quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Niks mis met festivals.quote:
Voor Badr was alles beterquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
In 2004 nog bij Sensation White geweest, was wel erg gaaf hoor.
Niet gek toch, is niet te doen ditquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
3 vragen van Victor en haar glas is al bijna leeg
Loop naar de helquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hij houdt van acts. @:kingroland ben jij dit?
Correctie: ze voelen het allebei nietquote:
Snel vreten en naar huis denkt zequote:Op vrijdag 19 november 2021 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij worden we opgehaald![]()
Is ze mad?
Ze is niet boos, ze is teleurgesteldquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij worden we opgehaald![]()
Is ze mad?
Die uit het gooi is wel sympathiek toch? Allebei welquote:
quote:
Laspit.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:59 schreef DKUp het volgende:
Er hangt iets in haar neus, niet leeeeeeeeeuuuuuuuuuhk
Of de schaar erin zet als je slaapt...quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:59 schreef tja77 het volgende:
Als je vreemd gaat, is dit het type dat ‘m eraf bijt wanneer ze erachter komt.
Wie heeft die wenkbrauwen?quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:59 schreef cherrycoke het volgende:
veel te jong, ook die rare grote winkbrauwen
De zonnebank bij de plaatselijke sportschool is nu dichtquote:Op vrijdag 19 november 2021 20:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Sam heeft zich ook niet ingesmeerd.
Glazenwassersquote:
John Wayne Bobbit toch?quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:00 schreef Nine. het volgende:
[..]
Of de schaar erin zet als je slaapt...
quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:59 schreef tja77 het volgende:
Als je vreemd gaat, is dit het type dat ‘m eraf bijt wanneer ze erachter komt.
ik vind die wilma maar apart.quote:
die verwachte letterlijk een brat pit op een wit paard.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, Johan Derksen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Is er ooit iemand weggelopen tijdens een date?
Deze gast moet echt rennen
echt? als je had gezegd dat ze 16 was had ik het ook geloofd.quote:
Haalt halverwege bij een tankstation nog een paar blikjes bier.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:14 schreef Poefbank het volgende:
Wilma draait nog een Zware en stapt de auto in
Jaartje of 21 zou ik inschatten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:16 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
echt? als je had gezegd dat ze 16 was had ik het ook geloofd.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Dit voelt goed en toch komt er vast geen tweede
quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:16 schreef Poefbank het volgende:
Hij heeft wel iets weg van Zach braff
En schopt nog een paar kinderen naquote:Op vrijdag 19 november 2021 20:17 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Haalt halverwege bij een tankstation nog een paar blikjes bier.
Ja dit.quote:
Ditquote:Op maandag 22 november 2021 19:35 schreef Fosive het volgende:
Dit duurt me te lang
En dan moeten die andere twee nog
Of ze heeft alle moedermelk opgeeistquote:Op maandag 22 november 2021 19:35 schreef Poefbank het volgende:
Die knapen hebben 9 maanden veel te krap in de buik gezeten en geen kans gehad om te groeien.
Ze gaat het zo ook vertellen aan tafelquote:Op maandag 22 november 2021 19:37 schreef tja77 het volgende:
Je ziet haar denken…
Niet die lelijke!!!!
quote:Op maandag 22 november 2021 19:39 schreef Scuidward het volgende:
Is zijn beroep dat hij deep house maakt?
Leuk als je donker bent, anders totaal niet inderdaadquote:Op maandag 22 november 2021 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Sowieso een jongen in lila
Gewoon wegrennen
Als het een coltrui was ...quote:Op maandag 22 november 2021 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Sowieso een jongen in lila
Gewoon wegrennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |