets aan gedaan
quote:Op maandag 22 november 2021 14:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit slaat ook weer nergens op. Omdat ik sociale huur heb ben ik niet normaal?
Ik heb net gebeld toch. Al drie keer gezegd volgens mij.quote:Op maandag 22 november 2021 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]omdat je niet meteen zou bellen
Staat toch niks over sociale huur
Voor vuurwerk en drugs vaak welquote:Op maandag 22 november 2021 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben die mensen helemaal geen geld voor
Ja, om iemand nú te laten komen want Uitstraling denk dat schimmel werkt zoals radioactieve straling EN DAT MOET METEEN WEG!!!!quote:Op maandag 22 november 2021 14:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb net gebeld toch. Al drie keer gezegd volgens mij.
Kan je je bek niet een keertje houden. Dankje.quote:Op maandag 22 november 2021 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor vuurwerk en drugs vaak wel
Ja. Het is niet dat ik bij een bedrijf werk met 50 medewerkers he. Er werken er wel duizenden. NIet alleen op de postafdeling.quote:Op maandag 22 november 2021 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komen ze daar voor naar je werk?
Ja is een ander verhaal maar de woningbouw moet haar verantwoording nemen. Overigens kunnen die mensen dat zelf niet zo snel fixen aangezien het waarschijnlijk voor een groot deel aan de constructie ligt en achterstallig onderhoud.quote:Op maandag 22 november 2021 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor vuurwerk en drugs vaak wel
Ja wist niet dat dat kon :pquote:Op maandag 22 november 2021 14:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Het is niet dat ik bij een bedrijf werk met 50 medewerkers he. Er werken er wel duizenden. NIet alleen op de postafdeling.
Zeg schimmelmannnetje, ik heb een enorme schimmel, ja echt flink joh, nou ok tot straks dan schimmelmannetje.quote:Op maandag 22 november 2021 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan moet je schimmelprobleem wel flink zijn hoor
Zit er al toch al maanden waarschijnlijk.quote:Op maandag 22 november 2021 14:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, om iemand nú te laten komen want Uitstraling denk dat schimmel werkt zoals radioactieve straling EN DAT MOET METEEN WEG!!!!
Jawel. Dokken.quote:Op maandag 22 november 2021 14:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik betaal toch geen huur om alsnog geld uit te geven voor shit die hun verantwoordelijkheid is, hallo
Zal echt niet overal kunnen. bij ons dus wel..quote:
Oh, als je dan toch graag andermans rekeningen betaalt...quote:Op maandag 22 november 2021 14:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg schimmelmannnetje, ik heb een enorme schimmel, ja echt flink joh, nou ok tot straks dan schimmelmannetje.
Foqueville schimmelvrij, stemt USquote:Op maandag 22 november 2021 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, als je dan toch graag andermans rekeningen betaalt...
Nah, ik hou van paddenstoelen.quote:Op maandag 22 november 2021 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Foqueville schimmelvrij, stemt US
En dan heb je net als mn vader, die met spoed een rioolmannetje nodig had afgelopen weekend, een rekening van 1200euro.quote:Op maandag 22 november 2021 14:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg schimmelmannnetje, ik heb een enorme schimmel, ja echt flink joh, nou ok tot straks dan schimmelmannetje.
nee ik vind dat ze wel wat strengere maatregelen mogen doenquote:Op maandag 22 november 2021 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bang geworden door de pubertokkies in Rotterdam?
Jawel, maar of ze er ook wat mee doen is een tweedequote:Op maandag 22 november 2021 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat vind ik wel echt netjes. Denk dat je in een grote stad dat niet zou hebben
winter lockdown incoming!quote:Op maandag 22 november 2021 14:09 schreef bitterbal het volgende:
Rutte zegt dat het nu echt moet veranderen anders zijn er eerder dan 3 dec extra maatregelen nodig.
begrijp nie waar ze op wachten.
Wij zaten afgelopen weekend gewoon weer elke dag vol gereserveerd binnen
Het is verdacht stilquote:
Is je webbienarrr al afgelopen ?quote:Op maandag 22 november 2021 14:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja man man ineens een inkak moment, ga wel in bed liggen denk
Jij wil gewoon thuis de winter doorsmurfen, ja hè?quote:Op maandag 22 november 2021 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik vind dat ze wel wat strengere maatregelen mogen doen
quote:Op maandag 22 november 2021 14:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij wil gewoon thuis de winter doorsmurfen, ja hè?
Hoorde en las wel weer erge maatregelen, maar misschien willen ze niet weer reden tot rellen geven.quote:
Als het kan gewoon doen, ook wel zin in eigenlijk.quote:Op maandag 22 november 2021 14:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja man man ineens een inkak moment, ga wel in bed liggen denk
nee maar we zijn met te veel mensen om een discussie te voeren dus alles gaat via menti meterquote:Op maandag 22 november 2021 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is je webbienarrr al afgelopen ?
wat voor maatregelen las je?quote:Op maandag 22 november 2021 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoorde en las wel weer erge maatregelen, maar misschien willen ze niet weer reden tot rellen geven.
Dit klinkt heel meligquote:
Ik heb zo'n licht vermoeden dat de eerst ingeënte kwetsbaren, zeg februari dit jaar, eigenlijk nu alweer zonder al teveel antistoffen zitten, maar goed vandaar ook dat derde pirkje.quote:Op maandag 22 november 2021 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat voor maatregelen las je?
ja ik denk dat wat we nu doen echt niets helpt.
Gisteren hadden we op werk bv een concert in een zaal. 95 man publiek
we hadden Jazz, komen ook 50 man op af en dan draaien we vol lunch en diner.
Lockdown t/m de winter .. dat vond ik al erg genoegquote:Op maandag 22 november 2021 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat voor maatregelen las je?
ja ik denk dat wat we nu doen echt niets helpt.
Gisteren hadden we op werk bv een concert in een zaal. 95 man publiek
we hadden Jazz, komen ook 50 man op af en dan draaien we vol lunch en diner.
Ik las dit.quote:Op maandag 22 november 2021 14:16 schreef bitterbal het volgende:
5 MINUTEN GELEDEN
Kabinet: kentering is nu nodig
Het demissionaire kabinet roept alle Nederlanders nogmaals op zich de komende tijd echt goed aan alle maatregelen te houden. De oplopende besmettingscijfers maken dat noodzakelijk, zei premier Rutte na overleg met bewindslieden over de coronasituatie. Hij benadrukte dat de druk op de zorg almaar oploopt. "Er is een kernoorlog nodig."
Het kabinet heeft het plan om op 3 december opnieuw af te wegen of extra maatregelen noodzakelijk zijn. Als mensen zich niet beter aan de maatregelen houden, dan lijkt het onontkoombaar dat die extra maatregelen er komen, en dat dat eerder gebeurt dan 3 december.
oh dat sowieso ja. Wij volgen ook.quote:Op maandag 22 november 2021 14:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb zo'n licht vermoeden dat de eerst ingeënte kwetsbaren, zeg februari dit jaar, eigenlijk nu alweer zonder al teveel antistoffen zitten, maar goed vandaar ook dat derde pirkje.
nee want iedereen doet 'normaal'quote:Op maandag 22 november 2021 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lockdown t/m de winter .. dat vond ik al erg genoeg![]()
Heb ook niet echt het idee dat we weer in een lockdown zitten, eigenlijk
Ja mee eens, kinderen ook eigenlijk, als ik zie hoeveel kinderen er in mijn directe omgeving ziek zijn momenteel.quote:Op maandag 22 november 2021 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat sowieso ja. Wij volgen ook.
maar las vandaag dat de israeli's hadden geconcludeerd dat gevaccineerde ook gewoon erg besmettelijk kunnen zijn en dat zij zich dus ook moeten testen voor dingen waar mensen samen komt. En dat hebben wij hier niet gedaan natuurlijk.
Daarom is dat 2g eigenlijk ook niet echt een eerlijk verhaal
Had ik in het begin ook hoor, ik dacht eerst dat de restaurants tot 19.00 uur open waren, maar het bleek later 20.00 uur te zijn, dus snel op die zaterdag ervoor uit eten geweest. Bleek eigenlijk niet nodigquote:Op maandag 22 november 2021 14:20 schreef bitterbal het volgende:
op werk hebben wij het idee dta mensen aan hun laatste avondmaal zitten. Zo overdadig bestellen ze allesDat zeggen gasten ook. Van ja we komen nu nog maar want straks kan het niet.
waarom zou je die wappies tegemoet komen?quote:Op maandag 22 november 2021 14:22 schreef UitStraling het volgende:
Supermarkten eerder dicht vind ik zo debiel en zwakzinnig bedacht, trek dat eens door naar "ok om besmettingen te voorkomen mogen supermarkten nog maar een uur per dag open zijn"
Gooi gewoon die shit 24/7 open, spreiden die hap, desnoods met een bejaardenuurtje en een wappiedagdeel.
maAr HuLLIe zEi dAT kiNDeREN vEIliG WarENquote:Op maandag 22 november 2021 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mee eens, kinderen ook eigenlijk, als ik zie hoeveel kinderen er in mijn directe omgeving ziek zijn momenteel.
Omdat ze anders in een IC bed gaan liggenquote:Op maandag 22 november 2021 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
waarom zou je die wappies tegemoet komen?
roze?quote:Op maandag 22 november 2021 14:25 schreef Ama het volgende:
Hij heeft mijn douchegordijn ook weer opgehangen.
Alleen wel verkeerd om.![]()
Maar idee was goed.
Staan er nog gevangenissen leeg? Misschien is dat wel een goede plek.quote:Op maandag 22 november 2021 14:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat ze anders in een IC bed gaan liggen
Thuishouden van sgool gaan ze ook niet beter van schreiven.quote:Op maandag 22 november 2021 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
maAr HuLLIe zEi dAT kiNDeREN vEIliG WarEN
"Impung macht Frei"quote:Op maandag 22 november 2021 14:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staan er nog gevangenissen leeg? Misschien is dat wel een goede plek.
Heb toevallig nog foto op de laptop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
zolang je er kan douchen en je tanden kan poetsen is het genoeg tochquote:
Jazeker, alleen met 2 mensen staan tandenpoetsen is wel beetje krap.quote:Op maandag 22 november 2021 14:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
zolang je er kan douchen en je tanden kan poetsen is het genoeg toch
Was ze al toch?quote:Op maandag 22 november 2021 14:32 schreef bitterbal het volgende:
doutzen is inmiddels ook doorgedraaid
https://www.sgxl.nl/doutz(...)-delen-bizar-filmpje
Doen ze toch alquote:Op maandag 22 november 2021 14:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat ze anders in een IC bed gaan liggen
Veel wappies zijn zich tot ook al aan het keren tegen Baudet en Engel?quote:Op maandag 22 november 2021 14:32 schreef bitterbal het volgende:
doutzen is inmiddels ook doorgedraaid
https://www.sgxl.nl/doutz(...)-delen-bizar-filmpje
De complotdenker, denkt dat de complotdenkers zoals Willem Engel bijv. ook in het grotere complot van dequote:Op maandag 22 november 2021 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel wappies zijn zich tot ook al aan het keren tegen Baudet en Engel?
dichter bij elkaar gaan staan en romantisch elkaars tanden poetsenquote:Op maandag 22 november 2021 14:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Jazeker, alleen met 2 mensen staan tandenpoetsen is wel beetje krap.
echt>?quote:Op maandag 22 november 2021 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel wappies zijn zich tot ook al aan het keren tegen Baudet en Engel?
Dat zusje lijkt me echt zo'n type die nooit eens een zak chips leeg vreet voor de tv.quote:Op maandag 22 november 2021 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nog een e-kookboek van haar zusje Rens Kroes.
Nog best lekkere recepten staan daarin.
Ja dit las ik ook ja, ik zit op schema, nog een klein half jaartje en Thierry zit in een dwangbuis achter slot en grendel.quote:Op maandag 22 november 2021 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De complotdenker, denkt dat de complotdenkers zoals Willem Engel bijv. ook in het grotere complot van de
(r) overheid zit. Ik vind het hilarisch in ieder geval.
Friezen he, die vinden ook dat Anne een unisex naam isquote:Op maandag 22 november 2021 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik dacht dat Rens een mannennaam was, net als Yannick, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
Zo heet 1 van mijn beste vrienden hehe.quote:Op maandag 22 november 2021 14:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Friezen he, die vinden ook dat Anne een unisex naam is
Wel een beetje een gezondheidsfreak jaquote:Op maandag 22 november 2021 14:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zusje lijkt me echt zo'n type die nooit eens een zak chips leeg vreet voor de tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |