SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb er sowieso de oven al niet voor.quote:Op zondag 21 november 2021 16:24 schreef Karzai het volgende:
Oefening baart kunst, denk dat jij dit ook wel kun Fles
oefening baart kunst wat @Karzai zegtquote:Op zondag 21 november 2021 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ziet er uiterst profi uit maatjeZo zou het bij mij nooit worden. Als ik een broodzaag in huis had zou ik dit weleens kopen denk ik.
EN in een airfryer?quote:Op zondag 21 november 2021 16:26 schreef FranticDJ het volgende:
Overigens kan het ook goed in een crappy oven als je een goede gietijzeren pan hebt (zijn deze ook in gebakken)
Nou dat ziet er niet half zo goed uit als die van jouquote:Op zondag 21 november 2021 16:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.allrecipes.co(...)yer-sourdough-bread/
Kun je vergetenquote:Op zondag 21 november 2021 16:29 schreef FranticDJ het volgende:
je begrijpt dat dit dus wel een koken met fles filmpje moet worden
'steej tjoened voor part twee'quote:Op zondag 21 november 2021 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je vergetenFilmbare fleskookselen zijn beperkt tot een bereidingstijd van ongeveer 16 minuten en 4 seconden want dan gaat de GoPro over de 4 GB bestandslimiet heen. En k heb geen video editing software en ook geen geschikte hardware. Dus jammerdan
goed tochquote:Op zondag 21 november 2021 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dan gaat @:kwiwi heel onvoorspelbaar reageren en zo
quote:Op zondag 21 november 2021 16:33 schreef dud0r het volgende:
Oeh zuurdesembrood
Ga ik volgend jaar ergens ook maar eens aan beginnen
Volgend jaar is al over een paar wekenquote:Op zondag 21 november 2021 16:33 schreef dud0r het volgende:
Oeh zuurdesembrood
Ga ik volgend jaar ergens ook maar eens aan beginnen
quote:Op zondag 21 november 2021 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Volgend jaar is al over een paar weken
Moet je wel opschieten, is al bijna donkerquote:Op zondag 21 november 2021 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik twijfel of ik nog een rondje zal gaan lopen
Een timelaps.quote:Op zondag 21 november 2021 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je vergetenFilmbare fleskookselen zijn beperkt tot een bereidingstijd van ongeveer 16 minuten en 4 seconden want dan gaat de GoPro over de 4 GB bestandslimiet heen. En k heb geen video editing software en ook geen geschikte hardware. Dus jammerdan
Duhquote:Op zondag 21 november 2021 16:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
was het wel gezellig met je vriend?
Ja hoor, op zich welquote:Op zondag 21 november 2021 16:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
al een beetje gesetteld in je nieuwe huisje?
Dat is al een betere pan dan die gister gebruikte, heeft tenminste een anti aanbak laagquote:
Ja. Precies andersom.quote:Op zondag 21 november 2021 16:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is al een betere pan dan die gister gebruikte, heeft tenminste een anti aanbak laag
Dat kleine pannetje waar je die omelet in maakte kan je wegpleuren, waardeloos ding
Ik kan nog redelijk veel zienquote:Op zondag 21 november 2021 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je wel opschieten, is al bijna donker
https://www.blokker.nl/bl(...)5-delig/1892882.htmlquote:Op zondag 21 november 2021 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Precies andersom.
Dit is een crapgoedkoop pannetje dat ik jaren geleden al weggekiezeld heb (filmpje is van voorjaar 2014), en die van gisteren is een echte Fissler met een dikke bodem. En geen anti-aanbaklaag nee maar dat maakt geen reet uit.
Niet gelijk over een paar weken beginnen ermee gekkiequote:Op zondag 21 november 2021 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Volgend jaar is al over een paar weken
mja als alles gelijk aan de bodem geplakt zit dan lijkt mij dat niet goedquote:Op zondag 21 november 2021 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Precies andersom.
Dit is een crapgoedkoop pannetje dat ik jaren geleden al weggekiezeld heb (filmpje is van voorjaar 2014), en die van gisteren is een echte Fissler met een dikke bodem. En geen anti-aanbaklaag nee maar dat maakt geen reet uit.
Dit klinkt heel viesquote:
DPD, elke keer als me daar wat mee bezorgd wordt is er wel iets dat niet gaat zoals geplandquote:Op zondag 21 november 2021 17:12 schreef dud0r het volgende:
M'n LEGO komt met DPD
![]()
Kijken hoe ze het deze keer doen.
Je pand was geslotenquote:Op zondag 21 november 2021 17:12 schreef dud0r het volgende:
M'n LEGO komt met DPD
![]()
Eerst onderin het busje leggen onder een pallet cement, vervolgens even in de sloot gooien, daarna door de brievenbus proberen rammen en misschien dat ze daarna aanbellen om vervolgens weg te sprinten en je pakket ergens bij een afhaalpunt 50 km verderop te dumpenquote:Op zondag 21 november 2021 17:12 schreef dud0r het volgende:
M'n LEGO komt met DPD
![]()
Boeiend het ligt toch al in stukkenquote:Op zondag 21 november 2021 17:12 schreef dud0r het volgende:
M'n LEGO komt met DPD
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
was mijn titanic ook..quote:Op zondag 21 november 2021 17:12 schreef dud0r het volgende:
M'n LEGO komt met DPD
![]()
Raak geschoten?quote:Op zondag 21 november 2021 17:10 schreef kwiwi het volgende:
Geluncht en daarna een wandeling in het bos gemaakt en wat hertjes gezienWij stonden naar hen te kijken en zij naar ons
Daarom. Laatste keer was er volgens de tracking nog 65 adressen te gaan. Denk dan kan ik wel even boodschappen gaan doen. Loop de deur uit, heuh pakketje.quote:Op zondag 21 november 2021 17:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
DPD, elke keer als me daar wat mee bezorgd wordt is er wel iets dat niet gaat zoals gepland
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwaliteitsbezorgert dusquote:Op zondag 21 november 2021 17:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom. Laatste keer was er volgens de tracking nog 65 adressen te gaan. Denk dan kan ik wel even boodschappen gaan doen. Loop de deur uit, heuh pakketje.![]()
Doe dan geen tracking op die manier.
Gelukkig viel dat dan nog mee. Heb het ook meegemaakt dat het naar een afhaalpunt ging. Kijk je in de tracking ging het naar een afhaalpunt 35 km verderop. Terwijl er eentje op 2 km was.
3 uur later krijg ik een update via sms dat het gewoon bij het dichtsbijzijnde ophaalpunt lag.
Als ik het echt nodig had gehad was ik 70 km voor niks gereden
Had een keer pakket ontvangen dat niet voor mij was, en mijn pakket was terug naar de afzender gestuurd. Pakket dat verzonden was maar vervolgens niet bestond in het DPD systeem. Pakket 3 weken te laat bezorgd. Etc.quote:Op zondag 21 november 2021 17:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom. Laatste keer was er volgens de tracking nog 65 adressen te gaan. Denk dan kan ik wel even boodschappen gaan doen. Loop de deur uit, heuh pakketje.![]()
Doe dan geen tracking op die manier.
Gelukkig viel dat dan nog mee. Heb het ook meegemaakt dat het naar een afhaalpunt ging. Kijk je in de tracking ging het naar een afhaalpunt 35 km verderop. Terwijl er eentje op 2 km was.
3 uur later krijg ik een update via sms dat het gewoon bij het dichtsbijzijnde ophaalpunt lag.
Als ik het echt nodig had gehad was ik 70 km voor niks gereden
Buiten blijven tot morgen dan maarquote:Op zondag 21 november 2021 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De lantarenpalen branden al, ben te laat thuis 😓
Al is er bij elke pakketbezorger wel iets te melden natuurlijk, PostNL is ook een keer een hometrainer kwijtgeraakt bij mijquote:Op zondag 21 november 2021 17:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had een keer pakket ontvangen dat niet voor mij was, en mijn pakket was terug naar de afzender gestuurd. Pakket dat verzonden was maar vervolgens niet bestond in het DPD systeem. Pakket 3 weken te laat bezorgd. Etc.
😢quote:
Een hele home trainerquote:Op zondag 21 november 2021 17:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al is er bij elke pakketbezorger wel iets te melden natuurlijk, PostNL is ook een keer een hometrainer kwijtgeraakt bij mij
quote:Op zondag 21 november 2021 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
@:recce schiet eens op met dat roestding van je
Krijg je een standje van meneer Wattenschijf?quote:Op zondag 21 november 2021 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De lantarenpalen branden al, ben te laat thuis 😓
Ja is nou niet echt een pakketje dat even tussen de autostoel valt ofzoquote:Op zondag 21 november 2021 17:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een hele home trainer![]()
Nou ik moet zeggen bij Swiss Post heb ik in al die jaren pas 1 klacht gehad, voor de rest ging alles goed - en ik bestel vrij veel. Bij DPD is het vrijwel elke keer raak.
Niks van mij bij hoorquote:
Gratis hometrainer voor mijquote:Op zondag 21 november 2021 17:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al is er bij elke pakketbezorger wel iets te melden natuurlijk, PostNL is ook een keer een hometrainer kwijtgeraakt bij mij
Jij hebt die bezorger gewoon ergens staan opwachtenquote:
Alle "vermiste" pakjes worden onderverdeeld aan de medewerkersquote:Op zondag 21 november 2021 17:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt die bezorger gewoon ergens staan opwachten
quote:Op zondag 21 november 2021 17:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Boeiend het ligt toch al in stukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig was het bij bol besteld en kreeg ik een nieuwe toegestuurdquote:Op zondag 21 november 2021 17:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alle "vermiste" pakjes worden onderverdeeld aan de medewerkers
Wat ben je van planquote:Op zondag 21 november 2021 17:40 schreef Ama het volgende:
Jongens voor gasflessen krijg je toch geld?
zit statiegeld op geloof ik jaquote:Op zondag 21 november 2021 17:41 schreef Ama het volgende:
Sinds ik hier woon staat er al een gasfles in die schuur, zaterdag ga ik mijn oude tv-kast wegbrengen en ik dacht misschien kan ik die fles ook ergens inleveren voor geld?Is enige wat is blijven staan toen ze de schuur helemaal leeg hebben getrokken dus staat er al veel langer.
Moet je even kijken wat voor soort en merk het is, sommige hebben wel statiegeld en sommige nietquote:Op zondag 21 november 2021 17:41 schreef Ama het volgende:
Sinds ik hier woon staat er al een gasfles in die schuur, zaterdag ga ik mijn oude tv-kast wegbrengen en ik dacht misschien kan ik die fles ook ergens inleveren voor geld?Is enige wat is blijven staan toen ze de schuur helemaal leeg hebben getrokken dus staat er al veel langer.
Ja lees ik ook nu, ga morgen wel even kijken.quote:Op zondag 21 november 2021 17:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je even kijken wat voor soort en merk het is, sommige hebben wel statiegeld en sommige niet
Weten mijn vrienden wel. Die hebben denk ik een gasfles nog voor koken.quote:
Moet je nagaan hoe het is als je elke dag meerdere vergaderingen hebtquote:Op zondag 21 november 2021 17:49 schreef Ama het volgende:
Toch wel een matig idee dat ik nu elke week begin met een vergadering. Weet leukere manieren om de week te starten.
Ik zou echt dood willen dan. Ik vind dit al saai.quote:Op zondag 21 november 2021 17:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe het is als je elke dag meerdere vergaderingen hebt
Dankjewelquote:Op zondag 21 november 2021 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
1 Large Cheese & Grilled Beef
1 Kick'n Chicken met chilisaus.
Komt er zo aan
:y staat statiegeld op jaquote:Op zondag 21 november 2021 17:40 schreef Ama het volgende:
Jongens voor gasflessen krijg je toch geld?
Er bestaat ook grote mensen leef zonder kantoorleefquote:Op zondag 21 november 2021 17:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil niet bij het grote mensen leven horen.
Jouw leef is ook niks voor Amaquote:Op zondag 21 november 2021 17:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Er bestaat ook grote mensen leef zonder kantoorleef
Ik zit gelukkig niet op kantoor hoor, alleen om te vergaderen.quote:Op zondag 21 november 2021 17:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Er bestaat ook grote mensen leef zonder kantoorleef
wat voor fles is 't dan?quote:Op zondag 21 november 2021 17:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar niet op allemaal zegt Google (en LTVDK) mij.
ik ook nietquote:Op zondag 21 november 2021 17:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit gelukkig niet op kantoor hoor, alleen om te vergaderen.
Weet ik veel, ga nu niet naar de schuur lopen hoor. Weet alleen dat er een gasfles staat die aan een kookstel gekoppeld is.quote:
Vies worden boeit me niet hoor.quote:Op zondag 21 november 2021 17:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel joh, Ama op de boot. Allemaal smeervegen in het haar. Lekker schelden en tieren.
Ja dit dusquote:Op zondag 21 november 2021 18:10 schreef FranticDJ het volgende:
ik heb nog geen honger.. maar ook geen zin in wat ik in huis heb
Ik wilde net vragen wat we gingen snacken vanavondquote:Op zondag 21 november 2021 18:19 schreef Ama het volgende:
Ik ga straks wat droge worsten proeven denk ik zo.
zijn ze lekker?quote:Op zondag 21 november 2021 18:19 schreef Ama het volgende:
Ik ga straks wat droge worsten proeven denk ik zo.
Kan ik toch niet zeggen als ik zeg dat ik straks ga proeven?quote:
Bestel dan ook bij een bedrijf met gratis verzend en retourquote:Op zondag 21 november 2021 18:22 schreef dud0r het volgende:
En nog even klagen, had een trui besteld, maattabel gevolgd, toch te klein, retour, maatje groter terug krijgen, alsnog te klein![]()
Zo wordt het wel een dure trui als ik 2 keer retour kosten moet betalen
Bestellen bij een bedrijf waar retourneren gratis is?quote:Op zondag 21 november 2021 18:22 schreef dud0r het volgende:
En nog even klagen, had een trui besteld, maattabel gevolgd, toch te klein, retour, maatje groter terug krijgen, alsnog te klein![]()
Zo wordt het wel een dure trui als ik 2 keer retour kosten moet betalen
quote:Op zondag 21 november 2021 18:25 schreef LTVDK het volgende:
Of gewoon de stille hint dat je wat minder moet snacken oppakken?
Maar die hebben die trui nietquote:Op zondag 21 november 2021 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bestellen bij een bedrijf waar retourneren gratis is?
Nooitquote:Op zondag 21 november 2021 18:25 schreef LTVDK het volgende:
Of gewoon de stille hint dat je wat minder moet snacken oppakken?
Wat een gek hequote:
Ja of meer rondjes lopen en lekker blijven snackenquote:
Bewegenquote:Op zondag 21 november 2021 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of meer rondjes lopen en lekker blijven snacken
Over 3 jaar in een scootmobiel, diabetes en zuurstof fles op je rug.quote:Op zondag 21 november 2021 18:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar die hebben die trui niet
[..]
Nooit
Wat is er?quote:
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 21 november 2021 18:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan ik toch niet zeggen als ik zeg dat ik straks ga proeven?
Waarom kijk jij Braddie filmpjes.quote:Op zondag 21 november 2021 18:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ben te dik
OBEES
Ik ben te dik
OBEES
Ik ben te dik
OBEES
Ik ben te dik
OBEES
Lekker nummertje wel
quote:Op zondag 21 november 2021 18:52 schreef UitStraling het volgende:
Nou dat viel toch nog mee die kinderverjaardag, er zat een bedwelmend mooie en leuke vrouw, die zat me de hele tijd gretig aan te staren, beetje spelen met haar haren en spiegelen, kende haar niet eigenlijk, ik mezelf allemaal uitsloven met wiebeldansjes en lol dat ze had, ik denk dat als het geen kinderverjaardag was dat ze me grommend besprongen had
quote:
Zit je weer op een nichtje te geilen of wat?quote:Op zondag 21 november 2021 18:52 schreef UitStraling het volgende:
Nou dat viel toch nog mee die kinderverjaardag, er zat een bedwelmend mooie en leuke vrouw, die zat me de hele tijd gretig aan te staren, beetje spelen met haar haren en spiegelen, kende haar niet eigenlijk, ik mezelf allemaal uitsloven met wiebeldansjes en lol dat ze had, ik denk dat als het geen kinderverjaardag was dat ze me grommend besprongen had
incest is wincestquote:Op zondag 21 november 2021 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit je weer op een nichtje te geilen of wat?
Was het je vriendin?quote:Op zondag 21 november 2021 18:52 schreef UitStraling het volgende:
Het was dus gezellig met je oma?quote:Op zondag 21 november 2021 18:52 schreef UitStraling het volgende:
Of even bellen?quote:Op zondag 21 november 2021 18:57 schreef LTVDK het volgende:
Oh kut, bestel ik eten en staat die per ongeluk op afhalen ipv bezorgenNou schoenen maar aantrekken dan
Gedoe allemaalquote:
Gelukkig is het maar 37.000 stappen op en neerquote:Op zondag 21 november 2021 18:57 schreef LTVDK het volgende:
Oh kut, bestel ik eten en staat die per ongeluk op afhalen ipv bezorgenNou schoenen maar aantrekken dan
Neuh net iets van 2000 ofzoquote:Op zondag 21 november 2021 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig is het maar 37.000 stappen op en neer
Even heen en weer via het industrieterreinquote:Op zondag 21 november 2021 18:57 schreef LTVDK het volgende:
Er zaten andere mensen bij je aan tafel?quote:Op zondag 21 november 2021 19:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Subliem.
Enige nadeel van chef’s table zijn andere mensen.
Was hier net een knappe Redhead die was op een kinderverjaardag en zag iemand wiebeldansjes doen. Het zou toch niet..quote:Op zondag 21 november 2021 18:52 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zondag 21 november 2021 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was hier net een knappe Redhead die was op een kinderverjaardag en zag iemand wiebeldansjes doen. Het zou toch niet..
waar was je?quote:Op zondag 21 november 2021 19:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Subliem.
Enige nadeel van chef’s table zijn andere mensen.
proxies knippenquote:Op zondag 21 november 2021 19:05 schreef dud0r het volgende:
Gamen, wat kijken of ga ik proxies knippen? Dat laatste kan ook tijdens een serie die niet de volledige aandacht op eist 🤔🤔🤔
Tribeca.quote:Op zondag 21 november 2021 19:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waar was je?
en zat je met meerdere gezelschappen aan de chef's table?
NLP. Hou op. Ga weg.quote:Op zondag 21 november 2021 19:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doet ze ook NLP?
Daarmee kun je willekeurig wie inpakken of het bed in lullen.
ah!quote:Op zondag 21 november 2021 19:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tribeca.
Was nog een gezelschap van 4. Waren wel aardige mensen maar werden wat aanweziger naar mate er meer alcohol inging.
Service was wel top.
Ja.quote:
aha wist niet dat dat een ding wasquote:Op zondag 21 november 2021 19:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja.
Geprinte magic kaarten zodat ik decks kan proberen zonder er stapels geld aan uit te hoeven geven en duurdere kaarten die ik niet voor elk dat ik ze gebruik opnieuw ga kopen
Ik wou iets zeggen maar...quote:Op zondag 21 november 2021 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
aha wist niet dat dat een ding was
Ligt er ook een beetje aan wat je speelt. Ik speel voornamelijk commander en bij de meeste playgroups doet niemand er moeilijk over als er proxies gebruikt worden.quote:Op zondag 21 november 2021 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
aha wist niet dat dat een ding was
gamen uiteraardquote:Op zondag 21 november 2021 19:05 schreef dud0r het volgende:
Gamen, wat kijken of ga ik proxies knippen? Dat laatste kan ook tijdens een serie die niet de volledige aandacht op eist 🤔🤔🤔
quote:Op zondag 21 november 2021 19:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan wat je speelt. Ik speel voornamelijk commander en bij de meeste playgroups doet niemand er moeilijk over als er proxies gebruikt worden.
Andere formats wordt het bij casual play nog wel geaccepteerd en officiële toernooien is een no-go en staat er diskwalificatie tegenover
Het wordt anders wel godsgruwelijk duur om te spelenquote:
Doe het in de studiepot van je kind ipv domme kaarten te kopenquote:Op zondag 21 november 2021 19:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het wordt anders wel godsgruwelijk duur om te spelen![]()
M'n duurste kaart schommelt ergens tussen de 350 en 400. Die gebruik ik in 5 decks ofzo. Dan wordt het er niet leuker op.
en heb je em dan ook 5x?quote:Op zondag 21 november 2021 19:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het wordt anders wel godsgruwelijk duur om te spelen![]()
M'n duurste kaart schommelt ergens tussen de 350 en 400. Die gebruik ik in 5 decks ofzo. Dan wordt het er niet leuker op.
1 keer en voor de rest gebruik ik dus proxies. Van dat geld koop ik liever weer kaarten die ik nog niet heb.quote:
Dat is niet het idee erachter. Ik gebruik best wel veel NLP technieken tijdens mijn werk. Effectief kunnen communniceren is best wel een beetje heel erg handig en dat heeft niks met 'doorheen prikken' te maken.quote:
Je hebt geen NLP-technieken nodig om effectief te kunnen communiceren. Met alle respect, maar voor veel mensen zijn het gewoon trucjes die ze leren zonder echt de achtergronden te begrijpen. 2-daagse cursus en je kunt lekker gaan NLP'en.quote:Op zondag 21 november 2021 19:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is niet het idee erachter. Ik gebruik best wel veel NLP technieken tijdens mijn werk. Effectief kunnen communniceren is best wel een beetje heel erg handig en dat heeft niks met 'doorheen prikken' te maken.
Nee veel te donker langs de provinciale wegquote:Op zondag 21 november 2021 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even heen en weer via het industrieterrein
Wat had je?quote:Op zondag 21 november 2021 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee veel te donker langs de provinciale wegPlus dan is het eten koud als ik thuis ben
De combibox, oftewel een bak volgepropt met veel friet, nog veel meer kip en een beetje sla en een bakje pindasaus erbijquote:
goorquote:Op zondag 21 november 2021 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De combibox, oftewel een bak volgepropt met veel friet, nog veel meer kip en een beetje sla en een bakje pindasaus erbij
Hoezo nou weer goorquote:
Dat klinkt niet als Chineesquote:Op zondag 21 november 2021 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De combibox, oftewel een bak volgepropt met veel friet, nog veel meer kip en een beetje sla en een bakje pindasaus erbij
Nee was de grillhousequote:
Ik krijg allerlei pluimage voor mijn neus die er geen kut zin aan heeft maar waar ik toch het een en ander aan informatie van nodig heb wat wel net iets dieper gaat dan een beetje leuk effectief kunnen communiceren. Dus ik maak dankbaar gebruik van alle sprieten die ik dan heb.quote:Op zondag 21 november 2021 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt geen NLP-technieken nodig om effectief te kunnen communiceren. Met alle respect, maar voor veel mensen zijn het gewoon trucjes die ze leren zonder echt de achtergronden te begrijpen. 2-daagse cursus en je kunt lekker gaan NLP'en.
min KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASquote:Op zondag 21 november 2021 19:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is gewoon kapsalon met jappenkak ipv knoflooksaus..
Judge Ygrittequote:Op zondag 21 november 2021 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik krijg allerlei pluimage voor mijn neus die er geen kut zin aan heeft maar waar ik toch het een en ander aan informatie van nodig heb wat wel net iets dieper gaat dan een beetje leuk effectief kunnen communiceren. Dus ik maak dankbaar gebruik van alle sprieten die ik dan heb.
Ben nu wel benieuwd naar je sprieten.quote:Op zondag 21 november 2021 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik krijg allerlei pluimage voor mijn neus die er geen kut zin aan heeft maar waar ik toch het een en ander aan informatie van nodig heb wat wel net iets dieper gaat dan een beetje leuk effectief kunnen communiceren. Dus ik maak dankbaar gebruik van alle sprieten die ik dan heb.
Valt wel mee hoor, voor thuis misschien 3/4 bakjes van dat geconcentreerde spul van de wijcko en heel soms wat bij de Chinees en nu dan toevallig een keertje bij de grillhousequote:Op zondag 21 november 2021 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoeveel liter pindasaus gaat er per jaar doorheen LTVDK?
"toevallig"quote:Op zondag 21 november 2021 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, voor thuis misschien 3/4 bakjes van dat geconcentreerde spul van de wijcko en heel soms wat bij de Chinees en nu dan toevallig een keertje bij de grillhouse
Alleen dan wel lekker met kip, zonder kaas en de saus apartquote:Op zondag 21 november 2021 19:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is gewoon kapsalon met jappenkak ipv knoflooksaus..
Dat zijn NLP trucjes toch?quote:Op zondag 21 november 2021 19:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd naar je sprieten.
een anal probequote:Op zondag 21 november 2021 19:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd naar je sprieten.
Ja normaal haal ik daar pizza (uiteraard zonder kaas) en 2x per jaar ofzo zo'n box die ik nu hadquote:
Als je weet waar het over gaat, vervolgens in de praktijk het herkent en begrijpt kan je daarna ook veel beter dingen plaatsen, 'verklaren' en vervolgens gebruiken/toepassen om iemand anders beter op zijn gemak te stellen en toch ergens in mee te krijgen.quote:Op zondag 21 november 2021 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ken ook mijn zwakke momenten.
Dit heet gewoon flirten!quote:Op zondag 21 november 2021 19:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je weet waar het over gaat, vervolgens in de praktijk het herkent en begrijpt kan je daarna ook veel beter dingen plaatsen, 'verklaren' en vervolgens gebruiken/toepassen om iemand anders beter op zijn gemak te stellen en toch ergens in mee te krijgen.
Kan mij overigens geen reet schelen of dat NLP/effectief communniceren of een andere mooie gesprekstechniek met een kekke afkorting heet overigens.
droog in de kakker tot ze bloed schijtenquote:Op zondag 21 november 2021 19:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ze niet luisteren zonder glijmiddel
Kapsalon met pindasaus dus?quote:Op zondag 21 november 2021 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In jouw geval zit dat gewoon in je. Er zijn ook mensen die daarvoor op een snelcursus gaan en het daarna heilig verklaren. Dat laatste heb ik een beetje moeite mee.quote:
Ben het met je eens. Startpunt is weten waar het over gaat; daar stopt het voor veel mensen en wordt te weinig aandacht aan besteed.quote:Op zondag 21 november 2021 19:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je weet waar het over gaat, vervolgens in de praktijk het herkent en begrijpt kan je daarna ook veel beter dingen plaatsen, 'verklaren' en vervolgens gebruiken/toepassen om iemand anders beter op zijn gemak te stellen en toch ergens in mee te krijgen.
Kan mij overigens geen reet schelen of dat NLP/effectief communniceren of een andere mooie gesprekstechniek met een kekke afkorting heet overigens.
Volgens mij is ongeveer 95% van wat je (in de breedste zin) communiceert onbewust. Dat vind ik interessantquote:Op zondag 21 november 2021 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In jouw geval zit dat gewoon in je. Er zijn ook mensen die daarvoor op een snelcursus gaan en het daarna heilig verklaren. Dat laatste heb ik een beetje moeite mee.
[..]
Ben het met je eens. Startpunt is weten waar het over gaat; daar stopt het voor veel mensen en wordt te weinig aandacht aan besteed.
quote:Op zondag 21 november 2021 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zo'n floater in mn rechteroog en dat is vrij irritant.
mehhhh sla hem weg!quote:Op zondag 21 november 2021 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Voor een docu met de grootste onzinverkoper uit de vs kijk “i’m not your guru” van Tony Robbinsquote:Op zondag 21 november 2021 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In jouw geval zit dat gewoon in je. Er zijn ook mensen die daarvoor op een snelcursus gaan en het daarna heilig verklaren. Dat laatste heb ik een beetje moeite mee.
[..]
Ben het met je eens. Startpunt is weten waar het over gaat; daar stopt het voor veel mensen en wordt te weinig aandacht aan besteed.
Matigjes ventquote:Op zondag 21 november 2021 19:57 schreef LTVDK het volgende:
Het waren trouwens slechts 1736 stapjes Fles
had ik gister op de wc ookquote:Op zondag 21 november 2021 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
quote:
Ja zit pas op 17.189 vandaagquote:
Ik wil volgend jaar elke dag minstens 6000 maken. Ben benieuwd hoe lang ik dat volhouquote:
Wat is jouw normale stappen-aantal per dag ?quote:
Gewoon schijt aan dat weer hebben, als je een uur door kutweer loopt heb je daarna een excuus om even een lekker warm drankje te pakkenquote:Op zondag 21 november 2021 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil volgend jaar elke dag minstens 6000 maken. Ben benieuwd hoe lang ik dat volhouZodra het een keer glad of kutweer is kun je het schudden.
Momenteel zo'n 16k per dag, eerste helft van dit jaar zat ik sommige maanden op 22/23k per dagquote:Op zondag 21 november 2021 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is jouw normale stappen-aantal per dag ?
Wajooow...quote:Op zondag 21 november 2021 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Momenteel zo'n 16k per dag, eerste helft van dit jaar zat ik sommige maanden op 22/23k per dag
@bitterbal mag dit?quote:Op zondag 21 november 2021 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Momenteel zo'n 16k per dag, eerste helft van dit jaar zat ik sommige maanden op 22/23k per dag
Ja was wel een tijdje werkloos dus had wel wat tijd overquote:Op zondag 21 november 2021 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wajooow...
Ik ben blij als ik op een doordeweekse werkdag boven de 10k uitkom (dat lukt meestal wel) en als ik vrij ben dan is dat meestal wat hoger. Afgelopen vrijdag zat ik op 24 k, maar dan moet ik echt mijn best doen en dat lukt meestal niet op een werkdag.
Oh god..quote:Op zondag 21 november 2021 20:15 schreef onduidelijkk het volgende:
Voor mij is het elke dag weekend. Al jaren.
Ja zodra ik naar kantoor ga is 12k ook wel een beetje de norm. Maar ja ophokplicht nog steeds.quote:Op zondag 21 november 2021 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wajooow...
Ik ben blij als ik op een doordeweekse werkdag boven de 10k uitkom (dat lukt meestal wel) en als ik vrij ben dan is dat meestal wat hoger. Afgelopen vrijdag zat ik op 24 k, maar dan moet ik echt mijn best doen en dat lukt meestal niet op een werkdag.
Oh god, hebben ze jou nog niet een ban gegeven?quote:Op zondag 21 november 2021 20:15 schreef onduidelijkk het volgende:
Voor mij is het elke dag weekend. Al jaren.
Dan zou je toch juist meer tijd moeten hebben om te wandelen, geen reistijd en zulksquote:Op zondag 21 november 2021 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zodra ik naar kantoor ga is 12k ook wel een beetje de norm. Maar ja ophokplicht nog steeds.
Dankzij de werkende heb ik tenminste een inkomen.quote:Op zondag 21 november 2021 20:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh god, hebben ze jou nog niet een ban gegeven?
"Je hebt meer gelopen dan 99,9984 % van de gebruikers"quote:Op zondag 21 november 2021 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was wel een tijdje werkloos dus had wel wat tijd overMaar kreeg je dus zulk soort grapjes
[ afbeelding ]
Niet ok ditquote:Op zondag 21 november 2021 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was wel een tijdje werkloos dus had wel wat tijd overMaar kreeg je dus zulk soort grapjes
[ afbeelding ]
Wie is ditquote:Op zondag 21 november 2021 20:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh god, hebben ze jou nog niet een ban gegeven?
OV, kantoor aan de rand van de stad en kut bereikbaar dus sowieso 2 keer een half uur lopen.quote:Op zondag 21 november 2021 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zou je toch juist meer tijd moeten hebben om te wandelen, geen reistijd en zulks
Fanatiek en obsessief liggen dicht bij elkaarquote:
Ja maar die tijd heb je dan nu toch ook gewoon?quote:Op zondag 21 november 2021 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OV, kantoor aan de rand van de stad en kut bereikbaar dus sowieso 2 keer een half uur lopen.
6000 heb ik altijd als ik niet eens sport, normale werkdag overwegend op kantoor ook nog.quote:Op zondag 21 november 2021 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil volgend jaar elke dag minstens 6000 maken. Ben benieuwd hoe lang ik dat volhouZodra het een keer glad of kutweer is kun je het schudden.
Ja maar ik ga nu niet om half zeven mijn bed uit als ik om half negen hoef te beginnen. Dan blijf ik lekker tot tien voor acht in mijn stinknest aardappelen als een Ygrittequote:Op zondag 21 november 2021 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar die tijd heb je dan nu toch ook gewoon?
Je kunt ook gewoon tijdens je lunch een rondje gaan lopen toch, en 's avonds heb je ook meer tijd omdat je niet naar huis hoeft te reizenquote:Op zondag 21 november 2021 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar ik ga nu niet om half zeven mijn bed uit als ik om half negen hoef te beginnen. Dan blijf ik lekker tot tien voor acht in mijn stinknest aardappelen als een Ygritte
te accuraat ditquote:Op zondag 21 november 2021 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar ik ga nu niet om half zeven mijn bed uit als ik om half negen hoef te beginnen. Dan blijf ik lekker tot tien voor acht in mijn stinknest aardappelen als een Ygritte
ja probeer wel rond de lunch even te gaan lopen inderdaad. Mag ook gewoon, foon mee en gaan met die banaan.quote:Op zondag 21 november 2021 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon tijdens je lunch een rondje gaan lopen toch, en 's avonds heb je ook meer tijd omdat je niet naar huis hoeft te reizen
In wat voor nazi-regime organisatie moet iemand wel niet werken dat diegene niet eens even mag lopen tijdens de lunch? Zou wat zijn, als dat niet mochtquote:Op zondag 21 november 2021 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja probeer wel rond de lunch even te gaan lopen inderdaad. Mag ook gewoon, foon mee en gaan met die banaan.
Amazonquote:Op zondag 21 november 2021 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In wat voor nazi-regime organisatie moet iemand wel niet werken dat diegene niet eens even mag lopen tijdens de lunch? Zou wat zijn, als dat niet mocht
nou ja ik doel dan op wat langer dan de strikt toegestane 30 minuten.quote:Op zondag 21 november 2021 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In wat voor nazi-regime organisatie moet iemand wel niet werken dat diegene niet eens even mag lopen tijdens de lunch? Zou wat zijn, als dat niet mocht
Ja, of de Aldi.. waar het moment dat de klant aan het betalen is, wordt gezien als pauze.quote:
Ik ga een email naar je leidinggevende sturenquote:Op zondag 21 november 2021 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja ik doel dan op wat langer dan de strikt toegestane 30 minuten.
IK ZEG DAT DAT DUS WEL MAG. Geen paniek.quote:Op zondag 21 november 2021 20:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ga een email naar je leidinggevende sturen
Vaak heb je maar een half uurtje luncht en in die tijd moet je dan ook nog eten, is maar een heel kort rondje dan hoorquote:Op zondag 21 november 2021 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah zo, nou ja.. als je het kan compenseren moet dat geen probleem zijn, lijkt me.quote:Op zondag 21 november 2021 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 november 2021 20:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ga een email naar je leidinggevende sturen
Strikt toegestaan? Jemig... ik heb niet eens werktijdenquote:Op zondag 21 november 2021 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe maar wat wanneer je uitkomt?quote:Op zondag 21 november 2021 20:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Strikt toegestaan? Jemig... ik heb niet eens werktijden
Ja dat kan dus ookquote:Op zondag 21 november 2021 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah zo, nou ja.. als je het kan compenseren moet dat geen probleem zijn, lijkt me.
Bij mijn vorige baan en deze baan ga ik soms wat langer weg (meestal vrijdag, dus niet alle dagen) en dan blijf ik gewoon wat langer werken. Zolang men tevreden is met mijn werk, moet dat ook gewoon kunnen.
Dit klinkt eerder als een creatieve manier om te zeggen dat je werkloos bentquote:
Dat wordt dus een email naar de leidinggevende van je leidinggevendequote:Op zondag 21 november 2021 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IK ZEG DAT DAT DUS WEL MAG. Geen paniek.
Nou ja veel mensen worden van 8:30 tot 17:00 ergens verwacht. En krijgen daarvan 8 uur betaald. Dus dan reken ik even uit dat er een half uur lunchpauze is. Op papier he. In de praktijk gaat het allemaal heel anders, dat weet ik ook welquote:Op zondag 21 november 2021 20:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Strikt toegestaan? Jemig... ik heb niet eens werktijden
KOEKOEKquote:Op zondag 21 november 2021 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat wordt dus een email naar de leidinggevende van je leidinggevende
Als je je werk maar af krijgt en in de meeste gevallen komt opdagen voor overleg.quote:Op zondag 21 november 2021 20:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe maar wat wanneer je uitkomt?
Wat een stinkzakkenquote:Op zondag 21 november 2021 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat kan dus ook![]()
Bij mijn vorige werk was dat wel altijd een probleem vaak. Die wisten dan net om 12:30 allerlei kutdingetjes in te plannen waar je wel bij aanwezig geacht werd te zijn etc![]()
Maar ja dat is dus geschidenis![]()
Ik wil liever niet dat jullie dat wetenquote:Op zondag 21 november 2021 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt eerder als een creatieve manier om te zeggen dat je werkloos bent
Geeft niks hoor, we accepteren hier iedereen, we hebben allemaal wel eens onze momentjes waarop het leven niet zo gaat als dat je hooptquote:Op zondag 21 november 2021 20:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil liever niet dat jullie dat weten
Goed voor de ontplooiing!quote:
Als je met oogschaduw een wing wil maken. Of voor smokey eyes.quote:Op zondag 21 november 2021 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sinds wanneer breng je oogschaduw aan op de onderoogleden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |