SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Coñoquote:Op maandag 22 november 2021 12:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet zo boeiend hoor
Wine pon mi cocky girl make it work
Het begin was goed en daarna dacht ik 'dit is voor het moment van de dag even te veel'quote:Op maandag 22 november 2021 12:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind deze geweldig, maar is misschien wat te experimenteel
Past ook wel in het rijtje jaquote:Op maandag 22 november 2021 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Coño![]()
Daarbij moet ik ook altijd denken aan
Grotere gordijnen kopen danquote:Op maandag 22 november 2021 12:45 schreef dud0r het volgende:
De zon schijnt net langs het gordijn in m'n oog.
gruwelijk irritant
3 cm verzitten?quote:Op maandag 22 november 2021 12:45 schreef dud0r het volgende:
gruwelijk irritant
Net de zonwering omlaaggedaanquote:Op maandag 22 november 2021 12:45 schreef dud0r het volgende:
gruwelijk irritant
Weet je hoe vermoeiend dat isquote:
Ja eigenlijk wel. ze komen ook net niet tot de vensterbank waar ik me aan erger maar dat komt wel een keer.quote:Op maandag 22 november 2021 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grotere gordijnen kopen dan
tosti kaas vockingworstquote:
bij je tostiquote:
Ohja, even vergetenquote:Op maandag 22 november 2021 12:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weet je hoe vermoeiend dat is
[..]
Ja eigenlijk wel. ze komen ook net niet tot de vensterbank waar ik me aan erger maar dat komt wel een keer.
Verwarmingen schoonmaken is echt shit, en super viesquote:Op maandag 22 november 2021 12:50 schreef Ama het volgende:
Ik heb gordijnen in de slaapkamer voor de verandering open (want schilder) maar had ik bijna beter niet kunnen doen. Nu moet ik wel schoonmaken straks daar, met gordijnen dicht lijkt het zo schoon achter de verwarming.
Bedoelde meer onder het gordijn.quote:Op maandag 22 november 2021 12:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Verwarmingen schoonmaken is echt shit, en super vies
Klinkt goedquote:Op maandag 22 november 2021 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zo tomatensoep met balletjes en extra soepgroenten met kaascrackers en gebakken tapasspek
Gewoon op laten drogen en weer dicht doenquote:Op maandag 22 november 2021 12:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Met gordijnen dicht lijkt dat altijd wel schoon.
Gadverdamme smeerlapquote:Op maandag 22 november 2021 12:56 schreef Ama het volgende:
Ik haal net een baguette uit de oven. Flikker er zo wat tonijnsalade op.
quote:Op maandag 22 november 2021 12:56 schreef Ama het volgende:
Het is een huisdier aan stof dus kan het niet negeren.quote:Op maandag 22 november 2021 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon op laten drogen en weer dicht doen
quote:Op maandag 22 november 2021 12:57 schreef Ama het volgende:
Ik hoor die man bijna denken kut hoe krijg ik dit paneel ook lelijk creme/geel ipv wit.
MI van tonijnsalade die van grote hoogte op die baquette wordt geflikkerdquote:Op maandag 22 november 2021 12:56 schreef Ama het volgende:
beats per hour?quote:Op maandag 22 november 2021 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn hartslag zakt naar 68 bphToch een indicatie dat het beter gaat met mijn gezondheid
68 hartslagen per uur klinkt anders niet goedquote:Op maandag 22 november 2021 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn hartslag zakt naar 68 bphToch een indicatie dat het beter gaat met mijn gezondheid
Dat is de truc. En in de winter ga ik die kasten dan weer opruimen zodat ik ze weer kan vullen met zooiquote:Op maandag 22 november 2021 13:00 schreef Ama het volgende:
Iedereen: Wat is je huis netjes.
Gangkast ligt vol meuk maar ziet toch niemand.
Wel lekker zuinig. Kun je 4000 jaar oud worden of zoquote:Op maandag 22 november 2021 13:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
68 hartslagen per uur klinkt anders niet goed
Ik heb het voordeel dat alles er nu uit is dus kan ik de helft naar de stort doen zaterdag.quote:Op maandag 22 november 2021 13:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is de truc. En in de winter ga ik die kasten dan weer opruimen zodat ik ze weer kan vullen met zooi
ben je druk bezig ofzo?quote:
Ik wil nog niet eens 100 jaar op deze aarde leven.quote:Op maandag 22 november 2021 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel lekker zuinig. Kun je 4000 jaar oud worden of zo
Nee ik erger mij aan die schilder. Helpt vast ook niet.quote:Op maandag 22 november 2021 13:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
ben je druk bezig ofzo?
62 nu en 58 in rust. vind ik hoog voor rust, de tijden dat ik rond 53 in rust zat zijn wel voorbij
Lekker tranquilo levenquote:Op maandag 22 november 2021 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel lekker zuinig. Kun je 4000 jaar oud worden of zo
Wees gerust dat ga je ook niet halen. nog 27 jaar en dan is het afgelopen met de aardequote:Op maandag 22 november 2021 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil nog niet eens 100 jaar op deze aarde leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Vind je dat hoog? Ik kwam van 85 in rustquote:Op maandag 22 november 2021 13:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
ben je druk bezig ofzo?
62 nu en 58 in rust. vind ik hoog voor rust, de tijden dat ik rond 53 in rust zat zijn wel voorbij
Ohh, fijn gevoel is datquote:Op maandag 22 november 2021 13:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb het voordeel dat alles er nu uit is dus kan ik de helft naar de stort doen zaterdag.
Doe dat dan ook niet.quote:Op maandag 22 november 2021 13:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ik erger mij aan die schilder. Helpt vast ook niet.
Voor mezelf vind ik dat hoog jaquote:Op maandag 22 november 2021 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind je dat hoog? Ik kwam van 85 in rust
Oh mooi, dan geef ik even door dat ik geen premie ga betalen voor mijn pensioenquote:Op maandag 22 november 2021 13:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wees gerust dat ga je ook niet halen. nog 27 jaar en dan is het afgelopen met de aarde
Jawel want wil gewoon dat ik de gang en badkamervloer kan schoonmaken.quote:
quote:Op maandag 22 november 2021 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh mooi, dan geef ik even door dat ik geen premie ga betalen voor mijn pensioen
200 bpm, let's goooooquote:Op maandag 22 november 2021 13:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik zit altijd al hoog, wil het nog geen eens meer weten
quote:Op maandag 22 november 2021 13:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wees gerust dat ga je ook niet halen. nog 27 jaar en dan is het afgelopen met de aarde
oh dat valt wel meequote:
quote:
behalve aan de drugs zittenquote:
quote:Op maandag 22 november 2021 13:10 schreef LTVDK het volgende:
Zo dat was een nuttig monteursbezoek, even de kabels doorgemeten en geconcludeerd dat inderdaad de kabel stuk is. En nu wordt de opdracht weer naar de aannemer gestuurd die het vorige week heeft gesloopt en misschien dat die vanmiddag nog langs kunnen komen
quote:Op maandag 22 november 2021 13:10 schreef LTVDK het volgende:
Zo dat was een nuttig monteursbezoek, even de kabels doorgemeten en geconcludeerd dat inderdaad de kabel stuk is. En nu wordt de opdracht weer naar de aannemer gestuurd die het vorige week heeft gesloopt en misschien dat die vanmiddag nog langs kunnen komen
Het is ze geraden, ze belden me wel van de klantenservice precies op het moment dat de monteur binnenkwamquote:Op maandag 22 november 2021 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
krijg je iets van korting nu van ziggo?
Ja is een prima aanwijzing.quote:Op maandag 22 november 2021 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is dat zo laag, omdat je conditie vrij goed is?quote:Op maandag 22 november 2021 13:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja is een prima aanwijzing.
In rust bv was mijne het laagst 49 bpm en nu tijdens rustig werk zo’n 65-75
quote:
Honing, gewoon honing? Zo? Puur?quote:Op maandag 22 november 2021 13:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zin in honing, raar wat dat is voor het eerst ooit, denk ik
Maar even een maandje abonnementsgeld terug gaan eisen.quote:Op maandag 22 november 2021 13:10 schreef LTVDK het volgende:
Ja of over een beenhammetje heen of zo, ben er nog niet helemaal uit, misschien zo wel met een wijsvinger en dan likken.quote:
Hmmm strange, geniet er vanquote:Op maandag 22 november 2021 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of over een beenhammetje heen of zo, ben er nog niet helemaal uit, misschien zo wel met een wijsvinger en dan likken.
quote:Op maandag 22 november 2021 13:20 schreef Ama het volgende:
Ik eet alleen honing als het om pinda's zit of door mosterdsaus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |