Pizza shoarma.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:27 schreef Haags het volgende:
Jongens, wat zal ik eens gaan eten vanavond?
Lekker snacken, ga ik ook doen!quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:27 schreef Haags het volgende:
Jongens, wat zal ik eens gaan eten vanavond?
Misschien kunnen we jou nog overhalen om ook iets ongezonds te eten vanavondquote:
@GGMM lijkt mij wel iemand met een ruggengraat. Bij een slappe zak was dit ongetwijfeld gelukt, ik noem een @scrummie.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Misschien kunnen we jou nog overhalen om ook iets ongezonds te eten vanavond
Ik mis scrummie wel. Met zijn dagelijkse: prima cijfersquote:Op vrijdag 19 november 2021 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:ggmm lijkt mij wel iemand met een ruggengraat. Bij een slappe zak was dit ongetwijfeld gelukt, ik noem een @:scrummie.
Het is een lief kind ja, ik mis hem ook.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik mis scrummie wel. Met zijn dagelijkse: prima cijferspost in COR.
Lekker, geniet ervan maat.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geef alleen een tip
Ik eet zelf paella
@:drizzt_dourden
Ik ga bij mijn vader eten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Misschien kunnen we jou nog overhalen om ook iets ongezonds te eten vanavond
quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:41 schreef GGMM het volgende:
Ik ga bij mijn vader eten.
Dus ik eet boeuf bourguignon @Muskusboktor57
Mijn wederhelft en ik eten bij ons vaste swingerscouple, dus weet niet wat er op het menu staat.quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Dat moet toch onderhand je neus uitkomen?!quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga bij mijn vader eten.
Dus ik eet boeuf bourguignon @:muskusboktor57
Spinazie met een kip cordonbleuquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Patat.quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dat is alles?quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spinazie met een kip cordonbleu
quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:ggmm lijkt mij wel iemand met een ruggengraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |