Gewoon.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Al besproken. Geen punt voor @:onlogisch
Had het gezien op insta story en snapchatquote:Op vrijdag 19 november 2021 20:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Is er toch weer wat te doen op de coolsingel
@:erasmus @:skysherrif @:caland @:onlogisch @:kingroland
Gaan niet naar de hemel die boysquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Had het gezien op insta story en snapchat
Rotterdamgod
Woonde echt om de hoek hier van, als ik niet was verhuisd had ik waarschijnlijk een stoet langs mijn huis gehadquote:Op vrijdag 19 november 2021 20:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
En daarom: avondklok.quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Jankbekken, ging de hele avond prima maar nu moet het topic opeens op slot om schoon te maken.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:12 schreef Zipportal het volgende:
Er wordt gejankt om een TT met deze uitkomst.
[ afbeelding ]
@:maxi-mus
Weet jij een goede oplossing voor Rotterdamquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:12 schreef Zipportal het volgende:
Er wordt gejankt om een TT met deze uitkomst.
[ afbeelding ]
@:maxi-mus
Ik maak het morgen wel weer schoonquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jankbekken, ging de hele avond prima maar nu moet het topic opeens op slot om schoon te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |