quote:Oew. Oew. Oew, Faaaaaat..
Op maandag 3 februari 2003 21:16 schreef fatima het volgende:[..]
Sexy Ryan3 en over de knie !
quote:Kom je?
Op maandag 3 februari 2003 21:31 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Oew. Oew. Oew, Faaaaaat..
quote:Bijna, Faat, ik zweer het je, nog even door gaan, du...
Op maandag 3 februari 2003 21:48 schreef fatima het volgende:[..]
Kom je?
bijna
te triest
voor woorden
quote:Als je niet weet waar je over praat, dooie.
Op maandag 3 februari 2003 22:06 schreef Sokrates het volgende:
dit isbijna
te triest
voor woorden
quote:Eeeeeeeeeeeeeen, jaaaaa, hoor, daar is ie....
Op maandag 3 februari 2003 21:57 schreef fatima het volgende:
[afbeelding]ik wil je zien Ryan3, opsnuiven en vasthouden in volledig kosmische ontspannig.
[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 03-02-2003 22:39]
quote:Is dit het hoogtepunt?
Op maandag 3 februari 2003 22:14 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Eeeeeeeeeeeeeen, jaaaaa, hoor, daar is ie.... [afbeelding]Zo en nou draai ik me 's even lekker om...
quote:De kwaliteit is een beetje minnetjes, heb ik beter gekend, dat klopt, maar dat ligt niet aan mij, Faat... Anyway, ik zou nu graag, als je het niet erg vindt, als een blok in slaap willen vallen...
Op maandag 3 februari 2003 22:31 schreef fatima het volgende:[..]
Is dit het hoogtepunt?
quote:Demand Love. Toch weet ik dat er meer in je zit dan een Christina,
Op maandag 3 februari 2003 22:37 schreef Ryan3 het volgende:[..]
De kwaliteit is een beetje minnetjes, heb ik beter gekend, dat klopt, maar dat ligt niet aan mij, Faat... Anyway, ik zou nu graag, als je het niet erg vindt, als een blok in slaap willen vallen...
quote:Heb jij al een
Op maandag 3 februari 2003 22:31 schreef fatima het volgende:[..]
Is dit het hoogtepunt?
quote:Nee, ik moet morgen vroeg weer op... En Staal? Staal heeft de trein genomen...
Op maandag 3 februari 2003 22:42 schreef fatima het volgende:[..]
Demand Love. Toch weet ik dat er meer in je zit dan een Christina,
LSD in het leidingwater stoppen, een idee voor verzadiging?
Staal, ik mis je...
quote:Neen, ik wacht op jou, sukkel.
Op maandag 3 februari 2003 22:43 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Heb jij al een
[afbeelding]
gehad trouwens...?
quote:...ja, en ik wou dat m'n server het deed.
Op maandag 3 februari 2003 22:49 schreef fatima het volgende:[..]
Neen, ik wacht op jou, sukkel.
en dat gaat zomaar door, stel je dat toch eens eventjes voor, mijn hemel, ik wou dat ik in een kwetsbaar tentje lag en je overal kon betasten .
quote:Angsthaas, als jij komt kom ik ook.
Op maandag 3 februari 2003 22:56 schreef Ryan3 het volgende:[..]
...ja, en ik wou dat m'n server het deed.
quote:1,2....
Op maandag 3 februari 2003 22:58 schreef fatima het volgende:[..]
Angsthaas, als jij komt kom ik ook.
quote:Ik heb een enorm verlangen naar je, plaese pst mi niet zo, ferrofumeraat enzo, ik vind je leuk Ryan3, ik reageer allleen maar op jouw posts, ik ben gek van verlangen en dat verlangen doe jij steeds subtiel de bodem indrukken, aardappeleters dat wij zijn, maar ik zie een dimensie van liefde over het hoofd, nl de slaap, die overtroeft ons in onze stoutste gelegenheden, I
Op maandag 3 februari 2003 23:06 schreef Ryan3 het volgende:[..]
1,2....
quote:En uh... hoe zat dat dan met die Staal...?
Op maandag 3 februari 2003 23:14 schreef fatima het volgende:[..]
Ik heb een enorm verlangen naar je, plaese pst mi niet zo, ferrofumeraat enzo, ik vind je leuk Ryan3, ik reageer allleen maar op jouw posts, ik ben gek van verlangen en dat verlangen doe jij steeds subtiel de bodem indrukken, aardappeleters dat wij zijn, maar ik zie een dimensie van liefde over het hoofd, nl de slaap, die overtroeft ons in onze stoutste gelegenheden, I
Ryan3, laatste keer, niet volgens de commentatoren die praten uit tweede hand....
quote:Damn, Ryan3, jalourse vogel, wat moet ik nog meer doen?
Op maandag 3 februari 2003 23:19 schreef Ryan3 het volgende:[..]
En uh... hoe zat dat dan met die Staal...?
quote:Nou, ja, ik bedoel, een ventje van 24...
Op maandag 3 februari 2003 23:21 schreef fatima het volgende:[..]
Damn, Ryan3, jalourse vogel, wat moet ik nog meer doen?
quote:maar tegelijkertijd denk ik aan jou, is dat niet genoeg? Laatste zoen for free.
Op maandag 3 februari 2003 23:22 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Nou, ja, ik bedoel, een ventje van 24...
quote:Okee dan...
Op maandag 3 februari 2003 23:26 schreef fatima het volgende:[..]
maar tegelijkertijd denk ik aan jou, is dat niet genoeg? Laatste zoen for free.
quote:Denk je aan mij Moi, in verschillende stadia? Ik denk ook aan jou en hoop niet te verzuipen, nogmaals
Op maandag 3 februari 2003 23:27 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Okee dan...
![]()
Doeg...
quote:Ja, dit is ook mij niet geheel duidelijk. Ik zou het zeer op prijs stellen als hier eens een wat duidelijker antwoord op zou komen.
Op dinsdag 4 februari 2003 00:32 schreef Vlenskoek het volgende:
Vanwaar toch al die verwarring rond Vlens_de_Vos en Koekepan? Leg ons nou eens precies uit wat het probleem is.
quote:
Op maandag 3 februari 2003 21:51 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Bijna, Faat, ik zweer het je, nog even door gaan, du...
Ryan3:
quote:Ik zou eerder zeggen: Ryan3 als inschuivende middenvelder.
Ryan3 als ausputzer van Staal.
quote:
Ook prof. Huizinga werd in het Groningse achtervolgd door geruchten, wist je dat? Ook al bleek er niets te kloppen van de aantijgingen.
quote:Dooddoener; het lijkt me logisch dat de lezer grotendeels het waargenomene bepaalt. In dat verband lijkt het me dat ook niet zo verschrikkelijk moeilijk om te zien dat jij - helemaal zelf - je eigen complot hebt gesmeed. En zoals thoth al - terecht - opmerkte: op zeer vermakelijke wijze.
Mijn antwoord is dan ook: the eye of the beholder. Wij zien graag wat wij zien willen en zijn er dan niet meer vanaf te brengen...
quote:Het is ons lot... Ik kan me een tragischer lot voorstellen...
Op dinsdag 4 februari 2003 18:10 schreef plunk het volgende:
Zo langzamerhand is dit topic weer in een van die legendarische Ryan3 - Fatima Slowchat Sessies verzand. Mogelijke topictitel: 'Theo en Thea en de Ontmaskering van het Tenenkaasimperium'. Met Ryan3 in de onvergetelijke rol van Tenenkaas uiteraard.
quote:Ssssssssssssssjjjjjt....
Fatima, schat, gooi jij vast de stuiterballen in het vet?.
quote:plunkmeister (15), my man:...
Ryan3:
quote:Daar moeten we André van Duin dan maar eens op afsturen...
Ik zou eerder zeggen: Ryan3 als inschuivende middenvelder.
quote:Huizinga ook, maar ik kan het nu niet meer vinden... Helaas heeft mijn boekenkast geen zoekmachine... Zou best een gat in de markt zijn trouwens, denk je niet? Een zoekmachine voor je boekenkast... Wat WFH betreft... Eh ik heb hem op Fok! ook al ontwaard, dus kijk uit wat je over hem zegt... (Hoewel wat je hier zegt niet direct zal worden tegengesproken...). Je bent vast in de war met W.F. Hermans (WFH), die trouwens wél vlijmscherp afgerekend heeft met de (bewezen) onterechte beschuldigingen.
quote:En toch, dooddoener of niet, vraag maar aan Faat hoe echt Stali was... Damn that woman, ze bleef maar door zagen en zuigen over die broekemans, de hele dag door, dus the eye of the beholder gaat weldegelijk ook op.
Dooddoener; het lijkt me logisch dat de lezer grotendeels het waargenomene bepaalt. In dat verband lijkt het me dat ook niet zo verschrikkelijk moeilijk om te zien dat jij - helemaal zelf - je eigen complot hebt gesmeed. En zoals thoth al - terecht - opmerkte: op zeer vermakelijke wijze..
quote:Hoi kleine fatima
Op dinsdag 4 februari 2003 20:55 schreef fatima het volgende:
Nog 5 min schat, dan zijn de stuiterballen gaar.
Ik heb van je gedroomd,zoooooo intens,godskelereventiel wat ben jij een lekkere minnaar., ik ga nu de haard ontsteken en mij installeren voor een avondje zombien, love you grote Haaietand en draai nog eens een paar van die meesterlijke krullen voor kleine fatima.doeg
quote:Ongesteld geworden, eet smakelijk
Op dinsdag 4 februari 2003 21:01 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Hoi kleine fatima
, ik vroeg me in de #jeweetwel-hemel (ik ga d'r als werkhypothese even van uit dat het een hemel is, zo, niet dan hoor ik het wel) net af wat je toch hebt, these last days (of ligt het aan mij?)... Anyway, ga je maar lekker installeren, ik moet nog eten (nadat ik uitgebierd ben: was pas laat thuis, zie je...): ve-ge-ta-risch vandaag grrrrr....
quote:Ik ben ook ongesteld, geloof ik... Even de verbanden controleren...
Op dinsdag 4 februari 2003 21:05 schreef fatima het volgende:[..]
Ongesteld geworden, eet smakelijk
quote:...maar verliest bakken vol met water... (Ve-ge-ta-ri-sche groen-te-schijf, nu jij weer grrrrr....)
De hemel heeft er weer een schat bij.
quote:Sadam ist geen Hitler
Op dinsdag 4 februari 2003 21:12 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ik ben ook ongesteld, geloof ik... Even de verbanden controleren...
[..]...maar verliest bakken vol met water... (Ve-ge-ta-ri-sche groen-te-schijf, nu jij weer grrrrr....)
quote:Ik heb ook zitten kijken, maar toch vertrouw ik de wijsheid uit de mond van ons Sadammeke niet echt. Hij doet me denken aan een manager bij ons. Waar ik vandaag nog een bemiddeling mee gehad heb voor en met iemand... Deze mensen zijn niet echt te vertrouwen... De vos die de passie preekt bij wijze van spreken... Anyway, ik ben er kennistheoretisch nog niet uit hoor, wat die oorlog betreft, nadat ik van Rossem en van Dam zag... Wat Bush betreft... Twijfel geval... Toch denk ik dat ik best een biertjuh met hem zou kunnen drinken, als hij überhaupt nog zou drinken, wat ie niet meer doet, zoals je weet... Natuurlijk kan een oorlog daar niet vanaf hangen, want ik ben in staat met heeeeel veel mensen een biertje drinken... Die mogelijkheid heb ik nu eenmaal, het is een gave
Op dinsdag 4 februari 2003 21:59 schreef fatima het volgende:[..]
Sadam ist geen Hitler
de verbanden zijn vervangen door tampony's
en Bush is oneigenlijk gekozen
quote:Allez manneke uw teksten gaan wederom een bepaalde richting op die ik op dit moment niet kan honoreren.
Op dinsdag 4 februari 2003 22:16 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ik heb ook zitten kijken, maar toch vertrouw ik de wijsheid uit de mond van ons Sadammeke niet echt. Hij doet me denken aan een manager bij ons. Waar ik vandaag nog een bemiddeling mee gehad heb voor en met iemand... Deze mensen zijn niet echt te vertrouwen... De vos die de passie preekt bij wijze van spreken... Anyway, ik ben er kennistheoretisch nog niet uit hoor, wat die oorlog betreft, nadat ik van Rossem en van Dam zag... Wat Bush betreft... Twijfel geval... Toch denk ik dat ik best een biertjuh met hem zou kunnen drinken, als hij überhaupt nog zou drinken, wat ie niet meer doet, zoals je weet... Natuurlijk kan een oorlog daar niet vanaf hangen, want ik ben in staat met heeeeel veel mensen een biertje drinken... Die mogelijkheid heb ik nu eenmaal, het is een gave
, zelfs met Harry Potter of Jan-Peter Balkellende of Ik-Ben Staal, advocaat te de grote stad A., for that matters, zou ik een biertjuh kunnen drinken... Hell, ik zou bijna met iedereen een biertjuh kunnen drinken, denk ik... Als iemand zou roepen Bieeeeertjuh??? Dan ben ik vermoedelijk meteen verkocht... Althans als het een Heineken biertjuh betrof, of een wit biertjuh, of een Belgisch biertjuh, of een Duits Biertjuh, geserveerd door een meisje met een Heidi-pakje aan, je weet wel, en daar onder aan een string of zo, en wel dusdanig dat je door haar rokje heen kon kijken, en geen behaa and stuff... Maar, anyway, ik ben niet echt voor een oorlog, maar ja dat klinkt ook weer zo echt CDA-achtig, dus mein Gott (met 2 t's), wass soll man tun...? Allez prenez vos livres... (Mijn verbanden waren droog BTW...)
quote:...een bepaalde richting op? Naar de KROEG zult u bedoelen...
Op dinsdag 4 februari 2003 22:40 schreef fatima het volgende:[..]
Allez manneke uw teksten gaan wederom een bepaalde richting op die ik op dit moment niet kan honoreren.
Hoogste tijd voor een ommetje.
Toedeloe
quote:we hebben hier te maken met een eigenaardig verschijnsel, waarde heer olliea. op de achtergrond ben ook ik getuige van een vreemdsoortig concubinaat. de ene letterpoep wordt ingehaald door de andere letterpoep. en ongestoord blijft dit voortwoekeren in fora die hiervoor niet bedoeld zijn. blijkbaar staat het droogneukende duo ryan3/fatima buiten de wet. als het tenminste niet over lampenkappen gaat dan is binnen de context van ieder serieus forum op fok alles toegestaan voor dit tweekoppige geriatrische monster. waar modale gebruikers en klonen al lang een ban voor onbepaalde tijd aan hun broek zouden hebben, manifesteert dit wonderbaarlijke duo zich als een vrolijk virus. zelfs het testtopic wordt niet ontzien, nu ryan3 de kunst van het plaatjes posten meester is. van ieder serieus bedoeld topic maken ze in een handomdraai een slowchatbachanaal. nu ben ik de laatste om er een halt toe te roepen, maar curies blijft het.
Op woensdag 5 februari 2003 01:57 schreef OllieA het volgende:
Zo, ook dit topic is weer grondig naar de ratsmodee geholpen door het droogneukende duo Ryan3/fatima.
![]()
quote:Inderdaad.
Op woensdag 5 februari 2003 01:57 schreef OllieA het volgende:
Zo, ook dit topic is weer grondig naar de ratsmodee geholpen door het droogneukende duo Ryan3/fatima.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |