abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8215863
Nacht..

Ik zit met een probleem. Vroeger (toen ik zo'n 8 jaar was) had ik een 16-jarig buurmeisje waar ik vaak mee speelde, kwam er wel goed mee overeen. Daarna ben ik ver verhuisd, maar nu woon ik terug daar. Ik ben intussen 15, zij 21.

Ik kan het erg goed met haar vinden (cq. wij kunnen het erg goed met elkaar vinden), zij is tevens de dochter van de nieuwe vriend van m'n ma. Ik breng 'r ook steeds aan het lachen enzo, ik ga soms zelfs uit met haar (en haar zus). Maar ik voel méér.. Zij is net gescheiden van haar man, en heeft ook een kind (1 jaar).

Ik kan 'r echt niet uit m'n hoofd krijgen, en als ik met andere meisjes afspreek is het toch "zij" die in m'n hoofd zit. Ik voel ook een leegte in m'n hart nu, volgens mij door daardoor..

Ik hoop trouwens dat ze me niet als een 'broer' beschouwt..

pi_8215983
ff resumeren, ze is 21, ze heeft een kind, en jij wil eigenlijk het liefst papa worden

ja ik voel ook wat voor iemand (van de zelfde leeftijd welliswaar), maar ze is total onbereikbaar geworden.

ik denk dat niet dat ze onbereikbaar is, maar denk is aan de consequenties...

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_8215995
kut voor je ,, als jij 21 bent wil ze zeker wel iets.. maar nu is het "sick" als ze iets met je wilt
Just when I thought I was out, they pulled me back in
pi_8216055
Dat is nu net wat het zo *** maakt ja..

En moést het iets worden tussen ons, zou ik nog niet echt "papa" zijn, ik kan moeilijk op m'n 15e gaan samenwonen met iemand.. Zou er trouwens niets op tegen hebben om al een kind mee op te voeden, aangezien ik een broer en zus van dezelfde leeftijd heb.

Maar ja, ik vrees dat het toch nooit reality wordt.. Misschien binnen 5 jaar, maar dan is zij 26 en alweer getrouwd..

Maar toch kan ik echt aan niemand anders meer denken....

pi_8216069
Dit wordt niks, sorry kerel.

Ze is te oud voor je en een heel stuk verder in haar ontwikkeling.

pi_8216095
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:47 schreef Master_Of_Puppets het volgende:
Maar toch kan ik echt aan niemand anders meer denken....
Ga er is serieus met haar praten, en vraag wat zij er van vindt.
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_8216126
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:48 schreef Conflict het volgende:
Dit wordt niks, sorry kerel.

Ze is te oud voor je en een heel stuk verder in haar ontwikkeling.

Recht voor zijn raap gezegd.

@ topicstarter: bekijk het eens vanuit haar positie...

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_8216145
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:50 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Ga er is serieus met haar praten, en vraag wat zij er van vindt.

Daar denk ik ook vaak aan, maar anderzijds.. Ik sta nu zo dicht bij haar, als het negatief uitdraait zou dat een figuurlijke muur tussen ons vormen vrees ik.. Ook is ze een goede vriendin van m'n eigen moeder, ik zou me wel een beetje schamen, snap je?
pi_8216160
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:53 schreef Master_Of_Puppets het volgende:

[..]

Daar denk ik ook vaak aan, maar anderzijds.. Ik sta nu zo dicht bij haar, als het negatief uitdraait zou dat een figuurlijke muur tussen ons vormen vrees ik.. Ook is ze een goede vriendin van m'n eigen moeder, ik zou me wel een beetje schamen, snap je?

Wat vindt dat meisje er van?
pi_8216165
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:52 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

@ topicstarter: bekijk het eens vanuit haar positie...

Probeer ik... Maar het is een beetje moeilijk in te beelden, voor hetzelfde geld ziet ze er wel iets in..
pi_8216178
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:54 schreef Conflict het volgende:

[..]

Wat vindt dat meisje er van?

Ik geef net aan dat ik een situatie zit die het moeilijk maakt om er met haar over te praten, en dan vraag je wat zij ervan vindt
pi_8216182
quote:

[..]

Jah ik weet alles van die muur helaas , maar hoop houden is helemaal erg. En waarom zou je je schamen? Je liefde is toch oprecht?
pi_8216199
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:56 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Jah ik weet alles van die muur helaas , maar hoop houden is helemaal erg. En waarom zou je je schamen? Je liefde is toch oprecht?

Echt schamen is het niet.. Maar je begrijpt toch wat ik bedoel, ik zou me niet erg op m'n gemak meer voelen als zij / haar vader (vriend van m'n moeder) / etc in de buurt zijn.
pi_8216201
Goed, als een meisje dat een tijdje 21 is geweest...

Ik zou raar opkijken als ze iets anders voor je voelt dan genegenheid en broer/zus-gevoelens. Jullie verschillen nu naar mijn inzien gewoon nog teveel. Ik zou dus gewoon het even aanzien en misschien veranderen jouw gevoelens ook nog wel.

En zo niet, dan zal ze het waarschijnlijk pas overwegen als je volwassen bent.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_8216210
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:55 schreef Master_Of_Puppets het volgende:

[..]

Probeer ik... Maar het is een beetje moeilijk in te beelden, voor hetzelfde geld ziet ze er wel iets in..

[simpele botte situatieschets vanuit haar positie]

Ohw ik ben 21 met een kind van en alleeen staand, wat ga ik doen wat ga ik doen?
Weet je wat, dat buurjongetje van 15 zou vast en zeker een geweldige vader zijn plus dat hij me aan het lachen weet te maken. Met hem wil ik trouwen. Als het tenminste mag van zijn moeder.

[/simpele botte situatieschets vanuit haar positie]

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_8216238
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:56 schreef Master_Of_Puppets het volgende:

[..]

Ik geef net aan dat ik een situatie zit die het moeilijk maakt om er met haar over te praten, en dan vraag je wat zij ervan vindt

Waar geef je dat aan?
pi_8216263
Hier:
quote:

[..]

Was antwoord op "Ga eens met haar praten".

Het probleem is natuurlijk dat jullie 'r niet kennen, dus IMO schieten we niet veel op met die situatie-schetsen..

zaterdag 1 februari 2003 @ 02:05:42 #18
38752 leviathanfd
Mijn twee dames
pi_8216287
Tip: als je echt voelt wat je zegt dat je voelt... ga met haar praten! Wat moeten we je anders van advies geven. JIj (en zij) weten wat het beste is!
Dus probeer dat nu eerst uit te vinden.
Merk en designkleding als nieuw! zie de link
http://shop.kapaza.nl/artemisonlineshop/page1/
  zaterdag 1 februari 2003 @ 02:05:48 #19
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_8216293
Ik zou eens aankloppen bij Jerry!
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_8216325
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 02:05 schreef Oosthoek het volgende:
Ik zou eens aankloppen bij Jerry!
En wie mag Jerry dan wel zijn

Misschien moet ik er toch maar met haar over gaan praten... Maar dan duw ik mezelf in een nogal benarde situatie..

pi_8216326
slotje..?

sry m8 suc6 ermee

Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
pi_8216333
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 02:07 schreef dutchmage het volgende:
slotje..?

sry m8 suc6 ermee

Bedankt nog voor de goede raad.......
pi_8216353
zonder l e f geen l i e f d e
pi_8216431
Aan lef ontbreekt het me niet, ik zou het zeker open in haar gezicht zeggen... Maar als het negatief is stort het zowat in, weet je nog die muur..
pi_8216438
Kunnen de zeikerige oneliners evenw at minder?

Topicstarter, ook al kennen we haar niet, ik denk dat je toch wel een soort algemeen beeld kunt schetsen. Als een moeder van 21 zich romantisch interesseert in een jongetje van 15 zou mij dat erg verwonderen. ten eerste is zij sowieso een volwassene en jij toch een kind. En ten tweede wordt dat effect versterkt door het verschil in jullie levens.

Ze is ongetwijfeld graag bij je en waardeert je, maar ik zou niet op te veel hopen.

pi_8216469
Misschien er even bij vermelden dat ik al een relatie heb gehad met een 18-jarige, en dat ging eigenlijk best goed.. We hebben het toen uitgemaakt omdat de afstand tussen ons te groot was (letterlijk dus)..

Ik weet niet goed wat ik nu moet doen...

1) Er over praten met haar, incl. gevolgen (waarschijnlijk een muur die tussen ons zal ontstaan als het negatief afloopt)
2) Gewoon niks doen, maar dat houd ik niet
3) Wachten tot ik ouder ben, in de hoop dat ze intussen niemand anders heeft.. Niet echt ideaal

pi_8216489
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 02:17 schreef Master_Of_Puppets het volgende:
Aan lef ontbreekt het me niet, ik zou het zeker open in haar gezicht zeggen... Maar als het negatief is stort het zowat in, weet je nog die muur..
Die muur trok op na een smsje op valentijnsdag een paar jaar geleden, dan weet je wel waar je aan toe bent. En toch denk ik dat je wel wilt weten waar je aan toe bent.
pi_8216504
Zeker wil ik dat, en dat lijkt me ook de beste oplossing, maar ze is ook een goede vriendin nu, ik kan ook goed met haar praten.. En dat wil ik zo houden.
pi_8216524
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 02:21 schreef Master_Of_Puppets het volgende:
Misschien er even bij vermelden dat ik al een relatie heb gehad met een 18-jarige, en dat ging eigenlijk best goed.. We hebben het toen uitgemaakt omdat de afstand tussen ons te groot was (letterlijk dus)..

Ik weet niet goed wat ik nu moet doen...

1) Er over praten met haar, incl. gevolgen (waarschijnlijk een muur die tussen ons zal ontstaan als het negatief afloopt)
2) Gewoon niks doen, maar dat houd ik niet
3) Wachten tot ik ouder ben, in de hoop dat ze intussen niemand anders heeft.. Niet echt ideaal

iemand van 18 of iemand van 21 met een kind, dat is een groot verschil. Plus dat je eigenlijk gedwongen bent om haat te blijven zien.

dit soort situaties spelen wel vaker dit soort gevoelens in de hand. Ik snap dat je jezelf niet ziet als een kind, maar een 21-jarige moeder ziet je waarschijnlijk wel zo. En, let's be fair, dat zou ook wel zo logisch en normaal zijn.

pi_8216566
Klinkt wel aannemelijk ja.. Maar zoals gezegd ga ik soms uit met haar en nog kennissen van haar, en ik word echt als een "gelijke" behandeld.. Dat is een beetje het vervelende aan de zaak, ik weet niet hoe zij tegen mij op kijkt..

Misschien moet ik gewoon eens een SMS sturen.. Maar ik ben ook bang voor een negatieve reactie, enerzijds voor die muur, anderzijds omdat ik niet weet hoe ik ga reageren.. Voor hetzelfde geld word ik erg depressief etc

pi_8216643
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 02:30 schreef Master_Of_Puppets het volgende:
Klinkt wel aannemelijk ja.. Maar zoals gezegd ga ik soms uit met haar en nog kennissen van haar, en ik word echt als een "gelijke" behandeld.. Dat is een beetje het vervelende aan de zaak, ik weet niet hoe zij tegen mij op kijkt..

Misschien moet ik gewoon eens een SMS sturen.. Maar ik ben ook bang voor een negatieve reactie, enerzijds voor die muur, anderzijds omdat ik niet weet hoe ik ga reageren.. Voor hetzelfde geld word ik erg depressief etc

Ik zou zeggen: probeer het alleen als je ook klaar bent voor eeen afwijzing. Hoe ze je behandelen is okay, maar een relatie met een scholier als je zelf volwassen bent en zelfs een kind hebt is wat anders. Ik zou dus uitgaan van een negatief antwoord en als je dat aankunt en als de relatie het aankan, dan kun je nog beslissen of je het toch wilt zeggen.
pi_8216717
Ik bedoel het echt niet bot hoor, Master of Puppets, maar ik denk dat je in een fase zit, verliefdheid is iets dat enorm lang kan blijven, maar ook iets dat redelijk snel weer over kan zijn. Als je 15 bent dan zijn je hormonen echt nog niet uitgeraasd!
Ik denk dat je het beste een poosje kunt wachten met het ondernemen van actie, tot je in ieder geval zeker weet dat het een verliefdheid is die niet meer over gaat als je er niets mee doet!

Mocht je over een jaar of anderhalf nog steeds hetzelfde denken dan zou ik het er inderdaad eens met haar over hebben. Nu is de kans denk ik veel te groot dat je een goede vriendschap op het spel zet!
Koester haar voorlopig gewoon zoals ze is en wees blij dat je een goede vriend voor haar bent.

Het is frustrerend, maar op termijn het meest lonend denk ik!

als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
pi_8216728
Ja, daar dacht ik ook wel aan.. Maar ik weet wat er gaat gebeuren dan.. Zij zal niet weten dat ik iets voor haar voel, vrolijk met een andere man in zee gaan en bye..
pi_8216753
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 02:47 schreef Master_Of_Puppets het volgende:
Ja, daar dacht ik ook wel aan.. Maar ik weet wat er gaat gebeuren dan.. Zij zal niet weten dat ik iets voor haar voel, vrolijk met een andere man in zee gaan en bye..
Ik wil niet bot zijn, maar is het beter als zij wel weet wat je voelt en vervolgens iets serieus met een ander begint?
pi_8216777
Dan zou ik tenminste geweten hebben waar ik aan toe was, en zou ik niet moeten toekijken terwijl zij gelukkig was met die andere.. Ik kan 'r moeilijk gaan zeggen dat ik iets voor haar voel als zij gelukkig getrouwd is.
pi_8216783
Als je je daar veel zorgen over maakt kun je altijd eens een opmerking maken van "als wij toch niet in deze situatie zaten en zoveel scheelden, zou ik op mijn knieen gaan en vragen of je met me wilt trouwen"
Uiteraard wel in een context waarin het niet slaat als een tang op een varken he!

Mocht het zo zijn dat ze toch iets meer voor jou voelt dan onthoudt ze dit wel, en dat houdt haar misschien tegen om iets met een andere man te beginnen. Maar er is natuurlijk kans dat ze niets meer dan vriendschap voor je voelt, en in dat geval zal ze er niets achter zoeken en heb je niets op het spel gezet, maar komt ze inderdaad een keer met een andere man thuis. Maar weet je? Ook in dat geval slijt het...

als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
pi_8216788
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 02:53 schreef Master_Of_Puppets het volgende:
Dan zou ik tenminste geweten hebben waar ik aan toe was, en zou ik niet moeten toekijken terwijl zij gelukkig was met die andere.. Ik kan 'r moeilijk gaan zeggen dat ik iets voor haar voel als zij gelukkig getrouwd is.
Ja, je kan het tegen haar zeggen. Maar zeg het alleen als je ook klaar bent voor een afwijzing. want die kans is groot, zo te horen. En ik heb niet hetidee dat je dat helemaal mee hebt genomen in je plannen.
  zaterdag 1 februari 2003 @ 02:59:41 #38
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_8216827
Geen sms. Dat is een onpersoonlijke botte kutmanier.

Ik denk dat op dit moment de kans op een relatie met haar nihil is. Je moet ook niet proberen een relatie met haar te krijgen op dit moment.

Vertel haar je gevoelens en zeg tegelijk dat je inziet dat een relatie onmogelijk is. Maak haar duidelijk dat het een gevoel is wat je kwijt moest, zonder dat je iets van haar verwacht. Zeg haar dat je niet wilt dat deze situatie een muur tussen jullie plaatst.
Vermoedelijk zal ze eerst in de lach schieten, en zich tegelijk vereerd voelen, en dan begrijpen dat hoe serieus je bent.
Veel succes.

pi_8216851
Dit wil je niet horen.. maar het is je leeftijd. Later zul je 't wel begrijpen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_8216884
Ik begrijp heus wel wat je bedoelt, ik zie mezelf ook nog niet dadelijk een relatie aangaan met een 21-jarige..

Maar het komt er dus op neer dat ik toch m'n gevoelens moet laten wéten, voor het te laat is..

SMS is misschien associaal cq. onpersoonlijk, maar ik zie me al zitten op die bank... Vastgekluisterd, niet wetende wat te zeggen.

pi_8216897
SMS dat je met haar over iets persoonlijks wil praten. Als jullie dan op die bank zitten dan zal ze vanzelf wel vragen waar het over gaat en dan moet je 't wel zeggen. Dat geeft je misschien een duwtje in de juiste richting.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_8216903
Tja, waarom moet je het per se laten weten?

denk je dat je een kans maakt? Wat denk je dat het effect op haar is? En wat schiet je er mee op?

pi_8216931
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 03:07 schreef Ripley het volgende:
Tja, waarom moet je het per se laten weten?

denk je dat je een kans maakt? Wat denk je dat het effect op haar is? En wat schiet je er mee op?

Hij is wel van de onzekerheid af. Kan me voorstellen dat 't een hoop rust geeft (op den duur). En wie weet maakt 'ie wel een kans.. wij kennen die hele meid niet.
pi_8216933
Waarom? Omdat ik niet wil dat ze het nooit weet..

Ik denk dat ik misschien een andere weg insla: m'n ma.. Zij komt wel goed overeen met haar, en ik kan erg goed met m'n pa praten over dergelijke zaken.

quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 03:09 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Hij is wel van de onzekerheid af. Kan me voorstellen dat 't een hoop rust geeft (op den duur). En wie weet maakt 'ie wel een kans.. wij kennen die hele meid niet.

De nagel op de kop.
pi_8216966
ey MoP.. ik denk dat wat je zegt: via je ma... een goed idee. is. ik heb ook ooit zoiets gehad. Bij mij werkte het... (zeg niet dat er iets is uitgekomen ofzo.. maar de boodschap was overgebracht en ik voelde me er een stuk beter bij)
succes!
pi_8216969
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 03:09 schreef Master_Of_Puppets het volgende:
Waarom? Omdat ik niet wil dat ze het nooit weet..

Ik denk dat ik misschien een andere weg insla: m'n ma.. Zij komt wel goed overeen met haar, en ik kan erg goed met m'n pa praten over dergelijke zaken.
[..]

De nagel op de kop.

Je moet altijd zelf weten wat je doet. Mara ik weet al bijna zeker dat je tegen een grote teleurstelling en een rare sfeer tussen jullie op gaat lopen, ik vraag me af of je dat risico wilt lopen.

Praten met je moeder hierover lijkt me trouwens wel okay: zij kent jullie allebei en zo ben je het kwijt zonder gelijk risico's te nemen.

zaterdag 1 februari 2003 @ 03:13:46 #47
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_8216970
Relaties en ouders gaat niet samen. Ouders zijn verstandig en zo.

Gewoon zelf tegen haar zeggen. Beter stotterend en stamelend, dan via via.

pi_8216978
Denk je dat een 21 jarige vrouw met kind niet doorheeft wat een 15jarig pubertje voor haar voelt?

Blijf gewoon lekker fantaseren en genieten om bij haar te zijn en voor de rest fijn voor jezelf houden. Er komt vast nog wel eens een goed moment voor, maar je kunt het waarschijnlijk alleen verprutsen door het er zo uit te gooien.

Thunder announces that the storm is coming
pi_8217052
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 03:14 schreef FROSTBITE het volgende:
Denk je dat een 21 jarige vrouw met kind niet doorheeft wat een 15jarig pubertje voor haar voelt?
Kort: nee. Dat is me wel duidelijk geworden. Ik denk trouwens dat ze in haar hoofd wel wat jonger is dan 21.

En het is niet m'n bedoeling om het via-via te doen, maar ik wil er gewoon eens over *praten* met m'n ma, aangezien ze ons beiden kent, wat Riply zegt dus.

En elke ouder is anders, dus zeggen "ouders gaan niet samen met relaties" gaat niet echt op..

[Dit bericht is gewijzigd door Master_Of_Puppets op 01-02-2003 03:33]

pi_8217203
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 03:26 schreef Master_Of_Puppets het volgende:

[..]

Kort: nee. Dat is me wel duidelijk geworden. Ik denk trouwens dat ze in haar hoofd wel wat jonger is dan 21.

En het is niet m'n bedoeling om het via-via te doen, maar ik wil er gewoon eens over *praten* met m'n ma, aangezien ze ons beiden kent, wat Riply zegt dus.

En elke ouder is anders, dus zeggen "ouders gaan niet samen met relaties" gaat niet echt op..

Ja iedereen zit weer anders in elkaar natuurlijk. Ik zou dit soort dingen liever voor me houden en mijn moeder zou wel een van laatsten zijn om mijn "romantische gevoelens" mee te delen. Dat je een keer met die meid tussen de laken wilt kruipen is wel begrijpelijk, maar damn 6 jaar ouder (op die leeftijd) en met een kind... da's geen speelgoed!

Volgens mij moet je gewoon een leuke tijd met dr hebben en als er wat gebeurd zie je het vanzelf wel! Beetje spontaan houden enzo.

Thunder announces that the storm is coming
pi_8219691
Het gaat me niet alleen om die lakens hoor....
pi_8222976
Ik snap da je het niet wilt zien (is erg logisch) maar je kans is denk ik zo goed als nul.

Een meisje (vrouw) van 21 met een kind is duidelijk niet erg jong in haar hoofd, zeker als ze al getrouwd is geweest en weer gescheiden (zoiets maakt je wel volwassen). Plus dat er nog bijkomt dat meisjes (bijna) altijd 2 jaar voorlopen op jongens. Zij zal iemand willen die voor haar en haar kind kan zorgen en dat kan jij nog lang niet.

Ik denk dat ze jouw gewoon heel erg ziet als haar kleine broertje.
Maar ja je kan het natuurlijk altijd tegen haar zeggen dan ben je van die onzekerheid af (hoewel misschien achteraf dan die onzekerheid wel fijner was). En tjah de wonderen zijn de wereld nog niet uit dus wie weet zitten wij er allemaal naast. Maar ga er vanuit dat het niks is.

pi_8229837
Ze is gescheiden omdat haar man soms nogal gewelddadig was, een jeugddelinquent enzo.. If you know what I mean.
pi_8260163
Mschien een beetje gaar antwoord maar mschien kan je 't beste er nog een jaartje of twee mee wachten.Dat klint al veel reeler en volgens mij maak je dan ook meer kans.

Je moet natuurlijk niet vergeten dat zei 21 is veel bijkomende zorgen heeft zoals haar kind.Ik denk dat ze het op prijs zou stellen als ze een vriend zou hebben die voor haar en haar kind kan zorgen.

Natuurlijk vind ik altijd nog dat je zelf moet doen wat je wilt.Als jij vind dat je 't moet vertellen moet je dat natuurlijk ook doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Kombucha op 03-02-2003 21:01]

My pupils are not students,they dilate but do not learn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')