abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 november 2021 @ 20:06:28 #1
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_202266559
Zelf verzamel ik sinds een korte tijd stenen. Gewoon stenen die je overal vindt, kan op straat zijn. In het bos. Rivierbedding. Ze moeten er natuurlijk wel een beetje apart uitzien, daarom voldoen rivierstenen vaak heel goed. Ik kom niet thuis met een zak maaskeien of grind ofzo.

Mensen vinden dat dus raar dat ik een vitrine vol met aparte stenen heb. Vinden jullie dit vreemd, en wat zijn jullie of volgens jullie vreemde hobbies? :)
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 november 2021 @ 20:14:02 #2
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202266682
Nee, dat is niet vreemd. Misschien niet de meest voorkomende hobby, maar er zijn wel meer mensen die mooie stenen verzamelen en bovenal doe je er - er voor het gemak van uit gaande dat je ze niet naar mensen gooit - niemand kwaad mee en levert het jezelf plezier op :Y

Alles wat daaronder valt ("doet niemand kwaad, levert plezier op") is sowieso al prima natuurlijk.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202266734
Termen als 'vreemd' en 'raar' zijn slechts begrippen en aan veranderingen onderhevig. Alles is dynamisch en wat echt vreemd of raar is bestaat niet, het is alleen een oordeel wat men geeft uit subjectiviteit wat geen grondslag kent. Begrippen worden verschillend geïnterpreteerd en er worden op verschillende wijze betekenis aan gegeven. In realiteit bestaat vreemd of raar niet maar wordt het een norm wanneer een bepaalde groepering dezelfde dingen vreemd en raar vinden, desondanks maakt dat het niet echt vreemd of raar.

Maar goed, on-topic: ik vind hobby's niet snel raar. Juist goed als je uniek durft te zijn en unieke hobby's hebt in mijn ogen. Niets vreemds of raars aan.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_202266770
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:17 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Termen als 'vreemd' en 'raar' zijn slechts begrippen en aan veranderingen onderhevig.
Dit.

Vroeger was mijn hobby gamen. 99% van school keek daar raar tegenaan. Tegenwoordig is het precies andersom. :{
pi_202267425
Treinspotten :+
  zaterdag 20 november 2021 @ 21:54:53 #6
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_202269329
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:17 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Termen als 'vreemd' en 'raar' zijn slechts begrippen en aan veranderingen onderhevig. Alles is dynamisch en wat echt vreemd of raar is bestaat niet, het is alleen een oordeel wat men geeft uit subjectiviteit wat geen grondslag kent. Begrippen worden verschillend geïnterpreteerd en er worden op verschillende wijze betekenis aan gegeven. In realiteit bestaat vreemd of raar niet maar wordt het een norm wanneer een bepaalde groepering dezelfde dingen vreemd en raar vinden, desondanks maakt dat het niet echt vreemd of raar.

Maar goed, on-topic: ik vind hobby's niet snel raar. Juist goed als je uniek durft te zijn en unieke hobby's hebt in mijn ogen. Niets vreemds of raars aan.
Wat is het meest rare aan jou dan? Qua hobbies of andere dingen?
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  zaterdag 20 november 2021 @ 21:55:27 #7
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_202269350
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:38 schreef Socios het volgende:
Treinspotten :+
Oh daar rijdt nr 8717, of zoiets? "Snel afstrepen"
pi_202269452
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:54 schreef EINZ het volgende:

[..]
Wat is het meest rare aan jou dan? Qua hobbies of andere dingen?
Ik vind dat dus lastig te benoemen omdat ik zelf dingen niet snel raar vind. Ik heb dus zelf geen rare hobby's. Ik heb wel wat typische preferenties die niet overeenkomen met menig mens maar dat vind ik zelf dus niet raar. Ik ben zelf geen voorstander van mensen die dingen snel raar vinden of die willen voordoen aan ''normaal'' zijn, dat is niet mijn perspectief. Ik heb dus geen ''rare'' hobby's, ik heb wél een onderscheidend karakter.
  Manager PR/Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 22:14:10 #9
269689 crew  Viv
pi_202269727
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Dit.

Vroeger was mijn hobby gamen. 99% van school keek daar raar tegenaan. Tegenwoordig is het precies andersom. :{
Klopt, in mijn studententijd hield ik het gamen praktisch geheim, want dat werd toen echt gezien als totale tijdsverspilling. :{ Nog erger dan naar de kroeg gaan, want dan was je tenminste nog sociaal bezig. Dat ik aan het gamen óók vriendschappen overhield, daar kwam ik al helemaal niet voor uit. :D :@

Dit jaar verstuurde mijn alma mater een heel themanummer over gamen, met o.a. deze interviews/portretten:

https://www.voxweb.nl/english/gaming-runs-in-these-students-blood

Fijn dat het tegenwoordig zo kan, wel jammer dat het na mijn tijd is. -O-
pi_202269762
Slangen houden en jezelf laten bijten. Geen doorsnee hobby;
  zaterdag 20 november 2021 @ 22:16:40 #11
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_202269774
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 22:16 schreef tstile het volgende:
Slangen houden en jezelf laten bijten. Geen doorsnee hobby;
Dafuq :') Doe je dat voor de weerstand ofzo?
pi_202269795
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 22:14 schreef Viv het volgende:

[..]
Klopt, in mijn studententijd hield ik het gamen praktisch geheim, want dat werd toen echt gezien als totale tijdsverspilling. :{ Nog erger dan naar de kroeg gaan, want dan was je tenminste nog sociaal bezig. Dat ik aan het gamen óók vriendschappen overhield, daar kwam ik al helemaal niet voor uit. :D :@

Dit jaar verstuurde mijn alma mater een heel themanummer over gamen, met o.a. deze interviews/portretten:

https://www.voxweb.nl/english/gaming-runs-in-these-students-blood

Fijn dat het tegenwoordig zo kan, wel jammer dat het na mijn tijd is. -O-
Wanneer je uitkomt voor je echte hobby's, zullen vervolgens de juiste mensen blijven, lieve Viv. O+
  zaterdag 20 november 2021 @ 22:17:45 #13
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_202269798
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Dit.

Mijn overbuurman van rond de 60 doet dat elke dag :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')