Alles teleurstellend.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:29 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Hmm gaan ze niet dansen... jammer.
wat, alweer die hoeren dicht? dat gaat veel agressie opleverenquote:Op vrijdag 19 november 2021 16:30 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Vrijdag 3 december:
- 2G in niet essentiële winkels en op hoge scholen
- Evenementen dicht
- Sekswerkers dicht
Twee weken (17 december) later een nieuwe persconferentie:
- KEIHARDE LOCKDOWN
exact een kopie van vorig jaar
Alleen nu nog eerder.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:30 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Vrijdag 3 december:
- Evenementen dicht
- Sekswerkers dicht
- KEIHARDE LOCKDOWN
Ik stel me voor dat hij nu weer ontsnapt en daarmee allemaal mensen besmet en dat we daardoor een nieuwe variant krijgen, de Bokito variant.quote:
Scholen dicht gaat niet gebeuren want Arie Slob vindt het wel prima zo, horeca/bioscopen/theaters gaan niet dicht, want daar komen de besmettingen niet vandaan, een avondklok heeft naast de huidige horeca-maatregelen niet zoveel zin (de straten zijn redelijk uitgestorven na negenen), thuiswerkoproep is al gedaan, wat hou je dan nog over? Essentiële winkels sluiten misschien, maar dan moeten ze eerst ook de kosten van vergoeden rond hebben.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over een lockdown zoals vorig jaar, dat zou al heel wat zijn in ons polderlandje..
quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Iedereen hebt maar corona tegenwoordig
Een alternatief begin voor Planet of the Apes?quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik stel me voor dat hij nu weer ontsnapt en daarmee allemaal mensen besmet en dat we daardoor een nieuwe variant krijgen, de Bokito variant.
Kunnen we in ieder geval nog lekker met elkaar Sinterklaas vierenquote:Op vrijdag 19 november 2021 16:30 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Vrijdag 3 december:
- Evenementen dicht
- Sekswerkers dicht
- KEIHARDE LOCKDOWN
Het blijft tragikomisch, al meer dan een jaar als konijnen verstarren terwijl de maailichten dichterbij komen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Werkelijk stuitend dat we opnieuw in deze situatie terecht zijn gekomen eigenlijk, kan er met m'n hoofd niet bij
Vind ik niks aan. Nare man.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:34 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Kunnen we in ieder geval nog lekker met elkaar Sinterklaas vieren
Heel jaar weggegooid.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Alleen nu nog eerder.
Man man man...
Dat "daar komen de besmettingen niet vandaan"-argument is altijd zo bijzonder. Ze komen eigenlijk nergens vandaan, het is magie.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Scholen dicht gaat niet gebeuren want Arie Slob vindt het wel prima zo, horeca/bioscopen/theaters gaan niet dicht, want daar komen de besmettingen niet vandaan, een avondklok heeft naast de huidige horeca-maatregelen niet zoveel zin (de straten zijn redelijk uitgestorven na negenen), thuiswerkoproep is al gedaan, wat hou je dan nog over? Essentiële winkels sluiten misschien, maar dan moeten ze eerst ook de kosten van vergoeden rond hebben.
In Nederland? Ain't never gonna happen. We blijven huilstruiken houden die van alles willen en eisen, maar niks willen veranderen aan hun leven.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:35 schreef Jed1Gam het volgende:
Natuurlijk omdat iedereen zich dan heel goed heeft gedragen.
ik zie de film al voor mequote:Op vrijdag 19 november 2021 16:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik stel me voor dat hij nu weer ontsnapt en daarmee allemaal mensen besmet en dat we daardoor een nieuwe variant krijgen, de Bokito variant.
Eerst de muzieksmaak van mijn opleiding downplayen en nu dit, ik hoop dat je dit weekend op een Lego stapt met blote voeten.quote:
Nou, die magische thuisbesmettingen kun je waarschijnlijk makkelijk herleiden naar scholen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat "daar komen de besmettingen niet vandaan"-argument is altijd zo bijzonder. Ze komen eigenlijk nergens vandaan, het is magie.
dan is het zeker voorbij, met heel veel minder mensenquote:Op vrijdag 19 november 2021 16:35 schreef Jed1Gam het volgende:
In mei is het voorbij mensen, zijn maar een paar maandjes. Natuurlijk omdat iedereen zich dan heel goed heeft gedragen.
Mooie zomervakantie boeken want in november 2022 doen we het nog eens over.
Haha, waar moet ik hier Lego vandaan halen? Eerder in een koeienflats.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:38 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Eerst de muzieksmaak van mijn opleiding downplayen en nu dit, ik hoop dat je dit weekend op een Lego stapt
Laat me raden, paternotte?quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:39 schreef 4-elements het volgende:
De eerste politici schreeuwen al om een lockdown. Kansloze figuren.
Kijk wij hebben echt wel meer gemeen dan een hontje.quote:
Ik word wel heel treurig van virologen die betogen dat we maar gewoon moeten accepteren dat we vanaf nu mondkapjes dragen in publieke ruimtes ja. Het nieuwe normaalquote:Op vrijdag 19 november 2021 16:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
In Nederland? Ain't never gonna happen. We blijven huilstruiken houden die van alles willen en eisen, maar niks willen veranderen aan hun leven.
Ik denk het ook + wat jordii zeiquote:Op vrijdag 19 november 2021 16:39 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik zet in op dichte scholen + avondklok
Iemand uit de opleiding heeft besloten dat besmettingen volgen ertoe doen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:23 schreef _serial_ het volgende:
Weet iemand hoe het testbeleid met vorig jaar rond deze tijd verschilt? niet zoveel toch?
Behalve dat we nu alle jonge kinderen weer heel massaal testen, en alle gevaccineerde contacten.
Is dat niet gewoon beetje onzinnig aan het worden? Zicht zijn we toch allang kwijt.
Is overal hetzelfde hoor, maak je maar geen illusies.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
In Nederland? Ain't never gonna happen. We blijven huilstruiken houden die van alles willen en eisen, maar niks willen veranderen aan hun leven.
zo, die is wel nasty hoor, kut lego!quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:38 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Eerst de muzieksmaak van mijn opleiding downplayen en nu dit, ik hoop dat je dit weekend op een Lego stapt met blote voeten.
Ook prima, zolang het op blote voeten is. Dat het maar tussen je tenen blijft zitten na het douchenquote:Op vrijdag 19 november 2021 16:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, waar moet ik hier Lego vandaan halen? Eerder in een koeienflats.
je familie eerst?quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:41 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ik word wel heel treurig van virologen die betogen dat we maar gewoon moeten accepteren dat we vanaf nu mondkapjes dragen in publieke ruimtes ja. Het nieuwe normaal![]()
Ik heb dan liever een hoger sterftecijfer.
Als het gebeurt zal ik aan jou denken.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:42 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Ook prima, zolang het op blote voeten is. Dat het maar tussen je tenen blijft zitten na het douchen
ik zeg: start dat fieldlabs eens opnieuw op, whahahahaquote:Op vrijdag 19 november 2021 16:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik denk het ook + wat jordii zei
Lijkt me echt het beste. Eigenlijk liever gisteren dan vandaag maarja. Van deze cijfers krijg ik niet een heel rustig gevoel.
Hoger risico voor iedereen ja. Ook voor mijn familie.quote:
Totdat in dat sterftecijfer een familielid van je zit.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:41 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ik word wel heel treurig van virologen die betogen dat we maar gewoon moeten accepteren dat we vanaf nu mondkapjes dragen in publieke ruimtes ja. Het nieuwe normaal![]()
Heb je de avondklokrellen gemist begin dit jaar?quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:41 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Is overal hetzelfde hoor, maak je maar geen illusies.
Nederland heeft 1 van de hoogste vaccinatiepercentages van Europa, dus zo moeilijk zijn ze ook weer niet. Veel geschreeuw, maar als morgen een avondklok wordt ingevoerd gebeurt er vrij weinig. In mei is het coronaseizoen in West-Europa weer op zijn einde.
Dat er een 1 op 1 verband zou bestaan.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:41 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Zegt iets over de wanhoop. Tegelijkertijd weet ik niet of het in het brede plaatje nu helpt als ziekenhuizen zich zo uitlaten over de politiek.quote:
Verrassend voorstel. Zodra de cijfers weer dalen heeft niemand er nog boodschap aan. We weten allemaal wel hoe dat gaat.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:41 schreef Heph844 het volgende:
[..]
RIPquote:Op vrijdag 19 november 2021 16:37 schreef opreis het volgende:
[..]
Een maat van mij is precies even oud en hetzelfde bmi.
Die is nu dood
Wie is hier nu de dwaas?quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:46 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Dat er een 1 op 1 verband zou bestaan.Hier in Wenen loopt 30% als een dwaas met een mondkap (FFp2 of 3) op straat, helpt echt.
Ik was er niet bij, maar ik vond het erg lafjes op de beelden. Paar honderd man een dagje of 2, dat was het dan.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Heb je de avondklokrellen gemist begin dit jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |