abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin vrijdag 19 november 2021 @ 14:23:21 #1
35723 crew  GGMM
pi_202245071

Er heerst tweedracht tussen de zustersteden Piltover en Zaun. Een tweeling staat tegenover elkaar in een strijd tussen magische technologieën en botsende overtuigingen.



POLL
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_202274715
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:23 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Er heerst tweedracht tussen de zustersteden Piltover en Zaun. Een tweeling staat tegenover elkaar in een strijd tussen magische technologieën en botsende overtuigingen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[poll=3142]
Vooraf niet heel enthousiast over waar het verhaal zou plaatsvinden en een film over league, maar alles wat Riot aanraakt blijkt altijd weer goud.

De beste netflix serie dit jaar (ja ook veel beter dan squids game). Hopelijk niet weer 6 jaar wachten voor seizoen 2.
pi_202277080
Werd wel eens tijd voor een topic ja.

Gister de laatste 3 gekeken. Damn wat is dit tof *; Ze hebben inmiddels laten weten dat ze begonnen zijn aan seizoen 2 :9

Misschien spoiler voor seizoen 2
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_202277259
Ben ook wel benieuwd. Wie van de mensen die het kijkt heeft nog nooit Leauge of legends gespeeld?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 21:29:48 #5
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_202341720
quote:
7s.gif Op zondag 21 november 2021 10:26 schreef skysherrif het volgende:

[..]

De beste netflix serie dit jaar
_O-

Gooi jezelf weg.
What can change the nature of a man?
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 21:29:53 #6
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_202341723
Niet gekeken
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_202341791
De animatie is werkelijk waar briljant.
Oh.
  Forum Admin donderdag 25 november 2021 @ 21:33:01 #8
35723 crew  GGMM
pi_202341814
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
De animatie is werkelijk waar briljant.
Ik vind het er ook wel goed uitzien eigenlijk.

Ik heb alleen die game nooit gespeeld, maar ik neem even aan dat dat ook niet hoeft om de serie te kunnen volgen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_202341888
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:33 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik vind het er ook wel goed uitzien eigenlijk.

Ik heb alleen die game nooit gespeeld, maar ik neem even aan dat dat ook niet hoeft om de serie te kunnen volgen.
Ik ken dat hele League of Legends ook niet maar het verhaal is niet zo ingewikkeld. Wel goede personages.
Oh.
pi_202345317
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:29 schreef Coco het volgende:

[..]
_O-

Gooi jezelf weg.
Ik kan eigenlijk ook niet echt iets opnoemen wat ik dit jaar beter vond
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Forum Admin vrijdag 26 november 2021 @ 09:44:08 #11
35723 crew  GGMM
pi_202346273
Maid is ook van Netflix toch die schijnt ook goed te zijn. (Moet ik ook nog zien)

Verder heeft Netflix niet echt supergeweldige series uitgebracht dit jaar nee
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin zondag 28 november 2021 @ 23:13:36 #12
35723 crew  GGMM
pi_202385510
Aflevering 1 t/m 3 gezien

Hier is mijn review:

8/10
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_202387784
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 23:13 schreef GGMM het volgende:
Aflevering 1 t/m 3 gezien

Hier is mijn review:

8/10
Dan gaat act 3 minimaal een 9/10 worden _O_
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 29 november 2021 @ 11:56:04 #14
410916 Steve_Stifler
The Stiffmeister
pi_202389091
Ik heb niks met League of Legends maar Arcana is echt briljant.
pi_202399153
Toffe serie. Visueel vooral interessant, die mix van 2D en 3D en een hybride tussen film en game-cinematografie.
Ook gaaf dat het mede gemaakt is door een kleine Franse animatiestudio (14 animatoren). :)
pi_202418160
Heeft inmiddels een 9.3 op imdb _O_
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 1 december 2021 @ 16:49:22 #17
410916 Steve_Stifler
The Stiffmeister
pi_202421191
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 13:01 schreef over_hedge het volgende:
Heeft inmiddels een 9.3 op imdb _O_
Staat nu op nr.4 qua beste series volgens IMDB rating :)
  Beste/leukste mod 2022 maandag 6 december 2021 @ 12:30:25 #18
319979 Fok-it
All is well
pi_202495621
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 07:53 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ik kan eigenlijk ook niet echt iets opnoemen wat ik dit jaar beter vond
Ik vond Clickbait best wel tof eigenlijk. Cinematografisch niet zo boeiend natuurlijk.

Dit was vooral qua animatie indrukwekkend. Qua verhaal, meh. Raakte ik op de helft wel klein beetje mijn interesse kwijt moet ik zeggen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_202496866
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 12:30 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ik vond Clickbait best wel tof eigenlijk. Cinematografisch niet zo boeiend natuurlijk.

Dit was vooral qua animatie indrukwekkend. Qua verhaal, meh. Raakte ik op de helft wel klein beetje mijn interesse kwijt moet ik zeggen
Tja dat kan natuurlijk. Maar de meerderheid is het niet met je eens. (als ik op reacties en reviews af ga)
Vind het verhaal juist sterk. Maar iedereen zo zijn smaak
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Beste/leukste mod 2022 maandag 6 december 2021 @ 13:56:47 #20
319979 Fok-it
All is well
pi_202496944
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 13:52 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Maar de meerderheid is het niet met je eens. (als ik op reacties en reviews af ga)
Ja, dat gebeurt wel vaker
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_202602573
Ik snap werkelijk waar niet wat men zo leuk vind aan Arcane.

Ja de art stijl mag er zijn, de voice overs zijn prima, het verhaal is okay, mediocre maar niet slecht ofzo.

Maar wat een woke fest.
Echt elke vrouw is rijk, slim, sterk en vaardig en uiteraard beter in alles incl vechten tegen mannen.
Elk man is corrupt, arrogant, dom/kortzichtig, overdreven gewelddadig of een combinatie daarvan.

Dan zijn er min of meer twee mannen die in principe losers zijn die niets meer durven of kunnen of niet meer weten hoe.

"Vi" is uiteraard met haar iele lijfje sterker en behendiger dan wie dan ook, met d'r hanenkam die geen wax er meer in heeft zitten. (het is een punk kapsel morons) :')

:r

Ik moet echt moeite doen een aflevering door te komen.

Ik gok dat dan het ook vooral LoL fans zijn die het massaal bekeken.
pi_202602827
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 17:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet wat men zo leuk vind aan Arcane.

Ja de art stijl mag er zijn, de voice overs zijn prima, het verhaal is okay, mediocre maar niet slecht ofzo.

Maar wat een woke fest.
Echt elke vrouw is rijk, slim, sterk en vaardig en uiteraard beter in alles incl vechten tegen mannen.
Elk man is corrupt, arrogant, dom/kortzichtig, overdreven gewelddadig of een combinatie daarvan.

Dan zijn er min of meer twee mannen die in principe losers zijn die niets meer durven of kunnen of niet meer weten hoe.

"Vi" is uiteraard met haar iele lijfje sterker en behendiger dan wie dan ook, met d'r hanenkam die geen wax er meer in heeft zitten. (het is een punk kapsel morons) :')

:r

Ik moet echt moeite doen een aflevering door te komen.

Ik gok dat dan het ook vooral LoL fans zijn die het massaal bekeken.
Je weet dat al die personages al jaren bestaan? Vi en Cait zijn al een koppel voordat het heel woord woke überhaupt bestond :')

Woke is als je personages bepaalde huiskleur, gender etc maakt puur om goed bezig te zijn. Maar dat gaat hier niet op omdat ze allemaal al jaren bestaan en al hele achtergronden hebben. Dus niet nu opeens geïntroduceerd zijn puur om maar kudos te halen.

Is wat anders dan een disney die een willigkeurig niet zeggend bijrol persoon gay maakt. Om maar gay vriendelijk te zijn.

En nee zijn niet vooral LoL fans. Alleen bij mijn vrienden al speelt vrij wel niemand lol en iedereen vind het tof. En op imdb zou die ook niet zo hoog staan als er alleen lol spelers zouden kijken.

Dat je het niet leuk vind kan natuurlijk en is helemaal prima. Alleen om het kut te vinden omdat het "woke" is. Is wel een beetje odd ;)

Oh en als je met die 2 mannen Jayce and Viktor bedoeld moet je vooral even door kijken :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_202660262
ik vond het een hele toffe serie. de art style was heel gaaf gedaan en het verhaal vond ik ook goed (al waren sommige dingen wel heel erg snel bijvoorbeeld de relatie tussen Vi en Caitlyn. dat vond ik een beetje te snel gaan) Maar voor de rest heb ik er wel heel erg van genoten

de soundtrack vond ik ook erg tof en goed gedaan. niet alleen hebben ze grote artiesten gevonden (imagine dragons, Sting etc..) het was ook nog eens erg goed verwerkt in de serie.

quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 17:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet wat men zo leuk vind aan Arcane.

Ja de art stijl mag er zijn, de voice overs zijn prima, het verhaal is okay, mediocre maar niet slecht ofzo.

Maar wat een woke fest.
Echt elke vrouw is rijk, slim, sterk en vaardig en uiteraard beter in alles incl vechten tegen mannen.
Elk man is corrupt, arrogant, dom/kortzichtig, overdreven gewelddadig of een combinatie daarvan.

Dan zijn er min of meer twee mannen die in principe losers zijn die niets meer durven of kunnen of niet meer weten hoe.

wat moet het lastig zijn om met deze bril op een serie te kijken. Ik denk dat alle karakters "Flawed" waren en ik zag zeker niet in dat vrouwen hier anders in werden geprotereerd dan de mannen.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  Forum Admin zondag 19 december 2021 @ 00:34:12 #24
35723 crew  GGMM
pi_202696194
Vandaag de serie eindelijk afgekeken.

Hier is mijn review:

8,5/10
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_202718268
Ik wist helemaal niets van League of Legends toen ik deze serie ging kijken.

Heel mooi gemaakt. Steengoede sound(track) en prachtige animatiestijlen. Ik zal zeker seizoen 2 ook kijken.

De game zelf boeit me nog steeds helemaal niets eigenlijk. Ik heb een beetje rondgesnuffeld op de website om eens wat meer over de personages te weten te komen, maar meer ook niet.

Don't care, enjoyed it.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')