De voormannen niet.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zijn dit niet een heleboel locals?
Je vind me stiekem wel leuk volgens mijquote:Op zaterdag 20 november 2021 15:29 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Dat lijkt mij in jouw geval erg verstandig
Je bedoelt het vast niet verkeerdquote:Op zaterdag 20 november 2021 15:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je vind me stiekem wel leuk volgens mijschattig
Originele grap. Ben je daar dan ook trots op?quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:32 schreef Bluesdude het volgende:
Hoezo 2 G?
Ik zit op 4G
5G komt er bij mij niet in... bahhh een complot van Gates, Soros en China
oja..... en Big Pharma
Daar zou ik geen weddenschap op af sluiten als ik jou wasquote:Op zaterdag 20 november 2021 15:32 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Je bedoelt het vast niet verkeerd
Die zitten er vast tussen, ik verdenk die dame met die paars/rode outift er wel van, maar het gros lijkt me niet. Waarom lopen ze anders als een stel debielen rondjes over de grachten?quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zijn dit niet een heleboel locals?
Omdat mensen zoals jij dan lekker hun zaterdagmiddag er aan kunnen besteden: aandacht dus.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:33 schreef Pippalena het volgende:
[..]
Die zitten er vast tussen, ik verdenk die dame met die paars/rode outift er wel van, maar het gros lijkt me niet. Waarom lopen ze anders als een stel debielen rondjes over de grachten?
Ze weten duidelijk niet waar ze zijn. De politie kan ze elk moment insluiten daar en het heeft ook weinig impact, water aan de ene kant en wat woningen aan de andere kant. Voor impact hadden ze beter op de Dam kunnen blijven.
Ik denk niet dat ze demonstreren voor die paar streamers op Fokquote:Op zaterdag 20 november 2021 15:34 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Omdat mensen zoals jij dan lekker hun zaterdagmiddag er aan kunnen besteden: aandacht dus.
Veel plezier allen
Ja, kan gewoonquote:Op zaterdag 20 november 2021 15:36 schreef hollandia02 het volgende:
Stond die ene agent nu op zn motor?
quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:37 schreef Pippalena het volgende:
Ah ze lopen terug richting station. Terug naar de achterhoek jongens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |