Kan me niet herinneren dat er vorig jaar geschoten was . Call me crazy maar ik denk dat er veel meer achter de schermen speelt. Om die matrial law te kunnen rechtvaardigen zal het echt compleet uit de hand moeten lopen. Niet alleen in Rdam en Den haag maar in heel Nederlandquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:08 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Is dit niet gewoon weer hetzelfde als vorig jaar? Bewust onrust stoken, de menigte doet mee, weer een reden voor strengere maatregels.
nee klopt niet geschoten, gewoon relletjes. dit kan wel overslaan naar de rest van europa, een kat in het nauw maakt rare sprongen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:14 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat er vorig jaar geschoten was . Call me crazy maar ik denk dat er veel meer achter de schermen speelt. Om die matrial law te kunnen rechtvaardigen zal het echt compleet uit de hand moeten lopen. Niet alleen in Rdam en Den haag maar in heel Nederland
Gaat nog een lange avond worden op deze manierquote:
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:14 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat er vorig jaar geschoten was . Call me crazy maar ik denk dat er veel meer achter de schermen speelt. Om die matrial law te kunnen rechtvaardigen zal het echt compleet uit de hand moeten lopen. Niet alleen in Rdam en Den haag maar in heel Nederland
De avond is nog jongquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
De media zou er anders van smullen.
Hier gaan mijn wenkbrauwen wel een beetje hoger door staan…quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:55 schreef Ali_boo het volgende:
Grappenhaus wil demonstratie recht ontnemen
[ twitter ]
Ja, lekker wazig verwoord maar tis wel duidelijk wat die bedoelt.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:55 schreef Ali_boo het volgende:
Grappenhaus wil demonstratie recht ontnemen
[ twitter ]
Media... Je bedoelt het propaganda kanaal van de staat?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
De media zou er anders van smullen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |