... Jezus wat triest.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:04 schreef _I het volgende:
[..]
Bij 1 positief allemaal testen
Bij 3 positief 5 dagen naar huis met de hele klas
Jonge juf.
Hoe testen ze die dieren eigenlijk? ook met een wattestaafje in hun neus?quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Leeuwen en gorilla’s in Blijdorp testen positief op corona
[..]
Weet niet of ik erom moet lachen of janken
Maar hoe dan!?quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Leeuwen en gorilla’s in Blijdorp testen positief op corona
[..]
Was vorig jaar ook al.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Bestialiteit.quote:
Ja toen was het ook onder huisdieren een rage, maar ondanks de hoge besmettingsgraad nu heb ik daar weinig meer over gehoord, tot vandaag in een f*king dierentuinquote:
Vroeg ik me ook al af. Hoe worden ze getest maar ook hoe is het virus overgebracht?quote:
Vorig jaar ook tijgers in blijdorp.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:38 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ja toen was het ook onder huisdieren een rage, maar ondanks de hoge besmettingsgraad nu heb ik daar weinig meer over gehoord, tot vandaag in een f*king dierentuin
Vast de schuld van de ongevaccineerden.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vorig jaar ook tijgers in blijdorp.
Tis gewoon een herbesmetting :p
Maar meest aannemelijk is denk ik vogels.. Zou het niet?
Vogels? maar die hebben toch alleen vogelgriep, waart ook weer rond in nederland misschien wel uit een lab , daar waren ze bezig met het te modificerenquote:Op vrijdag 19 november 2021 16:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vorig jaar ook tijgers in blijdorp.
Tis gewoon een herbesmetting :p
Maar meest aannemelijk is denk ik vogels.. Zou het niet?
Misschien de oorzaak bij de vleermuizen zoekenquote:Op vrijdag 19 november 2021 16:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vast de schuld van de ongevaccineerden.
Dat testen zal wel onder narcose zijn gebeurd. Of met een foute test.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:38 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af. Hoe worden ze getest maar ook hoe is het virus overgebracht?
Ik ook niet, en niemand in mijn omgeving, familie, collega's en buren.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:08 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En dan wat als je besmet bent? Het is niet dat je dan een gruwelijk lijden te wachten staat. Sterker nog, gros merkt er niks van.
Ik hoor trouwens helemaal niks en niemand uit mijn omgeving over 'ik heb corona'.. wel dat men wat snotterig en verkouden is maar niks over corona.
De pangolin kwam ook nog ter sprake.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:43 schreef KNAK het volgende:
[..]
Misschien de oorzaak bij de vleermuizen zoeken
Makkelijk bij een neushoorn.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:23 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Hoe testen ze die dieren eigenlijk? ook met een wattestaafje in hun neus?
Hier een heleboel.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook niet, en niemand in mijn omgeving, familie, collega's en buren.
Zou de griep helemaal uit beeld zijn? Want al deze verschijnselen gaan toch ook op voor griep?quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier een heleboel.
Maar dan voornamelijk ouders
En de kinderen testen allemaal negatief
Ik betwijfel of die zich zo makkelijk bij (of in) de neus laat nemenquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:52 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik betwijfel of die zich zo makkelijk bij (of in) de neus laat nemen
Je zou bijna bang wordenquote:Op vrijdag 19 november 2021 16:53 schreef KNAK het volgende:
https://stichtingvaccinvrij.nl/catherine-austin-fitts-democratie-wordt-wereldwijd-vervangen-door-technocratisch-systeem/
Mooi filmpje in deze link...
Ging hier een maand of wat geleden juist behoorlijk rond.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou de griep helemaal uit beeld zijn? Want al deze verschijnselen gaan toch ook op voor griep?
Maar hoe weet men dan dat dat de griep is en niet de corona?quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ging hier een maand of wat geleden juist behoorlijk rond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |