abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202288094

De supermarktketen ALDI heeft alle werknemers schriftelijk meegedeeld dat zij tot 1 maart 2022 de tijd hebben om hun Covid-19 vaccinatiestatus aan te tonen. Als zij dit weigeren of als blijkt dat zij niet zijn gevaccineerd, zal hun dienstverband worden beëindigd, bericht Dailyexpose.uk.

Zoals de zaken er nu voor staan zal het voorgestelde mandaat gelden voor alle ALDI-winkels in Australië, de huidige proeftuin voor de meest draconische en buitenproportionele beperkingen, maar het is slechts een kwestie van tijd voordat ze hetzelfde beleid zullen opleggen aan alle winkels in Europa.

In een brief die aan alle werknemers is gestuurd, verklaart ALDI dat als een werknemer vóór 1 maart 2022 weigert informatie over zijn vaccinatiestatus te verstrekken, hij zal worden behandeld alsof hij niet is gevaccineerd, maar men verklaart wel dat bij sommige “uiterst beperkte gevallen” zal erkennen waarin werknemers niet kunnen worden gevaccineerd omdat zij “allergisch zijn voor bestanddelen van de vaccins”, op voorwaarde dat een medisch bewijs wordt overgelegd.

ALDI zegt verder in de brief aan de werknemers dat “ALDI meer dan drie maanden van tevoren heeft meegedeeld dat zij uiterlijk in maart 2022 gevaccineerd moeten zijn om in dienst te kunnen blijven… Werknemers die ervoor kiezen om niet gevaccineerd te worden, mogen tot 1 maart 2022 werken… Helaas kunnen werknemers die ervoor kiezen om niet gevaccineerd te worden, vanaf 1 maart 2022 niet meer bij ALDI in dienst blijven.”

https://www.frontnieuws.c(...)rs-tegen-maart-2022/

Ik werk tijdelijk bij de ALDI als vakkenvuller tot ik beter werk heb gevonden en dat krijg je dit. Ze geven hiermee eigenlijk aan dat vakkenvullers geen eigenwaarde hebben. :(
  Spellchecker maandag 22 november 2021 @ 08:20:05 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202288116
TS je kunt tot 1 maart vakken blijven vullen.
Hoe tijdelijk wil je het hebben?
  maandag 22 november 2021 @ 08:21:13 #3
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_202288123
Als klant stel ik erg op prijs dat de Aldi me niet onnodig blootstelt aan hoestende antivaxxers. Wel jammer dat het nog maanden moet duren en dat het voorlopig alleen om Australië gaat.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_202288125
Misschien handig als je er bij zet dat dit alleen over Australië gaat.

En een website die begint met een foto van nazi's kan ik sowieso al niet serieus nemen.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  maandag 22 november 2021 @ 08:23:09 #5
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_202288134
Vooralsnog mag dit niet in Nederland. Blijkbaar weet de Aldi iets wat wij niet weten, of hebben ze erg veel vertrouwen in Hugootje.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_202288137
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 08:21 schreef gianni61 het volgende:

En een website die begint met een foto van nazi's kan ik sowieso al niet serieus nemen.
Het begint in Australië. Ook in Europa gaan ze dit uitvoeren. Alle medewerkers wereldwijd dienen een vaccin te nemen. Ze volgen de huidige politiek , en dat gaat dus daar naar toe helaas.
pi_202288141
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 08:23 schreef thedeedster het volgende:
Vooralsnog mag dit niet in Nederland. Blijkbaar weet de Aldi iets wat wij niet weten, of hebben ze erg veel vertrouwen in Hugootje.
Hugo gaat hier zeker weten in mee. Dat mag je wel van mij aannemen. Alles voor de vaccin die niet werkt...
pi_202288142
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 08:23 schreef bombardariman het volgende:

[..]
Het begint in Australië. Ook in Europa gaan ze dit uitvoeren. Alle medewerkers wereldwijd dienen een vaccin te nemen. Ze volgen de huidige politiek , en dat gaat dus daar naar toe helaas.
Is dit een officieel statement van Aldi? of verzin je dit ter plekke?
  maandag 22 november 2021 @ 08:25:07 #9
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_202288148
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 08:23 schreef bombardariman het volgende:

[..]
Hoezo helaas, fantastisch nieuws juist. Zonder dat soort maatregelen dringen we het virus helaas niet terug dankzij alle antivax-lui.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 22 november 2021 @ 08:25:58 #10
182233 thedeedster
pi_202288153
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 08:21 schreef gianni61 het volgende:

Wat ik uit de post opmaakte, was dat élke werknemer deze brief heeft ontvangen.
Zolang ik hier geen nationaliteit bij zie staan, ga ik er van uit dat Bombardariman deze brief ook heeft ontvangen.

Zie ook de foto.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_202288168
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 08:25 schreef Perrin het volgende:

[..]
Hoezo helaas, fantastisch nieuws juist. Zonder dat soort maatregelen dringen we het virus helaas niet terug dankzij alle antivax-lui.
Die vaccin werkt niet eens wat een idiooten zijn het toch. Denk je dat ik een dummy ben die zich laat testen ofzo. Helemaal gestoord dat je dit soort dwangmaatregelen normaal vind.
pi_202288197
Deze meneer beweerde laatst nog dat als zoveel mogelijk mensen de vaccin neemt dan zouden er geen lockdowns meer komen en zouden we uit de virus crisis stappen. Nou alles behalve zou ik zeggen :(

maandag 22 november 2021 @ 08:32:12 #13
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202288198
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 08:21 schreef Perrin het volgende:
Als klant stel ik erg op prijs dat de Aldi me niet onnodig blootstelt aan hoestende antivaxxers. Wel jammer dat het nog maanden moet duren en dat het voorlopig alleen om Australië gaat.
Dit ja.

Daarnaast moeten we ons afvragen of deze brief wel echt is. Is er al een factcheck geweest? Ik heb even snel gezocht maar ik kom alleen dubieuze websites tegen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202288209
quote:
16s.gif Op maandag 22 november 2021 08:32 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dit ja.

Daarnaast moeten we ons afvragen of deze brief wel echt is. Is er al een factcheck geweest? Ik heb even snel gezocht maar ik kom alleen dubieuze websites tegen.
quote:
16s.gif Op maandag 22 november 2021 08:32 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dit ja.

Het is een testmaatregel in Australië. Ze willen dit uiteindelijk zo spoedig mogelijk in alle westerse landen uitvoeren.
pi_202288216
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 08:33 schreef bombardariman het volgende:

[..]
[..]
Het is een testmaatregel in Australië. Ze willen dit uiteindelijk zo spoedig mogelijk in alle westerse landen uitvoeren.
Ah OK. Zie hier de ‘expert’. Ben je toevallig ook journalist?
U MAD?
pi_202288221
quote:

[..]
[..]
Top. Het kan mij ook niet snel genoeg ingevoerd worden.
pi_202288235
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 08:34 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ah OK. Zie hier de ‘expert’. Ben je toevallig ook journalist?
Zometeen krijgt Aldi te maken met 1 groot boycot door de gehele wereld heen. Dat willen ze niet. Of te wel: Het testen van de wateren voor een grotere.
pi_202288258
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 08:34 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Top. Het kan mij ook niet snel genoeg ingevoerd worden.
Ik wil geen vaccin en doe er dus ook niet aan mee. Dat noemen ze een ruggegraat hebben, jij kruipt achter de menigte aan als een worm.

Je bent een simplist, de meerderheid doet iets dus zal het wel correct zijn...argumentum ad populum.

Veel plezier met al die booster prikken die er nog aankomen.
pi_202288265
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 08:36 schreef bombardariman het volgende:

[..]
Zometeen krijgt Aldi te maken met 1 groot boycot door de gehele wereld heen. Dat willen ze niet. Of te wel: Het testen van de wateren voor een grotere.
Dus de ALDI is gevraagd dit te testen voor andere winkelketens. En was dat Schwab of Gates die hier opdracht toe heeft gegeven?
  maandag 22 november 2021 @ 08:41:44 #20
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202288273
quote:

[..]
[..]
Kom eens met een fatsoenlijke bron dan.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202288282
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 08:39 schreef bombardariman het volgende:
[..]
Ik wil geen vaccin en doe er dus ook niet aan mee.
Prima. Dan sluit je daarmee op den duur dus alleen maar jezelf uit
quote:
Dat noemen ze een ruggegraat hebben, jij kruipt achter de menigte aan als een worm.
Stoer man
quote:
Je bent een simplist, de meerderheid doet iets dus zal het wel correct zijn...argumentum ad populum.
NIet omdat de meerderheid dat doet. Omdat in de geschiedenis bewezen is dat de enige manier om zoiets tegen te gaan is vaccinatie
quote:
Dankje. Maar het stelt niks voor hoor. Een prikje en je kan weer door met je leven
pi_202288285
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 08:25 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Wat ik uit de post opmaakte, was dat élke werknemer deze brief heeft ontvangen.
Zolang ik hier geen nationaliteit bij zie staan, ga ik er van uit dat Bombardariman deze brief ook heeft ontvangen.

Zie ook de foto.
Die foto komt van de gekkie website in de link.
pi_202288287
quote:
16s.gif Op maandag 22 november 2021 08:41 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Kom eens met een fatsoenlijke bron dan.
Mainstream media gaan dit soort acties niet exposen. Dat mogen ze niet van dictator Rutte.
  maandag 22 november 2021 @ 08:43:22 #24
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_202288288
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 08:39 schreef bombardariman het volgende:

[..]
Ik wil geen vaccin en doe er dus ook niet aan mee. Dat noemen ze een ruggegraat hebben, jij kruipt achter de menigte aan als een worm.

_O-
  maandag 22 november 2021 @ 08:46:55 #25
182233 thedeedster
pi_202288311
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 08:43 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Die foto komt van de gekkie website in de link.
OK. :)

Dan is het mij duidelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')