Een douchekop bestaat ook uit een heleboel gaatjes ..... dan kijk je niet naar boven?quote:maar als ik per ongeluk zoiets zie moet ik overgeven en me gelijk gaan douchen.
Nee het gaat vooral om niet systematische gaatjes in clusters. Een bijenkorf of douchekop doet me niks.quote:Op zondag 21 november 2021 12:44 schreef maily het volgende:
[..]
Een douchekop bestaat ook uit een heleboel gaatjes ..... dan kijk je niet naar boven?
Wat dan wel? Stapels met buizen of kabels ofzo? Kan me er niets bij voorstellen namelijkquote:Op zondag 21 november 2021 12:45 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Nee het gaat vooral om niet systematische gaatjes in clusters. Een bijenkorf of douchekop doet me niks.
Kiezels, kiezels in knieën gevallen, bepaalde bloemen, de binnenkant van een Bros, telefoons met veel camera's op de achterkant van verschillende formaten.quote:Op zondag 21 november 2021 12:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat dan wel? Stapels met buizen of kabels ofzo? Kan me er niets bij voorstellen namelijk
vanaf hier geloof ik je niet meerquote:Op zondag 21 november 2021 12:49 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Kiezels, kiezels in knieën gevallen, bepaalde bloemen, de binnenkant van een Bros, telefoons met veel camera's op de achterkant van verschillende formaten.
Maar op je rug zie je toch zelf nietquote:Op zondag 21 november 2021 14:33 schreef aapieannie het volgende:
Ja dit heb ik ook.
Ik heb ooit ergens een afbeelding gezien dat andrelon shampoo dit op je rug zou veroorzaken. Ik weet dat het onzin is maar ik gebruik dus noooit meer andrelon.
Ik word letterlijk ziek als ik dit soort dingen zie.
Euh, ik kijk elke dag naar mezelf in de spiegel, ja ook naar mn rug.quote:Op zondag 21 november 2021 14:33 schreef maily het volgende:
[..]
Maar op je rug zie je toch zelf niet
quote:Op zondag 21 november 2021 14:35 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Euh, ik kijk elke dag naar mezelf in de spiegel, ja ook naar mn rug.
Ik wordt er echt misselijk van tot overgeven aan toe.quote:Op zondag 21 november 2021 14:33 schreef aapieannie het volgende:
Ja dit heb ik ook.
Ik heb ooit ergens een afbeelding gezien dat andrelon shampoo dit op je rug zou veroorzaken. Ik weet dat het onzin is maar ik gebruik dus noooit meer andrelon.
Ik word letterlijk ziek als ik dit soort dingen zie.
Ik heb dan de neiging het kapot te slaan. Als het op de tv is bijvoorbeeld, moet ik me bedwingen om de tv niet kapot te slaan en te gaan krabben en schreeuwen.quote:Op zondag 21 november 2021 14:38 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik wordt er echt misselijk van tot overgeven aan toe.
Nou ja, beetje lullig voor TS om hier voorbeelden te gaan plaatsen denk ik. Maar via google vind je wel voorbeelden (moest het ook googelen).quote:Op zondag 21 november 2021 14:53 schreef Lenny77 het volgende:
Ja zeg, als dat topic naar hier komt dan wil ik meer uitleg.
Meer voorbeelden bv..
Want tot nu toe is het niet erg serieus te nemen
Die gephotoshopte plaatjes 🤢quote:Op zondag 21 november 2021 17:23 schreef kwiwi het volgende:
Trouwens, door de plaatjes op google te bekijken zou je het zelf ook bijna krijgenWtf.
DIe "ken" ik ook nog, dat was toch jaren en jaren geleden een of andere HOAX?quote:Op zondag 21 november 2021 17:54 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Die gephotoshopte plaatjes 🤢
Ik zag vroeger eens een plaatje van Lamprey eye disease, duidelijk gefotoshopt maar dat plaatje heeft weken door mijn hoofd gespookt.
TS, balen dat je dit hebt. Als het je dagelijks leven beïnvloed zou ik er wel hulp bij zoeken.
Ja, dat was een hoax inderdaad. Ik herken je gevoel wel ook al heb ik dat alleen bij dat plaatje, nooit bij iets anders gevoeld. Lijkt me heel naar om dat vaker te voelen. Ik zou als ik jou was vooral even wat afleiding zoeken. Ga een eind wandelen of even iets doen waar je echt je hersens voor moet gebruiken.quote:Op zondag 21 november 2021 18:45 schreef Sfancta het volgende:
[..]
DIe "ken" ik ook nog, dat was toch jaren en jaren geleden een of andere HOAX?
ALs ik eraan denkt begint het me overal te kriebelen, voel me zo slecht wil eigelijk gaan douchen maar al gedaan vanmiddag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |