SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mag maar 5000 per jaar belastingvrij schenken, dus tik die voor dit jaar maar vast binnen. Is fiscaal voordeliger.quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik zeg je bent er nog dus loop niet op de zaken vooruit
ja maar ze mag voorlopig niet dood dusquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mag maar 5000 per jaar belastingvrij schenken, dus tik die voor dit jaar maar vast binnen. Is fiscaal voordeliger.
Oh van wie niet?quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ze mag voorlopig niet dood dus
die is allang dood tochquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:33 schreef bitterbal het volgende:
bokito heeft corona. En lees ook dat die in bljdorp zit
dacht tot echt dat die ergens was
Ja, ik was wel benieuwd?quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok bedankt, ik zit me helemaal onpasselijk te zoeken naar die wijn die ik toen had altijd.
blijkbaar niet. dacht dat die in duitsland zatquote:
Gevonden maar voorheen was die veel en veel duurder volgens mij, staat me iets bij dat ik een hele partij uit een bepaald topjaar (2008?) van ze op de kop getikt heb ooit, tijdens een wijnproevrij waar ik al teveel op had.quote:
Dit is ook wel een rood winters aanradertje.quote:
Wat hierboven staat, wel met spekjes en jus.quote:
Etiketquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is ook wel een rood winters aanradertje.
https://pluswine.nl/vignobles-vellas-little-fuck-malbec/
Omg die Milka is echt al mijn hele leven mijn favoriet.quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:53 schreef Karzai het volgende:
Sinterklaas kapoentje gooi wat in mijn schoentje, picnic heeft de snacks en de weeknd boodschappen weer gebracht
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |