SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is één van redenen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat krijg je als commercie er zich mee gaat bemoeien.
Nou ja rode konten bestaan, vraag maar aan Buda.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een krampachtige pseudo-erudiete crypto-kleptomane poging-tot-US-achtige TT, TS.
Kan niet altijd een voltreffer zijnquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een krampachtige pseudo-erudiete crypto-kleptomane poging-tot-US-achtige TT, TS.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De hoofdreden zijn progressieve docenten en een overschot aan vrouwelijke docenten.
Nou ja ik stel nergens existentiële vragen. Dus ja kan best, maar... nou en?quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja rode konten bestaan, vraag maar aan Buda.
Wat weet ik van rode konten?quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja rode konten bestaan, vraag maar aan Buda.
Snapsquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
LT je moet even op de buik van ballie duwen.
nee dan ontplof ikquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
lekkere explo-balquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dan ontplof ik![]()
overal hete salpicon
Laat staan dat je ooit een grote gretige keiharde piemel in je dingetje hebt, dat kan echt wel zwaarder op de darmen slaan dan wat koude vis en rijst hoorquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dan ontplof ik![]()
overal hete salpicon
quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat staan dat je ooit een grote gretige keiharde piemel in je dingetje hebt, dat kan echt wel zwaarder op de darmen slaan dan wat koude vis en rijst hoor
definieer "dingetje"?quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat staan dat je ooit een grote gretige keiharde piemel in je dingetje hebt, dat kan echt wel zwaarder op de darmen slaan dan wat koude vis en rijst hoor
quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |