abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202256917
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 00:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Hakkebar!

[ twitter ]

apart ja dit...

[ twitter ]

Hmz.
Zullen ongevaccineerden binnenkort als terroristen bestempeld worden om zo de komende extreme maatregelen te rechtvaardigen?
Plaats hier uw advertentie
pi_202256928
Plaats hier uw advertentie
pi_202256936
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 00:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Hakkebar!

[ twitter ]

apart ja dit...

[ twitter ]

Hmz.
zeker afgekeken van de amerikanen

POLICE OFFICERS CAUGHT PLANTING BRICKS FOR RIOTERS TO USE
https://www.bitchute.com/video/8-NYRDvI_Eg/
pi_202257024
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 00:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Twee gericht neergeschoten: 1 in zijn knieën en bekende wappie Marco is in zijn buik geschoten.

[ twitter ]

En 1 demonstrant mist vingers door vuurwerk.
Hoeveel pijn het mij doet om @voetbalmanager2 gelijk te geven moet ik dit toch echt doen...Dit had niks met demonstreren te maken, dit was relschoppen. Dit moet niemand willen, voor of tegen maatregelen of wat dan ook. Dit is niet mijn Nederland!
Lach met een schone bips
pi_202257030
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 november 2021 01:24 schreef Mytho het volgende:

[..]
zeker afgekeken van de amerikanen

POLICE OFFICERS CAUGHT PLANTING BRICKS FOR RIOTERS TO USE
https://www.bitchute.com/video/8-NYRDvI_Eg/
Geloof niet alles wat je op BC ziet, die rabbit hole kom je moeilijk uit... Ik zat daar...
Lach met een schone bips
pi_202257103
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 01:44 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Hoeveel pijn het mij doet om @:voetbalmanager2 gelijk te geven moet ik dit toch echt doen...Dit had niks met demonstreren te maken, dit was relschoppen. Dit moet niemand willen, voor of tegen maatregelen of wat dan ook. Dit is niet mijn Nederland!
Het begon als een peaceful demo toch?
Veel infiltranten heb je niet nodig om rellen van een demo te maken.
Rabble rousers niks nieuws zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 20 november 2021 @ 02:36:08 #203
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202257167
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 02:15 schreef Tingo het volgende:

[..]
Het begon als een peaceful demo toch?
Veel infiltranten heb je niet nodig om rellen van een demo te maken.
Rabble rousers niks nieuws zijn.
In het begin volk van alle maten en kleuren, genders en leeftijd
Op het einde was er maar 1 soort over; de kappusjon. Je weet niet wat daar onder zit,

Aan de ene kant helpt vredelievend op een pannetje trommelen niet bij deze complete CoronaFuckUp en moet er een krachtiger signaal komen dat we dit niet pikken.
Aan de andere kant kennen we het verleden hoe in grote steden als Rotterdam, DH, Utrecht, Adam, etc demonstraties vaak eindigen. In grote steden zit net zo veel gajes als voor Corona begon. Als het geen infiltranten waren zouden het dus net zo goed die hersenloze kwiebussen kunnen zijn geweest met als eindresultaat dat morgen de nieuwskoppen weer in overvloed schande spreken en dat er weer een mooie draai aan het verhaal gegeven wordt in het voordeel van de overheid.

Beetje stenen gooien en fikkie steken - leuk, maar men moet gewoon met 3.000.000 man op het binnenhof gaan staan. Alleen dan bereik je wat.
Mai pben rai~!
pi_202257219
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 02:36 schreef KNAK het volgende:

[..]
Op het einde was er maar 1 soort over; de kappusjon. Je weet niet wat daar onder zit,

Aan de ene kant helpt vredelievend op een pannetje trommelen niet bij deze complete CoronaFuckUp en moet er een krachtiger signaal komen dat we dit niet pikken.
Aan de andere kant kennen we het verleden hoe in grote steden als Rotterdam, DH, Utrecht, Adam, etc demonstraties vaak eindigen. In grote steden zit net zo veel gajes als voor Corona begon. Als het geen infiltranten waren zouden het dus net zo goed die hersenloze kwiebussen kunnen zijn geweest met als eindresultaat dat morgen de nieuwskoppen weer in overvloed schande spreken en dat er weer een mooie draai aan het verhaal gegeven wordt in het voordeel van de overheid.

Beetje stenen gooien en fikkie steken - leuk, maar men moet gewoon met 3.000.000 man op het binnenhof gaan staan. Alleen dan bereik je wat.
Werk neerleggen dat helpt.

[ Bericht 0% gewijzigd door KillemWieft op 20-11-2021 03:07:54 ]
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_202257462
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 22:22 schreef Ali_boo het volgende:
Gaan geruchten dat iemand daar is neergeschoten.
[ twitter ]
Geruchten gaan dat hij geen mondmasker droeg. Dus terecht
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202257465
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 22:28 schreef KNAK het volgende:
Mega druk vanavond. Zo druk dat 19:30 nog bestellingen binnenkwamen. Laatste orders want hoe krijgt men anders het eten door de huig pijp.

20:05 snel afrekenen, en nog voor ik iedereen eruit kon duwen stonden daar onze trotse blauwpetjes, het licht van de natie, de stormrammen van het koninkrijk. Weggekomen met een waarschuwing maar weet dat ze morgen weer achter muurtjes en schuttinkjes mij in de gaten houden.

Het is me toch triest….
Omdat je 5min te laat zou zijn?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202257467
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 22:29 schreef mspoez het volgende:

[..]
De mensen die ik elk dag zie zijn fysiek kwetsbaar, verminderde longfunctie, spastisch, slechte doorbloeding of een hart met fabricagefouten. Ik wil niet degene zijn door wie zij ziek worden.
Snap ik, anderzijds, de correlatie wordt nu wel enorm gelegd alsof je dan ook, mocht het tegen je bedoelingen gebeuren, alsof je ook verantwoordelijk bent. En dat vind ik achterlijk.
pi_202257468
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 november 2021 22:31 schreef _I het volgende:

[..]
Dan waren het nog geen grote protesten.

In Wenen zag het zwart van de mensen. Hier zie ik steeds plukjes.

Maar auto’s in de fik steken.. Zal wel aan mij liggen.
...
pi_202257475
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 22:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En voor wie denkt of hoopt dat dit soort terreur effect heeft: die kans is er. Maar dan wel dat het alleen maar strenger gaat worden en men juist extra haast maakt met maatregelen. Dit is voor iedereen triest, maar mensen die tegen de coronamaatregelen zijn hebben alleen zichzelf er maar mee.
Lock me up.

Moet een beetje mijn lichamelijke integriteit zitten beschermen. Mijn lijf is van mij. Ik ben geen slaaf van een pooier.

Kom maar langs met die dwang, als deze waanzin gaat liggen krijgt de staat een massale rechtzaak aan zijn broek ik heb een grof hekel aan dit fragiliteitsdenken waarbij wetten opeens fluide worden. De rechterlijke macht kiest zijn conservativiteit verkeerd. Die moet aan de kant van burgerlijke vrijheden liggen.
pi_202257498
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 07:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
...
Ja, dat is ook waar. Zo had ik het nog niet bekeken.
pi_202257501
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 23:52 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Beetje geweld aanmoedigen omdat we met wat maatregelen te maken hebben. :') Nu sta ik niet bepaald te popelen om de VVD en de mate waarin er geopereerd wordt momenteel, maar dat zieke en steeds extremer wordende gejank van figuren als jij daar heb ik nog veel minder mee.
Jij bent er ook zo een die vindt dat mijn lichamelijke integriteit als wisselgeld dient voor basale vrijheden
pi_202257502
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 november 2021 07:31 schreef _I het volgende:

[..]
Ja, dat is ook waar. Zo had ik het nog niet bekeken.
Altijd fijn om mensen tot andere inzichten te brengen
pi_202257511
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 07:32 schreef ludovico het volgende:

[..]
Altijd fijn om mensen tot andere inzichten te brengen
Zeker! En laat niemand zeggen dat ik met goede tegenargumenten niet te overtuigen ben!
pi_202257518
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 00:19 schreef mspoez het volgende:

[..]
jeps en dat vind ik heul kut
Vond je dat voor de Covid ook?

.. Griep is ook niet ongevaarlijk en qua verschil met covid qua gevaar onderschat is mijn opvatting.
pi_202257521
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 november 2021 07:34 schreef _I het volgende:

[..]
Zeker! En laat niemand zeggen dat ik met goede tegenargumenten niet te overtuigen ben!
Kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen!
pi_202257528
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 23:52 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Beetje geweld aanmoedigen omdat we met wat maatregelen te maken hebben. :') Nu sta ik niet bepaald te popelen om de VVD en de mate waarin er geopereerd wordt momenteel, maar dat zieke en steeds extremer wordende gejank van figuren als jij daar heb ik nog veel minder mee.
We hebben met wat maatregelen de maken? Dit gaat al bijna 2 jaar zo, en het is een uitzichtloze situatie aan het worden. Vrijheden zijn conditioneel geworden en worden omwille van luchtfietserij telkens ingeperkt. Het leven van bijvoorbeeld jongeren en ook volwassenen wordt telkens ingeperkt voor iets waarvan zij vrijwel geen last van ondervinden. En last but not least worden ze straks ook gedwongen om zich te laten injecteren met iets wat voor hen helemaal geen meerwaarde heeft maar wel een kans op bijwerkingen geeft op de lange termijn.

Ik kan nog minder sympathie opbrengen voor soyboys zoals jij wie telkens de doelpalen verschuiven en alles goedpraten. Dat soort volk is gewoon de oorzaak dat deze maatregelen steeds weer een stapje verdergaan. En kom a.u.b. niet aanzetten met dat de ongevaccineerden de oorzaak zijn want ook in landen waar ze een bijna 100% vaccinatiegraad aantikken zijn alweer aan het maatregelen treffen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_202257550
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 00:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
[..]
We moeten alles doen om code zwart te voorkomen. Als ons dat lukt met 2G dan blijft het bij 2G. Als we verplicht moeten vaccineren om dat te voorkomen, dan gaan we van deur tot deur en vaccineren we iedereen die dat nog niet gedaan heeft.
Luister nou..

QR venues komen 2% van de besmettingen vandaan en je sluit 10% van de mensen uit = 0.2% effect op het totaal. En omdat voornamelijk jeugd naar die plekken gaat nog minder dan die 0.2%

Stop nou met die waanzin....

In Wenen hebben ze het allang geprobeerd, waarom moeten wij hier zelf er te laat achter komen dat het logischer wijs onvoldoende werkt??? Alsjeblieft man, denk er nou eens rustig over na...

Verplicht vaccineren?? No fucking way, ik heb liever dat we massaal gaan thuiswerken en de horeca weer dicht moet. Moeten we wel fatsoenlijk lappen voor hun offers wat uiteraard niet zal gebeuren... Dat weet ik ook wel, dat vind ik wel lullig voor de horeca want zij kunnen er niks aan doen, maar die kosten zijn oneindig lager dan grondrechten schenden.

Ook niet effectief om het te doen bij niet risicogroepen, gezien zij niet eens drukte veroorzaken op de IC.

Maar het uitstellen van effectieve maatregelen heeft deze situatie ook alleen maar afgeroepen.

Het gebrek aan IC personeel opschalen ook.

Hoe kan je nou weer rectificeren lichamelijke integriteit te ver krachten als je niet eens de eerste stapjes gezet hebt om iets te doen tegen de tifuszooi.

Alsof je met een splinter in de teen gelijk aan amputatie begint van het bovenbeen.
pi_202257551
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 07:37 schreef ludovico het volgende:

[..]
Kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen!
Snap je punt ook wel.

Vind alleen zelf dat je meer hebt aan vreedzame protesten, waar groepen zich bij aan kunnen sluiten. Rellen en vernielen zorgt ervoor dat de protesten niet de grootte krijgen die nodig is voor verandering.

Begrijp de emotie, maar handelen vanuit emotie geeft zelden het beoogde resultaat.
pi_202257571
quote:
Heh, wtf lol??

Dit is een death rate van 1 op de 1 miljoen overigens.

Gaan ze nooit bijzonder vinden.. En terecht eventueel, maar iets met risico's moet altijd een vrije keuze zijn voor mensen.
pi_202257574
2 G houdt de gezonde puristen tegen, die nagenoeg geen risico lopen.

De mensen die risico lopen, krijgen namelijk een vrijwaring voor 2G.

2G is symbolisch. Iedereen die roept om 2G is af, want die handelt op sentiment en onderbuik.
Net als mensen die oproepen tot verplichte vaccinatie.

Als je echt wil dat die maatregelen werken, moet je ze invoeren voor zij die dat nodig hebben. Mensen ouder dan 55 weren uit het publieke leven en met een bmi > 25. Ow, en verplichte vit D voor iedereen in deze maanden.

Misschien kunnen we eindelijk de medicatie gaan gebruiken die werkt, zoals ivermectine en fluoxetine.

Neehee. Die 2G moet werken, want de zuiverbloedigen. :(
pi_202257585
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 november 2021 07:47 schreef _I het volgende:

[..]
Snap je punt ook wel.

Vind alleen zelf dat je meer hebt aan vreedzame protesten, waar groepen zich bij aan kunnen sluiten. Rellen en vernielen zorgt ervoor dat de protesten niet de grootte krijgen die nodig is voor verandering.

Begrijp de emotie, maar handelen vanuit emotie geeft zelden het beoogde resultaat.
We hebben echt gigantische protesten gezien afgelopen jaren vM bouw politie boeren verpleegkundigen leraren klimaat etc.

Allemaal zinloos.

Het heeft allemaal zelden resultaat. Maar als je grote groepen mensen met de rug tegen de muur zet kan je wel escalatie verwachten. De politiek moet wegblijven bij mensen hun grondrechten.
pi_202257587
2G.

Alsof de doelgroep zich enorm staat uit te leven in kroegen, festivals evenementen.

Ja maar ik wil het..

Handelen op rechtvaardigheid (ik ben geprikt, ik ben beter), dan op wetenschappelijke basis.

[ Bericht 27% gewijzigd door _I op 20-11-2021 08:06:41 ]
pi_202257595
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 07:55 schreef ludovico het volgende:

[..]
We hebben echt gigantische protesten gezien afgelopen jaren vM bouw politie boeren verpleegkundigen leraren klimaat etc.

Allemaal zinloos.

Het heeft allemaal zelden resultaat. Maar als je grote groepen mensen met de rug tegen de muur zet kan je wel escalatie verwachten. De politiek moet wegblijven bij mensen hun grondrechten.
Omdat een protest niet werkt als er een specifieke groep staat.

Leraren, zorgmedewerkers, puristen.. ze moeten er allemaal tegelijk staan!

Agenten moeten aansluiten, niet in de contramine.

Goed, agree to disagree.
pi_202257624
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 01:44 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Hoeveel pijn het mij doet om @:voetbalmanager2 gelijk te geven moet ik dit toch echt doen...Dit had niks met demonstreren te maken, dit was relschoppen. Dit moet niemand willen, voor of tegen maatregelen of wat dan ook. Dit is niet mijn Nederland!
Tegen tyranische maatregelen is oorlog gerechtvaardigd als je het mij vraagt. En daar zit het kabinet mee te flirten.

Ik zie liever ook geen geweld en denk nog niet dat we op het punt staan.... Maar heb wel de indruk dat overheden extreme ongeregeldheden aan het zaaien zijn met extremistisch beleid.
pi_202257642
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 02:36 schreef KNAK het volgende:

[..]

Organiseer jij het? De staat verbied het want geen demonstraties want 1.5 meter want code zwart..
pi_202257672
quote:
13s.gif Op zaterdag 20 november 2021 07:39 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
We hebben met wat maatregelen de maken? Dit gaat al bijna 2 jaar zo, en het is een uitzichtloze situatie aan het worden. Vrijheden zijn conditioneel geworden en worden omwille van luchtfietserij telkens ingeperkt. Het leven van bijvoorbeeld jongeren en ook volwassenen wordt telkens ingeperkt voor iets waarvan zij vrijwel geen last van ondervinden. En last but not least worden ze straks ook gedwongen om zich te laten injecteren met iets wat voor hen helemaal geen meerwaarde heeft maar wel een kans op bijwerkingen geeft op de lange termijn.

Ik kan nog minder sympathie opbrengen voor soyboys zoals jij wie telkens de doelpalen verschuiven en alles goedpraten. Dat soort volk is gewoon de oorzaak dat deze maatregelen steeds weer een stapje verdergaan. En kom a.u.b. niet aanzetten met dat de ongevaccineerden de oorzaak zijn want ook in landen waar ze een bijna 100% vaccinatiegraad aantikken zijn alweer aan het maatregelen treffen.
Die assumpties van dat KPMG rapport over te laat ingrijpen resulteren overigens ook logischerwijs dat het allemaal geen fuck uitmaakt wie er gevaccineerd is. Je moet gewoon sneller maatregelen treffen = altijd de oplossing.

Je zou denken het OMT doet maar wat en is incapabel. Maar als dat zo zou zijn, waarom zijn al die expert groups in de wereld uniform ende synchroon incapabel?

En gommers lekte ook al dat de staat onderbouwing wilt voor wat zij willen ipv dat het advies vanuit OMT komt.

Welke conclusie wilt u dit keer staat? Wij draaien wel - de wetenschap.

De corruptie is ongekend joh.. Alles wordt overdreven.
pi_202257705
https://www.thelancet.com(...)(21)02243-1/fulltext

Lancet: Het stigmatiseren van zuiverbloedigen is niet gerechtvaardigd.
pi_202257740
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 november 2021 07:53 schreef _I het volgende:
2 G houdt de gezonde puristen tegen, die nagenoeg geen risico lopen.

De mensen die risico lopen, krijgen namelijk een vrijwaring voor 2G.

2G is symbolisch. Iedereen die roept om 2G is af, want die handelt op sentiment en onderbuik.
Net als mensen die oproepen tot verplichte vaccinatie.

Als je echt wil dat die maatregelen werken, moet je ze invoeren voor zij die dat nodig hebben. Mensen ouder dan 55 weren uit het publieke leven en met een bmi > 25. Ow, en verplichte vit D voor iedereen in deze maanden.

Misschien kunnen we eindelijk de medicatie gaan gebruiken die werkt, zoals ivermectine en fluoxetine.

Neehee. Die 2G moet werken, want de zuiverbloedigen. :(
Zoiets ja. Maar fundamentele grondrechten zijn geen wisselgeld dus fuck je verplichte vaccinatie.

Als het direct conflicteerde met andermans rechten.. Dus veiligheid bijv... Sure. Maar dat geldt ook niet. En propaganda van de staat maakt het ook mogelijk dat ze het die kant op spinnen... Nee... Fundamentele vrijheden blijven we maar vanaf... Verdomme.

En ik weet niet of die middeltjes helpen? Keb net zo weinig overtuigend bewijs van die middelen gezien als dat er bewijs is voor long covid.
pi_202257815
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:18 schreef ludovico het volgende:

[..]
Zoiets ja. Maar fundamentele grondrechten zijn geen wisselgeld dus fuck je verplichte vaccinatie.

Als het direct conflicteerde met andermans rechten.. Dus veiligheid bijv... Sure. Maar dat geldt ook niet. En propaganda van de staat maakt het ook mogelijk dat ze het die kant op spinnen... Nee... Fundamentele vrijheden blijven we maar vanaf... Verdomme.

En ik weet niet of die middeltjes helpen? Keb net zo weinig overtuigend bewijs van die middelen gezien als dat er bewijs is voor long covid.
We weten iig van die middelen wat ze niet doen. Beter dan 4 x een experimenteel brouwsel in spuiten.

Maar kern van de zaak; Eensch, fundamentele vrijheden zijn exact dat! ^O^
  zaterdag 20 november 2021 @ 08:53:23 #231
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_202258014
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 02:59 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Werk neerleggen dat helpt.
Dat dus
Massaal werk neerleggen..
Dat is wat pijn doet.
Zoals de haven medewerkers.
Maar niet wat we gisteren zagen.. dat was ordinair relschoppen en liep je er als corona demonstrant tussen .. had je heel snel weg moeten willen gaan.
Hier wil je niet mee geassocieerd worden
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
  zaterdag 20 november 2021 @ 09:05:53 #232
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202258102
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:53 schreef greysbones het volgende:

[..]
Dat dus
Dat is wat pijn doet.
Maar niet wat we gisteren zagen.. dat was ordinair relschoppen en liep je er als corona demonstrant tussen .. had je heel snel weg moeten willen gaan.
Jup demonstreren kan op heel veel manieren, dingen slopen is daar niet 1 van.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202258111
Werkzaamheid fluoxetine en andere AD
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7904450/

https://www.nature.com/articles/s41380-021-01021-4

Zelfs cnn!
https://edition.cnn.com/2(...)isk-study/index.html

Fact checkers zeggen dat er geen medicatie is. Vreemde is wel dat als je de check doorneemt, ze de geweldige resultaten van fluoxetine aanhalen, en niet verwerpen! (Bijna jammer dat ik de tekst niet kan kopieren op telefoon)
https://www.factcheck.org(...)ilable-for-covid-19/

En neus douches. Al bekend sinds begin 2020.
https://www.research.ed.a(...)ng-should-be-conside

Wat natuurlijk ook gefactchecked is. Waarbij ze aangeven dat neus iriigatie niet helpt om verspreiding te voorkomen, wat niet wordt gesteld in het onderzoek. Dat gaat namelijk over het verkorten van de ziekte duur.
https://www.healthline.co(...)t-cures-for-covid-19
pi_202258131
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 november 2021 09:07 schreef _I het volgende:
Werkzaamheid fluoxetine en andere AD
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7904450/

https://www.nature.com/articles/s41380-021-01021-4

Zelfs cnn!
https://edition.cnn.com/2(...)isk-study/index.html

Fact checkers zeggen dat er geen medicatie is. Vreemde is wel dat als je de check doorneemt, ze de geweldige resultaten van fluoxetine aanhalen, en niet verwerpen! (Bijna jammer dat ik de tekst niet kan kopieren op telefoon)
https://www.factcheck.org(...)ilable-for-covid-19/

En neus douches. Al bekend sinds begin 2020.
https://www.research.ed.a(...)ng-should-be-conside

Wat natuurlijk ook gefactchecked is. Waarbij ze aangeven dat neus iriigatie niet helpt om verspreiding te voorkomen, wat niet wordt gesteld in het onderzoek. Dat gaat namelijk over het verkorten van de ziekte duur.
https://www.healthline.co(...)t-cures-for-covid-19
Ja fact checkers zijn praktisch propaganda pionen..
pi_202258151
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 09:10 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ja fact checkers zijn praktisch propaganda pionen..
En te geestig om door te lezen!
  zaterdag 20 november 2021 @ 09:15:17 #236
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202258162
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:53 schreef greysbones het volgende:

[..]
Dat dus
Dat is wat pijn doet.
Het was toch geen coronademo dacht ik maar tegen het vuurwerkverbod?

Op Twitter zijn foto's te vinden van politie met onbekende logo's op hun mouwtjes. Het zal allemaal wel....
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202258169
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 november 2021 09:13 schreef _I het volgende:

[..]
En te geestig om door te lezen!
Kzal zo kijken op de pc.
pi_202258194
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 09:15 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Op Twitter zijn foto's te vinden van politie met onbekende logo's op hun mouwtjes. Het zal allemaal wel....
Link maar, mag hier.
pi_202258203
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 09:15 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Had niets met 2G te maken. Puur vuurwerkverbod wat misbruikt is.
Politie in burger liep er ook tussen, las ik.

Gewoon een NOS frame.
pi_202258334
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 00:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
We moeten alles doen om code zwart te voorkomen. Als ons dat lukt met 2G dan blijft het bij 2G. Als we verplicht moeten vaccineren om dat te voorkomen, dan gaan we van deur tot deur en vaccineren we iedereen die dat nog niet gedaan heeft.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zaterdag 20 november 2021 @ 09:50:04 #241
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202258395
quote:

[..]

Denk mengelmoes van alles en nog wat een groot aantal tuig.
Wat denkt gewoon alles slopen helpt.
Of het nu tegen 2G is of vuurwerk verbod of tegen vaccineren of voetbal..
Hoe of wat dan ook een groot aantal er van deed het gewoon om lekker ff te gaan slopen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 20 november 2021 @ 09:50:34 #242
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_202258400
quote:

[..]

Het werd een combinatie van..
Maar voor mij werd al heel snel duidelijk dat er een grote groep ( voornamelijk jongeren) kwam voor iets heel anders
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
pi_202258448
Dat de politie met scherp schiet kwam voorheen niet voor in Europa naar mijn weten. Dat gebeurde alleen in zuid Amerika ofzo. Ze willen t uit de hand laten lopen
pi_202258580
Jammer dat de politie nauwelijks ingreep. Dit soort tuig moet je keihard de les lezen want die pakken elke gelegenheid om lekker scootertjes in de fik te steken, zogenaamd voor hun vrijheid :')
Conscience do cost.
  zaterdag 20 november 2021 @ 10:21:26 #245
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202258724
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 november 2021 09:50 schreef greysbones het volgende:

[..]
Het werd een combinatie van..
Maar voor mij werd al heel snel duidelijk dat er een grote groep ( voornamelijk jongeren) kwam voor iets heel anders
Ja maar ook de internationale media schrijft alleen maar over anti lockdown and covid restrictions protest in Rotterdam.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')