abonnement Unibet Coolblue
pi_202260018
Bizar die beelden van gisteravond. Waarom heeft de politie echte kogels gebruikt? Ipv rubberen kogels?

En nog iets:

Mensen die in Oostenrijk de booster niet nemen, krijgen een boete van 1450 euro en 4 weken gevangenisstraf.
Mensen die in de zorg werken en niet gevaccineerd, 3600 euro boete en 4 weken gevangenisstraf.
pi_202260034
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 12:27 schreef Ali_boo het volgende:
Zero medeleven voor de demostranten die daar te zaten vechten voor hun leven
Och, in de states zouden ze ook je kop eraf schieten als je met molotovs gebouwen in de fik wilt gooien.
Maar dat persoon op die filmpjes die wordt neergeschoten is gvd voor niks of niemand een dreiging, wss nog niet eens 18 joh.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202260053
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 12:27 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ik schrok me echt kapot hoe er over de demonstranten gesproken werd gisteren in NWS . Er zijn meedere mensen neergeschoten maar het ging voornamelijk over de vernielingen die er waren verricht :')

Zero medeleven voor de demostranten die daar te zaten vechten voor hun leven
Nou dan kan je wel verzinnen hoe ze gaan reageren als bepaalde mensen in kampen worden gestopt. maar owee als je het met ww2 vergelijkt.
Plaats hier uw advertentie
pi_202260065
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 12:28 schreef mir1986 het volgende:
Bizar die beelden van gisteravond. Waarom heeft de politie echte kogels gebruikt? Ipv rubberen kogels?
Theorietje, misschien was het wel de bedoeling om een rubberen kogel te gebruiken? Ik weet niet hoe dat werkt bij de politie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202260096
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 12:22 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Mooi ... ?
Meer pure horror, maar non-fiction...
Sow, lol.

Zegt ze ff wat ik al een paar keer herhaal maar dan voor Amerikaanse toestanden (veel erger dan hier) lock downs zijn goed voor multinationals / grote bedrijven, meer geconcentreerde macht en grotere ongelijkheid... .
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202260112
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 12:28 schreef mir1986 het volgende:

En nog iets:

Mensen die in Oostenrijk de booster niet nemen, krijgen een boete van 1450 euro en 4 weken gevangenisstraf.
Mensen die in de zorg werken en niet gevaccineerd, 3600 euro boete en 4 weken gevangenisstraf.
Bron?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202260124
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 12:28 schreef mir1986 het volgende:
4 weken gevangenisstraf.
Hebben ze toch geen plek voor man? Wat gaan ze doen? Kampen opzetten?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202260143
Ik zet even mijn alu hoedje op O-)

twitter


Het geweld zal zich verder verspreiden. Vandaag wellicht in Amsterdam, morgen in Den haag, daarna Utrecht ect
De media zal roepen dat er actie ondernomen moet worden
Politie en justitie krijgen speciale bevoegdheden om de orde te bewaren
Anti vax mensen, extreem rechts, Boudet zullen de schuld krijgen van alle ellende
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202260150
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 12:30 schreef ludovico het volgende:

[..]
Theorietje, misschien was het wel de bedoeling om een rubberen kogel te gebruiken? Ik weet niet hoe dat werkt bij de politie.
Het waren gewone agenten die een uurtje ofzo daarvoor nog hun normale dienst in de straten van Rotterdam deden.
Die kleine groep gewone agenten werden in het nauw gedreven door de meute relschoppers van 2 kanten. Daarbij zijn ook verschillende agenten gewond geraakt. Uiteindelijk moesten die agenten hun voertuigen achterlaten, daarna waarschuwingsschoten afvuren om tenslotte gericht te schieten. Rubberen kogels afschieten met je dienstpistool gaat een beetje moeilijk.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202260161
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 12:28 schreef mir1986 het volgende:

Mensen die in Oostenrijk de booster niet nemen, krijgen een boete van 1450 euro en 4 weken gevangenisstraf.
Mensen die in de zorg werken en niet gevaccineerd, 3600 euro boete en 4 weken gevangenisstraf.
lijkt me sterk. idd bron?
Plaats hier uw advertentie
pi_202260177
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 12:36 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
lijkt me sterk. idd bron?
Een oostenrijkse krant. Even zoeken.
pi_202260193
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 12:35 schreef Ali_boo het volgende:
Ik zet even mijn alu hoedje op O-)

[ twitter ]

Het geweld zal zich verder verspreiden. Vandaag wellicht in Amsterdam, morgen in Den haag, daarna Utrecht ect
De media zal roepen dat er actie ondernomen moet worden
Politie en justitie krijgen speciale bevoegdheden om de orde te bewaren
Anti vax mensen, extreem rechts, Boudet zullen de schuld krijgen van alle ellende
precies, anti vaxxers zullen terroristen of iets dergelijks gelabeld worden. staatsgevaarlijk en moeten hard aangepakt worden, deugers zullen juichen.
Plaats hier uw advertentie
pi_202260204
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 12:29 schreef ludovico het volgende:

[..]
Och, in de states zouden ze ook je kop eraf schieten als je met molotovs gebouwen in de fik wilt gooien.
Maar dat persoon op die filmpjes die wordt neergeschoten is gvd voor niks of niemand een dreiging, wss nog niet eens 18 joh.
Iemand aan de overkant van de straat schiet hem neer , lijkt mij stug dat je je hier kan verschuilen achter noodweer
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202260235
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 12:38 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
precies, anti vaxxers zullen terroristen of iets dergelijks gelabeld worden. staatsgevaarlijk en moeten hard aangepakt worden, deugers zullen juichen.
Niet bereid tot deelname RNA experiment > antivaxxer > complotgelovigen > Schizofrenen > Criminelen

Staatsgevaarlijk idd. Alle 2 mln!

Niets over vuurwerk. Gaslighting!
pi_202260259
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 12:40 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Iemand aan de overkant van de straat schiet hem neer , lijkt mij stug dat je je hier kan verschuilen achter noodweer
Aboutaleb noemt avond vol rellen ‘schandalig’: ‘Politie voelde zich genoodzaakt gericht te schieten’
https://www.ad.nl/dossier(...)-schieten~a8e0bed82/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202260274
twitter
Plaats hier uw advertentie
  zaterdag 20 november 2021 @ 12:46:00 #292
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202260285
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 12:38 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
precies, anti vaxxers zullen terroristen of iets dergelijks gelabeld worden. staatsgevaarlijk en moeten hard aangepakt worden, deugers zullen juichen.
Dat idee krijg ik ook na mijn rondje twitter en eens neuzen onder de gevaccineerden (hebben vaak ook allemaal een spuitje in hun bio vermeld ;( ). De rellen van gisteravond is de schuld van de ongevaccineerden opgejut door de FvD en Willem Engel, ze moeten nog veel harder aangepakt worden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202260304
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 12:38 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
precies, anti vaxxers zullen terroristen of iets dergelijks gelabeld worden. staatsgevaarlijk en moeten hard aangepakt worden, deugers zullen juichen.
Juichen voor hun eigen ondergang.
pi_202260329
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 12:47 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Juichen voor hun eigen ondergang.
tegen de tijd dat zij dat doorhebben is t al te ver doorgeslagen.
Plaats hier uw advertentie
pi_202260356
Heb zelf niks met demonstreren en rellen , draagt niks bij tenzij het massaal is, met een miljoen mensen ofzo om een sterk signaal af te geven.

Bij die rellen van gister zag je ook weer romeos rond lopen om de boel op te naaien, check de video waar romeos een politie auto in brand steken en de rest mee proberen te krijgen.
pi_202260366
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 12:30 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Nou dan kan je wel verzinnen hoe ze gaan reageren als bepaalde mensen in kampen worden gestopt[quote]0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 12:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Aboutaleb noemt avond vol rellen ‘schandalig’: ‘Politie voelde zich genoodzaakt gericht te schieten’
https://www.ad.nl/dossier(...)-schieten~a8e0bed82/
[/quote]

Achmed kan nu van alles gaan beweren maar kijk zelf de beelden terug en vraag jezelf af, was er echt sprake van noodweer ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202260386
Zo waren er wel meer verrassingen bij de rellen in Rotterdam:
https://www.dumpert.nl/item/100015396_010ed4f0
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202260425
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 12:50 schreef PSVCL het volgende:
Heb zelf niks met demonstreren en rellen , draagt niks bij tenzij het massaal is, met een miljoen mensen ofzo om een sterk signaal af te geven.

Bij die rellen van gister zag je ook weer romeos rond lopen om de boel op te naaien, check de video waar romeos een politie auto in brand steken en de rest mee proberen te krijgen.
Zag gisteren een groep van 20 a 50 man. Helemaal in het zwart gekleed, gezicht bedekt en daarnaast rete agressief . Niet alleen sloopten ze alles en iedereen wat op hun pad kwam maar ze moedigden andere aan om hetzelfde te doen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202260432
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 12:35 schreef Ali_boo het volgende:
Ik zet even mijn alu hoedje op O-)

[ twitter ]

Het geweld zal zich verder verspreiden. Vandaag wellicht in Amsterdam, morgen in Den haag, daarna Utrecht ect
De media zal roepen dat er actie ondernomen moet worden
Politie en justitie krijgen speciale bevoegdheden om de orde te bewaren
Anti vax mensen, extreem rechts, Boudet zullen de schuld krijgen van alle ellende
Extremisme vanuit het kabinet heeft er niks mee te maken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202260435
Democratisch verkozen extremisten
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')