die firma is niet weidversprijd.quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik kan gewoon vandaag bestellen en dan komt Picnic morgen.
Ik denk dat dit wereldwijd gaat aanslaan. Rotterdam is wereldnieuws.quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:14 schreef Galvez het volgende:
[..]
Het volk?![]()
Een paar honderd reltokkies in een stad met een grote bevolking, is niet ‘het volk’
Ik ben overigens wel tegen 2g, daar niet van.
Eerst nog anderhalve week overleggen en dan beperken ze de openingstijden van de horeca nog niet verder.quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:30 schreef gniffie het volgende:
Waar blijft die gehele lockdown dan.
Zweden heeft dit 2 weken geprobeerd deze maand: gevaccineerden hoefden niet meer te testen, ook niet bij klachten. Gewoon thuis uitzieken. Geen angst meer voor a-, pre- en post-symptomatische besmettingen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 01:43 schreef _serial_ het volgende:
Ik heb hier op Gran Canaria een discussie met een Duitser, die vraagt zich af waarom we eigenlijk zoveel blijven testen.
Het voegt voor veel mensen niet zo heel veel extra's toe, besmet ben je toch al, verschijnselen heb je lang niet altijd, en veelal ben je gaan testen omdat iemand anders in je omgeving ook besmet geraakt is, of omdat je vanwege regeltjes moet gaan testen (lees: scholen) - bij klachten kan je ook gewoon thuis blijven.
Eigenlijk de enige plek waar het er echt wat toe gaat voegen doet is de deurmat van het ziekenhuis, of andere zorg.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het antwoord ook niet echt heb, maar ergens is het natuurlijk wel beetje waar, zicht heb je met deze hoeveelheid besmettingen toch niet meer, je houdt het toch niet tegen, veel gaan sowieso niet testen, al helemaal niet als je een negatieve zelftest hebt, of als je gevaccineerd bent zonder enige vorm van klachten.
We gooien in NL z'n 43 miljoen tegen het testen per week aan (95.000 testen per dag x 70 euro x 7 dagen)
En dat voelt toch een beetje dat we een deel van dat geld best beter hadden kunnen gebruiken.
Moraal van het verhaal, we moeten tzt een keer een keuze gaan maken hoe we hier mee verder gaan, dit is ook eigenlijk geen houdbare situatie op de middellange termijn.
De labs zullen overigens lachen in hun vuistje, geld verdienen was nog nooit zo gemakkelijk.
Maar zo gaat het vaak in deze situaties, de ene zijn dood is....
Je doet je username geen eer aan, zo blijkt.quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wereldwijd gaat aanslaan. Rotterdam is wereldnieuws.
Regeringen moeten niet gaan verplichten dat mensen een prik moeten nemen.
En helemaal niet als blijkt dat die prik helemaal niet werkt behalve het lulverhaal waar ze het nu meecoveren dat de kans kleiner dat je op de IC beland. Dat is gewoon een bullshit verhaal.
Ja, of dat je als niet gevaccineerde nog wel naar de kapper mag.quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Eerst nog anderhalve week overleggen en dan beperken ze de openingstijden van de horeca nog niet verder.
Dat vinden jij en ik inderdaad. Ik ken zat mensen die op die dag even de winkel in willen. Als vorig jaar enige indicatie is wordt het weer chaos.quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zo "gezellig" is dat niet met black friday, althans niet in de states.
Mensen willen wel weten of ze covid hebben of griep/verkouden. Want met die tweede kunnen ze wel winkelen en naar oma.quote:Op zaterdag 20 november 2021 01:43 schreef _serial_ het volgende:
Ik heb hier op Gran Canaria een discussie met een Duitser, die vraagt zich af waarom we eigenlijk zoveel blijven testen.
Het voegt voor veel mensen niet zo heel veel extra's toe, besmet ben je toch al, verschijnselen heb je lang niet altijd, en veelal ben je gaan testen omdat iemand anders in je omgeving ook besmet geraakt is, of omdat je vanwege regeltjes moet gaan testen (lees: scholen) - bij klachten kan je ook gewoon thuis blijven.
Eigenlijk de enige plek waar het er echt wat toe gaat voegen doet is de deurmat van het ziekenhuis, of andere zorg.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het antwoord ook niet echt heb, maar ergens is het natuurlijk wel beetje waar, zicht heb je met deze hoeveelheid besmettingen toch niet meer, je houdt het toch niet tegen, veel gaan sowieso niet testen, al helemaal niet als je een negatieve zelftest hebt, of als je gevaccineerd bent zonder enige vorm van klachten.
We gooien in NL z'n 43 miljoen tegen het testen per week aan (95.000 testen per dag x 70 euro x 7 dagen)
En dat voelt toch een beetje dat we een deel van dat geld best beter hadden kunnen gebruiken.
Moraal van het verhaal, we moeten tzt een keer een keuze gaan maken hoe we hier mee verder gaan, dit is ook eigenlijk geen houdbare situatie op de middellange termijn.
De labs zullen overigens lachen in hun vuistje, geld verdienen was nog nooit zo gemakkelijk.
Maar zo gaat het vaak in deze situaties, de ene zijn dood is....
We zullen zien de komende tijd...quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je doet je username geen eer aan, zo blijkt.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen willen wel weten of ze covid hebben of griep/verkouden. Want met die tweede kunnen ze wel winkelen en naar oma.
Je weet dat dit zo is bij veel mensen, "geen covid dus ik kan gewoon alles doen"quote:
Ik denk juist dat het grootste probleem op dit moment is: ik heb een vaccin dus ik kan alles doen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Je weet dat dit zo is bij veel mensen, "geen covid dus ik kan gewoon alles doen"![]()
Nee, ik hoef ook je influenza niet
Eerst nog met zijn allen boodschappen doen tussen 15u en 18uquote:Op zaterdag 20 november 2021 10:30 schreef gniffie het volgende:
Hoezo? Toch gezellig om opgesloten te zitten (voor je 'eigen' gezondheid).quote:Op zaterdag 20 november 2021 09:30 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Terroristen, ze hadden 2 weken moeten blijven met een halve snotneus.
Ook gelijk weer een reden om zeker vrijwillig geen test te doen als je een beetje ziek bent.
In Engeland gaat dat prima.quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het grootste probleem op dit moment is: ik heb een vaccin dus ik kan alles doen.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
We zullen zien de komende tijd...
Ik blijf de grootste visionair van Fok
Zit in quarantaine.quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:30 schreef gniffie het volgende:
Je denkt serieus dat het rellende tuig wat daar gisteren bezig is geweest een goede afspiegelen is van de gemiddelde Nederland?quote:Op zaterdag 20 november 2021 09:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Het volk heeft gisterenavond in Rotterdam gesproken
Tegen G2 en nog meer van die bullshit om mensen uit te sluiten.
Mag hopen van niet.quote:Op zaterdag 20 november 2021 11:14 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat het rellende tuig wat daar gisteren bezig is geweest een goede afspiegelen is van de gemiddelde Nederland?
Ja, vast en zeker, alsof er in andere landen niet dit soort rellen geweest zijn in het verleden. En jij bent degene die bullshit post hier.quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wereldwijd gaat aanslaan. Rotterdam is wereldnieuws.
Regeringen moeten niet gaan verplichten dat mensen een prik moeten nemen.
En helemaal niet als blijkt dat die prik helemaal niet werkt behalve het lulverhaal waar ze het nu meecoveren dat de kans kleiner dat je op de IC beland. Dat is gewoon een bullshit verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |