SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Het is de hedonistische one track mind of niequote:
Is dit de nieuwe getvergerrie praat?quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de geit is wel weer gemolken ja
Eigenlijk meer dit qua vibequote:Op vrijdag 19 november 2021 23:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is de hedonistische one track mind of nie
En misschien een paar mensen.quote:
Luie bank beste bankquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:21 schreef Flory het volgende:
Finally! 'De bank' is vanavond bezorgd, maar was het wachten wel waard![]()
Het kost wat moeite er uit te komen wel
Ja ik had verwachtingen ja.quote:
Week geleden was je nog in een zwembad aan het zwemmen met vieze Russen dus niet wiewelen over andere mensen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik had verwachtingen ja.
Dat de godverdomme zon gewoon onder zou gaan. Dat de mensen naar hun bioritme zouden luisteren. Dat ze rond een uur of tien allemaal gewoon rustig naar bed zouden gaan met het idee om van morgen weer een mooie dag te maken. Is helemaal niets voor nodig, kan helemaal gratis. Dat kan elke dag weer. Opnieuw helemaal gratis. Dat had ik verwacht ja. Was dat te veel gevraagd? Blijkbaar wel.
Blijkbaar is het te moeilijk om gewoon aan het eind van de dag te denken aan wat je er morgen weer van kunt maken. Blijkbaar is het te veel gevraagd om gewoon normaal te doen. Blijkbaar is het teveel gevraagd om je gewoon aan regels te houden. Nou, jammer dan. Dan leef maar met de gevolgen van je keuzes. Dan word maar voor je flikker geschoten. Maar OH NEE DAT KAN ALLEMAAL NIET EN DE REGTE EN DE FRIJHEIT EN dat heeft iedereen de bek vol van hoe een ander het allemaal moet doen. Ik KOTS op dat volk. Ik hoop echt dat er een paar gewoon doodgeschoten worden vanavond en dat er eens een besef doordringt dat helemaal NIEMAND geholpen is met dit gedrag. Gewoon aan de regels houden, dat is voor iedereen de snelste manier om hier uit te komen.
Ja dag cherylipsquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Week geleden was je nog in een zwembad aan het zwemmen met vieze Russen dus niet wiewelen over andere mensen.
Proost Floryquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:29 schreef Flory het volgende:
Ik zit/hang dus in onze nieuwe bank zetel met een lekker wijntje, proost menschen [ afbeelding ]
Zeker weten, daar kunnen geen tuinstoelen tegenopquote:
Nou ja is zo, als je een ander heel veel kwalijk neemt en dood wenst mag je eerst wel in de spiegel kijken voordat je de trekker overhaalt, leven en laten leven joh, het is een pandemie en niemand kan er echt wat aan doen, we proberen met zijn allen maar wat.quote:
geen idee?quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe getvergerrie praat?
Tsja vakantie hequote:Op vrijdag 19 november 2021 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Week geleden was je nog in een zwembad aan het zwemmen met vieze Russen dus niet wiewelen over andere mensen.
Ga toch wel met dat soort geleuter. Het is alsof iedereen die een auto rijdt nooit meer iets mag zeggen over klimaatverandering. Dat is gewoon een reden zoeken om maar niet te hoeven luisteren. Dan luister niet.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja is zo, als je een ander heel veel kwalijk neemt en dood wenst mag je eerst wel in de spiegel kijken voordat je de trekker overhaalt, leven en laten leven joh, het is een pandemie en niemand kan er echt wat aan doen, we proberen met zijn allen maar wat.
geiten gemolken?quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:32 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb potver mooie dingen gedaan vandaag
Nou ja dat mag maar als je zelf net van Cyprus af komt terwijl we hier toen al op 21.000 positieve besmettingen per dag zitten kun je ook gewoon je grote kwaak wat matigen, dat zou je sieren in plaats van ander mensen dood wensen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga toch wel met dat soort geleuter. Het is alsof iedereen die een auto rijdt nooit meer iets mag zeggen over klimaatverandering. Dat is gewoon een reden zoeken om maar niet te hoeven luisteren. Dan luister niet.
Ja hoor schat, wat jij wilt. Ik zeg ook niks geks trouwensquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja dat mag maar als je zelf net van Cyprus af komt terwijl we hier toen al op 21.000 positieve besmettingen per dag zitten kun je ook gewoon je grote kwaak wat matigen, dat zou je sieren in plaats van ander mensen dood wensen.
Ik zeg niks geks hoor
Ik zie je dit iedere dag posten en bijna niemand reageert erop, enlighten us?quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:32 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb potver mooie dingen gedaan vandaag
Hij doet bijna net zulke mooie dingen als jij, met een klein verschil: Wat hij doet gebeurt WEL echtquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie je dit iedere dag posten en bijna niemand reageert erop, enlighten us?
Nou als ik mijn werk niet doe rot de zalm in zijn bootjes, zit Rotterdam zonder licht en kan er niemand meer boodschappen doen en bestaat Foqueville niet meer.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij doet bijna net zulke mooie dingen als jij, met een klein verschil: Wat hij doet gebeurt WEL echt
Nou da's erg.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou als ik mijn werk niet doe rot de zalm in zijn bootjes, zit Rotterdam zonder licht en kan er niemand meer boodschappen doen en bestaat Foqueville nier meer.
Zelfs teruglezen helpt niet echtquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Neuh niet echt... dit ontstaat soms zo
Vis voor sushi is tegenwoordig gemaakt van visjes die al 14 jaar dood zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil wel zalm hoor![]()
What about the sushi!
Alle zeven?quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:47 schreef FranticDJ het volgende:
dus vreet ik ze maar allemaal tegelijk op
lalalallalalalalalalalal nee hoor, die van mij heeft alleen maar versquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vis voor sushi is tegenwoordig gemaakt van visjes die al 14 jaar dood zijn.
Nou vooruit 1 slokje danquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga een slok whisky mee naar bed nemen.
Zalmquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil wel zalm hoor![]()
What about the sushi!
Volgens mij was dat ook alleen met gehakt, dat die ergens uit 2001 kon komen uit Zimbabwe alszijnde vers in de supermarkten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
lalalallalalalalalalalal nee hoor, die van mij heeft alleen maar vers
ben geen friesquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:54 schreef UitStraling het volgende:
Wie weet er het perfecte recept voor ouderwetse erwtensoep trouwens?
Frantic?
Zit toch een gekleurd draadje aan.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:46 schreef FranticDJ het volgende:
@:ama jammer dat er geen labels aan die worsten zitten.. nu weet ik niet welke welke is
Hahaquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh ja ik heb de brief niet gelezen
zo'n grote worst in 1x naar binnen?quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:55 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ben een slet wat droge worst betreft.
ik zie een worst en schuif 'm in m'n mond
Ik laat het door een aantal personen die het lekker kunnen voor mij creeren. Ben de enige hier die het lekker vindquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
teveel slechte en nepsnert gehad
Heeft wel wat van die Alexa wegquote:Op zaterdag 20 november 2021 00:00 schreef UitStraling het volgende:
Geile Estée weet raad, dol op dat bekakte nuffige hamstersnuitje van haar.
https://www.24kitchen.nl/recepten/traditionele-erwtensoep
Alexa?quote:Op zaterdag 20 november 2021 00:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heeft wel wat van die Alexa weg
Ja dit begreep ik ook nooit of zo.quote:Op zaterdag 20 november 2021 00:04 schreef Ygritte het volgende:
Hoezo weekt eef spliterwten, die koop je toch juist omdat je ze dan niet hoeft te weken
Hoe dat prinsessenmokkel? Alexa, Alexiaquote:
Zeker en dat is veel werk om dat vlees er vanaf te pulken na het koken staat me bij.quote:Op zaterdag 20 november 2021 00:05 schreef Ygritte het volgende:
Volgens mijn moeder moeten er ook ribbetjes in
Ineens staat me iets bij, jij zei dat je een keizerin was om erwtensoep te makenquote:Op zaterdag 20 november 2021 00:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoe dat prinsessenmokkel? Alexa, Alexia
Nou ja... ik maak dus zelf ook nooit snertquote:Op zaterdag 20 november 2021 00:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker en dat is veel werk om dat vlees er vanaf te pulken na het koken staat me bij.
Dat moet ook!quote:Op zaterdag 20 november 2021 00:05 schreef Ygritte het volgende:
Volgens mijn moeder moeten er ook ribbetjes in
Zeeuwen doen niet aan snert?quote:
Ja ik ben daar echt héél goed in, zo'n 2 weken terug nog gemaakt, was heerlijkquote:Op zaterdag 20 november 2021 00:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ineens staat me iets bij, jij zei dat je een keizerin was om erwtensoep te maken
Yups maar ik ben dol op uren in de keuken staan.quote:Op zaterdag 20 november 2021 00:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja... ik maak dus zelf ook nooit snertVeel te veel werk
Godverdomme weer gemistquote:Op zaterdag 20 november 2021 00:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik ben daar echt héél goed in, zo'n 2 weken terug nog gemaakt, was heerlijk![]()
Beetje staan enzo...quote:Op zaterdag 20 november 2021 00:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yups maar ik ben dol op uren in de keuken staan.
Yepquote:
We komen binnenkort bij jou eten dus.quote:Op zaterdag 20 november 2021 00:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik ben daar echt héél goed in, zo'n 2 weken terug nog gemaakt, was heerlijk![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2021 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
goddam, helemaal vergeten toen ik er laatst was
Ook als het alleen voor jezelf in je uppie is?quote:Op zaterdag 20 november 2021 00:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yups maar ik ben dol op uren in de keuken staan.
zekerquote:Op zaterdag 20 november 2021 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
schijnt een dingetje te zijn daar
Hahaha surequote:Op zaterdag 20 november 2021 00:11 schreef Recce het volgende:
[..]
We komen binnenkort bij jou eten dus.
zag er een filmpje hoe het vroeger gemaakt werd en hoe ze er heel vroeger op gekomen zijn dat te makenquote:
Not reallyquote:
Nee totaal niet, dan telt iedere seconde, verschrikkelijk om voor jezelf te koken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 00:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook als het alleen voor jezelf in je uppie is?
Je moet volgende keer een lijstje maken, als je deze kant op komtquote:Op zaterdag 20 november 2021 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zag er een filmpje hoe het vroeger gemaakt werd en hoe ze er heel vroeger op gekomen zijn dat te maken
de tijd ging ook zo snelquote:Op zaterdag 20 november 2021 00:14 schreef Flory het volgende:
[..]
Je moet volgende keer een lijstje maken, als je deze kant op komt![]()
Tjaquote:
Kijk naar het draadje dan haha.quote:Op zaterdag 20 november 2021 00:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb er 1 geprobeerd, weet niet welke maar die was wel goed ja
Had gekundquote:Op zaterdag 20 november 2021 00:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik muziekjes draaien en jij erwtensoep maken had best een hele leuke dag opgeleverd
Hahahaha ja ja ja surequote:Op zaterdag 20 november 2021 00:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met zes blowjobs tussendoor terwijl de erwtjes vrolijk aan het zwemmen waren.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 00:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahahaha ja ja ja suredream lekker on
Ja i get itquote:
Het kwam vrij droog over.quote:
Da's wel waar, hahaha, maar snap zo'n opmerking welquote:Op zaterdag 20 november 2021 00:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Het kwam vrij droog over.Black metal is niet echt m'n genre. Death metal kan ik wel waarderen.
Ja, tuurlijk, muziek die je in je tienerjaren luistert, kan heel veel betekenen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 00:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Da's wel waar, hahaha, maar snap zo'n opmerking welhelemaal als het van een tiener is of iemand die net dit soort muziek ontdekt
![]()
Ik vind blackmetal wel echt super, maar snap dat het niet iedereen zn cup of tea is
Ja ik was daar ooit 1 vanquote:Op zaterdag 20 november 2021 00:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, muziek die je in je tienerjaren luistert, kan heel veel betekenen.Misschien nog wel meer voor mensen die wat afwijkende muziek luisteren.
Liep je ook met moeilijke kleren rond op school?quote:Op zaterdag 20 november 2021 00:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik was daar ooit 1 van![]()
hahaha
Hahaha ja was een altoquote:Op zaterdag 20 november 2021 00:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Liep je ook met moeilijke kleren rond op school?
Er zijn nog wat wappies bij een ziekenhuis aan het streamen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 00:45 schreef Koen66 het volgende:
is die ellende in Rotterdam nou nog niet voorbij?
het is nu 20 november, opbokken met die gasten, geen negatieve zaken op deze datumquote:Op zaterdag 20 november 2021 00:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn nog wat wappies bij een ziekenhuis aan het streamen.
KSC was er niet zo bij dit jaar, moest wel erg ver gaan met hintsquote:
Wat? Omdat er gericht geschoten is of om ambulances met Covidpatienten te tellen of wat?quote:Op zaterdag 20 november 2021 00:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn nog wat wappies bij een ziekenhuis aan het streamen.
Oh ik had wel zwarte kleding enzo en kisten en dr Martens etcquote:Op zaterdag 20 november 2021 00:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik luisterde wel metal en grunge etc., maar zo kleedde ik me niet.
Ik was wel alto maar meer hippie. Schattig om terug te zien op foto's enzo.quote:Op zaterdag 20 november 2021 01:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ik had wel zwarte kleding enzo en kisten en dr Martens etc
Heb wel beeld bij die look van jouw danquote:Op zaterdag 20 november 2021 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was wel alto maar meer hippie. Schattig om terug te zien op foto's enzo.Ben ergens nog steeds wel een beetje een hippie meisje.
Ernstig op zoek naar kleding die bij die stijl paste in tweedehandswinkeltjes enzo Ik weet nog dat ik 1 winkel had in Groningen waar ik graag kwam. als 17 jarig mupje. We gingen er soms ook gewoon heen om thee te drinken en te kletsen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 01:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb wel beeld bij die look van jouw danen ik ben ook nog steeds wel alternatief, niet altijd maar heb nog steeds wel dat soort kleding
Oh ja! Waterlooplein!!!quote:Op zaterdag 20 november 2021 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ernstig op zoek naar kleding die bij die stijl paste in tweedehandswinkeltjes enzo Ik weet nog dat ik 1 winkel had in Groningen waar ik graag kwam. als 17 jarig mupje. We gingen er soms ook gewoon heen om thee te drinken en te kletsen.Wij moesten toen nog echt moeite doen voor onze stijl he? Tegenwoordig is alles gewoon online te koop. Spijbelde ook regelmatig om met de gratis ov kaart naar het Waterloo plein af te reizen want daar hadden ze heel veel zulke kleding
Nu ben ik gewoon normaal denk ik, met vooral jeans en hoodies. Soms zou ik nog wel eens voor een doodnormale dag van die sterretjes op mijn gezicht willen plakken met pritt.
Ik kijk op die tijd van mijn leven toch wel terug als de beste tijd van mijn leven. Ik weet niet of ik het over zou willen doen want het was verrekte ingewikkeld met emoties enzo. Maar zooo bomvol met idealen en zo zeker dat je het leven begreep. Zo ontzettend schijt aan alles en naar de galemiezen. Zoveel eerste keren. Mooi!quote:Op zaterdag 20 november 2021 01:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ja! Waterlooplein!!!![]()
daar ging ik ook vaak heen met mn beste vriendin destijds! En ja we moesten idd echt moeite doen in die tijd voor onze stijl! Hahaha, wel leuke tijden allemaal zeg
![]()
Lachen van die sterretjes op je gezicht plakken, kan ook echt alleen maar als je tiener bent jammer genoeg
Precies dat !!!!quote:Op zaterdag 20 november 2021 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kijk op die tijd van mijn leven toch wel terug als de beste tijd van mijn leven. Ik weet niet of ik het over zou willen doen want het was verrekte ingewikkeld met emoties enzo. Maar zooo bomvol met idealen en zo zeker dat je het leven begreep. Zo ontzettend schijt aan alles en naar de galemiezen. Zoveel eerste keren. Mooi!
Ja !quote:Op zaterdag 20 november 2021 02:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ken je de ikken van Harry Jekkers?
Yep. Ik hoop dat ik dit jaar nog een sneeuwballengevecht in mijn straat krijg zoals vorig jaar.quote:
Oh vet ja! Ik hoop met je mee!quote:Op zaterdag 20 november 2021 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep. Ik hoop dat ik dit jaar nog een sneeuwballengevecht in mijn straat krijg zoals vorig jaar.Toen waren we in lockdown. Keihard meegedaan, was toen echt een feest
Oh dat weet ik nog jaquote:Op zaterdag 20 november 2021 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep. Ik hoop dat ik dit jaar nog een sneeuwballengevecht in mijn straat krijg zoals vorig jaar.Toen waren we in lockdown. Keihard meegedaan, was toen echt een feest
hmm dat was voor mij sneeuw scheppen bij zaak om parkeerplekken vrij te krijgen en vervolgens corona krijgenquote:Op zaterdag 20 november 2021 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kijk nou uit, Kwiwiquote:Op zaterdag 20 november 2021 04:46 schreef kwiwi het volgende:
Hmm, mag de pijnstillers maar 2x per dag maar ze werken geen 12u..
Wat voor lekkers heb je? 👀quote:Op zaterdag 20 november 2021 04:46 schreef kwiwi het volgende:
Tussen negen uur en half tien ga ik weg.quote:Op zaterdag 20 november 2021 07:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Date dagMoet je vroeg op pad of valt het mee?
Hoe lang ben je eigenlijk onderweg naar daar? Is het bij de grens in België?quote:Op zaterdag 20 november 2021 07:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tussen negen uur en half tien ga ik weg.
Een uur en 20 minuten of zo. Maar ik wil nu vooral wat eerder weg omdat ik wat verder weg uit het centrum wil parkeren, zodat ik niet hoef te betalenquote:Op zaterdag 20 november 2021 07:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe lang ben je eigenlijk onderweg naar daar? Is het bij de grens in België?
quote:Op zaterdag 20 november 2021 07:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat voor lekkers heb je? 👀
Nou, probeer me maar eens tegen te houdenquote:
Was ist passiert?quote:Op zaterdag 20 november 2021 04:46 schreef kwiwi het volgende:
Wat voor heb je er gekregen?quote:Op zaterdag 20 november 2021 04:46 schreef kwiwi het volgende:
Kaakontsteking?quote:Op zaterdag 20 november 2021 07:49 schreef LTVDK het volgende:
Lekker man, dat je met zo'n ontsteking je de hele nacht kapotzweet en je halverwege de nacht aan de andere kant van je bed moet liggen omdat het drijfnat is
Ja rondom een kies waar ik al een meervoudige wortelkanaalbehandeling heb gehadquote:
Hmm, dat heeft wat tijd nodig. Heb je veel pijn?quote:Op zaterdag 20 november 2021 08:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja rondom een kies waar ik al een meervoudige wortelkanaalbehandeling heb gehadHeb een penicillinekuurtje gekregen, maar werkt nog niet echt
En wat heb je tot nu toe met je zaterdag gedaan?quote:
Ja continu dat gesteek en gedruk in mijn kaak, krijg mijn mond ook niet goed helemaal open dus eten gaat ook maar matig. Dit weekend dus weinig snacksquote:Op zaterdag 20 november 2021 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, dat heeft wat tijd nodig. Heb je veel pijn?
Beterschap!
Iets dat maar 1x per jaar voorkwam. Of hij heeft vandaag seks en dan is het evengoed feliciteerwaardig.quote:
In bed gelegen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En wat heb je tot nu toe met je zaterdag gedaan?
Mehquote:Op zaterdag 20 november 2021 08:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja continu dat gesteek en gedruk in mijn kaak, krijg mijn mond ook niet goed helemaal open dus eten gaat ook maar matig. Dit weekend dus weinig snacks
Lekker zachte salpicon die je niet hoeft te kauwenquote:Op zaterdag 20 november 2021 08:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meh
Alleen bitterbal dus en verder niks
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/switzerland/quote:Op zaterdag 20 november 2021 07:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik lees dat in Zwitserland maar 66% van de mensen is gevaccineerd @:kwiwi. Puilen de ic’s daar nog niet uit?
Hier is Gommers zo onderhand 24/7 op tv om te waarschuwen voor code zwart.
we zitten nu toch weer op 40 doden ofzo per dag. vind dat eigenlijk best veelquote:Op zaterdag 20 november 2021 08:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/switzerland/
Relatief veel besmettingen ook.
Doden per dag nog wel laag.
Eigenlijk geen verschil met NL (behalve veel meer IC capaciteit waardoor er eigenlijk geen crisis is)
Dan vraag je je af of die vaccins nou het verschil gaan maken.
wat trek je aan vandaag?quote:Op zaterdag 20 november 2021 08:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meh
Alleen bitterbal dus en verder niks
Niet dat ik weet, en we hebben vrij weinig bedden in vergelijking met andere landen. Het is hier niet zo'n nieuws verder ook, dus zal er wel niet al te slecht voor staan danquote:Op zaterdag 20 november 2021 07:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik lees dat in Zwitserland maar 66% van de mensen is gevaccineerd @:kwiwi. Puilen de ic’s daar nog niet uit?
Hier is Gommers zo onderhand 24/7 op tv om te waarschuwen voor code zwart.
Ah ik las gisteren dat we maar de helft van de IC bedden van Oostenrijk hadden, maar dat zijn er nog steeds meer dan NL dan begrijp ik?quote:Op zaterdag 20 november 2021 08:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/switzerland/
Relatief veel besmettingen ook.
Doden per dag nog wel laag.
Eigenlijk geen verschil met NL (behalve veel meer IC capaciteit waardoor er eigenlijk geen crisis is)
Dan vraag je je af of die vaccins nou het verschil gaan maken.
ja echt tuigquote:Op zaterdag 20 november 2021 08:37 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/24(...)-geweld-in-rotterdam
quote:Op zaterdag 20 november 2021 08:50 schreef gianni61 het volgende:
mijn rolluikophaalkoord brak af
wordt het zon'n dag?
En wat was de reden van de rellen?quote:Op zaterdag 20 november 2021 08:37 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/24(...)-geweld-in-rotterdam
'coronamaatregelen'quote:Op zaterdag 20 november 2021 08:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En wat was de reden van de rellen?stelletje tokkies weer.
Allemaal de sgult fan Mark en Hugoquote:Op zaterdag 20 november 2021 08:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En wat was de reden van de rellen?stelletje tokkies weer.
ik heb allemaal zoete bende gehaald gisterquote:Op zaterdag 20 november 2021 08:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die hebben we hier ook net opWil eigenlijk wat bakken, wafels ofzo, maar wil ook gezond eten
Dat mag de politie denk ik ookquote:Op zaterdag 20 november 2021 09:04 schreef kwiwi het volgende:
Lees net over die rellen, wat mij betreft [b]mag de politie altijd gericht schieten op iemand die ze aanvalt[/b]. Mensen met een denkniveau als die relschoppers mis je toch niks aan in de samenleving, mochten ze de persoon toevallig doodschieten.
Ja mag in inderdaad, maar ze doen het vrijwel nooit. En als je het dan doet moet je nog maar weer hopen dat het slachtoffer je niet aanklaagtquote:Op zaterdag 20 november 2021 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat mag de politie denk ik ook
daar zijn hele specifieke instructies voor volgens mij..quote:Op zaterdag 20 november 2021 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat mag de politie denk ik ook
Gewoon de vlammenwerper er op zetten, moet je eens kijken hoe snel ze uit elkaar gaanquote:Op zaterdag 20 november 2021 09:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja mag in inderdaad, maar ze doen het vrijwel nooit. En als je het dan doet moet je nog maar weer hopen dat het slachtoffer je niet aanklaagt
NOu ja onderzoek en regels kunnen geen kwaad he.quote:Op zaterdag 20 november 2021 09:08 schreef mschol het volgende:
[..]
daar zijn hele specifieke instructies voor volgens mij..
inprinciepe mag het, maar wel als je al het andere (wapenstok, pepperspray ed) hebt geprobeerd en er acuut gevaar dreigt ofzo..
quote:Op zaterdag 20 november 2021 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon de vlammenwerper er op zetten, moet je eens kijken hoe snel ze uit elkaar gaan
ja zon waterkanon werkt ook altijd goedquote:Op zaterdag 20 november 2021 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon de vlammenwerper er op zetten, moet je eens kijken hoe snel ze uit elkaar gaan
Die is nog even een keer extra aan het afberen, ommaar zeker te zijn dat ie echt hoort wat ze allemaal zegt vandaag.quote:Op zaterdag 20 november 2021 08:47 schreef bitterbal het volgende:
Buda je haar zit goed. kom maar voor de spiegel vandaan
W..t..f.. is er mis met mensen tegenwoordigquote:Op zaterdag 20 november 2021 09:20 schreef CherryLips het volgende:
Jonge Oostenrijkers wilden agent in brand steken, zegt politie
Drie jonge Oostenrijkers wilden uit onvrede met de coronamaatregelen in hun land een agent overgieten met benzine en in brand steken. Volgens de politie hebben twee jongens van 16 jaar oud en een 20-jarige man dat toegegeven. Het drietal uit Linz heeft ook het in brand steken van een politiewagen bekend.
teveel regels opleggem en geen uitlaat kleppen meer; ik denk dat het bij een deel van de bevolking een logisch gevolg is van 2 jaar in lockdowns en forse regelgeving zittenquote:Op zaterdag 20 november 2021 09:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
W..t..f.. is er mis met mensen tegenwoordig
Als je het wat luchtiger wilt bekijken moet je even hier doorheen scrollenquote:Op zaterdag 20 november 2021 09:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
W..t..f.. is er mis met mensen tegenwoordig
Van harte gefeliciteerd @TaMiekequote:Op zaterdag 20 november 2021 08:34 schreef TaMieke het volgende:
Is de brugophalert alweer wakker???
@:Koen66 gefeliciteerd
wat lees ikquote:Op zaterdag 20 november 2021 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je het wat luchtiger wilt bekijken moet je even hier doorheen scrollen![]()
https://www.reddit.com/r/tokkiefeesboek/
ik ga straks de schade opnemen en kijken of dievinger er nog ligt voor mijn collectiequote:Op zaterdag 20 november 2021 09:31 schreef Haags het volgende:
@:bitterbal staat je stadje nog overeind?
Tamieke ook jarigquote:Op zaterdag 20 november 2021 09:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd @:TaMieke![]()
![]()
. Nu pas wakker
Ik las net op het AD dat om 07.30 het grootste gedeelte al was opgeruimd. Hebben de hele nacht doorgewerkt.quote:Op zaterdag 20 november 2021 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga straks de schade opnemen en kijken of dievinger er nog ligt voor mijn collectie
Ja grammaticaal zijn de meesten wel wat beperktquote:
Ook gefeliciteerd TaMiekequote:Op zaterdag 20 november 2021 09:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep 2 voor de prijs van 1 vandaag
Dankjequote:Op zaterdag 20 november 2021 09:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd @:TaMieke![]()
![]()
. Nu pas wakker
Dankjequote:Op zaterdag 20 november 2021 09:47 schreef bitterbal het volgende:
Gefeliciteerd @:Tamieke [ afbeelding ]
dat zou jammer zijnquote:Op zaterdag 20 november 2021 09:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik las net op het AD dat om 07.30 het grootste gedeelte al was opgeruimd. Hebben de hele nacht doorgewerkt.
US-modus aan *natte borstenquote:
misschien wel heerlijk warmquote:Op zaterdag 20 november 2021 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee lijkt mij niet zo leuk in zo'n buis te zitten
quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:12 schreef bitterbal het volgende:
Vanuit de waalhaven ook flink getoeter
er is niet voor niks een edit knop BBalquote:
Minuren makenquote:
nee johquote:Op zaterdag 20 november 2021 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja op je tel is dat edit icoontje wel erg klein
Heb je zulke worstenvingers?quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja op je tel is dat edit icoontje wel erg klein
Die laatste zin, een diepequote:Op zaterdag 20 november 2021 10:15 schreef bitterbal het volgende:
de nos
24 MINUTEN GELEDEN
Coronaprotest Amsterdam afgeblazen
Het coronaprotest dat vanmiddag in Amsterdam zou plaatsvinden, is geannuleerd. Demonstranten zouden de straat opgaan uit protest tegen het 2G-beleid, maar vanwege de rellen in Rotterdam van gisteren is het afgeblazen.
Op sociale media gaan geruchten dat een persoon is overleden aan zijn verwondingen, maar dat is niet bevestigd door de politie. Bij de rellen zijn zeker zeven gewonden gevallen.
Het protest gaat niet door "uit respect voor de overledene en de mensen die op dit moment vechten voor hun leven, maar ook om de veiligheid van onze demonstranten te kunnen waarborgen".
Heb je al taart opquote:
Heeft mevrouw Koen dat niet eens gemaaktquote:
Nee joh, dat mag de banketbakker regelenquote:Op zaterdag 20 november 2021 10:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heeft mevrouw Koen dat niet eens gemaakt
asociale scooterrijders ookquote:Op zaterdag 20 november 2021 10:41 schreef bitterbal het volgende:
Het was de boot van sinterklaas die zo toeterde:p
K heb net bijna een oud mannetje van zijn sokken gereden. Hij zag mij aankomen maar stak toch ineens het fietspad over. Heb em uitgescholden voor idioot
Toch maar eens vragen wat er inzit. Het is wel mals.quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:54 schreef mschol het volgende:
[..]
je gaat de bitterbal route op? mensen opeten
https://www.smulweb.nl/re(...)es-van-de-boswachterquote:Op zaterdag 20 november 2021 10:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch maar eens vragen wat er inzit. Het is wel mals.
Amaramadingdongquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |