Ja helemaal mee eens. Het was groots aangekondigd voor een heel simpel ding. Snap ook niet waarom zij helemaal afscheid mocht nemen en in kon pakken maar hij vanaf het kampvuur zonder gedag weg ging. Zij had ook helemaal een mooie jurk aan en hij liep in korte broekquote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja nou vond het nu vooral z'n doel voorbij schieten
En mooi inderdaad die opmerking
Ja precies, afgeraffeld ding weer....quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens. Het was groots aangekondigd voor een heel simpel ding. Snap ook niet waarom zij helemaal afscheid mocht nemen en in kon pakken maar hij vanaf het kampvuur zonder gedag weg ging. Zij had ook helemaal een mooie jurk aan en hij liep in korte broek
Jezus dat is wel echt heel matig danquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:49 schreef roos94 het volgende:
Dat die gozer viel is dus in scene gezet. Als hij valt heeft hij geen shirt aan en als hij opstaat wel
Ik volg ze op Instagram het is echt zo bizar, hoe hij met haar omgaat/tegen haar praat. Alsof ze een klein kind van hem is. Echt genant. Ze zag er ook helemaal niet gelukkig uit na dat aanzoek in die filmpjes daarna. Echt zielig, ze verdient zoveel beter dan die ontzettend simpele vent.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:46 schreef roos94 het volgende:
https://lovereality.nl/he(...)koppel-gaat-trouwen/die orpheo is een van de meest debiele narcistische toxic kandidaten ooit en die liessinde is gewoon dom of te afhankelijk gemaakt
Ze zouden die gast moeten opsluiten, zieke psycho is hij. Denkt dattie God isquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:10 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik volg ze op Instagram het is echt zo bizar, hoe hij met haar omgaat/tegen haar praat. Alsof ze een klein kind van hem is. Echt genant. Ze zag er ook helemaal niet gelukkig uit na dat aanzoek in die filmpjes daarna. Echt zielig, ze verdient zoveel beter dan die ontzettend simpele vent.
Een huilende Ivo genot, dus het wordt hoe dan ook al een top show volgende weekquote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zou me er niet al te veel op verheugen
Nou ben benieuwd hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:08 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Een huilende Ivo genot, dus het wordt hoe dan ook al een top show volgende week
Wat een hypocriet is dat zegquote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:08 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Omdat ze geen nepwimpers draagt, denk ikquote:
https://www.rtlboulevard.(...)-foutje-montage-jariquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:49 schreef roos94 het volgende:
Dat die gozer viel is dus in scene gezet. Als hij valt heeft hij geen shirt aan en als hij opstaat wel
Zij zitten allebei zwaar in de red pill theorie van hoe een relatie hoort te zijn. Vrij tragisch.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:10 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik volg ze op Instagram het is echt zo bizar, hoe hij met haar omgaat/tegen haar praat. Alsof ze een klein kind van hem is. Echt genant. Ze zag er ook helemaal niet gelukkig uit na dat aanzoek in die filmpjes daarna. Echt zielig, ze verdient zoveel beter dan die ontzettend simpele vent.
Ze heeft hoe hij haar behandelt genormaliseerd en dat een vrouw onderdanig en gehoorzaam hoort te zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:46 schreef roos94 het volgende:
https://lovereality.nl/he(...)koppel-gaat-trouwen/die orpheo is een van de meest debiele narcistische toxic kandidaten ooit en die liessinde is gewoon dom of te afhankelijk gemaakt
Het nieuwe koppel stond op Curacao in de wacht? En daarna nog 10 uur vliegen naar de Dominicaanse Republiek? Rare planning hebben ze bij de productie!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan hadden ze niet hun nieuwe koppel kunnen inschakelen die al een tijdje klaar stond op Curaçao en ze verwachtte denk ik van Sietse ook niet veel spannends (er waren echt nauwelijks beelden van dit stel..)
Ik vond de opmerking van René wel goud over z’n “ik ben niet dom, hooguit een beetje simpel”(of zoiets)
Er was geen traan te zien, goed verstopt geacteerd om het een beetje spannend te maken want er gebeurd geen fuckquote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:08 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ty voor spoilerquote:Op donderdag 26 mei 2022 09:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Er was geen traan te zien, goed verstopt geacteerd om het een beetje spannend te maken want er gebeurd geen fuck
Ja ik had het verkeerde eiland in m’n hoofd. Denk dat het niet zo moeilijk begrijpen is wat ik bedoelde…quote:Op donderdag 26 mei 2022 07:57 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Het nieuwe koppel stond op Curacao in de wacht? En daarna nog 10 uur vliegen naar de Dominicaanse Republiek? Rare planning hebben ze bij de productie!
Al die eilanden ookquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja ik had het verkeerde eiland in m’n hoofd. Denk dat het niet zo moeilijk begrijpen is wat ik bedoelde…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |