SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mag maar 5000 per jaar belastingvrij schenken, dus tik die voor dit jaar maar vast binnen. Is fiscaal voordeliger.quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik zeg je bent er nog dus loop niet op de zaken vooruit
ja maar ze mag voorlopig niet dood dusquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mag maar 5000 per jaar belastingvrij schenken, dus tik die voor dit jaar maar vast binnen. Is fiscaal voordeliger.
Oh van wie niet?quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ze mag voorlopig niet dood dus
die is allang dood tochquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:33 schreef bitterbal het volgende:
bokito heeft corona. En lees ook dat die in bljdorp zit
dacht tot echt dat die ergens was
Ja, ik was wel benieuwd?quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok bedankt, ik zit me helemaal onpasselijk te zoeken naar die wijn die ik toen had altijd.
blijkbaar niet. dacht dat die in duitsland zatquote:
Gevonden maar voorheen was die veel en veel duurder volgens mij, staat me iets bij dat ik een hele partij uit een bepaald topjaar (2008?) van ze op de kop getikt heb ooit, tijdens een wijnproevrij waar ik al teveel op had.quote:
Dit is ook wel een rood winters aanradertje.quote:
Wat hierboven staat, wel met spekjes en jus.quote:
Etiketquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is ook wel een rood winters aanradertje.
https://pluswine.nl/vignobles-vellas-little-fuck-malbec/
Omg die Milka is echt al mijn hele leven mijn favoriet.quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:53 schreef Karzai het volgende:
Sinterklaas kapoentje gooi wat in mijn schoentje, picnic heeft de snacks en de weeknd boodschappen weer gebracht
[ afbeelding ]
Dat jij niet #viesdik bent is een raadselquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:53 schreef Karzai het volgende:
Sinterklaas kapoentje gooi wat in mijn schoentje, picnic heeft de snacks en de weeknd boodschappen weer gebracht
[ afbeelding ]
Die zal wel niet in Amerika worden verkocht....quote:
Oh cheese onion, die at ik vroeger altijdquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:53 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
ben ik ook, maar doe ik een week meequote:Op vrijdag 19 november 2021 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat jij niet #viesdik bent is een raadsel
We gaan gewoon naar een museum en daarna een hapje eten hoorquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goede bodem leggen voor het knakballenfeest morgen
waren in de aanbieding dus twee besteldquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Omg die Milka is echt al mijn hele leven mijn favoriet.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
waren in de aanbieding dus twee besteld
quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We gaan gewoon naar een museum en daarna een hapje eten hoor
Sushiiiiiiiquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oh volgens mij heb ik dat spel wel eens met m'n broer gespeeld (met fysieke kaarten), is leukquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:54 schreef liesje1979 het volgende:
Kennen jullie Set? Is leuk.
liesje1979 in GAM / Wat is jouw tijd bij SET? #50
Welk museum?quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sow. Kijk deze klimaathaat dan!quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of ik 25 cent wil doneren om mijn CO2 voetafdruk met deze bestelling te compenseren.
WAT DACHT JE VAN: NEE.
quote:
Heb je wel voor 4 gereserveerd?quote:
Zeker leukquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:54 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb het fysieke hier liggen. Ooit wel eens gespeeld in mijn eentje...quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh volgens mij heb ik dat spel wel eens met m'n broer gespeeld (met fysieke kaarten), is leuk
quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het 'Poetsartikelen door de jaren heen' museum?
quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sow. Kijk deze klimaathaat dan!
quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Heb je wel voor 4 gereserveerd?
@:Bitterbal en ik willen ook mee
Wellicht ook de hele sc, als ik het zo lees
Als jullie op tijd in Dordt zijn mogen jullie meerijdenquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Heb je wel voor 4 gereserveerd?
@:Bitterbal en ik willen ook mee
Wellicht ook de hele sc, als ik het zo lees
Dit heeft wel charmequote:Op vrijdag 19 november 2021 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh. Die zijn meestal stom
hoe laat?quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als jullie op tijd in Dordt zijn mogen jullie meerijden
In de budabolide
Met een speciale Buda tentoonstelling.quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het 'Poetsartikelen door de jaren heen' museum?
Buda’s poetslappenverzamelingquote:Op vrijdag 19 november 2021 18:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met een speciale Buda tentoonstelling.
En die is dan alleen op zaterdagen tussen 23u en 2u openquote:Op vrijdag 19 november 2021 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Buda’s poetslappenverzameling
quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik pik je wel op bij het station dan
Kijk deze hosselaar met 3 dames op stap gaanquote:Op vrijdag 19 november 2021 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan us nog wel een puntje aan zuigenquote:Op vrijdag 19 november 2021 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk deze hosselaar met 3 dames op stap gaan
Dan heb je ook de live-optredens. Beetje net als zeeleeuwen voeren in de dierentuin, maar dan met mijquote:Op vrijdag 19 november 2021 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En die is dan alleen op zaterdagen tussen 23u en 2u open
Wat een service !quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou dollar briefjes in je broek stoppenquote:Op vrijdag 19 november 2021 18:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan heb je ook de live-optredens. Beetje net als zeeleeuwen voeren in de dierentuin, maar dan met mij
* legt caviazitje weer wegquote:Op vrijdag 19 november 2021 18:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een service !
Ik ben morgen in Delft uit eten, was ik even vergeten
Mogen we je dan spritsen voeren ?quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan heb je ook de live-optredens. Beetje net als zeeleeuwen voeren in de dierentuin, maar dan met mij
quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou dollar briefjes in je broek stoppen
Die hebben we op het werk ook.quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh volgens mij heb ik dat spel wel eens met m'n broer gespeeld (met fysieke kaarten), is leuk
Domheid kent geen grenzen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:04 schreef bitterbal het volgende:
"Goedenavond is er iemand die corona heeft in de buurt van Haarlem? Liever corona dan een spuit", aldus een oproep op Facebook. Een reactie: "Ik zoek ook iemand met corona die ik kan zoenen."
Deze mensen willen niet geprikt worden en laten zich opzettelijk met het coronavirus besmetten. Want, zo is de gedachte, met een herstelbewijs kun je een jaar lang overal naar binnen, ook als er een algeheel 2G-beleid wordt doorgevoerd, waarin ongevaccineerden zonder herstelbewijs her en der worden buitengesloten.
Daarom worden er ook zogenoemde "besmettingsfeestjes" gehouden, waar mensen met en zonder coronabesmetting elkaar opzoeken. En de website jaikwilcorona.nl bood "hulp" voordat die door het hostbedrijf offline werd gehaald: bezoekers konden er terecht voor een speciale "coronakit" om thuis besmet te raken met het virus.
https://nos.nl/artikel/24(...)oek-naar-sluiproutes
Rare fetisj, maar ok.quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mogen we je dan spritsen voeren ?
O, lekkerquote:Op vrijdag 19 november 2021 18:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mogen we je dan spritsen voeren ?
US, ga eens van Kiwiwi haar accountquote:
Ahwwww, mocht Wattenschijfje ook mee?quote:
Dat wordt omboeken hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwwww, mocht Wattenschijfje ook mee?
Is dat een zeehondensmiley?quote:
Ik hoop dat ze allemaal dood gaan.quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:04 schreef bitterbal het volgende:
"Goedenavond is er iemand die corona heeft in de buurt van Haarlem? Liever corona dan een spuit", aldus een oproep op Facebook. Een reactie: "Ik zoek ook iemand met corona die ik kan zoenen."
Deze mensen willen niet geprikt worden en laten zich opzettelijk met het coronavirus besmetten. Want, zo is de gedachte, met een herstelbewijs kun je een jaar lang overal naar binnen, ook als er een algeheel 2G-beleid wordt doorgevoerd, waarin ongevaccineerden zonder herstelbewijs her en der worden buitengesloten.
Daarom worden er ook zogenoemde "besmettingsfeestjes" gehouden, waar mensen met en zonder coronabesmetting elkaar opzoeken. En de website jaikwilcorona.nl bood "hulp" voordat die door het hostbedrijf offline werd gehaald: bezoekers konden er terecht voor een speciale "coronakit" om thuis besmet te raken met het virus.
https://nos.nl/artikel/24(...)oek-naar-sluiproutes
Ik had ook die associatiequote:
Ik vermoed dat het ook een zeer bewuste keuze was.quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwwww, mocht Wattenschijfje ook mee?
quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het ook een zeer bewuste keuze was.
Oh helpt dat ja? Ik heb ook wel eens een trillend oogspiertje.quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn oogspiertje trilt weer, even wat magnesium eten.
Waar zit dat in dan?quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn oogspiertje trilt weer, even wat magnesium eten.
Ja, naast rust voor je oog, maar soms is dat geen optie i.v.m. beeldschermwerk.quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh helpt dat ja? Ik heb ook wel eens een trillend oogspiertje.
Goed om te wetenquote:Op vrijdag 19 november 2021 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, naast rust voor je oog, maar soms is dat geen optie i.v.m. beeldschermwerk.
Ik heb zakjes met magnesium als supplement.quote:
Oh wauwquote:Op vrijdag 19 november 2021 18:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb zakjes met magnesium als supplement.
In de tijd dat ik nog intensief sportte nam ik dat altijd na de training en dat hielp met de spierpijn.
Wiefquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:53 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel me aangesproken.quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:26 schreef bitterbal het volgende:
in zembla is een man aan het woord en die heeft onderzoek gedaan naar complot theorieën over de oorsprong van corona. Hij zegt dat als mensen dus in de war zijn ze dus geneigd zijn om de woorden van de meest charmante persoon als waarheid aan te nemen.
Collega van me, zijn moeder had in de ochtend nergens last van en in de voormiddag kon je niet meer ademen en lag ze aan de beademing, zijn conclusie, "ja nu weet ik zeker dat het in een lab is gemaakt"quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:27 schreef bitterbal het volgende:
er was dus 30 % wat geloofde dat covid expres uit een lab was gelekt
quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee ik ben een slaapkamerlamp [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega van me, zijn moeder had in de ochtend nergens last van en in de voormiddag kon je niet meer ademen en lag ze aan de beademing, zijn conclusie, "ja nu weet ik zeker dat het in een lab is gemaakt"
Kwek kwek wiehoewiehoe
Ik kan er steeds minder goed tegen, ik vroeg ernaar omdat ik wist dat zijn moeder slecht had gelegen maar toen hij dat zei ben ik midden in zijn zin weg gelopen met mijn armen de lucht inquote:Op vrijdag 19 november 2021 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja dat las ik. dat mensen in het ziekenhuis gewoon ontkennen dta het corona is
Zulk soort achterlijkheid moet gewoon weg uit de genenpool. Dat lijkt me niet zo heel moeilijk te bedenken toch.quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega van me, zijn moeder had in de ochtend nergens last van en in de voormiddag kon je niet meer ademen en lag ze aan de beademing, zijn conclusie, "ja nu weet ik zeker dat het in een lab is gemaakt"
Kwek kwek wiehoewiehoe
Wel ongeveer hetzelfde? Alternatieve producten?quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:35 schreef UitStraling het volgende:
Boodschappen gedaan net even snel, ik had een briefje gemaakt met 39 dingen erop, ik heb nu 35 dingen maar slechts 3 dingen van de lijst
Het is een prima werknemer verderquote:Op vrijdag 19 november 2021 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zulk soort achterlijkheid moet gewoon weg uit de genenpool. Dat lijkt me niet zo heel moeilijhk te bedenken toch.
Ja. Ben ik echt verschrikkelijk slecht inquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:54 schreef liesje1979 het volgende:
Dan op z'n minst gedwongen steriliseren.quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is een prima werknemer verder
Ik moest googlen, maar niet vreemd. Ik vond het toen al niet leuk en nu nog steeds nietquote:Op vrijdag 19 november 2021 18:38 schreef LTVDK het volgende:
So if you see the stars tonight
then tell me what they say
and let me know how bright they are
and i will always pray
Ja ga het niet opsommen maar bijvoorbeeld batterijen, basterdsuiker, portobello's, peperkorrels, balsamico zijn magisch kaaskipballetjes, mooi flesje honing, gehaktbalkruiden, olijven en paprikaroomhummus gewordenquote:Op vrijdag 19 november 2021 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel ongeveer hetzelfde? Alternatieve producten?![]()
Of stond er wijn en kaviaar op je lijst en heb je nu drie zakken kattegrit en 2000 kilo paardenhaver omdat het afgeprijsd was?
Ik stem vast af op de kookvlog danquote:Op vrijdag 19 november 2021 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ga het niet opsommen maar bijvoorbeeld batterijen, basterdsuiker, portobello's, peperkorrels, balsamico zijn magisch kaaskipballetjes, mooi flesje honing, gehaktbalkruiden, olijven en paprikaroomhummus geworden
Zeker die pokkeherrie die grmbl altijd luistert?quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest googlen, maar niet vreemd. Ik vond het toen al niet leuk en nu nog steeds niet
Hoest met je kaak?quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:38 schreef LTVDK het volgende:
So if you see the stars tonight
then tell me what they say
and let me know how bright they are
and i will always pray
Fin de Sičcle avantgarde jongedamequote:Op vrijdag 19 november 2021 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zeker die pokkeherrie die grmbl altijd luistert?
Ja maar ik welquote:Op vrijdag 19 november 2021 18:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest googlen, maar niet vreemd. Ik vond het toen al niet leuk en nu nog steeds niet
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 19 november 2021 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fin de Sičcle avantgarde jongedame![]()
![]()
Nog steeds vrouwelijk geslachtsdeelquote:
Karel Laaglawaai en Mentale Theoquote:Op vrijdag 19 november 2021 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zeker die pokkeherrie die grmbl altijd luistert?
Dit is tegenwoordig best ingewikkeld.quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog steeds vrouwelijk geslachtsdeel
Je vergeet DJ Paul Elstak en Scooter!quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Dune, Daze, 2 Brothers on the 4th Floor, 2 Unlimited![]()
![]()
meest waarschijnlijke is dat het toch komt van een vleermuis en niet man made isquote:Op vrijdag 19 november 2021 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is toch nog steeds niet bewezen waar Corona echt vandaan komt? Welk dier en precies waar en wanneer de theorie van labmade is nog niet 100% ontkrachtigd toch?
En Critical Mass, en Nakatomiquote:Op vrijdag 19 november 2021 18:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Je vergeet DJ Paul Elstak en Scooter!
Het is vrij zeker dat het een natuurlijk virus is (er is verwantschap met virussen in de natuur). Hoe het virus in Wuhan is gekomen, is niet zeker. Er is een kans dat het per ongeluk uit het lab is ontsnapt.quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is toch nog steeds niet bewezen waar Corona echt vandaan komt? Welk dier en precies waar en wanneer de theorie van labmade is nog niet 100% ontkrachtigd toch?
Altijd weer die flappiesquote:Op vrijdag 19 november 2021 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
meest waarschijnlijke is dat het toch komt van een vleermuis en niet man made is
Klopt maar de gedachtegang van een bijna stervende moeder naar laboratorium is een beetje heel erg alsof je huis wieltjes heeft.quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
omdat die vleermuis dus daar voor komtquote:Op vrijdag 19 november 2021 18:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is vrij zeker dat het een natuurlijk virus is (er is verwantschap met virussen in de natuur). Hoe het virus in Wuhan is gekomen, is niet zeker. Er is een kans dat het per ongeluk uit het lab is ontsnapt.
DJ Paul gaat nog steeds los. Nog steeds een grote naam in de scenequote:Op vrijdag 19 november 2021 18:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja to name is to forgetquote:Op vrijdag 19 november 2021 18:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Die vergelijkbare virussen zitten wel een flink eind verderop in China.quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat die vleermuis dus daar voor komt
het is al een keer eerder daar gevonden, vergelijkbaar virus zeiden ze in zembla
maar ze weten niet of het direct op de mens is overgedragen of bv via een tussendier
En nou jij opzoeken of er cute filmpjes van een tussendier te vinden zijnquote:Op vrijdag 19 november 2021 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat die vleermuis dus daar voor komt
het is al een keer eerder daar gevonden, vergelijkbaar virus zeiden ze in zembla
maar ze weten niet of het direct op de mens is overgedragen of bv via een tussendier
ja diep zuiden ofzo zeiden zequote:Op vrijdag 19 november 2021 18:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Die vergelijkbare virussen zitten wel een flink eind verderop in China.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nou jij opzoeken of er cute filmpjes van een tussendier te vinden zijn
Als we bewijs vinden dat het een lab in Wuhan is geweest met kwade bedoelingen dan alles met spleetogen uitroeien tot de laatste gele snik aub.quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Die vergelijkbare virussen zitten wel een flink eind verderop in China.
Die is wappie ook tegenwoordig.quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
DJ Paul gaat nog steeds los. Nog steeds een grote naam in de scene
quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als we bewijs vinden dat het een lab in Wuhan is geweest met kwade bedoelingen dan alles met spleetogen uitroeien tot de laatste gele snik aub.
Eehm, als ze die Chinezen hier maar gewoon met rust laten, wil nog wel mijn babi pangang en kip kerrie kunnen afhalenquote:Op vrijdag 19 november 2021 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als we bewijs vinden dat het een lab in Wuhan is geweest met kwade bedoelingen dan alles met spleetogen uitroeien tot de laatste gele snik aub.
Bij SARS hadden ze uiteindelijk ook een paar dorpjes gevonden in de buurt van een vleermuizengrot waar de mensen antistoffen tegen SARS hadden. Zoiets zal er ook wel met corona aan de hand zijn.quote:
DJ Paul en de Russian Village Boysquote:Op vrijdag 19 november 2021 18:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
DJ Paul gaat nog steeds los. Nog steeds een grote naam in de scene
Maar dat maakt z'n muziek niet minder stampbaarquote:
Ben stiekem wel blij dat deze SARS variant 'het coronavirus' is gaan heten, dan kan ik tenminste nog ongestoord blijven vloeken met SARSquote:Op vrijdag 19 november 2021 18:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij SARS hadden ze uiteindelijk ook een paar dorpjes gevonden in de buurt van een vleermuizengrot waar de mensen antistoffen tegen SARS hadden. Zoiets zal er ook wel met corona aan de hand zijn.
Ik sla nog geen vlieg dood zonder daarna een uur lang te denken over het leven wat hij had kunnen hebben maar stoer doen voelt wel lekker af en toe hoorquote:
Deze klassiekertquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat je hier echt calorieën mee verbrandt als een BEER![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Met dansen soberzo.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
beest!quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met dansen soberzo.
Zaterdag 3650 calorieën verbrand.
Ja dat wel. Maar die mensen hebben gewoon de beste tijd van de wereld en ze vinden allemaal hetzelfde leuk. Ik heb daar wel bewondering voor hoorquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:07 schreef bitterbal het volgende:
wat een verschrikkelijke muziek is dat
Lekker 😁quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:01 schreef dud0r het volgende:
kaasjes gehaald om te snacken vanavond @:ama
oh dat is leuk voor ze ja :pquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar die mensen hebben gewoon de beste tijd van de wereld en ze vinden allemaal hetzelfde leuk. Ik heb daar wel bewondering voor hoor
Nee jij dan met je wazige zweefteven muziekquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:07 schreef bitterbal het volgende:
wat een verschrikkelijke muziek is dat
quote:
Gewoon dit dansje een paar weken iedere ochtend doen, krijg je net zo'n spettergeil kwakbuikjequote:Op vrijdag 19 november 2021 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Russian Village Boysquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
DJ Paul en de Russian Village Boys![]()
![]()
JE BENT ZELFquote:
das geen zweefteven muziek hoorquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee jij dan met je wazige zweefteven muziek
Breukjes in het liefdesnest.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee jij dan met je wazige zweefteven muziek
Nee hoor, onze muzieksmaken komen gewoon niet overeenquote:
Is toch wel erg belangrijk, geloof me, dat is hetzelfde als geur.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hoor, onze muzieksmaken komen gewoon niet overeen
Ik vind dit een geweldige plaat, dit kun jij misschien nog wel waarderen (is geen beukende herrie)quote:
Dat was mijn vorig weekend.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon dit dansje een paar weken iedere ochtend doen, krijg je net zo'n spettergeil kwakbuikje![]()
Het is wel verrekte makkelijk en fijn ja.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is toch wel erg belangrijk, geloof me, dat is hetzelfde als geur.
Dat is iets te smal. Daar zijn iets te veel organen uit weggehaald. Dit kan nietquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon dit dansje een paar weken iedere ochtend doen, krijg je net zo'n spettergeil kwakbuikje![]()
oh jawelquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind dit een geweldige plaat, dit kun jij misschien nog wel waarderen (is geen beukende herrie)
Ik eet een paar kleine stukjesquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vreet er altijd teveel van en dan krijg ik brandend maagzuur
Hocico won het weekend imo.quote:
Oh, hier zou ik ook naar luisteren hoorquote:
Eh, ik op mensen ?quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik val op zwarte, rare en bruine haren, jij?
Hoe dan?quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met dansen soberzo.
Zaterdag 3650 calorieën verbrand.
Maar BB valt toch ook op donkere jongens?quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hoor, onze muzieksmaken komen gewoon niet overeen
Dan kies ik voor Wattenschijfjesquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je moest kiezen tussen mensen en cavia's?
Veiliger he, die zeggen niet zo veelquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan kies ik voor Wattenschijfjes
Van 13 tot 1 actief zijn en een paar daarvan extra actief want dansen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe dan?
Ik heb vorige week 4 uur keihard gefietst, met een HS van gem 160 en dan kom ik op 3300 Cal.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan kies ik voor Wattenschijfjes
Ik heb net bij de AH de vega- kaart van 12,50 ingeleverdquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:16 schreef LTVDK het volgende:
Ze hadden net bij de AH in de afprijsbak Magnums voor 50 cent
Zaten daar ook Magnums tussen?quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb net bij de AH de vega- kaart van 12,50 ingeleverd
Allemaal gezonde bio producten gekocht
Nou, deze heeft veel noten op haar zangquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veiliger he, die zeggen niet zo veel
Een zonnebank doet wonderen en zo'n poepbroek ookquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar BB valt toch ook op donkere jongens?
Nee, misschien de vegan variantquote:
Definieer poepbroekquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een zonnebank doet wonderen en zo'n poepbroek ook
Zelfbruiner.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een zonnebank doet wonderen en zo'n poepbroek ook
Echt een vrouw. Constant praten, niks zeggenquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, deze heeft veel noten op haar zang
quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Ghehe
https://www.dumpert.nl/item/100015308_0fae6bb8
Ik zou teruggaan danquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, misschien de vegan variant
Ik vind dit stoerder.quote:
Oh god ik was dat zeurnummer eindelijk vergeten.quote:
Erg mooi jaquote:
Ik ga dit meteen oplossen voor je.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh god ik was dat zeurnummer eindelijk vergeten.
Volgens mij zijn de magnums al een tijdje kleiner geworden.quote:
Ik klik niets aan nu.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga dit meteen oplossen voor je.
Geen idee, zo vaak heb ik ze niet, maar zou goed kunnen jaquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de magnums al een tijdje kleiner geworden.
Wat denk jij?
De ijsmarsen zijn in ieder geval gekrompen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de magnums al een tijdje kleiner geworden.
Wat denk jij?
Mensen van 14, die nog steeds aangekleed moeten worden? Geen wonder dat we met een snowflake generatie zitten te kijkenquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n afhangende broek alsof je haastige moeder je aangekleed heeft op je 14e.
Ongehoordquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De ijsmarsen zijn in ieder geval gekrompen.
Ik twijfel nu heel erg hard of mijn moeder op die leeftijd mijn kleertjes klaar legde op de stoel naast mijn bedquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen van 14, die nog steeds aangekleed moeten worden? Geen wonder dat we met een snowflake generatie zitten te kijken
Nou dit mis ik dan evenquote:
Kleding klaarleggen is iets anders dan aankledenquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik twijfel nu heel erg hard of mijn moeder op die leeftijd mijn kleertjes klaar legde op de stoel naast mijn bed
Zeker weer anderhalf uur liggen wippen als een dolle gekke gans?quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn heupen doen pijn
Groetjes oma 4E
Dan zit ik veiligquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kleding klaarleggen is iets anders dan aankleden
De mijne zijn eindelijk bijgekomen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn heupen doen pijn
Groetjes oma 4E
quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga dit meteen oplossen voor je.
Geile meisjes zo wel hč?quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
Boney M was ook wel geniaal trouwens
2,5 lopen trippelen buitenquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker weer anderhalf uur liggen wippen als een dolle gekke gans?
Heel soms heb ik een groot zwak voor u.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
2,5 lopen trippelen buiten
Nee, niet TIPPELEN
quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker weer anderhalf uur liggen wippen als een dolle gekke gans?
Spanning voor morgen? Lijkt me niet meer toch?quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Waar komt die knetterende hoofdpijn nou weer vandaan
Nee, denk dat ik vanmiddag te ingespannen heb zitten werkenquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spanning voor morgen? Lijkt me niet meer toch?
Meid.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:38 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn rechter airpod deed het nietNu moest ik naar de sportschoolmuziek luisteren.
Horror.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:38 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn rechter airpod deed het nietNu moest ik naar de sportschoolmuziek luisteren.
De problemen in jouw leven nemen ook steeds biblischere proporties aan hequote:Op vrijdag 19 november 2021 19:38 schreef datismijnmening het volgende:
Ewl sportschoolmuziekquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:38 schreef datismijnmening het volgende:
Lol, herkenbaar. Spieren vinden dat niet zo tof.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, denk dat ik vanmiddag te ingespannen heb zitten werken
Met de QR code van iemand anders binnen geslopen?quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:38 schreef datismijnmening het volgende:
Oké David attenbouroughquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu begint het meer relaxtere deel van het pré-paar-proces.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu begint het meer relaxtere deel van het pré-paar-proces.
Ja, zo geven ze aan dat ze broeds zijnquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je waarom vrouwen soms rode lippenstift op hebben?
Nee, niet weer die onzinquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil met de kerstdagen naar België
Zul je net zien dat alle landsgrenzen dicht gaan
Heb de QR van mijn schoonzusje.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met de QR code van iemand anders binnen geslopen?
Ik wil weeeeheeeeegquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, niet weer die onzinWe hebben inmiddels overal lekker corona.
Ja dat bedoel ik, relaxed en wat meer jezelf zijn als "ben ik lelijk, ben ik lelijk, ben ik vies, vind je me wel leuk, ben ik lelijk, ben ik leuk, wil je met me, ruik ik lekker, joehoe hoe vind je me, ben je van mij, ben ik lelijk, vind je me lief?"quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
De eerste hobbel hebben we gehad. Ze rende niet gillend weg bij de eerste ontmoeting [ afbeelding ]
Joehoequote:Op vrijdag 19 november 2021 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, relaxed en wat meer jezelf zijn als "ben ik lelijk, ben ik lelijk, ben ik vies, vind je me wel leuk, ben ik lelijk, ben ik leuk, wil je met me, ruik ik lekker, joehoe hoe vind je me, ben je van mij, ben ik lelijk, vind je me lief?"
Beter dan dat ze openblijven tot je in België zit en DAN dicht gaan.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil met de kerstdagen naar België
Zul je net zien dat alle landsgrenzen dicht gaan
quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, relaxed en wat meer jezelf zijn als "ben ik lelijk, ben ik lelijk, ben ik vies, vind je me wel leuk, ben ik lelijk, ben ik leuk, wil je met me, ruik ik lekker, joehoe hoe vind je me, ben je van mij, ben ik lelijk, vind je me lief?"
Brrr!quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beter dan dat ze openblijven tot je in België zit en DAN dicht gaan.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beter dan dat ze openblijven tot je in België zit en DAN dicht gaan.
Vroeger toen we op vier armen liepen konden de mannetjes zien, kijk die vrouwtje heeft een rode goed doorbloede kut dus die is berig als de nondeju, kom we gaan erachteraan rennen, maar ja dat is wat minder zichtbaar geworden toen de vrouwtjes rechtop gingen lopen dus ------------> rode lippenstiftquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zo geven ze aan dat ze broeds zijn
Of pretenderen ... indien 50+
quote:
Die trend is al jaren gaande.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/gezin/l(...)389&utm_term=premium
Flauwekul lessen?
Hey Freek.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger toen we op vier armen liepen konden de mannetjes zien, kijk die vrouwtje heeft een rode goed doorbloede kut dus die is berig als de nondeju, kom we gaan erachteraan rennen, maar ja dat is wat minder zichtbaar geworden toen de vrouwtjes rechtop gingen lopen dus ------------> rode lippenstift
Ik vond mijn versie iets kuiserquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger toen we op vier armen liepen konden de mannetjes zien, kijk die vrouwtje heeft een rode goed doorbloede kut dus die is berig als de nondeju, kom we gaan erachteraan rennen, maar ja dat is wat minder zichtbaar geworden toen de vrouwtjes rechtop gingen lopen dus ------------> rode lippenstift
Of je op veren valtquote:
"Joehoe oehoe"quote:
Komt op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond mijn versie iets kuiser
Dat krijg je als commercie er zich mee gaat bemoeien.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die trend is al jaren gaande.
Ben gewoon meer puriteins dan jijquote:
Uilen doorgaans welquote:
Iedereen is meer puriteins dan USquote:Op vrijdag 19 november 2021 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben gewoon meer puriteins dan jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |