SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)
'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'
![]()
![]()
![]()
The show must go on folks!A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
De naïviteit sijpelt bij deze mensen uit elk gaatje dat hun lichaam rijk is.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je hoeft maar 2 tellen op dit forum rond te kijken en je ziet dat veel mensen het niet met je eens zijn.
Wat de inhoud van de link te maken heeft met die kreet die je er onder zet... Lijkt me niet zo lastig te begrijpen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij vraagt wat precies? Wees eens duidelijk.
Jij vraagt je af wat the great reset te maken heeft met auto's met zwarte dozen erin die je maximum snelheid controleren?quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:01 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat de inhoud van de link te maken heeft met die kreet die je er onder zet... Lijkt me niet zo lastig te begrijpen.
https://www.volkskrant.nl(...)Ey_LiUQRkbR_jaNa9YxMquote:Het RIVM rapporteert over de tweede week van november slechts 155 coviddoden, veel minder dan de oversterfte van 850. Dat de RIVM-cijfers lager zijn, komt doordat voor coronasterfte geen meldingsplicht geldt. De oversterftecijfers van het CBS geven een betere indicatie van het werkelijke aantal overledenen ten gevolge van het virus.
Gelukkig zijn makelaars essentiele winkels. Ah nooit gedacht , maar niet verbazend bij dit vvd kabinetquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:00 schreef Ali_boo het volgende:
Gelukkig knip ik mijn eigen haar
[ twitter ]
Het is toch niet meer te begrijpen?quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:08 schreef Ali_boo het volgende:
A booster can fix this , trust the science
[ twitter ]
Red pride world widequote:Op vrijdag 19 november 2021 13:25 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
De tweet waarvan ik wist dat-ie moest komen.
quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:08 schreef Ali_boo het volgende:
A booster can fix this , trust the science
[ twitter ]
Deze stonden toch al in het vorige topic of haal ik mijn multitasking-skills door elkaar twitter cor bnw , krant youtube.quote:
Wel als je de wereld door een bnw lens zietquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is toch niet meer te begrijpen?
En de rest waar tweakers daar over schrijft ja.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij vraagt je af wat the great reset te maken heeft met auto's met zwarte dozen erin die je maximum snelheid controleren?
Nee het ligt niet aan de energiedrankjesquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:14 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
[..]
[..]
Deze stonden toch al in het vorige topic of haal ik mijn multitasking-skills door elkaar twitter cor bnw , krant youtube.
Ben vast toe aan een brake of een energiebooster
ik ben opgevoed met het idee dat ik mijn hersens niet voor niets hebquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:01 schreef KNAK het volgende:
[..]
De naïviteit sijpelt bij deze mensen uit elk gaatje dat hun lichaam rijk is.
Toch niet helemaal vreemd gezien we van kinds af aan opgevoed zijn met het idee dat de overheid je beste vriendje is en het beste met je voor heeft. Wat nog erger dan een groepje die tegen de regels in iets niet wenst te doen wat hun opgelegd wordt waardoor deze brave burger niet naar z’n skihutje je kan. Met zo veel trots en braafheid gedaan wat de overheid voor hem bepaalde te gaan doen, met allerlei beloftes dat het leven weer in volle glorie terug zou komen, en dit dan volgens zeggen geheel verpest zodat allerlei beperkingen hem weer treffen.
Ja.. in deze omstandigheden zou je zelf ook net als de overheid willen bepalen dat de opstandeling vastgeketend volgespoten wordt. Dat zal hem leren, de overheid in twijfel te trekken.
dafuq!quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:07 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Gelukkig zijn makelaars essentiele winkels. Ah nooit gedacht , maar niet verbazend bij dit vvd kabinet
Had die gezichten geblurred, had lief met ze in gesprek gegaan en een nummertje gescoord... En wat info ingewonnen...quote:
De ANWB promoot dit al i.c.m. hun autoverzekeringquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En de rest waar tweakers daar over schrijft ja.
Edit: waar je leest dat dat is wat dat systeem doet zou ook handig zijn.
Er stond niet geen QRcode,geen fuckquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Had die gezichten geblurred, had lief met ze in gesprek gegaan en een nummertje gescoord... En wat info ingewonnen...
Daarom.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:23 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Er stond niet geen QRcode,geen fuck
Dus als na een crash blijkt dat je te hard gereden hebt is dat onderdeel van the great reset?quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:20 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
De ANWB promoot dit al i.c.m. hun autoverzekering
Vreemd, het is zo logisch.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is toch niet meer te begrijpen?
Dit is BS als er al verschil is is die insignificant.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:29 schreef _I het volgende:
2G is er om de boel gecontroleerd los te laten, het alternatief is een lockdown, want gevaccineerden besmetten 50% minder!! Ze zijn alleen met 9x zoveel.
Logica pandemie.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:29 schreef _I het volgende:
[..]
Vreemd, het is zo logisch.
De vaccins werken heel goed, behalve voor zij die het nodig hebben, dus prikken we anderen, ondanks dat het vooral werkt tegen opname en sterfte
De ziekenhuizen lopen vol met gevaccineerden en ongevaccineerde ouderen, dus gaan we druk opleggen aan de jongeren om ook een vaccinatie te nemen
2G is er om de boel gecontroleerd los te laten, het alternatief is een lockdown, want gevaccineerden besmetten 50% minder!! Ze zijn alleen met 9x zoveel.
Immuniteit na besmetting is zeer moeilijk te testen, maar alle onderzoeken laten zien dat na vaccinatie er wel testen zijn die immuniteit meten.
Hartproblemen na covid zijn zeer ernstig, hartklachten na vaccinatie zijn niet causaal
Ziekenhuizen geven aan dicht tegen code zwart te zitten, Hugo vindt van niet
Vaccinatieplicht zal er nooit komen, behalve in Oostenrijk en misschien in Duitsland. En Italië. Griekenland.
Oh en er is een zorgcrisis, maar in Belgie ontslaan ze de ongevaccineerde zorgmedewerkers
Onderzoeken laten zien dat er meerdere alternatieven zijn voor vaccinatie, maar die gebruiken we niet, want vaccinatie is de enige weg
Het is zo helder!
Ik gaf ze nog 50%. Maar ok. Jij wint.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dit is BS als er al verschil is is die insignificant.
De statistieken zijn niet logisch, als alles op ongevaccineerden draait.... In de ziekenhuizen, gaat de verspreiding van het virus wel héél snel.quote:
Waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dit is BS als er al verschil is is die insignificant.
vandaag 'maar' 21000quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
De statistieken zijn niet logisch, als alles op ongevaccineerden draait.... In de ziekenhuizen, gaat de verspreiding van het virus wel héél snel.
En als het heel snel gaat komt er heel snel immuniteit in die groep.
Zie jij wat vertragen? Of zie gewoon hetzelfde als ieder ander jaar?....
Er is pas 5 dagen echt iets verandert, daarvoor ging alles lekker door.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
De statistieken zijn niet logisch, als alles op ongevaccineerden draait.... In de ziekenhuizen, gaat de verspreiding van het virus wel héél snel.
En als het heel snel gaat komt er heel snel immuniteit in die groep.
Zie jij wat vertragen? Of zie gewoon hetzelfde als ieder ander jaar?....
Maar laten mensen zich massaal testen vanwege 2G of zijn er echt zoveel zieken?quote:
hier zitten ze op Vo en Mboquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:52 schreef _I het volgende:
[..]
Maar laten mensen zich massaal testen vanwege 2G of zijn er echt zoveel zieken?
Mijn nichtje is al 2 x getest de afgelopen 3 weken, omdat er kinderen in haar klas positief waren. En elke keer moet de hele klas getest worden. En naar huis in dit geval, ondanks dat er niemand ziek is.
Gaat dus ook vlot lijkt me, maar hoeveel % daarvan testen ze bij gevaccineerden, 90%?quote:
Waanzin ten top. Tenzij de docent zelf 70+er is ofzo.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:52 schreef _I het volgende:
[..]
Mijn nichtje is al 2 x getest de afgelopen 3 weken, omdat er kinderen in haar klas positief waren. En elke keer moet de hele klas getest worden. En naar huis in dit geval, ondanks dat er niemand ziek is.
Waarom zouden mensen zich nu laten testen voor 2G?quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:52 schreef _I het volgende:
[..]
veel basisscholen hebben klassen naar huis gestuurdquote:Op vrijdag 19 november 2021 16:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waanzin ten top. Tenzij de docent zelf 70+er is ofzo.
Bij 1 positief allemaal testenquote:Op vrijdag 19 november 2021 16:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waanzin ten top. Tenzij de docent zelf 70+er is ofzo.
Omdat een positieve test ook toegang geeft.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen zich nu laten testen voor 2G?
een negatievequote:Op vrijdag 19 november 2021 16:05 schreef _I het volgende:
[..]
Omdat een positieve test ook toegang geeft.
Dat is 3Gquote:Op vrijdag 19 november 2021 16:05 schreef _I het volgende:
[..]
Omdat een positieve test ook toegang geeft.
Nee das bij 3G. Bij 2 g heb je ook toegang als je hersteld bent met een positieve test.quote:
En dan wat als je besmet bent? Het is niet dat je dan een gruwelijk lijden te wachten staat. Sterker nog, gros merkt er niks van.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:58 schreef PSVCL het volgende:
Geloof niks van de dagelijkse besmetting cijfers..
Ze zijn altijd hoog ,of stijgen, rond persconferenties of wanneer ze wetwijzingen willen doorvoeren.
Weet niet of ik erom moet lachen of jankenquote:Een paar leeuwen en gorilla’s in de Rotterdamse diergaarde Blijdorp zijn positief getest op het coronavirus, laat de dierentuin vrijdag weten. Volgens Blijdorp hebben de besmette dieren griepachtige verschijnselen: „Ze zijn hangerig, hebben minder eetlust, soms een lichte hoest en de gorilla’s hebben ook maag- en darmproblemen.” De dieren zitten in quarantaine en niet zichtbaar voor publiek.
... Jezus wat triest.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:04 schreef _I het volgende:
[..]
Bij 1 positief allemaal testen
Bij 3 positief 5 dagen naar huis met de hele klas
Jonge juf.
Hoe testen ze die dieren eigenlijk? ook met een wattestaafje in hun neus?quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Leeuwen en gorilla’s in Blijdorp testen positief op corona
[..]
Weet niet of ik erom moet lachen of janken
Maar hoe dan!?quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Leeuwen en gorilla’s in Blijdorp testen positief op corona
[..]
Was vorig jaar ook al.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Bestialiteit.quote:
Ja toen was het ook onder huisdieren een rage, maar ondanks de hoge besmettingsgraad nu heb ik daar weinig meer over gehoord, tot vandaag in een f*king dierentuinquote:
Vroeg ik me ook al af. Hoe worden ze getest maar ook hoe is het virus overgebracht?quote:
Vorig jaar ook tijgers in blijdorp.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:38 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ja toen was het ook onder huisdieren een rage, maar ondanks de hoge besmettingsgraad nu heb ik daar weinig meer over gehoord, tot vandaag in een f*king dierentuin
Vast de schuld van de ongevaccineerden.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vorig jaar ook tijgers in blijdorp.
Tis gewoon een herbesmetting :p
Maar meest aannemelijk is denk ik vogels.. Zou het niet?
Vogels? maar die hebben toch alleen vogelgriep, waart ook weer rond in nederland misschien wel uit een lab , daar waren ze bezig met het te modificerenquote:Op vrijdag 19 november 2021 16:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vorig jaar ook tijgers in blijdorp.
Tis gewoon een herbesmetting :p
Maar meest aannemelijk is denk ik vogels.. Zou het niet?
Misschien de oorzaak bij de vleermuizen zoekenquote:Op vrijdag 19 november 2021 16:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vast de schuld van de ongevaccineerden.
Dat testen zal wel onder narcose zijn gebeurd. Of met een foute test.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:38 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af. Hoe worden ze getest maar ook hoe is het virus overgebracht?
Ik ook niet, en niemand in mijn omgeving, familie, collega's en buren.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:08 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En dan wat als je besmet bent? Het is niet dat je dan een gruwelijk lijden te wachten staat. Sterker nog, gros merkt er niks van.
Ik hoor trouwens helemaal niks en niemand uit mijn omgeving over 'ik heb corona'.. wel dat men wat snotterig en verkouden is maar niks over corona.
De pangolin kwam ook nog ter sprake.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:43 schreef KNAK het volgende:
[..]
Misschien de oorzaak bij de vleermuizen zoeken
Makkelijk bij een neushoorn.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:23 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Hoe testen ze die dieren eigenlijk? ook met een wattestaafje in hun neus?
Hier een heleboel.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook niet, en niemand in mijn omgeving, familie, collega's en buren.
Zou de griep helemaal uit beeld zijn? Want al deze verschijnselen gaan toch ook op voor griep?quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier een heleboel.
Maar dan voornamelijk ouders
En de kinderen testen allemaal negatief
Ik betwijfel of die zich zo makkelijk bij (of in) de neus laat nemenquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:52 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik betwijfel of die zich zo makkelijk bij (of in) de neus laat nemen
Je zou bijna bang wordenquote:Op vrijdag 19 november 2021 16:53 schreef KNAK het volgende:
https://stichtingvaccinvrij.nl/catherine-austin-fitts-democratie-wordt-wereldwijd-vervangen-door-technocratisch-systeem/
Mooi filmpje in deze link...
Ging hier een maand of wat geleden juist behoorlijk rond.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou de griep helemaal uit beeld zijn? Want al deze verschijnselen gaan toch ook op voor griep?
Maar hoe weet men dan dat dat de griep is en niet de corona?quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ging hier een maand of wat geleden juist behoorlijk rond.
Duurt 50min. Jij kijkt snel...quote:
Ik heb nog maar een piepklein stukje gelezen, daar ga ik later de tijd voor nemen. Maar meteen aan het begin had ze me al en ben zeer benieuwd naar haar verdere uitleg. Bedankt voor de linkquote:Op vrijdag 19 november 2021 16:59 schreef KNAK het volgende:
[..]
Duurt 50min. Jij kijkt snel...
Maar ja, inderdaad,.. de situatie is zo bezopen en surrealistisch dat je dergelijke scenario's zoals Catherine schetst niet kan uitsluiten.We zijn inmiddels aangekomen bij dwangmatig injecteren. Wat kan dit nog overtreffen?
Geloof niet dat er een vaccinatieplicht gaat komen, ook niet in Oostenrijk. Klinkt meer als blufpoker om de lockdown te kunnen rekken tot 1 februari. Houdt de schapen weer even rustig.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:59 schreef KNAK het volgende:
[..]
Duurt 50min. Jij kijkt snel...
Maar ja, inderdaad,.. de situatie is zo bezopen en surrealistisch dat je dergelijke scenario's zoals Catherine schetst niet kan uitsluiten.We zijn inmiddels aangekomen bij dwangmatig injecteren. Wat kan dit nog overtreffen?
Hele andere klachten plus een testquote:Op vrijdag 19 november 2021 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar hoe weet men dan dat dat de griep is en niet de corona?
Ik kijk nergens meer van op..quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Geloof niet dat er een vaccinatieplicht gaat komen, ook niet in Oostenrijk. Klinkt meer als blufpoker om de lockdown te kunnen rekken tot 1 februari. Houdt de schapen weer even rustig.
Het wordt gewoon als leverage gebruikt om 2g overal in te voeren. Psychologie.quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Geloof niet dat er een vaccinatieplicht gaat komen, ook niet in Oostenrijk. Klinkt meer als blufpoker om de lockdown te kunnen rekken tot 1 februari. Houdt de schapen weer even rustig.
Nee dat geloof ik nietquote:Op vrijdag 19 november 2021 16:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou de griep helemaal uit beeld zijn? Want al deze verschijnselen gaan toch ook op voor griep?
Nee ik zie het hier ook nog gebeuren..quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:53 schreef KNAK het volgende:
https://stichtingvaccinvrij.nl/catherine-austin-fitts-democratie-wordt-wereldwijd-vervangen-door-technocratisch-systeem/
Mooi filmpje in deze link...
Ja, je merkt ook echt dat mensen steeds bozer worden. Gefrustreerd en kwaad..quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee ik zie het hier ook nog gebeuren..
Maar weet niet of ze rekening houden met meer boze mensen
Kleine stap toch naar een verplichting?quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Babysteps.quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:16 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Kleine stap toch naar een verplichting?
Mensen hebben totaal geen begrip meer voor elkaar .. maar daar werkt de overheid ook hard aan meequote:Op vrijdag 19 november 2021 18:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, je merkt ook echt dat mensen steeds bozer worden. Gefrustreerd en kwaad..
Nou dat. Begint echt een waanzinnige wereld te worden. Dit kweekt boze burgers. Tot nu toe lopen we braaf achter de 'bazen' aan, maar hoe lang gaat dat nog duren? Zij hebben de macht om ons alles af te pakken als we niet doen wat 'zij' willen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mensen hebben totaal geen begrip meer voor elkaar .. maar daar werkt de overheid ook hard aan mee
Ik geloof ook niet dat geweld de oplossing is.quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dat. Begint echt een waanzinnige wereld te worden. Dit kweekt boze burgers. Tot nu toe lopen we braaf achter de 'bazen' aan, maar hoe lang gaat dat nog duren? Zij hebben de macht om ons alles af te pakken als we niet doen wat 'zij' willen.
Weet niet of dat het (eind)doel is eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 19 november 2021 18:16 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Kleine stap toch naar een verplichting?
Vraag dat maar eens aan ouders met kinderen in de basisschoolleeftijdquote:Op vrijdag 19 november 2021 16:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook niet, en niemand in mijn omgeving, familie, collega's en buren.
aah zoquote:Op vrijdag 19 november 2021 16:08 schreef _I het volgende:
[..]
Nee das bij 3G. Bij 2 g heb je ook toegang als je hersteld bent met een positieve test.
Toch!?
rtl nieuws baant de weg alvast voor de overheidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |