abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 februari 2003 @ 00:04:51 #1
19139 plunk
einfach negieren.
pi_8214799
Natuurlijk zijn er op dit forum al genoeg algemene discussies geweest over het gebruik en de toepassing van klonen. Een boeiend fenomeen, dat van tijd tot tijd aanleiding geeft tot heftige speculaties en/of geniepige roddel & achterklap. Er lijken verschillende redenen te bestaan om zo'n tweede username te willen registreren; of dat nou is om anoniem te willen blijven in een gevoelig R&P-topic, vrijuit te kunnen ouwehoeren in Onzin, of door te kunnen posten na een (tijdelijke) ban. Het doel - niet onmiddellijk herkend te willen worden als oorspronkelijke user - lijkt voor de meeste kloonaanmakers hetzelfde te zijn.

Deze week is er een aardige dimensie toegevoegd aan het verschijnsel: namelijk de zaak Ryan3 - Staal. In eerste instantie leek Staal best een interessante user: iemand met kennis van actuele zaken en politiek, die bovendien een aardig robbertje inhoudelijke discussie niet uit te weg leek te gaan. En hij heeft een duidelijk profiel: 24 jaar, Amsterdamse student tot in de late uurtjes, een D66-stemmer met z'n wortels in Vlaanderen. Kortom, een aanwinst voor het forum.

Er was dus weinig aanleiding om te denken dat Staal een kloon zou kunnen zijn. Totdat Ryan3 met dit topic en gesprekken in #jeweetwel zelf het balletje aan het rollen bracht. Hij sprak hierbij steeds het sterke vermoeden uit dat een of meerdere 'kids' uit #jeweetwel verantwoordelijk zouden zijn voor de kloon Staal.

Inmiddels heeft onderzoek uitgewezen dat Staal wel degelijk een kloon is van Ryan3. In dit topic is het dus niet nodig om nog verder te speculeren over wie of wat Staal nu eigenlijk is, daar is al een goedlopend topic over. Veel interessanter natuurlijk is de vraag waarom Ryan3 een dergelijke kloon aanmaakt en daar vervolgens doodleuk hele topics mee vol neuzelt. En daarnaast: welke strategie heeft Ryan3 gehanteerd met deze kloon, wat zou deze Staal inhoudelijk nog kunnen toevoegen aan de niet-aflatende kennis van zijn baasje, welke inhoudelijke stijltruukjes heeft Ryan3 gebruikt om Staal een eigen identiteit te verschaffen?

En aan Ryan3: stop nou gewoon eens met die draaikonterij en neuzel hier gezellig mee. Voor 'Beste Kloon (2003)' komt Staal dan bij deze misschien niet meer in aanmerking, maar je kunt waarschijnlijk nog meedingen in de categorie 'Beste Woord Van De Dag (2003)'. Ook geen geringe prestatie natuurlijk. .

plunk (15).

.

Alles hat ein Ende, nur die Wurst hat zwei.
pi_8214917
best een heel verhaal maar ik snap ut
046
Dank aan Yeahinho
pi_8215011
Ik heb het in een ander topic al gezegd:
Staal is een oorspronkelijke en originele kloon van Ryan3, die Ryan3 eindelijk in staat stelt om de dicussie op niveau aan te gaan: dwz met zichzelf.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_8215262
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 00:04 schreef plunk het volgende:
Veel interessanter natuurlijk is de vraag waarom Ryan3 een dergelijke kloon aanmaakt en daar vervolgens doodleuk hele topics mee vol neuzelt.
Ryan3 is een gebruiker van, nou vooruit, van niveau. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat hij de bezitter is van een regelrecht gedrocht als Staal. Het enig denkbare scenario is dat hij zich wilde bevrijden van de zichzelf met Ryan3 opgelegde ketenen (volzinnen, eruditie, adequate redeneertrant, etc.) Alleszins aannemelijk natuurlijk.
quote:
En daarnaast: welke strategie heeft Ryan3 gehanteerd met deze kloon,
Geen enkele natuurlijk. Ryan3 is niet de man van zinloze strategieën waar men alleen zichzelf mee bedot. Geen enkele dus. Staal gedraagt zich eigenlijk al anderhalve maand hetzelfde. Dit pleit eens te meer voor de "uitlaatklep-theorie".
quote:
wat zou deze Staal inhoudelijk nog kunnen toevoegen aan de niet-aflatende kennis van zijn baasje,
Ik kan me niet voorstellen dat Staal, wie er ook achter hem zit, iets zou kunnen toevoegen aan het redelijk veelomvattende corpus van Ryan3's persoonlijkheid.
Intellectuele integriteit.
quote:
welke inhoudelijke stijltruukjes heeft Ryan3 gebruikt om Staal een eigen identiteit te verschaffen?
Pfff. Ex falso sequitur quodlibet, zullen we maar zeggen.
Ook hier brengt de uitlaatklep-theorie weer uitkomst. Er heeft minder zelfcensuur plaatsgevonden. Een stap in de goede richting natuurlijk. Bevrijd je van je zelfopgelegde ketenen.
Was het Kant niet die tot zoiets opriep...? Hmm...

Vlens_de_Vos.

Wittgenstein
pi_8215330
hoi. jullie hebben het hier over ryan zie ik? leuk. ik ben ook kloon moet ik er meteen bijzeggen, maar niet van ryan en of rtaal. zullen ze leuk vinden. ik ben de verschrikkelijke kloon die geen hoofdletters gebruikt.
pi_8215425
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 00:45 schreef Ryan1 het volgende:
hoi. jullie hebben het hier over ryan zie ik? leuk. ik ben ook kloon moet ik er meteen bijzeggen, maar niet van ryan en of rtaal. zullen ze leuk vinden. ik ben de verschrikkelijke kloon die geen hoofdletters gebruikt.
Laat uw lichtje schijnen, o verschrikkelijke kloon die geen hoofdletters gebruikt.
Een on-topic reactie graag!
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_8215510
Vaag schyzofrene gedoe met dat gekloon.
pi_8215512
Zielige pathetische leugenaar

ja jij

debiele lurker

daar kom je niet onderuit

Ryan3 2 oder einz, die Heidi ist zeer teleurgesteld en ontbindt de vlechten alszijnde een try-out. Barbertje moet hangen btw, waar praten we over?

pi_8215538
paranoia?

kloonfobie?

who cares?

tabula rasa
pi_8215556
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:04 schreef aphx het volgende:
paranoia?

kloonfobie?

who cares?

That's the answer.
pi_8215570
btw, ik heb de beste kloon, deze is nog niet herkent als kloon zijnde, maar er is al wel een topic aan een actie van hem/haar gewijdt.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_8215587
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:07 schreef GizartFRL het volgende:
btw, ik heb de beste kloon, deze is nog niet herkent als kloon zijnde, maar er is al wel een topic aan een actie van hem/haar gewijdt.
Wartaal. Kom eens met wat nieuws.
pi_8215598
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 00:53 schreef OllieA het volgende:

[..]

Laat uw lichtje schijnen, o verschrikkelijke kloon die geen hoofdletters gebruikt.
Een on-topic reactie graag!

ik ben op de achtergrond getuige geweest van de ryan3-staal controverse. ik weet niet of staal een kloon is van ryan3, maar binnen de context van fok toont het aan hoe ontzettend fragiel de personae zijn waarvan wij denken dat wij ze, omdat ze fok al geruime tijd frequenteren, kennen. persoonlijkheid op fok bestaat uit tekst, een onderschrift, een signature en een ikoontje. daaraan geeft iedereen zijn eigen betekenis. iedereen kleurt het plaatje zelf in. zelfs ontstaan gevoelens van vriendschap of het tegengestelde. aan de hand van eerder genoemde nogal ijle gegevens. een nieuwe naam, een nieuwe gebruiker lijkt ook een nieuwe persoonlijkheid te zijn. iemand die andere ideeën heeft, andere woorden gebruikt, andere beelden oproept, maar zekerheid hebben we niet. de volgende fase is: introduceer een kloon. kijk wat er gebeurt. deze letters zullen geconcipieerd worden als leeg. want niet van een echte gebruiker. maar waarom? waarom zouden de woorden van een kloon leger zijn dan die van een oorspronkelijke gebruiker. zijn basisgegevens zijn hetzelfde. tekst, onderschrift, signature en een ikoontje. waarom zijn de woorden van een oorspronkelijke gebruiker echt of echter dan die van een kloon? wie is de kloon, wie is de oorspronkelijke gebruiker? of zijn we allemaal klonen? hier en irl. vertelt u het maar. ik weet het niet.
pi_8215619
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:08 schreef fatima het volgende:

[..]

Wartaal. Kom eens met wat nieuws.

Om dit van jou te horen doet mijn dag deugd!

Ik heb dus een kloon die wel gezien is, maar niet als kloon herkent.

pi_8215633
Grappig dat jij dit topic opent
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_8215649
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:09 schreef Ryan1 het volgende:

[..]

ik ben op de achtergrond getuige geweest van de ryan3-staal controverse. ik weet niet of staal een kloon is van ryan3, maar binnen de context van fok toont het aan hoe ontzettend fragiel de personae zijn waarvan wij denken dat wij ze, omdat ze fok al geruime tijd frequenteren, kennen. persoonlijkheid op fok bestaat uit tekst, een onderschrift, een signature en een ikoontje. daaraan geeft iedereen zijn eigen betekenis. iedereen kleurt het plaatje zelf in. zelfs ontstaan gevoelens van vriendschap of het tegengestelde. aan de hand van eerder genoemde nogal ijle gegevens. een nieuwe naam, een nieuwe gebruiker lijkt ook een nieuwe persoonlijkheid te zijn. iemand die andere ideeën heeft, andere woorden gebruikt, andere beelden oproept, maar zekerheid hebben we niet. de volgende fase is: introduceer een kloon. kijk wat er gebeurt. deze letters zullen geconcipieerd worden als leeg. want niet van een echte gebruiker. maar waarom? waarom zouden de woorden van een kloon leger zijn dan die van een oorspronkelijke gebruiker. zijn basisgegevens zijn hetzelfde. tekst, onderschrift, signature en een ikoontje. waarom zijn de woorden van een oorspronkelijke gebruiker echt of echter dan die van een kloon? wie is de kloon, wie is de oorspronkelijke gebruiker? of zijn we allemaal klonen? hier en irl. vertelt u het maar. ik weet het niet.

Ah de jonge Ryan3 beschreven door zijn idolate vriend OllieA, ik mis de heren. De sukkels,soepjes slubberen en maar knipogen. Bah.
RaisinGirlie ben je al trug?
Ik ben mijn password kwijt en ziehier de vereenzelvigdeverlettering.
pi_8215660
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:14 schreef fatima het volgende:

[..]

Ah de jonge Ryan3 beschreven door zijn idolate vriend OllieA, ik mis de heren. De sukkels,soepjes slubberen en maar knipogen. Bah.
RaisinGirlie ben je al trug?
Ik ben mijn password kwijt en ziehier de vereenzelvigdeverlettering.

maar fatima van u komt het hele idee. u bent de aanstichster, wist u dat?
pi_8215661
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:11 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Om dit van jou te horen doet mijn dag deugd!

Ik heb dus een kloon die wel gezien is, maar niet als kloon herkent.

Jij blij. Mij geen reet kunne skele.
pi_8215671
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:16 schreef fatima het volgende:

[..]

Jij blij. Mij geen reet kunne skele.

schijnbaar wel.
pi_8215682
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:16 schreef Ryan1 het volgende:

[..]

maar fatima van u komt het hele idee. u bent de aanstichster, wist u dat?

Nee ik ben onwetend en dat dringt steeds sneller tot mij door.
pi_8215683
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:09 schreef Ryan1 het volgende:
waarom zouden de woorden van een kloon leger zijn dan die van een oorspronkelijke gebruiker. zijn basisgegevens zijn hetzelfde. tekst, onderschrift, signature en een ikoontje. waarom zijn de woorden van een oorspronkelijke gebruiker echt of echter dan die van een kloon? wie is de kloon, wie is de oorspronkelijke gebruiker? of zijn we allemaal klonen? hier en irl. vertelt u het maar. ik weet het niet.
Je mist het punt een beetje Ryan1.
Het gaat erom waarom Ryan3 een kloon aanmaakt om daar gezellig mee te gaan discussiëren en ruzie maken.
Het gaat er hier niet over dat een kloon leger zou zijn.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_8215697
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:16 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

schijnbaar wel.

Blijkbaar de trapeze is niet voor eenieder weggelegd.
pi_8215713
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:18 schreef OllieA het volgende:

[..]

Je mist het punt een beetje Ryan1.
Het gaat erom waarom Ryan3 een kloon aanmaakt om daar gezellig mee te gaan discussiëren en ruzie maken.

je neemt aan dat staal een kloon is van ryan3, ik weet het niet. maar stel dat het waar is. is dialoog dan niet de methode om bepaalde ideeën scherper te kunnen stellen. en als je een dialoog kunt voeren in je hoofd, waarom dan niet op fok?
pi_8215730
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:14 schreef fatima het volgende:
Ryan3 beschreven door zijn idolate vriend OllieA,
Ga je mond spoelen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_8215765
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:21 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ga je mond spoelen.

Yes Sir !
pi_8215804
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:20 schreef Ryan1 het volgende:

[..]

je neemt aan dat staal een kloon is van ryan3, ik weet het niet. maar stel dat het waar is. is dialoog dan niet de methode om bepaalde ideeën scherper te kunnen stellen. en als je een dialoog kunt voeren in je hoofd, waarom dan niet op fok?

Kijk, zo komen we ergens. Ga verder. Dat is namelijk de vraag, waarom maakt iemand een kloon aan om daarmee te gaan discussiëren.

Om de dialoog aan te gaan met zichzelf, stel je voor. Om daarmee ideeën aan te scherpen.
Akkoord.
Waarom maakt iemand vervolgens ruzie met die kloon?
Waarom vraagt iemand vervolgens van wie die kloon is?
Dat gaat wel iets verder dan de dialoog aangaan binnen je eigen hoofd, lijkt me.

And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_8215819
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:18 schreef OllieA het volgende:

[..]

.

een kloon is onecht, daarom de verbeten jacht op klonen door de oneindige klonenhouder. het gaat hier dus weldegelijk om echtheid of waarachtigheid en schijn. en dat in de fokcontext, waarin zoals ik uiteenzet eigenlijk alles aan een zijden draadje hangt waar het aankomt op personae. daarom zeg ik erbij dat ik een kloon ben van een vrij bekende gebruiker. en vraag ik me af of dit de perceptie beïnvloedt van de woorden die ik gebruik.
pi_8215839
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:26 schreef OllieA het volgende:

[..]

Kijk, zo komen we ergens. Ga verder. Dat is namelijk de vraag, waarom maakt iemand een kloon aan om daarmee te gaan discussiëren.

Om de dialoog aan te gaan met zichzelf, stel je voor. Om daarmee ideeën aan te scherpen.
Akkoord.
Waarom maakt iemand vervolgens ruzie met die kloon?
Waarom vraagt iemand vervolgens van wie die kloon is?
Dat gaat wel iets verder dan de dialoog aangaan binnen je eigen hoofd, lijkt me.

heb jij wel eens een boek gelezen? die boeken worden geschreven. door 1 auteur. die alles bedenkt. in zijn hoofd. zijn auteurs schizofreen?
  zaterdag 1 februari 2003 @ 01:30:58 #29
19139 plunk
einfach negieren.
pi_8215858
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:12 schreef Ker_Plunk het volgende:
Grappig dat jij dit topic opent

Hmz. Wij kennen elkaar? .
pi_8215892
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:30 schreef plunk het volgende:

[..]

Hmz. Wij kennen elkaar? .

Nee..maar er zit een Plunk in mij naam..en je hebt het over kloons die je niet mag en ik heb er denk het meest van allemaal...
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_8215915
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:29 schreef Ryan1 het volgende:

[..]

heb jij wel eens een boek gelezen? die boeken worden geschreven. door 1 auteur. die alles bedenkt. in zijn hoofd. zijn auteurs schizofreen?

Dus kortom, alles wat je bedenkt in 1 hoofd is prima?

Waarom bedenkt iemand een kloon om er ruzie mee te gaan maken. Om er zichzelf mee af te zeiken? Om er een topic over te openen van wie die vervelende kloon is? (edit: . naar ?)
Of bedoel je dat Ryan literatuur heeft geschapen?

[Dit bericht is gewijzigd door OllieA op 01-02-2003 01:46]

And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 1 februari 2003 @ 01:40:22 #32
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_8215977
Hallo, ik ben een kloon van Ollie, fatima en Ryan3.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_8216067
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:27 schreef Ryan1 het volgende:

[..]

een kloon is onecht, daarom de verbeten jacht op klonen door de oneindige klonenhouder.

Sprak de man die de Clonebusters wenste in te huren. Die op #jeweetwel kwam vragen van wie die nare Staal een kloon was.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_8216197
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo, ik ben een kloon van Ollie, fatima en Ryan3.
Wat een stupide typische moderator opmerking. Ik heb je ooit gesteund in bittere armoe en nu vergelijk jij mij met een kloon? Kom zeg .
pi_8216198
Het was donker en druilerig buiten. Ik liep in mijn lange jas met hoge kraag in mezelf gekeerd op het trottoir. Ik werd achtervolgd, dat was duidelijk. Eerder had ik naief gedacht dat het alleen maar een schim van een schaduw kon zijn, of een grillige lichtmast met kortsluiting, maar daarna materialiseerde de gestalte zich steeds duidelijker, steeds omvattender. De schim leek overal te zijn waar ik keek of waar ik leek te kijken. De gestalte was onfakebaar, hij zorgde er goed voor dat zijn silhouet in het zicht bleef. Ik stopte mijn handen in de zakken van mijn jas, trok daarbij mijn schouders nog eens flink op en beende met opgehitste schreden verder.

De gestalte leek steeds dichter- en dichter bij me te komen. Ik liep voor de zekerheid een donkere steeg in: een ongelukkig getimede uitdrukking van spontaan fatalisme. In paranoide gedachten verzonken liep ik verder, mijn handen klam en mijn schouders stijf van de inspanning. De gestalte leek me aan te kijken, en hoewel ik met moeite alleen het silhouet kon onderscheiden van de donkere achtergrond van natte bakstenen en druipende betonluifels, zag ik toch duidelijk dat dit een uitgebluste veertiger moest zijn. Het nogal plompe lijf, het gebukte hoofd en de ietwat ingevallen tred verrieden dat het hier om een soort onzalige geest ging. Ondertussen begon ik te rillen en regendruppels drongen door mijn jas heen. Mijn ogen verwijdden zich en mijn huid verstrakte, een terugtrekking uit angst. De gestalte kwam steeds dichter bij, ik kon nog steeds zijn gezicht niet ontwaren. Wat moest deze man van mij, vroeg ik me steeds meer af totdat het mijn hele bewustzijn biologeerde. Ik siste hem toe: 'wat wilt u!?', alleen maar om mezelf gerust te stellen natuurlijk, want het silhouet was nog een goede 30 meter van mij vandaan en kon me onmogelijk verstaan.

Ik struikelde over een roze sjaaltje en keek onmiddelijk panisch achter me, de gestalte was weg. Mijn hart bonkte in mijn keel, ik bewoog mijn lichaam verschrikt over het natte trottoir. Waar was de oude man? Een omineus gevoel maakte zich van mij meester; alsof het een hitchcockiaanse thriller betrof werd ik opeens getroffen door een verlammende schrik. Vlak achter mij hoorde ik een lage tenorstem zeggen: "Ik zit dan wel in de OR van een of ander flutbedrijfje en mag dan wel een uitgekakte, geestdodende fantaseur zijn, maar ik hou je nog steeds in de gaten mannetje!'. Ik gilde van angst, smeekte om genade, laat die enge gestalte mij genadig zijn, dacht ik! Plots zag ik een tweede gestalte opdoemen en deze zei: "Ik zit dan wel in de OR van een of ander flutbedrijfje en mag dan wel een uitgekakte, geestdodende fantaseur zijn, maar ik hou je nog steeds in de gaten mannetje!". Ik keek verbaasd om, nog steeds rillend van angst. Toen ineens een derde gestalte zei: "Ik zit dan wel in de OR van een of ander flutbedrijfje en mag dan wel een uitgekakte, geestdodende fantaseur zijn, maar ik hou je nog steeds in de gaten mannetje!", begon ik iets te vermoeden.... Verschrikt schrok ik wakker. De oude grammofoonplaat van Dj Shadow die ik aan had gezet kraakte. Precies op het hoogtepunt sloeg de naald telkens terug. Ik hoorde "Haven't you betrayed your ideals...", herhalen en herhalen...

pi_8216244
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:57 schreef zodiakk het volgende:
Het was donker en druilerig buiten. Ik liep in mijn lange jas met hoge kraag in mezelf gekeerd op het trottoir. Ik werd achtervolgd, dat was duidelijk. Eerder had ik naief gedacht dat het alleen maar een schim van een schaduw kon zijn, of een grillige lichtmast met kortsluiting, maar daarna materialiseerde de gestalte zich steeds duidelijker, steeds omvattender. De schim leek overal te zijn waar ik keek of waar ik leek te kijken. De gestalte was onfakebaar, hij zorgde er goed voor dat zijn silhouet in het zicht bleef. Ik stopte mijn handen in de zakken van mijn jas, trok daarbij mijn schouders nog eens flink op en beende met opgehitste schreden verder.

De gestalte leek steeds dichter- en dichter bij me te komen. Ik liep voor de zekerheid een donkere steeg in: een ongelukkig getimede uitdrukking van spontaan fatalisme. In paranoide gedachten verzonken liep ik verder, mijn handen klam en mijn schouders stijf van de inspanning. De gestalte leek me aan te kijken, en hoewel ik met moeite alleen het silhouet kon onderscheiden van de donkere achtergrond van natte bakstenen en druipende betonluifels, zag ik toch duidelijk dat dit een uitgebluste veertiger moest zijn. Het nogal plompe lijf, het gebukte hoofd en de ietwat ingevallen tred verrieden dat het hier om een soort onzalige geest ging. Ondertussen begon ik te rillen en regendruppels drongen door mijn jas heen. Mijn ogen verwijdden zich en mijn huid verstrakte, een terugtrekking uit angst. De gestalte kwam steeds dichter bij, ik kon nog steeds zijn gezicht niet ontwaren. Wat moest deze man van mij, vroeg ik me steeds meer af totdat het mijn hele bewustzijn biologeerde. Ik siste hem toe: 'wat wilt u!?', alleen maar om mezelf gerust te stellen natuurlijk, want het silhouet was nog een goede 30 meter van mij vandaan en kon me onmogelijk verstaan.

Ik struikelde over een roze sjaaltje en keek onmiddelijk panisch achter me, de gestalte was weg. Mijn hart bonkte in mijn keel, ik bewoog mijn lichaam verschrikt over het natte trottoir. Waar was de oude man? Een omineus gevoel maakte zich van mij meester; alsof het een hitchcockiaanse thriller betrof werd ik opeens getroffen door een verlammende schrik. Vlak achter mij hoorde ik een lage tenorstem zeggen: "Ik zit dan wel in de OR van een of ander flutbedrijfje en mag dan wel een uitgekakte, geestdodende fantaseur zijn, maar ik hou je nog steeds in de gaten mannetje!'. Ik gilde van angst, smeekte om genade, laat die enge gestalte mij genadig zijn, dacht ik! Plots zag ik een tweede gestalte opdoemen en deze zei: "Ik zit dan wel in de OR van een of ander flutbedrijfje en mag dan wel een uitgekakte, geestdodende fantaseur zijn, maar ik hou je nog steeds in de gaten mannetje!". Ik keek verbaasd om, nog steeds rillend van angst. Toen ineens een derde gestalte zei: "Ik zit dan wel in de OR van een of ander flutbedrijfje en mag dan wel een uitgekakte, geestdodende fantaseur zijn, maar ik hou je nog steeds in de gaten mannetje!", begon ik iets te vermoeden.... Verschrikt schrok ik wakker. De oude grammofoonplaat van Dj Shadow die ik aan had gezet kraakte. Precies op het hoogtepunt sloeg de naald telkens terug. Ik hoorde "Haven't you betrayed your ideals...", herhalen en herhalen...

Zodiakk, u gaat vooruit.
pi_8216260
'n sterk Staaltje zodiakkisme, bedoel je.
inside-in
  zaterdag 1 februari 2003 @ 02:04:54 #38
19139 plunk
einfach negieren.
pi_8216281
quote:

[..]
een kloon is onecht, daarom de verbeten jacht op klonen door de oneindige klonenhouder. het gaat hier dus weldegelijk om echtheid of waarachtigheid en schijn. en dat in de fokcontext, waarin zoals ik uiteenzet eigenlijk alles aan een zijden draadje hangt waar het aankomt op personae. daarom zeg ik erbij dat ik een kloon ben van een vrij bekende gebruiker. en vraag ik me af of dit de perceptie beïnvloedt van de woorden die ik gebruik.

Interessant punt. Maar over echtheid, waarachtigheid en schijn van users en/of klonen hebben we het nu even niet. Bovendien is het in deze context ook niet echt belangrijk om te weten van welke vrij bekende user jij een kloon bent. .

Een van de vragen hier is wat uitgerekend Ryan3 beweegt om een kloon aan te maken die hij vervolgens inzet om met zichzelf in discussie te gaan. Zou het bijvoorbeeld kunnen zijn dat hij een bepaald beeld wat hij van zichzelf heeft geschapen wil relativeren of misschien zelfs nuanceren? En stel dat het geval is, welke strategie heeft hij daarvoor gebruikt?

zaterdag 1 februari 2003 @ 02:14:06 #39
19139 plunk
einfach negieren.
pi_8216403
In 1978 heeft de firma Staal trouwens een flipperkast van het type 'Ben Hur' op de markt gebracht.

.

.

pi_8216466
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 02:14 schreef plunk het volgende:
In 1978 heeft de firma Staal trouwens een flipperkast van het type 'Ben Hur' op de markt gebracht.

[afbeelding].

.

*High Scores*

1. OtherOther
2. OtherOther
3. OtherOther
4. OtherOther
5. Staal

inside-in
  zaterdag 1 februari 2003 @ 02:23:28 #41
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_8216490
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 01:57 schreef fatima het volgende:

[..]

Wat een stupide typische moderator opmerking. Ik heb je ooit gesteund in bittere armoe en nu vergelijk jij mij met een kloon? Kom zeg .

Ik vergelijk je met mezelf. Kan je iets mooiers verzinnen?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_8218486
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 02:04 schreef plunk het volgende:
Een van de vragen hier is wat uitgerekend Ryan3 beweegt om een kloon aan te maken die hij vervolgens inzet om met zichzelf in discussie te gaan. Zou het bijvoorbeeld kunnen zijn dat hij een bepaald beeld wat hij van zichzelf heeft geschapen wil relativeren of misschien zelfs nuanceren? En stel dat het geval is, welke strategie heeft hij daarvoor gebruikt?
Volgens mij is het nooit Ryans bedoeling geweest om de discussie met Staal aan te gaan. In de topics van Staal is Ryan altijd opvallend afwezig geweest totdat de suggestie gewekt werd dat de twee één zouden zijn (op aangeven van Ryan zelf?)

De onderwerpen van Staal kwamen me voor als zijnde sterker aangezet, zwaarder en meer uitgesproken dan die van Ryan. Misschien was het de bedoeling om zijn "intellect" naar aan hoger of in ieder geval ander niveau te tillen zonder de integriteit van Ryan zelf aan te tasten. Een proefballonetje?

Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_8218989
Mooi verhaal zodiakk... Wie zei ook weer: "ik ben bewust paranoïde"? WFH geloof ik. Toch nog 1 dingetje rechtzetten:
quote:
"Ik zit dan wel in de OR van een of ander flutbedrijfje bekende multinational en mag dan wel een uitgekakte, geestdodende fantaseur zijn, maar ik hou je nog steeds in de gaten mannetje!".
I´m back.
pi_8219095
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 11:54 schreef thoth het volgende:

[..]

Volgens mij is het nooit Ryans bedoeling geweest om de discussie met Staal aan te gaan. In de topics van Staal is Ryan altijd opvallend afwezig geweest totdat de suggestie gewekt werd dat de twee één zouden zijn (op aangeven van Ryan zelf?)

De onderwerpen van Staal kwamen me voor als zijnde sterker aangezet, zwaarder en meer uitgesproken dan die van Ryan. Misschien was het de bedoeling om zijn "intellect" naar aan hoger of in ieder geval ander niveau te tillen zonder de integriteit van Ryan zelf aan te tasten. Een proefballonetje?

Interessante theorie. Maar ik denk eerder aan het volgende...

Als je een kloon aanmaakt dan ga je vanzelf anders schrijven, anders redeneren en anders reageren, vermoed ik, en dus de volgende stap is om in discussie te gaan met de user die jou als kloon gecreëerd heeft. De opstand van de mens tegen zijn God dus. Want de originele user is natuurlijk een soort God voor de kloon. Hij kan hem in het leven roepen als een voor iedereen op Fok! herkenbare entiteit, maar even zogoed het leven weer afpakken. En dan is het finito...

Natuurlijk staat het verder buiten kijf dat tot nu toe niemand op Fok! (op Fok! bedoel ik hè) ook maar 1 ernstige, geloofwaardige textuele aanwijzing heeft opgedoken die zonneklaar aantoont dat Staal en ik 1 en dezelfde persoon zijn. Tot nu toe is het allemaal "circumstantial". Als dit een rechtszaak zou zijn dan had Socrates, ondanks de nijvere pogingen van OllieA, niet de gifbeker hoeven drinken. Dan had men O.J. Simpson weer niet veroordeeld. Dan had zelfs Göring, als hij niet eerder al zelfmoord had gepleegd, de strop ontlopen...

I´m back.
pi_8219130
quote:

[..]

Friend or foe?
I´m back.
pi_8219222
Jullie blijven maar voorwaarden scheppen voor iets onmogelijks, hijgend achter elkaar aan lopend in de hoop op een bot.Als je alles buiten jezelf om gaat beleven ja dan wordt alles verdacht, het principe van religies.
pi_8219585
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:16 schreef fatima het volgende:
Jullie blijven maar voorwaarden scheppen voor iets onmogelijks, hijgend achter elkaar aan lopend in de hoop op een bot.Als je alles buiten jezelf om gaat beleven ja dan wordt alles verdacht, het principe van religies.
Idd Faat, jij slaat de spijker weer eens op de kop. Vandaar dat mijn geestesvermogens ook 1 en ondeelbaar zijn... Iemand die een rebellerende kloon schept speelt het spelletje overnieuw van de mens en zijn God... Zoals ook Multatuli, die veel geleden heeft, dat spelletje speelde met Stern en Droogstoppel en aan het eind schreef: 'ik walg van mijn eigen maaksel: stik in koffie en verdwijn!'. Zeg maar BTW jij hebt weer aardig zitten slowchatten met Staal hè...?
I´m back.
pi_8219622
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Idd Faat, jij slaat de spijker weer eens op de kop. Vandaar dat mijn geestesvermogens ook 1 en ondeelbaar zijn... Iemand die een rebellerende kloon schept speelt het spelletje overnieuw van de mens en zijn God... Zoals ook Multatuli, die veel geleden heeft, dat spelletje speelde met Stern en Droogstoppel en aan het eind schreef: 'ik walg van mijn eigen maaksel: stik in koffie en verdwijn!'. Zeg maar BTW jij hebt weer aardig zitten slowchatten met Staal hè...?

Handicapje , ligt ook aan de definitie. Kijk je hebt roetmeting en rootmeting daar begint het al, waar woon jij eigenlijk Ryan3 ?
pi_8219636
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 00:04 schreef plunk het volgende:
Natuurlijk zijn er op dit forum al genoeg algemene discussies geweest over het gebruik en de toepassing van klonen. Een boeiend fenomeen, dat van tijd tot tijd aanleiding geeft tot heftige speculaties en/of geniepige roddel & achterklap. Er lijken verschillende redenen te bestaan om zo'n tweede username te willen registreren; of dat nou is om anoniem te willen blijven in een gevoelig R&P-topic, vrijuit te kunnen ouwehoeren in Onzin, of door te kunnen posten na een (tijdelijke) ban. Het doel - niet onmiddellijk herkend te willen worden als oorspronkelijke user - lijkt voor de meeste kloonaanmakers hetzelfde te zijn.

Deze week is er een aardige dimensie toegevoegd aan het verschijnsel: namelijk de zaak Ryan3 - Staal. In eerste instantie leek Staal best een interessante user: iemand met kennis van actuele zaken en politiek, die bovendien een aardig robbertje inhoudelijke discussie niet uit te weg leek te gaan. En hij heeft een duidelijk profiel: 24 jaar, Amsterdamse student tot in de late uurtjes, een D66-stemmer met z'n wortels in Vlaanderen. Kortom, een aanwinst voor het forum.

Er was dus weinig aanleiding om te denken dat Staal een kloon zou kunnen zijn. Totdat Ryan3 met dit topic en gesprekken in #jeweetwel zelf het balletje aan het rollen bracht. Hij sprak hierbij steeds het sterke vermoeden uit dat een of meerdere 'kids' uit #jeweetwel verantwoordelijk zouden zijn voor de kloon Staal.

Inmiddels heeft onderzoek uitgewezen dat Staal wel degelijk een kloon is van Ryan3. In dit topic is het dus niet nodig om nog verder te speculeren over wie of wat Staal nu eigenlijk is, daar is al een goedlopend topic over. Veel interessanter natuurlijk is de vraag waarom Ryan3 een dergelijke kloon aanmaakt en daar vervolgens doodleuk hele topics mee vol neuzelt. En daarnaast: welke strategie heeft Ryan3 gehanteerd met deze kloon, wat zou deze Staal inhoudelijk nog kunnen toevoegen aan de niet-aflatende kennis van zijn baasje, welke inhoudelijke stijltruukjes heeft Ryan3 gebruikt om Staal een eigen identiteit te verschaffen?

En aan Ryan3: stop nou gewoon eens met die draaikonterij en neuzel hier gezellig mee. Voor 'Beste Kloon (2003)' komt Staal dan bij deze misschien niet meer in aanmerking, maar je kunt waarschijnlijk nog meedingen in de categorie 'Beste Woord Van De Dag (2003)'. Ook geen geringe prestatie natuurlijk. .

plunk (15).

.

Mooi stuk plunk (15), aardig geschreven, leuk uiteengezet, petje af... Enfin als dit een proces was geweest dan was ik vrijuit gegaan, dat besef je toch wel, wegens gebrek aan bewijs. Mijn theorie staat dan ook onder de post van thot. Het woord Ryanisme ben ik dus helaas niet waardig...
I´m back.
pi_8219671
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:57 schreef fatima het volgende:

[..]

Handicapje , ligt ook aan de definitie. Kijk je hebt roetmeting en rootmeting daar begint het al, waar woon jij eigenlijk Ryan3 ?

Zou jij deze text in het kader van de exegese van meer Fatimismen willen uitleggen aan mij... Ik bedoel je bent zo associatief dat ik pas 2 dagen laten bedenk dat als je tegen Staal dt? zegt dat daar dan ku voor moet staan en dat de Prestige een gezonken vrachtschip is i.p.v. een brommer... O, ja ik woon natuurlijk gewoon thuis...
I´m back.
pi_8219927
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 14:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zou jij deze text in het kader van de exegese van meer Fatimismen willen uitleggen aan mij... Ik bedoel je bent zo associatief dat ik pas 2 dagen laten bedenk dat als je tegen Staal dt? zegt dat daar dan ku voor moet staan en dat de Prestige een gezonken vrachtschip is i.p.v. een brommer... O, ja ik woon natuurlijk gewoon thuis...

, u gaat wel diep op de materie in, zie het nominalistisch,kies steeds de eenvoudigste oplossing. Als ik hier mijn teksten moet gaan uitleggen verliezen ze hun kracht net als een mop uitleggen.
Laat je niet door sentiment in het defensief drukken, net als die radicalen die uit frustratie reageren,jammer toch?
pi_8220229
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 14:21 schreef fatima het volgende:

[..]

, u gaat wel diep op de materie in, zie het nominalistisch,kies steeds de eenvoudigste oplossing. Als ik hier mijn teksten moet gaan uitleggen verliezen ze hun kracht net als een mop uitleggen.
Laat je niet door sentiment in het defensief drukken, net als die radicalen die uit frustratie reageren,jammer toch?

En jij? Waar woon jij...?
I´m back.
pi_8220302
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 14:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En jij? Waar woon jij...?

Dichtbij jou. Als jij nu ook boodskappen gaat doen treffen we elkaar bij de drankafdeling. Oh nee,ik had Staal al beloofd om te gaan vandaag.
Dag Haaietand, we spreken elkaar wel weer.
pi_8220395
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 14:49 schreef fatima het volgende:

[..]

Dichtbij jou. Als jij nu ook boodskappen gaat doen treffen we elkaar bij de drankafdeling. Oh nee,ik had Staal al beloofd om te gaan vandaag.
Dag Haaietand, we spreken elkaar wel weer.

Ik ga ook boodschappies doeeeeeeeeen, in de Westerstraat bij AH, maar ik ga geen drank kopen.... Niet dit weekend... Als je Staal ziet gooi dan maar een sneeuwbal in zijn gezicht of smeer hem in... Dat heeft ie wel verdient...
I´m back.
pi_8220656
Ik denk dat Ryan3 met zijn ongelukkige creatuur Staal heeft aangetoond dat hij de laatste tijd zijn ongeduld om bij enkele vrouwelijke bezoekers van fok! in krediet te komen niet heeft kunnen onderdrukken. Een poging tot ferm afknijpen tussen duim en wijsvinger, teneinde de ongewenste vroegtijdige ejaculatie van sympathie jegens deze objecten van zijn affectie te voorkomen, is door zijn staat van onbedwingbare sexuele razernij mislukt. Nu heeft hij met Staal zijn kostbare zaad op fok!'s kille betonnen vloer verspild...als een verbale haarbal uit de kerkers van Ryan's getergde fantasie omhoog geflipperd, strompelde Staal een maand lang spastisch convulserend over het forum, jammerend en klagend op het ritme van Ryan's genitale oprispingen.

De oorzaak is simpel: Ryan zit in een bekende transitionele fase van zijn leven, stelt zichzelf eindeloze vragen als "waarom ben ik hier?", "waar ga ik naar toe?" en "is Fatima een kloon?". In deze tijden van angst en onzekerheid heeft hij behoefte aan begrip, erkenning en.....vriendschap. Daarom zou ik iedereen willen oproepen dit ongelukkige voorval niet als een nieuwe kans aan te grijpen om Ryan verbaal te vernederen, maar om in deze moeilijke tijden begrip voor de man op te brengen. Hij heeft onze vriendschap nodig, juist nu.

Ik wil graag afsluiten met een fraaie quotatie van een van Ryan3's illustere voorvaderen. Ryan, deze is voor jou jongen

"Be courteous to all, but intimate with few, and let those few be well tried before you give them your confidence. Friendship is a plant of slow growth and must undergo and withstand the shocks of adversity before it is entitled to the appellation." - George W. Washington (1732 - 1799)

pi_8221214
misschien is het aardig als we de verschillende bewuste redenen om een kloon aan te maken eens opsommen? ik zal een aanzet geven:

- compromitterende uitspraken kunnen doen
- aandacht vestigen op jezelf
- anderen verwarren in discussies
- aantonen eigen slimheid of creativiteit
- onvrede met eigen identiteit
- mps

weten jullie er meer?

pi_8221302
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 16:12 schreef -Dalai- het volgende:
misschien is het aardig als we de verschillende bewuste redenen om een kloon aan te maken eens opsommen? ik zal een aanzet geven:

- mps

weten jullie er meer?

Anonimiteit.
pi_8221324
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 15:24 schreef -Dalai- het volgende:
tekst
een mooie theorie, maar niet helemaal afdoende. zoals koekepan al opmerkte slingeren zowel ryan3 als staal redelijk doelloos in het rond op fok. als ze al in het gevlei willen raken van fatima dan is daar weinig voor nodig. fatima komt als een vlieg op hen af, krijg ik de indruk. ryan3 had niet staal hoeven te scheppen om dat voor elkaar te krijgen. staal is eerder een concurrent van ryan3 geworden. ook het teneergeslagen, verzuurde, cynische karakter van ryan3 zie ik als een pose. het ligt er nu en dan zo dik bovenop dat het mij als bizar voorkomt. waar ik me wel zorgen om maak is dat ryan3 langzaam hooked lijkt te worden aan fok. had hij bij de vorige verkiezingen nog maar rond de 2.500 posts, nu een half jaar later zit hij over de 7.000. dat duidt erop dat het heerschap steeds meer tijd spendeert aan internetten. het kan zijn dat hij adsl of kabel heeft gekregen en nu dus hele dagen on-line is. het kan ook zijn dat hij net als sommige andere fokkers zijn echte werkelijkheid langzaam verruilt voor de virtuele werkelijkheid van fok. ik denk dat hem dit dwars zit, want iemand van zijn generatie zit vol vooroordelen over internet en internetters. in die zin onderschrijft ik dus jouw these dat hij onderhevig is aan veranderingen.

voorts wil ik even melden dat ik het bewijs heb gevonden voor de aanname dat staal en ryan3 dezelfde persoon zijn. ik wacht nog even, totdat hij zich weer meldt, met het naar buiten brengen van de smoking gun. maar als dit een proces was dan zou hij de strop niet ontgaan.

pi_8221407
- mps
- experiment?
-spel?
-aantonen van fragiliteit van het begrip identiteit op fok?
ik geloof niet in psychiatrisering. zo'n beschuldiging is gemakkelijk gedaan, maar moeilijk te weerleggen.
pi_8221457
vraag: komt hij ook vaak op #filosofie?
pi_8221762
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 16:28 schreef Ryan1 het volgende:
vraag: komt hij ook vaak op #filosofie?
Gaat jou dat wat aan dan...? Jij kan aardig neuzelen, zeg. En kom dan op met het bewijs... Ik ben er...
I´m back.
pi_8221863
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 16:25 schreef Ryan1 het volgende:
- mps
- experiment?
-spel?
-aantonen van fragiliteit van het begrip identiteit op fok?
ik geloof niet in psychiatrisering. zo'n beschuldiging is gemakkelijk gedaan, maar moeilijk te weerleggen.
waarom niet 'onvrede met eigen identiteit'?

spel is hetzelfde als 'anderen verwarren in discussies'

experiment is te vaag, wat voor experiment?

pi_8222154
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 17:01 schreef -Dalai- het volgende:

[..]

waarom niet 'onvrede met eigen identiteit'?

spel is hetzelfde als 'anderen verwarren in discussies'

experiment is te vaag, wat voor experiment?

Een hersenexperiment wat dacht jij, altijd hetzelfde.
pi_8222211
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 17:22 schreef fatima het volgende:

Een hersenexperiment wat dacht jij, altijd hetzelfde.

zelfpsychologie?
pi_8222214
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 16:19 schreef Ryan1 het volgende:
had hij bij de vorige verkiezingen nog maar rond de 2.500 posts, nu een half jaar later zit hij over de 7.000.
Volgens mij had Ryan ten tijde van de verkiezingen al 4000 posts, hoor. Ik weet dan ook niet waar je deze desinformatie vandaan hebt, en wat voor spelletje je speelt, maar ik trap er in elk geval niet in. .
Wittgenstein
pi_8222219
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 16:19 schreef Ryan1 het volgende:

[..]

een mooie theorie, maar niet helemaal afdoende. zoals koekepan al opmerkte slingeren zowel ryan3 als staal redelijk doelloos in het rond op fok. als ze al in het gevlei willen raken van fatima dan is daar weinig voor nodig. fatima komt als een vlieg op hen af, krijg ik de indruk. ryan3 had niet staal hoeven te scheppen om dat voor elkaar te krijgen. staal is eerder een concurrent van ryan3 geworden. ook het teneergeslagen, verzuurde, cynische karakter van ryan3 zie ik als een pose. het ligt er nu en dan zo dik bovenop dat het mij als bizar voorkomt. waar ik me wel zorgen om maak is dat ryan3 langzaam hooked lijkt te worden aan fok. had hij bij de vorige verkiezingen nog maar rond de 2.500 posts, nu een half jaar later zit hij over de 7.000. dat duidt erop dat het heerschap steeds meer tijd spendeert aan internetten. het kan zijn dat hij adsl of kabel heeft gekregen en nu dus hele dagen on-line is. het kan ook zijn dat hij net als sommige andere fokkers zijn echte werkelijkheid langzaam verruilt voor de virtuele werkelijkheid van fok. ik denk dat hem dit dwars zit, want iemand van zijn generatie zit vol vooroordelen over internet en internetters. in die zin onderschrijft ik dus jouw these dat hij onderhevig is aan veranderingen.

voorts wil ik even melden dat ik het bewijs heb gevonden voor de aanname dat staal en ryan3 dezelfde persoon zijn. ik wacht nog even, totdat hij zich weer meldt, met het naar buiten brengen van de smoking gun. maar als dit een proces was dan zou hij de strop niet ontgaan.

Waarnemendheid stulpt naar voren, maar je moet met feiten aankomen Ryan1, en zelfs wat jij een feit noemt is een idee.Waar bemoei je je eigenlijk mee?Er moet toch wel een minimale paniek bij je heersen wil je dit soort nonsens verkondigen.
pi_8222258
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 17:27 schreef -Dalai- het volgende:

[..]

zelfpsychologie?

Allemaal geneuzel, de dominantie van een bepaalde cultuur, .
Wat niet hoort is luisteren bij jou,zenachtig he? Statisch gelul in de ruimte.Kies maar, luisteren of doofheid.
pi_8222267
Kan iemand me een samenvatting geven van de verwikkelingen rond het "kloon-conflict"? Uw aller taalgebruik is natuurlijk een lust voor het brein maar het leven dwingt mij mijn aandacht spaarzaam te verdelen hoe interessant het onderwerp ook zijn moge.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_8222300
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 17:31 schreef Karboenkeltje het volgende:
Kan iemand me een samenvatting geven van de verwikkelingen rond het "kloon-conflict"? Uw aller taalgebruik is natuurlijk een lust voor het brein maar het leven dwingt mij mijn aandacht spaarzaam te verdelen hoe interessant het onderwerp ook zijn moge.
Je bent zwanger of je bent het niet en veel zwangerschappen eindigen in dode kindjes maar soms is er ook abortus provocatus of een eileider in je bovenarm.
pi_8222352
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 17:33 schreef fatima het volgende:

[..]

Je bent zwanger of je bent het niet en veel zwangerschappen eindigen in dode kindjes maar soms is er ook abortus provocatus of een eileider in je bovenarm.

Fatimismen gaan mij ruimschoots boven het hoofddeksel. Iemand anders (die wél de ondermaanse geest kan verlichten...) ?
pi_8222385
als ryan3 aanwezig is dan zal ik de daad bij het woord voegen, fatima. niet eerder. ik vind het ergens zonde om het te doen. valt me tegen dat niet iemand eerder dit is opgevallen, want dit is met recht een smoking gun.
pi_8222386
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 17:27 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Volgens mij had Ryan ten tijde van de verkiezingen al 4000 posts, hoor. Ik weet dan ook niet waar je deze desinformatie vandaan hebt, en wat voor spelletje je speelt, maar ik trap er in elk geval niet in. .

Hoi Ryan1 !
pi_8222400
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 17:40 schreef Ryan1 het volgende:
als ryan3 aanwezig is dan zal ik de daad bij het woord voegen, fatima. niet eerder. ik vind het ergens zonde om het te doen. valt me tegen dat niet iemand eerder dit is opgevallen, want dit is met recht een smoking gun.
Okay Koekie.
pi_8222404
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 17:40 schreef fatima het volgende:

[..]

Hoi Ryan1 !

zal ik dan maar?
pi_8222418
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 17:42 schreef Ryan1 het volgende:

[..]

zal ik dan maar?

Wat zal jij dan maar...?
I´m back.
pi_8222427
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 17:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat zal jij dan maar...?

of zal ik je mailen?
  zaterdag 1 februari 2003 @ 17:44:57 #77
20936 ryan3a
gloria gloria gloria
pi_8222447
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 16:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Gaat jou dat wat aan dan...? Jij kan aardig neuzelen, zeg. En kom dan op met het bewijs... Ik ben er...

Probleem bij vraag als deze is dat de ene kloon nooit zonder andere klonen kan die al eerder vervaardigd zijn. Voorbeeld: degene die Ryan1 heeft uitgevonden deed dat m.b.v. de psychosociale kenmerken van bijv. een Staal. Dus als iemand niet Staal had uitgevonden dan had nooit die erg hilarische en vele levens verrijkende Ryan1 vervaardigd kunnen worden.
I did have sex with that woman Miss Lewinsky.
  zaterdag 1 februari 2003 @ 17:50:51 #78
20936 ryan3a
gloria gloria gloria
pi_8222536
Of het doorluchtige fok!-volkje met 2 maten meet is een redelijke vraag. Dat onze sympathieën verdeeld zijn is nu eenmaal een vaststelling. Onze sympathie is het grootst met mensen waarin we onszelf kunnen herkennen. De empathie, het inlevingsgevoel, is dan nu eenmaal het grootst. Dat ligt bij ons zo. Dat ligt, getuige allerlei enquête's, ook zo bij bijv. niet-westerse allochtonen in ons land. Om vervolgens de stap te maken naar de digitale sfeer dat vind ik, eerlijk gezegd, tendentieus. Mindfuck dus...
pi_8222560
dan komt hier de smoking gun uit victoria's verlangen, een werkje waaraan ryan3 zo enthousiast heeft meegewerkt:
quote:
B.J., Ben voor intimi, Goldstein jr. zat in een Boeing 747 op weg naar de bekende stad A. Hij had 4 gigs in de Metropool der Zonde. 1. Een optreden op een kinky party op de Wallen (medium porn). 2. De release van zijn biografie: 'My 20 Odd Years in Porn'; . 3. Een lezing voor de sociologie faculteit van de universiteit van A. (je was socioloog of je was het niet). 4. Een privé-optreden, georganiseerd door Bob de J., voor verwende dure dames in een villa ergens in de omgeving van de bekende stad A. (mogelijk hard porn). Verder zou hij, samen met zijn plaatselijke advocaat mr B. Stahl, de Hollandse licentiehouder van zijn gummie geslachtsdelen met een bezoek vereren. Een centenkwestie zoals gewoonlijk. Goldstein was nu 43 en had zijn vorige leven, van gevierd en fameus pornoacteur, op een haar na de rug toegekeerd. Sure, hij kon geen weerstand bieden aan de lucratieve contracten, waarbij een minimum aan inspanning een maximum aan honorarium opbracht. Hij had geen bezwaar om Gods gift, en hij geloofde in God, aan het geïnteresseerde publiek te tonen. Bijna 35 cm pulserend vlees. Doorsnede: gemiddelde onderarm. Probleem was dat zijn huidige werkgever: de universiteit van New York City, iets minder enthousiast was. Een wetenschapper diende afstand te houden van zijn studieobject zo luidde het uit monde van de befaamde Rector Magnificus. Je mocht wel doceren over de sexuele mores van de 21ste eeuw. Er actief aan deelnemen was een ander hoofdstuk. Toch was Ben, de jongste zoon van een hersenchirurg uit New York City, een beetje een banketbakker die niet meer van gebakjes hield. Hij had al duizenden vrouwen en meisjes geneukt en nog steeds boden vrouwen, meisjes en, uiteraard ..., ook mannen zich aan om van hem eens een flinke beurt te krijgen. En dit alles deed hem niets meer. Hij was zelfs, al 6½ jaar, vrijgezel
b. stahl ofwel ben staal. dè staal
pi_8222593
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 17:50 schreef ryan3a het volgende:
Of het doorluchtige fok!-volkje met 2 maten meet is een redelijke vraag. Dat onze sympathieën verdeeld zijn is nu eenmaal een vaststelling. Onze sympathie is het grootst met mensen waarin we onszelf kunnen herkennen. De empathie, het inlevingsgevoel, is dan nu eenmaal het grootst. Dat ligt bij ons zo. Dat ligt, getuige allerlei enquête's, ook zo bij bijv. niet-westerse allochtonen in ons land. Om vervolgens de stap te maken naar de digitale sfeer dat vind ik, eerlijk gezegd, tendentieus. Mindfuck dus...
u bent al eens eerder uit het woodwork gekomen, is het niet?
pi_8222617
waar ben je nu ryan3?
pi_8222649
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 17:56 schreef Ryan1 het volgende:
waar ben je nu ryan3?
Een klein beetje gif kan heel venijnig zijn.
  zaterdag 1 februari 2003 @ 17:57:59 #83
20936 ryan3a
gloria gloria gloria
pi_8222650
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 17:54 schreef Ryan1 het volgende:

[..]

u bent al eens eerder uit het woodwork gekomen, is het niet?

Leuk geprobeerd, zodiakk...
pi_8222653
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 17:44 schreef ryan3a het volgende:

[..]

Probleem bij vraag als deze is dat de ene kloon nooit zonder andere klonen kan die al eerder vervaardigd zijn. Voorbeeld: degene die Ryan1 heeft uitgevonden deed dat m.b.v. de psychosociale kenmerken van bijv. een Staal. Dus als iemand niet Staal had uitgevonden dan had nooit die erg hilarische en vele levens verrijkende Ryan1 vervaardigd kunnen worden.

toen staal-ryan3 aankondigde een ryan2 an te maken, probeerde ik hem voor te zijn om ryan2 te registreren. te laat. ryan2 was al geregistreerd. dus besloot ik ryan1 te registreren.
pi_8222771
Laten we Afrikaans gaan dansen, het betere heupenwerk, ik heb er genoeg van al dat oneigelijke gedoe.
  zaterdag 1 februari 2003 @ 18:09:10 #86
20936 ryan3a
gloria gloria gloria
pi_8222804
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 18:07 schreef fatima het volgende:
Laten we Afrikaans gaan dansen, het betere heupenwerk, ik heb er genoeg van al dat oneigelijke gedoe.
Weet je ook eens hoe dat voelt hè...
pi_8222823
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 18:09 schreef ryan3a het volgende:

[..]

Weet je ook eens hoe dat voelt hè...

Hoezo? waar blijft mijn echtgenoot trouwens, beetje saaie avond zo.
  zaterdag 1 februari 2003 @ 18:11:47 #89
20936 ryan3a
gloria gloria gloria
pi_8222844
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 18:10 schreef fatima het volgende:

[..]

Hoezo? waar blijft mijn echtgenoot trouwens, beetje saaie avond zo.

Nu ja "oneigenlijk", wie is hier nu eigenlijk oneigenlijk? Het tijdperk van de oneindige klonen heeft zich definitief gevestigd, ik drijf slechts mede met de stroom...
pi_8222876
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 18:11 schreef PrivateRyan het volgende:

Ah, een nieuwe speler staat op in het kloon-conflict.

Bedenk er zelf maar een sinister deuntje bij, Star Wars, the Imperial March of zoiets...

pi_8222910
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 18:11 schreef PrivateRyan het volgende:

Doe niet zo achterlijk beetje gaan zitten blinken met die tanden, enge man.Maar ik geef het toe, to live now is great and I live now.
pi_8222965
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 18:11 schreef ryan3a het volgende:

[..]

Nu ja "oneigenlijk", wie is hier nu eigenlijk oneigenlijk? Het tijdperk van de oneindige klonen heeft zich definitief gevestigd, ik drijf slechts mede met de stroom...

Fijn voor u. Ik mis Cora op dit soort momenten. Interessant he Coor dat ik je noem? hihihi
pi_8223063
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 18:18 schreef -Dalai- het volgende:
[afbeelding]
Ik mis de vrouwen.
pi_8223124
Dit topic verdient de Wouter Bos-smiley dubbel en dwars :

.

Wittgenstein
pi_8223146
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 18:28 schreef Koekepan het volgende:
Dit topic verdient de Wouter Bos-smiley dubbel en dwars :

[afbeelding].

Wat een krampachtige kop heeft die man eigenlijk. Hoi Koekepan ,liberaal in hart en klonen.
pi_8223187
Dag fatima. .

Raak jij ook zo geïnspireerd door al die klonenmysteries? Ik verdenk ryan3a ervan zodiakk te zijn, en Ryan1 is volgens mij een #filosoof die nog niet zo in de spotlights gestaan heeft.

Wittgenstein
pi_8223338
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 18:33 schreef Koekepan het volgende:
Dag fatima. .

Raak jij ook zo geïnspireerd door al die klonenmysteries? Ik verdenk ryan3a ervan zodiakk te zijn, en Ryan1 is volgens mij een #filosoof die nog niet zo in de spotlights gestaan heeft.

Kijk naar CNN NU

Mijn idee ! He Koekepan ik heb eens nagedacht en kwam tot de ontstellende gedachtengang dat de astronauten zulke schatten zijn en dat nu die Indiase schat verloren is gegaan. Volg je me nog?

pi_8223387
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 18:43 schreef fatima het volgende:

[..]

Kijk naar CNN NU

Mijn idee ! He Koekepan ik heb eens nagedacht en kwam tot de ontstellende gedachtengang dat de astronauten zulke schatten zijn en dat nu die Indiase schat verloren is gegaan. Volg je me nog?

Zeker, fatima. De man van CNN wist nog te vertellen dat ze in haar vrije tijd graag aan zweefvliegen deed. Erg ontroerend, hoor.
Maar goed, misschien moeten wij Ryan3 en de Ryan3's ook maar beschouwen als astronauten die zijn verongelukt in de ruimtecapsule van de cyberspace. .
Wittgenstein
pi_8223452
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 18:46 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Zeker, fatima. De man van CNN wist nog te vertellen dat ze in haar vrije tijd graag aan zweefvliegen deed. Erg ontroerend, hoor.
Maar goed, misschien moeten wij Ryan3 en de Ryan3's ook maar beschouwen als astronauten die zijn verongelukt in de ruimtecapsule van de cyberspace. .

Ik weet het niet meer Koekje, verdomme wat een consternatie en dat gaat zo maar door stel je dat toch eens eventjes voor. onhoudbaar die datum...
pi_8223489
Overigens heb ik een zeldzame foto van mijz- eh Vlens_de_Vos, waarop ik hij aan het zingen is in het Concentus Musicus Wien. Iemand interesse?
Wittgenstein
pi_8223540
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 18:51 schreef Koekepan het volgende:
Overigens heb ik een zeldzame foto van mijz- eh Vlens_de_Vos, waarop ik hij aan het zingen is in het Concentus Musicus Wien. Iemand interesse?
Ubernarcist , ik hef het glas op de treurigheid.
met gepaste ellende in het verschiet
kom je het leven wel door
als een vergiet.

Wie is eigenlijk Rene Mioch?

pi_8223753
Een gewezen poëet.

Hier is trouwens de foto, met één van die verfijnde spatio-temporele manifestaties waar Vlens_de_Vos zo bekend om staat :

.

(Resized.)

Wittgenstein
pi_8224046
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 19:05 schreef Koekepan het volgende:
Een gewezen poëet.

Hier is trouwens de foto, met één van die verfijnde spatio-temporele manifestaties waar Vlens_de_Vos zo bekend om staat :

.

(Resized.)

Wat een boeventronies. Vanuit een bepaalde invalshoek uiteraard.
* in rouw hoofddoek opdoet, blauw en wit*
pi_8224935
Sjarrels zegt : '' Ik blijf de kar niet trekken''.

Ryan 1 2 & 3. roger Ryan 1 2 & 3 roger..

pi_8225820
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 12:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Interessante theorie. Maar ik denk eerder aan het volgende...

Als je een kloon aanmaakt dan ga je vanzelf anders schrijven, anders redeneren en anders reageren, vermoed ik, en dus de volgende stap is om in discussie te gaan met de user die jou als kloon gecreëerd heeft. De opstand van de mens tegen zijn God dus. Want de originele user is natuurlijk een soort God voor de kloon. Hij kan hem in het leven roepen als een voor iedereen op Fok! herkenbare entiteit, maar even zogoed het leven weer afpakken. En dan is het finito...

En ga je dan ook vanzelf een topic openen om te vragen van wie jouw kloon is?
En ga je dan ook vanzelf naar #jeweetwel om daar te vragen wie van de 'kids' je met jouw kloon loopt te pesten?

En dat Staal zo anders schrijft dan jij is toch vooral jouw perceptie.

And it's only the giving
That makes you
What you are
  zondag 2 februari 2003 @ 00:50:12 #107
19139 plunk
einfach negieren.
pi_8230305
Veelzeggend is in ieder geval wel dat heer Ryan de Derde zich de laatste dagen niet heeft laten zien in #jeweetwel. Was hij eerder zo gebrand op de publieke ontmaskering van die vervelende bijgoochem Staal, nu balanceert hij zorgvuldig op de grens van (veelzeggend) zwijgen en draaikonterij. Netjes ondersteund door zijn trouwe secondanten beer en koekepan. Uiteraard.

In zijn openingspost van het kloon-topic vraagt Ryan3 zich tandenknarsend af wie in hemelsnaam de kloon Staal - veroorzaker van zoveel rellen en controverses - heeft geregistreerd. Als voorbeeld van zo'n spraakmakend topic noemde hij onder andere Waarom houden 'wij' niet van allochtonen.

Dat topic heeft op dit moment 235 posts; 7 (inclusief de openingspost) daarvan zijn van Staal, 65 (ruim een kwart van alle posts dus) komen op rekening van Ryan3. Hieronder een aantal veelzeggende Ryan3-bijdragen uit dit topic:

quote:
En dus is dit idd een zeer zinnig topic. Ik hoop dat mensen eens doordenken...
quote:
Hulde, jongen, hulde. Ik hoop dat je niet weg blijft.
quote:
Moedwillig verkeerd begrijpen van de topicopener, noem ik dit. Gek, ik had van jou anders verwacht...
quote:
Ik ben zwaar teleurgesteld moet ik zeggen. Vooral in het zogenaamde linkse gedeelte. Als iemand het scherp stelt worden de bokken van de schapen gescheiden blijkbaar... Bah...
quote:
Laat ik het zo stellen, hansiepansie, ik ben zwaar telerugesteld... Ik hoop dat Staal nog ooit terigkeert, maar veel hoop heb ik niet...
quote:
Idd. Ik vind het daarom juist een geniale topic. de geniaalste tot nu toe. Het verbindt onze abstracte ideeën met de praktijk... Grote kans dat Staal wegblijf trouwens.. A shame...
quote:
Ik heb op zich ook een grote mond... Alleen sta aan de kant van Staal...
quote:
Kortom: hulde aan Staal... Petje af... (Ik heb mijn meester op Fok! gevonden, sorry KP, RG, Z. etc....)
Toen het topic door een aantal off-topic reacties (tijdelijk) gesloten werd, volgde het topic Kozzmic mag mij bannen.. van Ryan3 in Feedback.
quote:
Kozzmic heeft een absoluut positief topic van Staal geband. Ik stond er helemaal, voor 100%, achter. IK WIL NU GEBAND WORDEN, WANT IK BEN ANDERS DAN BLIJKBAAR VELEN HIER, INCLUSIEFD MODERATORS, NIET RACISTISCH... Schrijf mij maar af... FOK!...
.

Conclusie: Een Sterk Staaltje Ryanisme. Uit bovenstaande feiten blijkt duidelijk dat Ryan3 hier een uiterst merkwaardige kloon-strategie gebruikt: Staal gooit in korte, bijtende zinnen een balletje op, dat vervolgens op Ryanoïde wijze wordt ingekopt. Omslachtig, bloemrijk, opgeblazen en theatraal. Zoals gezegd: Staal had 7 posts nodig om de 65-punter van Ryan3 veilig te stellen. Een wonderlijke werkwijze.

[Dit bericht is gewijzigd door plunk op 02-02-2003 00:58]

pi_8231443
Hou toch es op hiermee!
Ryan3 is oké!

Dat rijnt
Maar ik meen het wel

pi_8255364
Nou Plunk,
gefeliciteerd
weer een intellectueel minder
Als ik Xanthippe onder de duim heb, dan heb ik geen moeite in de omgang met andere mensen
pi_8256296

Hij is weg, hij is verdwenen
Hij is foetsie, hij is kwijt
Hij doet niet meer mee
Hij is niet meer
Achterhaald en overbodig
Verworpen
Door wat was, nooit zal komen

I´m back.
pi_8256794
pi_8256869
Dead Metal
I´m back.
pi_8257039
pi_8257197
I´m back.
pi_8257255
quote:
Op maandag 3 februari 2003 16:58 schreef Ryan3 het volgende:
Dead Metal
dead beat.
pi_8257260
pi_8257351
I´m back.
pi_8257364
quote:
Op maandag 3 februari 2003 17:30 schreef Ryan1 het volgende:

[..]

dead beat.

Il faut écrazer les insupportables...
I´m back.
pi_8257391

ofwel griffelen
dit is mijn laatste post voor Staal
ik mis je jongen

maandag 3 februari 2003 @ 17:47:15 #120
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_8257414
Heee.... ik zie hier insunuaties over Ryan3 en Staal ?

Enkelingen zouden overtuigd zijn dat Ryan3 en Staal dezelfde zijn.

Nou, ik wil die bewijzen wel eens zien ?

Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
pi_8257573
Een paar zeldzame foto's van Koekepan en Vlens_de_Vos die bezig zijn met het Clonebusten.

Koekepan in diep gepeins verzonken. Hoe valt de negatieve correlatie volgens de student t-verdeling te verklaren?

.

Vlens_de_Vos ontspant zich met het Concentus Musicus, na een dag hard werken in het Clonebusters Hoofdkwartier.

.

Wittgenstein
pi_8257666
quote:
Op maandag 3 februari 2003 17:47 schreef M.ALTA het volgende:
Heee.... ik zie hier insunuaties over Ryan3 en Staal ?

Enkelingen zouden overtuigd zijn dat Ryan3 en Staal dezelfde zijn.

Nou, ik wil die bewijzen wel eens zien ?

Idd M.ALTA, wij willen bewijzen zien!!!!!!!!!!!
I´m back.
  maandag 3 februari 2003 @ 18:21:04 #123
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_8257779
quote:
Op maandag 3 februari 2003 17:44 schreef fatima het volgende:
[afbeelding]

ofwel griffelen
dit is mijn laatste post voor Staal
ik mis je jongen

[Dit bericht is gewijzigd door Staal op 03-02-2003 18:25]

Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_8257833
quote:
Op maandag 3 februari 2003 18:21 schreef Staal het volgende:

[..]

[afbeelding]

pi_8257936
quote:
Op maandag 3 februari 2003 18:24 schreef fatima het volgende:

[..]

<- Staal...
I´m back.
pi_8258003
quote:
Op maandag 3 februari 2003 18:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

[afbeelding]<- Staal...

Dat MEEN je niet.
pi_8258047
quote:
Op maandag 3 februari 2003 18:38 schreef fatima het volgende:

[..]

Dat MEEN je niet.

Broekemans, Faat, dat je dat niet door had... Jij, du...
I´m back.
pi_8258066
quote:
Op maandag 3 februari 2003 18:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Broekemans, Faat, dat je dat niet door had... Jij, du...

pi_8258392
quote:
Op maandag 3 februari 2003 18:42 schreef fatima het volgende:

[..]

Zij is geschrokken...
Wie zij
Nee ik, jij
dus
ja jij
of ik nee
zij ja jij
zei jij ja
ik zei
nee zij
Ô
I´m back.
pi_8258944
quote:
Op zondag 2 februari 2003 00:50 schreef plunk het volgende:
Veelzeggend is in ieder geval wel dat heer Ryan de Derde zich de laatste dagen niet heeft laten zien in #jeweetwel. Was hij eerder zo gebrand op de publieke ontmaskering van die vervelende bijgoochem Staal, nu balanceert hij zorgvuldig op de grens van (veelzeggend) zwijgen en draaikonterij. Netjes ondersteund door zijn trouwe secondanten beer en koekepan. Uiteraard.

In zijn openingspost van het kloon-topic vraagt Ryan3 zich tandenknarsend af wie in hemelsnaam de kloon Staal - veroorzaker van zoveel rellen en controverses - heeft geregistreerd. Als voorbeeld van zo'n spraakmakend topic noemde hij onder andere Waarom houden 'wij' niet van allochtonen.

Dat topic heeft op dit moment 235 posts; 7 (inclusief de openingspost) daarvan zijn van Staal, 65 (ruim een kwart van alle posts dus) komen op rekening van Ryan3. Hieronder een aantal veelzeggende Ryan3-bijdragen uit dit topic:
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Toen het topic door een aantal off-topic reacties (tijdelijk) gesloten werd, volgde het topic Kozzmic mag mij bannen.. van Ryan3 in Feedback.
[..]

.

Conclusie: Een Sterk Staaltje Ryanisme. Uit bovenstaande feiten blijkt duidelijk dat Ryan3 hier een uiterst merkwaardige kloon-strategie gebruikt: Staal gooit in korte, bijtende zinnen een balletje op, dat vervolgens op Ryanoïde wijze wordt ingekopt. Omslachtig, bloemrijk, opgeblazen en theatraal. Zoals gezegd: Staal had 7 posts nodig om de 65-punter van Ryan3 veilig te stellen. Een wonderlijke werkwijze.

Wederom een scherpzinnig stukje, plunk (15). Je gedachtegang wordt helder uiteengezet, kordaat geïllustreerd aan de hand van enkele voorbeelden en afgerond met een voortreffelijke pointe. Ryan3 als ausputzer van Staal. Abneigung voel ik alleen bij het uitgangspunt dat ook bij jou ten enenmale in het ongerijmde blijft verkeren. Zoals M.ALTA al aangaf betreft het slechts geruchten. Ook prof. Huizinga werd in het Groningse achtervolgd door geruchten, wist je dat? Ook al bleek er niets te kloppen van de aantijgingen. Mijn antwoord is dan ook: the eye of the beholder. Wij zien graag wat wij zien willen en zijn er dan niet meer vanaf te brengen...
I´m back.
  maandag 3 februari 2003 @ 20:07:31 #131
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_8259323
quote:
Op maandag 3 februari 2003 19:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wederom een scherpzinnig stukje, plunk (15). Je gedachtegang wordt helder uiteengezet, kordaat geïllustreerd aan de hand van enkele voorbeelden en afgerond met een voortreffelijke pointe. Ryan3 als ausputzer van Staal. Abneigung voel ik alleen bij het uitgangspunt dat ook bij jou ten enenmale in het ongerijmde blijft verkeren. Zoals M.ALTA al aangaf betreft het slechts geruchten. Ook prof. Huizinga werd in het Groningse achtervolgd door geruchten, wist je dat? Ook al bleek er niets te kloppen van de aantijgingen. Mijn antwoord is dan ook: the eye of the beholder. Wij zien graag wat wij zien willen en zijn er dan niet meer vanaf te brengen...

en nu wil ik die bewijzen zien van Ryan3 = Staal

NU NU NU NOW ! NU METEEN !

Ik ben daar heel veeleisend in, als dat niet snel genoeg gebeurt (voor 20:15 uur) ben ik genoodzaakt Ryan3 blindelings te geloven.

Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
pi_8259502
quote:
Op maandag 3 februari 2003 20:07 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

en nu wil ik die bewijzen zien van Ryan3 = Staal

NU NU NU NOW ! NU METEEN !

Ik ben daar heel veeleisend in, als dat niet snel genoeg gebeurt (voor 20:15 uur) ben ik genoodzaakt Ryan3 blindelings te geloven.

Plunk (15) zit meestal in #jeweetwel (filosofie dus). Je moet daar even op inloggen M.ALT... Wat ik je wel kan zeggen is dat ik en Staal het slachtoffer zijn geworden van een cynische conspiracy... Soms lijkt het hier meer op een boek van Ludlum, kan ik je vertellen...
I´m back.
pi_8259614
quote:
Op maandag 3 februari 2003 20:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Plunk (15) zit meestal in #jeweetwel (filosofie dus). Je moet daar even op inloggen M.ALT... Wat ik je wel kan zeggen is dat ik en Staal het slachtoffer zijn geworden van een cynische conspiracy... Soms lijkt het hier meer op een boek van Ludlum, kan ik je vertellen...

Als je niet zo actief geaggeerd zou hebben tegen de meningen van wie dan ook. Als je er niet op in was gegaan (en Staal is inderdaad geen kloon) was dan de hele situatie niet in een vroeg stadium doodgebloed? Dit heeft vanaf dag één niets met samenzweringen te maken, het leek (voor de buitenstaander althans) veel te veel op een marathon van egotrippers. Daar is op zich niets mis mee want het is heel vermakelijk maar om er nou aan het einde van de wedstrijd een samenzwering van te maken.....
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_8259703
quote:
Op maandag 3 februari 2003 20:23 schreef thoth het volgende:

[..]

Als je niet zo actief geaggeerd zou hebben tegen de meningen van wie dan ook. Als je er niet op in was gegaan (en Staal is inderdaad geen kloon) was dan de hele situatie niet in een vroeg stadium doodgebloed? Dit heeft vanaf dag één niets met samenzweringen te maken, het leek (voor de buitenstaander althans) veel te veel op een marathon van egotrippers. Daar is op zich niets mis mee want het is heel vermakelijk maar om er nou aan het einde van de wedstrijd een samenzwering van te maken.....

M.ALTA is bekend met de door mij gebruikte terminologie van een cynische consiracy, daarom gebruik ik het... En idd Staal is niet een kloon of misschien een kloon van iemand die zijn eigen gulzige leven opeiste...
I´m back.
pi_8259705
Beste M.ALTA,

Een tekst ter overweging voor de eenzame momenten tijdens rust en reflectie:

quote:
De andere discipelen zeiden tot hem: Wij hebben de Heere gezien. Doch hij zeide tot hen: Indien ik in zijn handen niet zie het teken der nagelen en mijn vinger steek in het teken der nagelen, ik zal geenszins geloven. En na acht dagen waren zijn discipelen wederom binnen en Thomas was met hen; en Jezus kwam als de deuren gesloten waren, en stond in het midden, en zeide: Vrede zij ulieden. Daarna zeide hij tot Thomas: Breng uwe vinger hier, en zie mijne handen, en breng uw hand en steek ze in mijn zijde, en wees niet ongelovig, maar gelovig. En Thomas antwoordde en zei tot hem: Mijn Heere en mijn God! Jezus zeide tot hem: Omdat gij mij gezien hebt, Thomas, zo hebt gij geloofd; zalig zijn zij die niet zullen gezien hebben en nochtans zullen geloofd hebben.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_8259757
quote:
Op maandag 3 februari 2003 20:28 schreef RaisinGirl het volgende:
Beste M.ALTA,

[..]

Hoi, RG, M.ALT is idd een ongelovige Thomas, of Thom zoals ze bij D'66 zeggen, gelukkig, want iemand moet kritisch blijven... BTW zie je dat ik inene plaatjes kan posten... Leuk hè...
I´m back.
pi_8259784
quote:
Beste M.ALTA,

[..]

Dank je RG
pi_8259847
quote:
Op maandag 3 februari 2003 20:30 schreef Ryan3 het volgende:

Hoi, RG, M.ALT is idd een ongelovige Thomas, of Thom zoals ze bij D'66 zeggen, gelukkig, want iemand moet kritisch blijven... BTW zie je dat ik inene plaatjes kan posten... Leuk hè...

Kritisch is goed, maar soms is overgave beter. En je plaatjes zijn heel stoer hoor! Misschien wil fatima nu wel weer met je trouwen.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_8259866
quote:
Op maandag 3 februari 2003 20:32 schreef fatima het volgende:

[..]

Dank je RG
[afbeelding]

I´m back.
  maandag 3 februari 2003 @ 20:37:26 #140
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_8259876
quote:
Op maandag 3 februari 2003 20:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

M.ALTA is bekend met de door mij gebruikte terminologie van een cynische consiracy, daarom gebruik ik het... En idd Staal is niet een kloon of misschien een kloon van iemand die zijn eigen gulzige leven opeiste...

Idd.
  maandag 3 februari 2003 @ 20:39:02 #141
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_8259900
quote:
Beste M.ALTA,

[..]

als slaapmutsje ?
pi_8259902
quote:
Op maandag 3 februari 2003 20:35 schreef RaisinGirl het volgende:

[..]

Kritisch is goed, maar soms is overgave beter. En je plaatjes zijn heel stoer hoor! Misschien wil fatima nu wel weer met je trouwen.

M.ALT is toch wel liev hoor. En hou op over Faat, die scharrelt met iedereen. Toen ik even niet keek was ze al bijna met broekemans Staal gehuwd en naar de AH op de Overtoom gevlogen om wijn uit oude vaten te drinken o.i.d....
I´m back.
pi_8259926
quote:
Op maandag 3 februari 2003 20:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

M.ALT is toch wel liev hoor. En hou op over Faat, die scharrelt met iedereen. Toen ik even niet keek was ze al bijna met broekemans Staal gehuwd en naar de AH op de Overtoom gevlogen om wijn uit oude vaten te drinken o.i.d....

Kreng.
  maandag 3 februari 2003 @ 20:41:17 #144
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_8259930
quote:
Op maandag 3 februari 2003 20:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kritisch blijven ja. Gelukkig staan we niet alleen.
pi_8259948
quote:
Op maandag 3 februari 2003 20:40 schreef fatima het volgende:

[..]

Kreng.

Who, moi?
I´m back.
pi_8259962
quote:
Op maandag 3 februari 2003 20:41 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

Gelukkig niet M.ALT... (Ehm, mag ik je M.ALT noemen...?)
I´m back.
pi_8259980
quote:
Op maandag 3 februari 2003 20:41 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

Oprechtheid moet niet verward worden met zware ernst.
Peeping Thom forever.
  maandag 3 februari 2003 @ 20:45:34 #148
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_8259997
quote:
Op maandag 3 februari 2003 20:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Gelukkig niet M.ALT... (Ehm, mag ik je M.ALT noemen...?)

Dat kan, als Key-board synoniem
pi_8260019
quote:
Op maandag 3 februari 2003 20:44 schreef fatima het volgende:

[..]

Oprechtheid moet niet verward worden met zware ernst.
Peeping Thom forever.

Okee, Faat, ik beloof om voortaan niets meer wat jij op Fok! schrijft te verwarren met zware ernst...
I´m back.
pi_8260046
quote:
Op maandag 3 februari 2003 20:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Okee, Faat, ik beloof om voortaan niets meer wat jij op Fok! schrijft te verwarren met zware ernst...

pi_8260217
quote:
Op maandag 3 februari 2003 20:48 schreef fatima het volgende:

[..]

[afbeelding]

I´m back.
pi_8260569
quote:
Op maandag 3 februari 2003 20:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

[afbeelding]

Sexy Ryan3 en over de knie !
pi_8260946
quote:
Op maandag 3 februari 2003 21:16 schreef fatima het volgende:

[..]

Sexy Ryan3 en over de knie !

Oew. Oew. Oew, Faaaaaat..
I´m back.
pi_8261322
quote:
Op maandag 3 februari 2003 21:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Oew. Oew. Oew, Faaaaaat..

Kom je?
pi_8261381
quote:
Op maandag 3 februari 2003 21:48 schreef fatima het volgende:

[..]

Kom je?

Bijna, Faat, ik zweer het je, nog even door gaan, du...
I´m back.
pi_8261517

ik wil je zien Ryan3, opsnuiven en vasthouden in volledig kosmische ontspannig.

pi_8261703
dit is

bijna

te triest

voor woorden

Als ik Xanthippe onder de duim heb, dan heb ik geen moeite in de omgang met andere mensen
pi_8261827
quote:
Op maandag 3 februari 2003 22:06 schreef Sokrates het volgende:
dit is

bijna

te triest

voor woorden

Als je niet weet waar je over praat, dooie.
Doe altijd het tegendeel wat je wil doen en dan ziet het leven er niet zo verzuurd uit.
pi_8261896
quote:
Op maandag 3 februari 2003 21:57 schreef fatima het volgende:
[afbeelding]

ik wil je zien Ryan3, opsnuiven en vasthouden in volledig kosmische ontspannig.

Eeeeeeeeeeeeeen, jaaaaa, hoor, daar is ie.... Zo en nou draai ik me 's even lekker om...

[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 03-02-2003 22:39]

I´m back.
pi_8262247
quote:
Op maandag 3 februari 2003 22:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Eeeeeeeeeeeeeen, jaaaaa, hoor, daar is ie.... [afbeelding]Zo en nou draai ik me 's even lekker om...

Is dit het hoogtepunt?
pi_8262362
quote:
Op maandag 3 februari 2003 22:31 schreef fatima het volgende:

[..]

Is dit het hoogtepunt?

De kwaliteit is een beetje minnetjes, heb ik beter gekend, dat klopt, maar dat ligt niet aan mij, Faat... Anyway, ik zou nu graag, als je het niet erg vindt, als een blok in slaap willen vallen...
I´m back.
pi_8262450
quote:
Op maandag 3 februari 2003 22:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De kwaliteit is een beetje minnetjes, heb ik beter gekend, dat klopt, maar dat ligt niet aan mij, Faat... Anyway, ik zou nu graag, als je het niet erg vindt, als een blok in slaap willen vallen...

Demand Love. Toch weet ik dat er meer in je zit dan een Christina,
LSD in het leidingwater stoppen, een idee voor verzadiging?
Staal, ik mis je...
pi_8262470
quote:
Op maandag 3 februari 2003 22:31 schreef fatima het volgende:

[..]

Is dit het hoogtepunt?

Heb jij al een

gehad trouwens...?
I´m back.
pi_8262536
quote:
Op maandag 3 februari 2003 22:42 schreef fatima het volgende:

[..]

Demand Love. Toch weet ik dat er meer in je zit dan een Christina,
LSD in het leidingwater stoppen, een idee voor verzadiging?
Staal, ik mis je...

Nee, ik moet morgen vroeg weer op... En Staal? Staal heeft de trein genomen...
I´m back.
pi_8262585
quote:
Op maandag 3 februari 2003 22:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Heb jij al een
[afbeelding]
gehad trouwens...?

Neen, ik wacht op jou, sukkel.
en dat gaat zomaar door, stel je dat toch eens eventjes voor, mijn hemel, ik wou dat ik in een kwetsbaar tentje lag en je overal kon betasten .
pi_8262781
quote:
Op maandag 3 februari 2003 22:49 schreef fatima het volgende:

[..]

Neen, ik wacht op jou, sukkel.
en dat gaat zomaar door, stel je dat toch eens eventjes voor, mijn hemel, ik wou dat ik in een kwetsbaar tentje lag en je overal kon betasten .

...ja, en ik wou dat m'n server het deed.
I´m back.
pi_8262829
quote:
Op maandag 3 februari 2003 22:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

...ja, en ik wou dat m'n server het deed.

Angsthaas, als jij komt kom ik ook.
pi_8262997
quote:
Op maandag 3 februari 2003 22:58 schreef fatima het volgende:

[..]

Angsthaas, als jij komt kom ik ook.

1,2....
I´m back.
pi_8263158
quote:
Op maandag 3 februari 2003 23:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

1,2....

Ik heb een enorm verlangen naar je, plaese pst mi niet zo, ferrofumeraat enzo, ik vind je leuk Ryan3, ik reageer allleen maar op jouw posts, ik ben gek van verlangen en dat verlangen doe jij steeds subtiel de bodem indrukken, aardappeleters dat wij zijn, maar ik zie een dimensie van liefde over het hoofd, nl de slaap, die overtroeft ons in onze stoutste gelegenheden, I Ryan3, laatste keer, niet volgens de commentatoren die praten uit tweede hand....
pi_8263245
quote:
Op maandag 3 februari 2003 23:14 schreef fatima het volgende:

[..]

Ik heb een enorm verlangen naar je, plaese pst mi niet zo, ferrofumeraat enzo, ik vind je leuk Ryan3, ik reageer allleen maar op jouw posts, ik ben gek van verlangen en dat verlangen doe jij steeds subtiel de bodem indrukken, aardappeleters dat wij zijn, maar ik zie een dimensie van liefde over het hoofd, nl de slaap, die overtroeft ons in onze stoutste gelegenheden, I Ryan3, laatste keer, niet volgens de commentatoren die praten uit tweede hand....

En uh... hoe zat dat dan met die Staal...?
I´m back.
pi_8263284
quote:
Op maandag 3 februari 2003 23:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En uh... hoe zat dat dan met die Staal...?

Damn, Ryan3, jalourse vogel, wat moet ik nog meer doen?
pi_8263299
quote:
Op maandag 3 februari 2003 23:21 schreef fatima het volgende:

[..]

Damn, Ryan3, jalourse vogel, wat moet ik nog meer doen?

Nou, ja, ik bedoel, een ventje van 24...
I´m back.
pi_8263340
Apropos, BTW en niettegenstaande dat, ik ga trouwens slapen Faat, doeg...
I´m back.
pi_8263343
quote:
Op maandag 3 februari 2003 23:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou, ja, ik bedoel, een ventje van 24...

maar tegelijkertijd denk ik aan jou, is dat niet genoeg? Laatste zoen for free.
pi_8263364
quote:
Op maandag 3 februari 2003 23:26 schreef fatima het volgende:

[..]

maar tegelijkertijd denk ik aan jou, is dat niet genoeg? Laatste zoen for free.

Okee dan... Doeg...
I´m back.
pi_8263420
quote:
Op maandag 3 februari 2003 23:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Okee dan... Doeg...

Denk je aan mij Moi, in verschillende stadia? Ik denk ook aan jou en hoop niet te verzuipen, nogmaals rust lekker uit mijn lief.
pi_8264307
Vanwaar toch al die verwarring rond Vlens_de_Vos en Koekepan? Leg ons nou eens precies uit wat het probleem is.
Het feest van de Heilige Drie-eenheid, soms ook Drievuldigheid genoemd, is het mysterie van de Éne God in Drie Personen.
pi_8264322
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 00:32 schreef Vlenskoek het volgende:
Vanwaar toch al die verwarring rond Vlens_de_Vos en Koekepan? Leg ons nou eens precies uit wat het probleem is.
Ja, dit is ook mij niet geheel duidelijk. Ik zou het zeer op prijs stellen als hier eens een wat duidelijker antwoord op zou komen.
Wat is de meerderheid? Meerderheid is onzin; verstand wordt bij slechts weinigen gevonden.
pi_8264725
quote:
Op maandag 3 februari 2003 21:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Bijna, Faat, ik zweer het je, nog even door gaan, du...

dinsdag 4 februari 2003 @ 18:10:47 #180
19139 plunk
einfach negieren.
pi_8276751
Zo langzamerhand is dit topic weer in een van die legendarische Ryan3 - Fatima Slowchat Sessies verzand. Mogelijke topictitel: 'Theo en Thea en de Ontmaskering van het Tenenkaasimperium'. Met Ryan3 in de onvergetelijke rol van Tenenkaas uiteraard.

Fatima, schat, gooi jij vast de stuiterballen in het vet? .

Ryan3:

quote:
Ryan3 als ausputzer van Staal.
Ik zou eerder zeggen: Ryan3 als inschuivende middenvelder.
quote:
Ook prof. Huizinga werd in het Groningse achtervolgd door geruchten, wist je dat? Ook al bleek er niets te kloppen van de aantijgingen.
. Je bent vast in de war met W.F. Hermans (WFH), die trouwens wél vlijmscherp afgerekend heeft met de (bewezen) onterechte beschuldigingen.
quote:
Mijn antwoord is dan ook: the eye of the beholder. Wij zien graag wat wij zien willen en zijn er dan niet meer vanaf te brengen...
Dooddoener; het lijkt me logisch dat de lezer grotendeels het waargenomene bepaalt. In dat verband lijkt het me dat ook niet zo verschrikkelijk moeilijk om te zien dat jij - helemaal zelf - je eigen complot hebt gesmeed. En zoals thoth al - terecht - opmerkte: op zeer vermakelijke wijze. .
pi_8279528
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 18:10 schreef plunk het volgende:

Zo langzamerhand is dit topic weer in een van die legendarische Ryan3 - Fatima Slowchat Sessies verzand. Mogelijke topictitel: 'Theo en Thea en de Ontmaskering van het Tenenkaasimperium'. Met Ryan3 in de onvergetelijke rol van Tenenkaas uiteraard.

Het is ons lot... Ik kan me een tragischer lot voorstellen...
quote:

Fatima, schat, gooi jij vast de stuiterballen in het vet? .
Ssssssssssssssjjjjjt....
quote:
Ryan3:
plunkmeister (15), my man:...
quote:
Ik zou eerder zeggen: Ryan3 als inschuivende middenvelder.
Daar moeten we André van Duin dan maar eens op afsturen...
quote:
. Je bent vast in de war met W.F. Hermans (WFH), die trouwens wél vlijmscherp afgerekend heeft met de (bewezen) onterechte beschuldigingen.
Huizinga ook, maar ik kan het nu niet meer vinden... Helaas heeft mijn boekenkast geen zoekmachine... Zou best een gat in de markt zijn trouwens, denk je niet? Een zoekmachine voor je boekenkast... Wat WFH betreft... Eh ik heb hem op Fok! ook al ontwaard, dus kijk uit wat je over hem zegt... (Hoewel wat je hier zegt niet direct zal worden tegengesproken...)
quote:
Dooddoener; het lijkt me logisch dat de lezer grotendeels het waargenomene bepaalt. In dat verband lijkt het me dat ook niet zo verschrikkelijk moeilijk om te zien dat jij - helemaal zelf - je eigen complot hebt gesmeed. En zoals thoth al - terecht - opmerkte: op zeer vermakelijke wijze. .
En toch, dooddoener of niet, vraag maar aan Faat hoe echt Stali was... Damn that woman, ze bleef maar door zagen en zuigen over die broekemans, de hele dag door, dus the eye of the beholder gaat weldegelijk ook op.
I´m back.
pi_8279815
Nog 5 min schat, dan zijn de stuiterballen gaar.
Ik heb van je gedroomd,zoooooo intens,godskelereventiel wat ben jij een lekkere minnaar. , ik ga nu de haard ontsteken en mij installeren voor een avondje zombien, love you grote Haaietand en draai nog eens een paar van die meesterlijke krullen voor kleine fatima.doeg
pi_8279947
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 20:55 schreef fatima het volgende:
Nog 5 min schat, dan zijn de stuiterballen gaar.
Ik heb van je gedroomd,zoooooo intens,godskelereventiel wat ben jij een lekkere minnaar. , ik ga nu de haard ontsteken en mij installeren voor een avondje zombien, love you grote Haaietand en draai nog eens een paar van die meesterlijke krullen voor kleine fatima.doeg
Hoi kleine fatima , ik vroeg me in de #jeweetwel-hemel (ik ga d'r als werkhypothese even van uit dat het een hemel is, zo, niet dan hoor ik het wel) net af wat je toch hebt, these last days (of ligt het aan mij?)... Anyway, ga je maar lekker installeren, ik moet nog eten (nadat ik uitgebierd ben: was pas laat thuis, zie je...): ve-ge-ta-risch vandaag grrrrr....
I´m back.
pi_8280029
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 21:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoi kleine fatima , ik vroeg me in de #jeweetwel-hemel (ik ga d'r als werkhypothese even van uit dat het een hemel is, zo, niet dan hoor ik het wel) net af wat je toch hebt, these last days (of ligt het aan mij?)... Anyway, ga je maar lekker installeren, ik moet nog eten (nadat ik uitgebierd ben: was pas laat thuis, zie je...): ve-ge-ta-risch vandaag grrrrr....

Ongesteld geworden, eet smakelijk
De hemel heeft er weer een schat bij.
pi_8280194
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 21:05 schreef fatima het volgende:

[..]

Ongesteld geworden, eet smakelijk

Ik ben ook ongesteld, geloof ik... Even de verbanden controleren...
quote:
De hemel heeft er weer een schat bij.
...maar verliest bakken vol met water... (Ve-ge-ta-ri-sche groen-te-schijf, nu jij weer grrrrr....)
I´m back.
pi_8281257
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 21:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ben ook ongesteld, geloof ik... Even de verbanden controleren...
[..]

...maar verliest bakken vol met water... (Ve-ge-ta-ri-sche groen-te-schijf, nu jij weer grrrrr....)

Sadam ist geen Hitler
de verbanden zijn vervangen door tampony's
en Bush is oneigenlijk gekozen
pi_8281641
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 21:59 schreef fatima het volgende:

[..]

Sadam ist geen Hitler
de verbanden zijn vervangen door tampony's
en Bush is oneigenlijk gekozen

Ik heb ook zitten kijken, maar toch vertrouw ik de wijsheid uit de mond van ons Sadammeke niet echt. Hij doet me denken aan een manager bij ons. Waar ik vandaag nog een bemiddeling mee gehad heb voor en met iemand... Deze mensen zijn niet echt te vertrouwen... De vos die de passie preekt bij wijze van spreken... Anyway, ik ben er kennistheoretisch nog niet uit hoor, wat die oorlog betreft, nadat ik van Rossem en van Dam zag... Wat Bush betreft... Twijfel geval... Toch denk ik dat ik best een biertjuh met hem zou kunnen drinken, als hij überhaupt nog zou drinken, wat ie niet meer doet, zoals je weet... Natuurlijk kan een oorlog daar niet vanaf hangen, want ik ben in staat met heeeeel veel mensen een biertje drinken... Die mogelijkheid heb ik nu eenmaal, het is een gave , zelfs met Harry Potter of Jan-Peter Balkellende of Ik-Ben Staal, advocaat te de grote stad A., for that matters, zou ik een biertjuh kunnen drinken... Hell, ik zou bijna met iedereen een biertjuh kunnen drinken, denk ik... Als iemand zou roepen Bieeeeertjuh??? Dan ben ik vermoedelijk meteen verkocht... Althans als het een Heineken biertjuh betrof, of een wit biertjuh, of een Belgisch biertjuh, of een Duits Biertjuh, geserveerd door een meisje met een Heidi-pakje aan, je weet wel, en daar onder aan een string of zo, en wel dusdanig dat je door haar rokje heen kon kijken, en geen behaa and stuff... Maar, anyway, ik ben niet echt voor een oorlog, maar ja dat klinkt ook weer zo echt CDA-achtig, dus mein Gott (met 2 t's), wass soll man tun...? Allez prenez vos livres... (Mijn verbanden waren droog BTW...)
I´m back.
pi_8282342
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 22:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik heb ook zitten kijken, maar toch vertrouw ik de wijsheid uit de mond van ons Sadammeke niet echt. Hij doet me denken aan een manager bij ons. Waar ik vandaag nog een bemiddeling mee gehad heb voor en met iemand... Deze mensen zijn niet echt te vertrouwen... De vos die de passie preekt bij wijze van spreken... Anyway, ik ben er kennistheoretisch nog niet uit hoor, wat die oorlog betreft, nadat ik van Rossem en van Dam zag... Wat Bush betreft... Twijfel geval... Toch denk ik dat ik best een biertjuh met hem zou kunnen drinken, als hij überhaupt nog zou drinken, wat ie niet meer doet, zoals je weet... Natuurlijk kan een oorlog daar niet vanaf hangen, want ik ben in staat met heeeeel veel mensen een biertje drinken... Die mogelijkheid heb ik nu eenmaal, het is een gave , zelfs met Harry Potter of Jan-Peter Balkellende of Ik-Ben Staal, advocaat te de grote stad A., for that matters, zou ik een biertjuh kunnen drinken... Hell, ik zou bijna met iedereen een biertjuh kunnen drinken, denk ik... Als iemand zou roepen Bieeeeertjuh??? Dan ben ik vermoedelijk meteen verkocht... Althans als het een Heineken biertjuh betrof, of een wit biertjuh, of een Belgisch biertjuh, of een Duits Biertjuh, geserveerd door een meisje met een Heidi-pakje aan, je weet wel, en daar onder aan een string of zo, en wel dusdanig dat je door haar rokje heen kon kijken, en geen behaa and stuff... Maar, anyway, ik ben niet echt voor een oorlog, maar ja dat klinkt ook weer zo echt CDA-achtig, dus mein Gott (met 2 t's), wass soll man tun...? Allez prenez vos livres... (Mijn verbanden waren droog BTW...)

Allez manneke uw teksten gaan wederom een bepaalde richting op die ik op dit moment niet kan honoreren.
Hoogste tijd voor een ommetje.
Toedeloe
pi_8282885
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 22:40 schreef fatima het volgende:

[..]

Allez manneke uw teksten gaan wederom een bepaalde richting op die ik op dit moment niet kan honoreren.
Hoogste tijd voor een ommetje.
Toedeloe

...een bepaalde richting op? Naar de KROEG zult u bedoelen... (...waar Stali Stalinisme op u zit te wachten natuurlijk... )
I´m back.
pi_8285383
Zo, ook dit topic is weer grondig naar de ratsmodee geholpen door het droogneukende duo Ryan3/fatima.

And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_8289234
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 01:57 schreef OllieA het volgende:
Zo, ook dit topic is weer grondig naar de ratsmodee geholpen door het droogneukende duo Ryan3/fatima.

we hebben hier te maken met een eigenaardig verschijnsel, waarde heer olliea. op de achtergrond ben ook ik getuige van een vreemdsoortig concubinaat. de ene letterpoep wordt ingehaald door de andere letterpoep. en ongestoord blijft dit voortwoekeren in fora die hiervoor niet bedoeld zijn. blijkbaar staat het droogneukende duo ryan3/fatima buiten de wet. als het tenminste niet over lampenkappen gaat dan is binnen de context van ieder serieus forum op fok alles toegestaan voor dit tweekoppige geriatrische monster. waar modale gebruikers en klonen al lang een ban voor onbepaalde tijd aan hun broek zouden hebben, manifesteert dit wonderbaarlijke duo zich als een vrolijk virus. zelfs het testtopic wordt niet ontzien, nu ryan3 de kunst van het plaatjes posten meester is. van ieder serieus bedoeld topic maken ze in een handomdraai een slowchatbachanaal. nu ben ik de laatste om er een halt toe te roepen, maar curies blijft het.
  woensdag 5 februari 2003 @ 16:03:29 #192
19139 plunk
einfach negieren.
pi_8293488
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 01:57 schreef OllieA het volgende:

Inderdaad. . Slotje.
  woensdag 5 februari 2003 @ 16:04:33 #193
2209 puntloos
Gij zult niet JeWeetWellen!
pi_8293516
Daar -sluit- ik me maar bij aan dan.
Life (n), Something that goes 'squish' when you step on it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')