Het begint in Australië. Ook in Europa gaan ze dit uitvoeren. Alle medewerkers wereldwijd dienen een vaccin te nemen. Ze volgen de huidige politiek , en dat gaat dus daar naar toe helaas.quote:Op maandag 22 november 2021 08:21 schreef gianni61 het volgende:
Misschien handig als je er bij zet dat dit alleen over Australië gaat.
En een website die begint met een foto van nazi's kan ik sowieso al niet serieus nemen.
Hugo gaat hier zeker weten in mee. Dat mag je wel van mij aannemen. Alles voor de vaccin die niet werkt...quote:Op maandag 22 november 2021 08:23 schreef thedeedster het volgende:
Vooralsnog mag dit niet in Nederland. Blijkbaar weet de Aldi iets wat wij niet weten, of hebben ze erg veel vertrouwen in Hugootje.
Is dit een officieel statement van Aldi? of verzin je dit ter plekke?quote:Op maandag 22 november 2021 08:23 schreef bombardariman het volgende:
[..]
Het begint in Australië. Ook in Europa gaan ze dit uitvoeren. Alle medewerkers wereldwijd dienen een vaccin te nemen. Ze volgen de huidige politiek , en dat gaat dus daar naar toe helaas.
Hoezo helaas, fantastisch nieuws juist. Zonder dat soort maatregelen dringen we het virus helaas niet terug dankzij alle antivax-lui.quote:Op maandag 22 november 2021 08:23 schreef bombardariman het volgende:
[..]
Het begint in Australië. Ook in Europa gaan ze dit uitvoeren. Alle medewerkers wereldwijd dienen een vaccin te nemen. Ze volgen de huidige politiek , en dat gaat dus daar naar toe helaas.
Wat ik uit de post opmaakte, was dat élke werknemer deze brief heeft ontvangen.quote:Op maandag 22 november 2021 08:21 schreef gianni61 het volgende:
Misschien handig als je er bij zet dat dit alleen over Australië gaat.
En een website die begint met een foto van nazi's kan ik sowieso al niet serieus nemen.
Die vaccin werkt niet eens wat een idiooten zijn het toch. Denk je dat ik een dummy ben die zich laat testen ofzo. Helemaal gestoord dat je dit soort dwangmaatregelen normaal vind.quote:Op maandag 22 november 2021 08:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoezo helaas, fantastisch nieuws juist. Zonder dat soort maatregelen dringen we het virus helaas niet terug dankzij alle antivax-lui.
Dit ja.quote:Op maandag 22 november 2021 08:21 schreef Perrin het volgende:
Als klant stel ik erg op prijs dat de Aldi me niet onnodig blootstelt aan hoestende antivaxxers. Wel jammer dat het nog maanden moet duren en dat het voorlopig alleen om Australië gaat.
quote:Op maandag 22 november 2021 08:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit ja.
Daarnaast moeten we ons afvragen of deze brief wel echt is. Is er al een factcheck geweest? Ik heb even snel gezocht maar ik kom alleen dubieuze websites tegen.
Het is een testmaatregel in Australië. Ze willen dit uiteindelijk zo spoedig mogelijk in alle westerse landen uitvoeren.quote:Op maandag 22 november 2021 08:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit ja.
Daarnaast moeten we ons afvragen of deze brief wel echt is. Is er al een factcheck geweest? Ik heb even snel gezocht maar ik kom alleen dubieuze websites tegen.
Ah OK. Zie hier de ‘expert’. Ben je toevallig ook journalist?quote:Op maandag 22 november 2021 08:33 schreef bombardariman het volgende:
[..]
[..]
Het is een testmaatregel in Australië. Ze willen dit uiteindelijk zo spoedig mogelijk in alle westerse landen uitvoeren.
Top. Het kan mij ook niet snel genoeg ingevoerd worden.quote:Op maandag 22 november 2021 08:33 schreef bombardariman het volgende:
[..]
[..]
Het is een testmaatregel in Australië. Ze willen dit uiteindelijk zo spoedig mogelijk in alle westerse landen uitvoeren.
Zometeen krijgt Aldi te maken met 1 groot boycot door de gehele wereld heen. Dat willen ze niet. Of te wel: Het testen van de wateren voor een grotere.quote:Op maandag 22 november 2021 08:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ah OK. Zie hier de ‘expert’. Ben je toevallig ook journalist?
Ik wil geen vaccin en doe er dus ook niet aan mee. Dat noemen ze een ruggegraat hebben, jij kruipt achter de menigte aan als een worm.quote:Op maandag 22 november 2021 08:34 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Top. Het kan mij ook niet snel genoeg ingevoerd worden.
Dus de ALDI is gevraagd dit te testen voor andere winkelketens. En was dat Schwab of Gates die hier opdracht toe heeft gegeven?quote:Op maandag 22 november 2021 08:36 schreef bombardariman het volgende:
[..]
Zometeen krijgt Aldi te maken met 1 groot boycot door de gehele wereld heen. Dat willen ze niet. Of te wel: Het testen van de wateren voor een grotere.
Kom eens met een fatsoenlijke bron dan.quote:Op maandag 22 november 2021 08:33 schreef bombardariman het volgende:
[..]
[..]
Prima. Dan sluit je daarmee op den duur dus alleen maar jezelf uitquote:Op maandag 22 november 2021 08:39 schreef bombardariman het volgende:
[..]
Ik wil geen vaccin en doe er dus ook niet aan mee.
Stoer manquote:Dat noemen ze een ruggegraat hebben, jij kruipt achter de menigte aan als een worm.
NIet omdat de meerderheid dat doet. Omdat in de geschiedenis bewezen is dat de enige manier om zoiets tegen te gaan is vaccinatiequote:Je bent een simplist, de meerderheid doet iets dus zal het wel correct zijn...argumentum ad populum.
Dankje. Maar het stelt niks voor hoor. Een prikje en je kan weer door met je levenquote:Veel plezier met al die booster prikken die er nog aankomen.
Die foto komt van de gekkie website in de link.quote:Op maandag 22 november 2021 08:25 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Wat ik uit de post opmaakte, was dat élke werknemer deze brief heeft ontvangen.
Zolang ik hier geen nationaliteit bij zie staan, ga ik er van uit dat Bombardariman deze brief ook heeft ontvangen.
Zie ook de foto.
Mainstream media gaan dit soort acties niet exposen. Dat mogen ze niet van dictator Rutte.quote:Op maandag 22 november 2021 08:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Kom eens met een fatsoenlijke bron dan.
quote:Op maandag 22 november 2021 08:39 schreef bombardariman het volgende:
[..]
Ik wil geen vaccin en doe er dus ook niet aan mee. Dat noemen ze een ruggegraat hebben, jij kruipt achter de menigte aan als een worm.
Je bent een simplist, de meerderheid doet iets dus zal het wel correct zijn...argumentum ad populum.
Veel plezier met al die booster prikken die er nog aankomen.
OK.quote:Op maandag 22 november 2021 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die foto komt van de gekkie website in de link.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |