SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Recce op 20-11-2021 22:00:19 ]
Ah, op die fietsquote:Op zaterdag 20 november 2021 19:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Gras is groen, water is nat en ballie eet sushi.
Ja er ging wel meer niet helemaal goedquote:Op zaterdag 20 november 2021 19:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Het lampje van je koelkast is stuk!
Ik ben bij de fase waar het spul begint aan te bakken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja er ging wel meer niet helemaal goed
Koken met Flesquote:
Borstelenquote:Op zaterdag 20 november 2021 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Koken met Fles![]()
Ik heb altijd geleerd dat je champignons met wat keukenrol schoonmaakt omdat ze zich anders volzuigen met water
Ik heb nooit wat geleerd. Ik doe maar watquote:Op zaterdag 20 november 2021 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Koken met Fles![]()
Ik heb altijd geleerd dat je champignons met wat keukenrol schoonmaakt omdat ze zich anders volzuigen met water
Met je vork in de pan.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja er ging wel meer niet helemaal goed
Gewoon incl paardenpoep in de pan mikkenquote:Op zaterdag 20 november 2021 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Koken met Fles![]()
Ja ik ga niet een kwartier staan kijken tot het klaar is. Het deksel zit erop. Er is niks eer te zien gewoon.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:26 schreef Ygritte het volgende:
NOOOOOOOOHHHH dat einde is onbevredigend!
Dat komt in aflevering 1 van het volgende seizoen. Echte cliffhanger ditquote:Op zaterdag 20 november 2021 19:28 schreef gianni61 het volgende:
beetje jammer dat het filmpje stopt voor dat het eindproduct te voorschijn komt
quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat komt in aflevering 1 van het volgende seizoen. Echte cliffhanger dit
Ik vreet die dingen zelf niet maar heb wel geleerd dat je er speciale borsteltjes voor hebt.quote:
wat waarquote:Op zaterdag 20 november 2021 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
@:kwiwi @:franticDJ en andere fans allemaal kijken
Je had toch een tweede take kunnen doen met het eindresultaat? Misschien zelfs een reactie op hoe het smaakt!quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ga niet een kwartier staan kijken tot het klaar is. Het deksel zit erop. Er is niks eer te zien gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |