quote:
tikkie op z'n snuit kan hij krijgenquote:Op zondag 21 november 2021 18:29 schreef spoilert het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kwalbert, is weer aan het bietsen..
Ik zit zelf nu non-stop aan de Gin-Tonic.quote:Op zondag 21 november 2021 18:19 schreef devlinmr het volgende:
[..]
[Wappiemodus]
Dus bitter lemon helpt tegen corona ? Wel die van Schweppes dus.
Hoeveel moet ik daar dan van drinken?
[/Wappiemodus]
Komende twee maanden weer ingepland.quote:Op zondag 21 november 2021 18:18 schreef StephanL het volgende: Mensen in Utrecht, verberg je op 4 December
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
zo te zien willen die ook niet geassocieerd worden met de praktijken van Suzanne de Grijs. Waar er hier duidelijk een 'hartvoorvrijheid' poster achter elk raam hangt van die aanhangers zie ik daar op dat adres niets.quote:Op zondag 21 november 2021 17:17 schreef spoilert het volgende:
[..]
Weet ik, die foto is gemaakt op de Beresteinse weg, daar zit haar bedrijfje. Er is daar ook een privé woning. Maar ik weet al dat ze daar niet zit. Wel lullig voor haar buur bedrijven die er gelijk mee geassocieerd worden..
Wat een aandachtsorgelquote:Op zondag 21 november 2021 18:28 schreef spoilert het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die Kwalbert, beetje bietsen voor spulletjes zodat hij vreedzaam kan verder demonstreren...
hahaha wat een mafkeesquote:Op zondag 21 november 2021 18:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een aandachtsorgel![]()
En dan ook nog het lef hebben om te bedelen voor geld
Kom je uit Oss, dan ben je voor Top!quote:
ho ho het is een journalist hequote:Op zondag 21 november 2021 18:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een aandachtsorgel![]()
En dan ook nog het lef hebben om te bedelen voor geld
Ik ook niet , maar het staat natuurlijk wel interessant als je met zo'n masker en kogelwerende vesten door de stad loopt.quote:Op zondag 21 november 2021 18:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
hahaha wat een mafkees![]()
ik geloof nooit dat die echt met een kogelwereld vest gaan lopen.
veel te zwaar van die luie wandelaars.
Dat roepen al die wappies die met hun mobieltje oid live zijnquote:Op zondag 21 november 2021 18:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
ho ho het is een journalist hedawas hij toch die dat riep?
Zijn ook alleen maar ...... uit ....... allemaal .......quote:Op zondag 21 november 2021 18:44 schreef OllieA het volgende:
Ik heb naar een stukje van die stream uit Brussel gekeken. Vecu 3 of zoiets. Die stond er redelijk met zijn neus bovenop.
Mijn idee erbij is dat de overheid toch wel behoorlijk coulant is en de politie zich erg inhoudt. Staan ze daar met verkeersborden nog aan de paal op politieauto's in te hakken.
En maar 'liberté' roepen. Égalité en fraternité daar hebben ze dan weer niet van gehoord.
Hahaha Rotterdamse denker.quote:Op zondag 21 november 2021 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kom je uit Oss, dan ben je voor Top!
Maar gaat nu elke stad zijn eigen relfeestje houden of wat?
quote:Op zondag 21 november 2021 18:50 schreef hollandia02 het volgende:
[ afbeelding ]
Weer Hobbemaplein net zoals Gisteren
Marok... mensen meppenquote:Op zondag 21 november 2021 18:50 schreef hollandia02 het volgende:
[ afbeelding ]
Weer Hobbemaplein net zoals Gisteren
Hoe ken dat nouquote:Op zondag 21 november 2021 18:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
21-11-2021 DHG Hobbemaplein foutief persalarm, geen demo.
Adres: Hobbemaplein, Den Haag
1530875 18:48:59 Haaglanden Persalarm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |