abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202235762
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 20:27 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]
Denk niet dat het hierdoor zover komt. Ik denk dat het neerkomt op blijven aankloten met uiteindelijk minstens 3/4e van het aantal doden dat niksdoen had opgeleverd, maar dan met jaren aan half nutteloze maatregelen. Kunnen ze tenminste zeggen 'we hebben het beste gedaan wat met de kennis van toen mogelijk was'.
Dan loop je nog altijd het risico dat er in een ander deel van de wereld de pleuris uitbreekt omdat die economisch wel compleet aan de grond zitten, en dan worden we nog altijd in de ellende mee gesleurd.

Die wereldoorlog is geen vraag óf, maar een vraag wannéér.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_202235768
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 20:25 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Ik ben al positief _O-

Daarom begon ik er ook over, want ik denk dus dat ik een paar weken geleden een false positive heb gehad (want was toen niet half zo ziek als nu, gewoon verkouden alleen) en niemand anders kreeg het.
Ik ben in de 1e golf echt doodziek ervan geweest, inclusief een weekje ziekenhuis. Maar thuis verder helemaal niemand ook maar een enkel symptoom.
Blijft raar hoe dat kan, maar ik ben duidelijk het zwakke geslacht thuis :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_202235774
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 20:25 schreef VacaLoca het volgende:
Lekker hoor, weer 25000 herstelbewijzen er bij. Hoeveel vaccinaties?
Zijn er eigenlijk cijfers van hoeveel niet-gevaccineerden afgelopen half jaar Corona hebben gehad?
  donderdag 18 november 2021 @ 20:30:13 #154
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_202235777
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 20:20 schreef capricia het volgende:
Ik ben wel dom, maar niet slim. :+
In de meeste gevallen waarin het onderwerp ter sprake komt staat "vals negatief" ook inderdaad gelijk aan "risico voor je omgeving", dus die eerste (Pavlov-)reactie was op zich niet zo raar.
pi_202235804
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 20:29 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Dan loop je nog altijd het risico dat er in een ander deel van de wereld de pleuris uitbreekt omdat die economisch wel compleet aan de grond zitten, en dan worden we nog altijd in de ellende mee gesleurd.

Die wereldoorlog is geen vraag óf, maar een vraag wannéér.
De rijke landen (met een grote militaire macht) hebben voldoende invloed en reserves om nog wel even af te zien. Een India die naar de klote gaat kan niet zomaar een wereldoorlog beginnen. Maar we dwalen af _O-
pi_202235868
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 20:25 schreef VacaLoca het volgende:
Lekker hoor, weer 25000 herstelbewijzen er bij. Hoeveel vaccinaties?
Dat is niet hoe het werkt.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  donderdag 18 november 2021 @ 20:40:47 #157
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_202235947
Voor zo ver ik begrijp kun je 11 dagen ná je positieve uitslag een herstelbewijs krijgen. Daar wordt je niet opnieuw voor getest.
Sui cuique mores fingunt fortunam
  donderdag 18 november 2021 @ 20:43:12 #158
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_202235980
Ik heb blijkbaar iets gemist dat er nu een wereldoorlog gaat uitbreken vanwege corona? Ik zal alvast mijn aluhoedje pakken, dan ben ik veilig. >:O
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_202235982
Duitsland 63k besmettingen :W
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_202235984
Zijn er eigenlijk ook nog andere manieren om een herstelbewijs te krijgen dan een positieve PCR-test?
pi_202235988
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_202236055
quote:
Portugal, dat zal ze leren, die 2% ongevaccineerde volwassenen... Of moeten al die basisschoolkindjes ook een test om een snoepje te halen in de winkel?

En geheel voorspelbaar grijpen ze nu weer naar het oude recept van mondkapjesplicht in de frisse buitenlucht. 98% gevaccineerd en op stoom met 3e prikken? Jammer joh. Gij zult niet vrij ademen.

Hoop dat ze nog even wachten tot januari-februari met code zwart, ik wil er in de feestdagen nog wel even naartoe.
pi_202236057
Is er een nieuwe variant ofzo. Het is echt bizar hoe snel het in heel Europa om zich heen grijpt.

Eerst werden we door Duitsland voor kneusjes versleten dat we afstand en mondkapjes lieten vallen, maar zij gaan nu net zo hard voor de bijl als wij.
pi_202236089
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 20:48 schreef Spablauw214 het volgende:
Is er een nieuwe variant ofzo. Het is echt bizar hoe snel het in heel Europa om zich heen grijpt.

Eerst werden we door Duitsland voor kneusjes versleten dat we afstand en mondkapjes lieten vallen, maar zij gaan nu net zo hard voor de bijl als wij.
Nee dit is gewoon hoe delta te werk gaat tijdens de herfst en winter.
pi_202236127
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 20:50 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Dit kan je echt alleen nog maar keren met voordeuren dichtlassen denk ik. En dan is de schade alsnog niet te overzien.
pi_202236163
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 20:51 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Dit kan je echt alleen nog maar keren met voordeuren dichtlassen denk ik. En dan is de schade alsnog niet te overzien.
Inderdaad, weet jij wel hoeveel een nieuwe voordeur kost?
pi_202236165
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 20:48 schreef Spablauw214 het volgende:

Nieuwe mutatie van bestaande delta? https://www.bloomberg.com(...)-in-u-k-survey-shows

Deze zou dan besmettelijker maar minder schadelijk zijn.
  donderdag 18 november 2021 @ 20:56:36 #168
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_202236221
Njah, we weten in elk geval dat de 4 vorige lockdowns weinig hielpen, geeft een paar maanden rust en dan loopt het weer op. Dat zal bij een eventuele 5e lockdown ook zo zijn. Hopelijk ziet men dat in en wordt die derhalve niet ingesteld.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_202236236
https://www.traveloffpath(...)-entry-requirements/

Zonder beperkingen naar El Salvador om je Bitcoin uit te geven. *O*

Door je kop geschoten worden zodra je uit het vliegtuig stapt. -O-
pi_202236247
quote:
7s.gif Op donderdag 18 november 2021 20:56 schreef phpmystyle het volgende:
Njah, we weten in elk geval dat de 4 vorige lockdowns weinig hielpen, geeft een paar maanden rust en dan loopt het weer op. Dat zal bij een eventuele 5e lockdown ook zo zijn. Hopelijk ziet men dat in en wordt die derhalve niet ingesteld.
Het alternatief is veel mensen laten sterven omdat de ziekenhuizen vol liggen. Wil je de politicus zijn die een 5e lockdown instelt of de politicus die mensen dood laat gaan omdat de ziekenhuizen vol liggen?
pi_202236253
quote:
7s.gif Op donderdag 18 november 2021 20:56 schreef phpmystyle het volgende:
Het doel van lockdowns is om te voorkomen dat je zorg volledig op zijn gat komt te liggen en met een beetje pech dat de komende 10 jaar het geval is door het opbranden van personeel en PTSS..
pi_202236257
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 20:57 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]
Het alternatief is veel mensen laten sterven omdat de ziekenhuizen vol liggen. Wil je de politicus zijn die een 5e lockdown instelt of de politicus die mensen dood laat gaan omdat de ziekenhuizen vol liggen?
Het is eigenlijk allebei niet te verkopen.
pi_202236282
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 20:58 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Het doel van lockdowns is om te voorkomen dat je zorg volledig op zijn gat komt te liggen en met een beetje pech dat de komende 10 jaar het geval is door het opbranden van personeel en PTSS..
Het is oprecht heel kut voor de zorg en ik wil dat niet bagatelliseren, maar het is niet zo dat dit geen wissel trekt op de rest van de samenleving. De zorg heeft geen alleenrecht op de slachtofferkaart hè.
pi_202236291
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 20:50 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
UV straling (zon dus) vernietigd virussen dat is algemeen bekend.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_202236317
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 20:59 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het is oprecht heel kut voor de zorg en ik wil dat niet bagatelliseren, maar het is niet zo dat dit geen wissel trekt op de rest van de samenleving. De zorg heeft geen alleenrecht op de slachtofferkaart hè.
Fake news, we kunnen nog jaren lockdown aan:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')