SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.
[ Bericht 0% gewijzigd door Momo op 19-11-2021 09:34:39 ]"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin![]()
Deels maar ook deels dat we gewoon meer buiten doen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 02:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mweh weet niet. Ze hebben nooit echt versoepeld he. Anderzijds clubs en restaurants zijn open..
Zou die zon naast bruin lichaam en temperatuur écht voor minder virus zorgen?![]()
Oversterfte in Nederland neemt toe
Vorige week zijn in Nederland fors
meer mensen gestorven dan verwacht
werd.Er overleden ruim 3750 mensen en
dat betekent een 'oversterfte' van
bijna 850,meldt het Centraal Bureau
voor de Statistiek.
De oversterfte doet zich voor onder
alle leeftijden.Het CBS geeft geen
verklaring voor de hogere sterfte,maar
het RIVM registreerde de afgelopen week
meer overlijdens door corona.
Tijdens de coronapandemie was lang
sprake van oversterfte.In februari kwam
daaraan een eind,maar sinds augustus is
de sterfte weer hoger dan gebruikelijk
en de laatste weken loopt het flink op.
Bron TT![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)-spoorloos-in-spanje
Ook in Spanje staan we er lekker op, na een besmetting in quarantaine moeten en gewoon vertrekken. Zo verpest je het wel voor anderen.Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10![]()
Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat we nu we grotendeels gevaccineerd zijn het weer over code zwart hebben?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Over een paar weken heeft hij hier waarschijnlijk geen ‘actieve herinnering’ meer aan. 🙄quote:Op vrijdag 19 november 2021 00:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens Hugo is er nog lang geen zorginfarct.
Volgens Slob is er geen probleem met scholen.
En Mark vindt dat er wellicht al teveel maatregelen genomen zijn.
[ afbeelding ]
Er is helemaal geen code zwart. Allemaal gezeur.- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -![]()
Vaccin werkt niet voldoende.quote:Op vrijdag 19 november 2021 07:09 schreef Arcee het volgende:
Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat we nu we grotendeels gevaccineerd zijn het weer over code zwart hebben?![]()
Tja, je moet het toch ergens over hebben. Ik zou dat soort paniekzaaierij negerenquote:Op vrijdag 19 november 2021 07:09 schreef Arcee het volgende:
Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat we nu we grotendeels gevaccineerd zijn het weer over code zwart hebben?.
![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2021 07:09 schreef Arcee het volgende:
Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat we nu we grotendeels gevaccineerd zijn het weer over code zwart hebben?
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
De afgelopen drie weken zijn er volgens de Algemene Vereniging Schoolleiders 120 basisscholen geweest die een week of langer dicht waren. En de helft van de basisscholen heeft recent een of meer klassen naar huis gestuurd.
NOS
https://nos.nl/artikel/24(...)en-ouders-wakker-van
Onhoudbare situatie zo..“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
In kooitjes in Limburg.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:34 schreef Vasilevski het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)nderen-scholen-dicht
KINDEREN ZIJN VIRUSFABRIEKJES.![]()
Ik dacht dat kinderen vooral kleine mensen waren met een toekomst voor zich, maar het zijn dus vooral virusfabriekjes. Rest alleen nog de vraag of we naar een ophokplicht toe moeten, of direct over moeten gaan op preventief ruimen.
Er zijn geen andere opties.Go hard or go home![]()
Okee.quote:Op vrijdag 19 november 2021 07:15 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Tja, je moet het toch ergens over hebben. Ik zou dat soort paniekzaaierij negeren.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Napalm.quote:Op vrijdag 19 november 2021 06:57 schreef vipergts het volgende:
Ook in Spanje staan we er lekker op, na een besmetting in quarantaine moeten en gewoon vertrekken. Zo verpest je het wel voor anderen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ze zijn wel bekend toch?quote:Op vrijdag 19 november 2021 06:57 schreef vipergts het volgende:
Ook in Spanje staan we er lekker op, na een besmetting in quarantaine moeten en gewoon vertrekken. Zo verpest je het wel voor anderen.![]()
Er staat een opsporingsbevel uit dus waarschijnlijk wel. Dit soort gedrag zorgt er voor dat mensen straks op eigen kosten in een bewaakt hotel zitten oid.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10![]()
We kunnen het beste jou hier negeren.quote:Op vrijdag 19 november 2021 07:15 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Tja, je moet het toch ergens over hebben. Ik zou dat soort paniekzaaierij negeren.
![]()
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 19 november 2021 07:44 schreef vipergts het volgende:
[..]
Er staat een opsporingsbevel uit dus waarschijnlijk wel. Dit soort gedrag zorgt er voor dat mensen straks op eigen kosten in een bewaakt hotel zitten oid.![]()
Dit is een persoon die hier lekker aan het stoken is. Mocht het straks idd echt code zwart zijn dan komt hij hier gewoon niet meer. Dat is lekker makkelijk als je geen verantwoordelijkheid hoeft af te leggen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 07:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
We kunnen het beste jou hier negeren.![]()
- Te weinig ziekenhuisbeddenquote:Op vrijdag 19 november 2021 07:09 schreef Arcee het volgende:
- Te weinig zorgpersoneel
- Teveel ongevaccineerden
- Vaccins werken, maar voorkomen niet dat je het virus niet meer kan doorgeven![]()
Ik lees in de krant trouwens dat virologen de keuze voor Rutte makkelijk maakt, of een harde lockdown of 2G.![]()
Wil daar nog aan toevoegen: WEER VEEL TE LAAT MET INGRIJPENquote:Op vrijdag 19 november 2021 07:48 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
- Te weinig ziekenhuisbedden
- Te weinig zorgpersoneel
- Teveel ongevaccineerden
- Vaccins werken, maar voorkomen niet dat je het virus niet meer kan doorgeven![]()
Wat een geschreeuw zo vroeg in de ochtend. Denk aan je bloeddrukquote:Op vrijdag 19 november 2021 07:49 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Wil daar nog aan toevoegen: WEER VEEL TE LAAT MET INGRIJPEN.
![]()
Die uitleg is overal wel te vinden, maar belangrijk is dat het al tijden duidelijk was dat zelfs met 100% vaccinatiegraad dit het resultaat zou worden. Daarom was ik destijds ook vrij verbolgen over alle pijlen op ongevaccineerden dwingen. Wel dragen ongevaccineerden die zelf grote kans lopen ernstig ziek te worden bij aan de hoogte van golf terwijl dit te voorkomen was. We hadden dan langer moeten wachten op code zwart.quote:Op vrijdag 19 november 2021 07:09 schreef Arcee het volgende:
Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat we nu we grotendeels gevaccineerd zijn het weer over code zwart hebben?Sui cuique mores fingunt fortunam
Forum Opties Forumhop: Hop naar: