abonnement Unibet Coolblue
pi_202265437
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 14:50 schreef ludovico het volgende:

[..]
Voor zover ik weet was er iets met een sequentie (bepaalde volgorde gentisch materiaal) van een corona virus gebruikt om het virus te detecteren (werkt ook met PCR op die manier).

Spike eiwit van de vaccinatie is een andere volgorde en kunnen onderscheiden worden, bij onze lieve Sanquin kunnen ze natuurlijke antistoffen ook onderscheiden van synthetische antistoffen van het vaccin.

Ik denk dus niet dat ze hetzelfde "virusdeeltje" testen.
Tijd voor een soort 'alle orifice' test?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202265446
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 november 2021 18:47 schreef _I het volgende:

[..]
Wederom doe niet zo hysterisch.
Ik neem niets voor waarheid aan. Maar voel me ook zeker niet geneigd overal tegen in te gaan.

Als ik een onderzoek schrijf zorg ik dat mn bronnen kloppen, als ik op internet in een BNW forum zit, weeg ik niet elk woord.

Als je nerveus wordt van de twitterposts hier, raad ik je aan vooral in NWS te posten. Daar wegen ze elk woord voor je af.
Nerveus :')

Ik word niet nerveus, ik vind het lachwekkend dat elke vage twitterpost waarvan je binnen 30 seconden kan achterhalen dat het propaganda of onzin is, hier serieus genomen wordt. Ook als van de 10 beweringen van die user er 9 onzin blijken te zijn.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 20 november 2021 @ 19:00:06 #103
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202265536
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 18:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Nerveus :')

Ik word niet nerveus, ik vind het lachwekkend dat elke vage twitterpost waarvan je binnen 30 seconden kan achterhalen dat het propaganda of onzin is, hier serieus genomen wordt. Ook als van de 10 beweringen van die user er 9 onzin blijken te zijn.
Beetje flauw dit
Als je een bepaalde user niet serieus neemt spreek je hem of haar hierop aan als het je stoort maar ga dan niet een ander hier op aanspreken.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202265549
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 18:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Nerveus :')

Ik word niet nerveus, ik vind het lachwekkend dat elke vage twitterpost waarvan je binnen 30 seconden kan achterhalen dat het propaganda of onzin is, hier serieus genomen wordt. Ook als van de 10 beweringen van die user er 9 onzin blijken te zijn.
Ow, sorry, je kwam niet echt over alsof je hier om kan lachen. Je lijkt het nogal serieus te nemen allemaal.

Maar top dat je het zelf ook lachwekkend vindt! Dat stapt een stuk gemakkelijker over alle non-sense heen en zorgt ervoor dat je die ene post die wel hout snijdt meer waardeert!
pi_202265617
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 november 2021 19:00 schreef greysbones het volgende:

[..]
Beetje flauw dit
Als je een bepaalde user niet serieus neemt spreek je hem of haar hierop aan als het je stoort maar ga dan niet een ander hier op aanspreken.
Wat voor subforum ben je als je gewoon 9 van de 10 keer makkelijk aantoonbare leugens verspreid en iedereen doet alsof dat de normaalste zaak van de wereld is?

Als je dat in POL of NWS doet dan word je daarom uitgelachen en niet meer serieus genomen. Maar blijkbaar is zo'n user hier de normaalste zaak van de wereld.

En ali daarop aanspreken? Ik heb hem er nu al op gewezen en als hij met twitteronzin blijft doorgaan dan boeit hem dat blijkbaar niet.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 20 november 2021 @ 19:06:33 #106
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202265632
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 19:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Wat voor subforum ben je als je gewoon 9 van de 10 keer makkelijk aantoonbare leugens verspreid en iedereen doet alsof dat de normaalste zaak van de wereld is?

Als je dat in POL of NWS doet dan word je daarom uitgelachen en niet meer serieus genomen. Maar blijkbaar is zo'n user hier de normaalste zaak van de wereld.

En ali daarop aanspreken? Ik heb hem er nu al op gewezen en als hij met twitteronzin blijft doorgaan dan boeit hem dat blijkbaar niet.
Dus jij vind per defenitie alle Twitter bronnen onzin?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 20 november 2021 @ 19:07:54 #107
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202265647
En nu is het al de schuld van het hele subforum?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202265651
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 november 2021 19:06 schreef greysbones het volgende:

[..]
Dus jij vind per defenitie alle Twitter bronnen onzin?
Nee, maar wel degene die simpel aantoonbare BS verspreidden. Zoals de post dat de politie 7 demonstranten neergeschoten zou hebben of dat er speciale Europese politie-eenheden in Rotterdam rondliepen bij de rellen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202265657
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 20:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Er komt geen boosterprik is onlangs besloten. Om nog maar te zwijgen over jouw irreële angst dat je je vaccinatiestatus zou kunnen verliezen zonder boosters.

Ik zou wat meer naar je vader luisteren.
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 22:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Echt hoor |:(

Alles maakt duidelijk dat we niet opnieuw gaan vaccineren.
-Onze voorraad vaccins wordt langzaam afgebouwd. We kopen minder nieuwe in en geven een hoop vaccins weg.
-Vaccinatielocaties worden al een maand of 2 langzaam afgebouwd. Alleen op plekken waar nu nog veel groepen ongevaccineerden komen of wonen worden mobiele priklocaties ingericht. In Rotterdam waar ik woon is dat bijvoorbeeld bij de markt geweest en er staat nu een prikbus op de campus van de Erasmus Universiteit.
Allemaal tijdelijke locaties om ongevaccineerden die wel graag een vaccinatiepaspoort willen van dienst te zijn.
-Het papieren vaccinatiepaspoort heeft een geldigheidsduur van een jaar.
-De Rijksoverheid heeft op officiële wijze het besluit aangekondigd dat alleen een kleine groep van mensen die een ernstig verzwakt immuunsysteem hebben de mogelijkheid krijgen om een booster te nemen.
Voor de rest van de Nederland is er geen mogelijkheid om een booster te kunnen nemen.
En nergens is er ook maar een discussie gaande dat er boosters verplicht worden of dat het niet nemen van een booster gevolgen voor je zal hebben.

In de hele wereld is dat voor zover ik weet alleen het geval in Israël.
Je kan dus hel en verdoemenis schreeuwen over boosters, maar dat maakt jouw irreële angst niet ineens geloofwaardig.


Zelf beweer je ook allemaal zaken die overduidelijk onzin zijn.
Plaats hier uw advertentie
  zaterdag 20 november 2021 @ 19:10:40 #110
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202265684
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 19:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Nee, maar wel degene die simpel aantoonbare BS verspreidden. Zoals de post dat de politie 7 demonstranten neergeschoten zou hebben of dat er speciale Europese politie-eenheden in Rotterdam rondliepen bij de rellen.
Ik heb geen idee hoeveel gewonden er zijn.
En dat de politie veel samen werkt sinds Corona is niet voor het eerst.
Of ze dat gisteren hebben gedaan ? Geen idee
Ik heb voornamelijk politie busjes of me busjes heen en weer zien rijden.

En de streams die er waren met meer geweld heb ik niet gevolgd en heb ik ook geen behoefte aan.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202265689
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 november 2021 19:07 schreef greysbones het volgende:
En nu is het al de schuld van het hele subforum?
De users hier reageren nauwelijks op zulke baggerposts en nemen hem met volgende onzinbeweringen nog net zo serieus. Er is geen enkel subforum waarop dat mogelijk is behalve BNW.

Dat is niet de 'schuld van het subforum', maar je kan deze reeks moeilijk serieus nemen als dat de normaalste gang van zaken is.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202265710
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 november 2021 19:10 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik heb geen idee hoeveel gewonden er zijn.
En dat de politie veel samen werkt sinds Corona is niet voor het eerst.
Of ze dat gisteren hebben gedaan ? Geen idee
Ik heb voornamelijk politie busjes * greysbones busjes heen en weer zien rijden.

En de streams die er waren met meer geweld heb ik niet gevolgd en heb ik ook geen behoefte aan.
Er zijn 7 gewonden gevallen. Van aanrijdingen, schotwonden, valpartijen, vuurwerkslachtoffers tot 1 vechtpartij aan toe.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 20 november 2021 @ 19:13:07 #113
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202265722
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 19:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
De users hier reageren nauwelijks op zulke baggerposts en nemen hem met volgende onzinbeweringen nog net zo serieus. Er is geen enkel subforum waarop dat mogelijk is behalve BNW.

Dat is niet de 'schuld van het subforum', maar je kan deze reeks moeilijk serieus nemen als dat de normaalste gang van zaken is.
Waarom moet ik dan volgens jou elke post uitpluizen.
Ik lees wat ik wil en discussieer waar ik wil. Als een post me niks lijkt negeer ik het.
Zou je ook een kunnen proberen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202265735
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 19:08 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
[..]
[ afbeelding ]

Zelf beweer je ook allemaal zaken die overduidelijk onzin zijn.
Ah joh, dat is maar wappiegelul :')
People assume too much.
pi_202265759
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 19:13 schreef very het volgende:

[..]
Ah joh, dat is maar wappiegelul :')
Tot dat het op het nieuws is geweest dan is het de normaalste zaak van de wereld. iedereen die er dan tegen is is een wappie.
Plaats hier uw advertentie
  zaterdag 20 november 2021 @ 19:15:39 #116
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202265765
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 19:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Er zijn 7 gewonden gevallen. Van aanrijdingen, schotwonden, valpartijen, vuurwerkslachtoffers tot 1 vechtpartij aan toe.
Wat ik voornamelijk heb gezien
Is jonge jongens veelal onder de 18 die er waren om met de politie te vechten
Waarom geen idee
Hoeveel mensen daardoor gewond zijn geraakt .. boeit me eerlijk gezegd niet zo.

Je moet je af vragen waarom deze jonge jongens dit doen
En hoe ga je dit aanpakken
Want dit houdt niet op
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202265778
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 19:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Er zijn 7 gewonden gevallen. Van aanrijdingen, schotwonden, valpartijen, vuurwerkslachtoffers tot 1 vechtpartij aan toe.
Vooralsnog ongeverifieerd, maar er schijnen ook doden gevallen te zijn.
People assume too much.
pi_202265786
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 november 2021 19:13 schreef greysbones het volgende:

[..]
Waarom moet ik dan volgens jou elke post uitpluizen.

Nou leg je me weer woorden in de mond die ik niet gezegd heb. Je moet helemaal niks van mij.
Maar een reeks waarin users keer op keer zeer makkelijk aantoonbare onzin verkopen zonder en steeds gelooft worden is moeilijk serieus te nemen. Gewoon feitenvrij BS verkopen en boeiend dat dat stuk voor stuk leugens en propaganda is.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202265787
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 19:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Wat voor subforum ben je als je gewoon 9 van de 10 keer makkelijk aantoonbare leugens verspreid en iedereen doet alsof dat de normaalste zaak van de wereld is?

Als je dat in POL of NWS doet dan word je daarom uitgelachen en niet meer serieus genomen. Maar blijkbaar is zo'n user hier de normaalste zaak van de wereld.

En ali daarop aanspreken? Ik heb hem er nu al op gewezen en als hij met twitteronzin blijft doorgaan dan boeit hem dat blijkbaar niet.
Maar dit is toch POL en NWS niet!?

Niemand neemt hier elke tweet serieus, maar 2 jr lang aan tweets laten wel een bepaald sentiment zien. Waarheden zijn er niet in het leven.

In NWS en POL worden ze gelukkig van zaken die uit hun eigen straatje komen met peer review en zonder negatieve factcheck. Goedgekeurd door de eigen groep, zodat het veilig voelt.

Hier staan we los van die veiligheid. Hier nemen we de meest bizarre bronnen tot ons, meestal ter vermaak, soms ter lering, maar altijd met spot van de buitenwereld.

Van geen enkele tweet is te weten of het op waarheid is gebaseerd, daarom zijn het geen bronnen. Iedereen hier weet het verschil tussen een wetenschappelijke bron en ongefundeerde posts van ene ellie van FB.

Als je alleen officiële kanalen wil zien, dan kan je toch nooit komen op BNW achtige theorieën?
pi_202265798
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 november 2021 19:16 schreef _I het volgende:

Hier staan we los van elke waarheid.
Precies!
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202265799
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 19:15 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Tot dat het op het nieuws is geweest dan is het de normaalste zaak van de wereld. iedereen die er dan tegen is is een wappie.
Dat idd... Veel van wat de wappies vanaf het begin al riepen komt beetje bij beetje uit...maar nu is dat opeens allemaal logisch en wenselijk, terwijl dat eerst nog doemdenken was.
People assume too much.
  zaterdag 20 november 2021 @ 19:17:50 #122
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202265801
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 19:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Nou leg je me weer woorden in de mond die ik niet gezegd heb. Je moet helemaal niks van mij.
Maar een reeks waarin users keer op keer zeer makkelijk aantoonbare onzin verkopen zonder en steeds gelooft worden is moeilijk serieus te nemen. Gewoon feitenvrij BS verkopen en boeiend dat dat stuk voor stuk leugens en propaganda is.
Er worden door onze ministers meerdere leugens verkocht
Maak je daar nu eens druk om
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202265822
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 19:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Precies!
Wat is je probleem dan!?
pi_202265843
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 november 2021 19:17 schreef greysbones het volgende:

[..]
Er worden door onze ministers meerdere leugens verkocht
Maak je daar nu eens druk om
Hij herhaalt al maanden propaganda en leugens van de overheid, maar het probleem is ene Ali op internet die BS tweets plaatst in een BNW forum.
pi_202265869
Ik denk dat er wel boosters komen en dat dit wel invloed krijgt op de QR paspoort. Itt wat voetbalmanager net zei.
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')