Ok, zoals jullie uit andere topics al weten (
http://forum.fok.nl/showtopic.php/260969/7), gaat het hier niet goed. Wat mij helemaal frustreert is dat ik zo werk kan krijgen. Maar dan komt het probleem: mijn ogen.
Over het algemeen zie ik redelijk goed. Maar dat kan ineens afgelopen zijn. Dit is vooral zo als ik moe ben of als er veel/ weinig licht is. Dan zie ik een tunnel, wazig, of alles op dezelfde paalts. Reclame op de ruiten van een bus kan er zelfs voor zorgen dat ik onderuit ga. Lezen gaat 5 minuten goed, daarna zie ik alles vliegende lettertjes... overal!
Ik heb een hoop oogonderzoeken gehad en de conclusie is dit: buiging in hoornvlies, buiging in lens en de ogen hebben niet geleerd samen te werken. De voorspelling is dat ik over een tijd met 1 afgedekt oog (ooglapje) moet lopen om niet gek te worden. Ik kan niet fietsen en zeker geen rijbewijs halen.Er is NIKS an te doen. Mijn sterkte is + 4 met dubbele cilinder.
Het begint me helemaal gek te maken. "Geen rijbewijs, nou dan krijg je de baan niet".
Ik krijg geen schoonmaakwerk, horecawerk, productiewerk, etc. Alleen om mijn ogen. Ik begrijp dat sommige dingen niet gaan maar ik wilde dit even kwijt en misschien reacties van mensen met dezelfde ervaringen.