SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb er sowieso de oven al niet voor.quote:Op zondag 21 november 2021 16:24 schreef Karzai het volgende:
Oefening baart kunst, denk dat jij dit ook wel kun Fles
oefening baart kunst wat @Karzai zegtquote:Op zondag 21 november 2021 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ziet er uiterst profi uit maatjeZo zou het bij mij nooit worden. Als ik een broodzaag in huis had zou ik dit weleens kopen denk ik.
EN in een airfryer?quote:Op zondag 21 november 2021 16:26 schreef FranticDJ het volgende:
Overigens kan het ook goed in een crappy oven als je een goede gietijzeren pan hebt (zijn deze ook in gebakken)
Nou dat ziet er niet half zo goed uit als die van jouquote:Op zondag 21 november 2021 16:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.allrecipes.co(...)yer-sourdough-bread/
Kun je vergetenquote:Op zondag 21 november 2021 16:29 schreef FranticDJ het volgende:
je begrijpt dat dit dus wel een koken met fles filmpje moet worden
'steej tjoened voor part twee'quote:Op zondag 21 november 2021 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je vergetenFilmbare fleskookselen zijn beperkt tot een bereidingstijd van ongeveer 16 minuten en 4 seconden want dan gaat de GoPro over de 4 GB bestandslimiet heen. En k heb geen video editing software en ook geen geschikte hardware. Dus jammerdan
goed tochquote:Op zondag 21 november 2021 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dan gaat @:kwiwi heel onvoorspelbaar reageren en zo
quote:Op zondag 21 november 2021 16:33 schreef dud0r het volgende:
Oeh zuurdesembrood
Ga ik volgend jaar ergens ook maar eens aan beginnen
Volgend jaar is al over een paar wekenquote:Op zondag 21 november 2021 16:33 schreef dud0r het volgende:
Oeh zuurdesembrood
Ga ik volgend jaar ergens ook maar eens aan beginnen
quote:Op zondag 21 november 2021 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Volgend jaar is al over een paar weken
Moet je wel opschieten, is al bijna donkerquote:Op zondag 21 november 2021 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik twijfel of ik nog een rondje zal gaan lopen
Een timelaps.quote:Op zondag 21 november 2021 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je vergetenFilmbare fleskookselen zijn beperkt tot een bereidingstijd van ongeveer 16 minuten en 4 seconden want dan gaat de GoPro over de 4 GB bestandslimiet heen. En k heb geen video editing software en ook geen geschikte hardware. Dus jammerdan
Duhquote:Op zondag 21 november 2021 16:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
was het wel gezellig met je vriend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |