abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202242615
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 11:24 schreef speknek het volgende:

[..]
Het doet bewezen wel wat tegen verspreiding, en niet zo'n klein beetje ook (het vermindert verspreiding met de helft). Het doet wellicht niet genoeg. Maar dat is iets wezenlijks anders.
Bewezen waarmee...

Als het 50% afzwakt waar kunnen we die groepsimmuniteit dan ergens terugzien?

Bedoel, 95% van de risicogroep had antistoffen ondertussen. Als die maandelijks met 20% afneemt... Gaan we wel heel rap richting geen enkel verschil tussen gevaxxed / ongevacced op de IC's.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 19 november 2021 @ 11:30:17 #252
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202242628
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 11:01 schreef KNAK het volgende:
Wut. ?!
[..]
Oostenrijk op dreef. Vaccinatieplicht 2 feb 2022
[..]

Per 02-2022.. >:)

Brrrr...

twitter

Even terug in de tijd. Fortuyn kaartte de puinhoop in de zorg destijds al aan.

twitter

Ik krijg opnieuw kokneigingen als ik die Melkert zie zitten.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202242659
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 11:24 schreef speknek het volgende:

[..]
Het doet bewezen wel wat tegen verspreiding, en niet zo'n klein beetje ook (het vermindert verspreiding met de helft). Het doet wellicht niet genoeg. Maar dat is iets wezenlijks anders.
:')
pi_202242687
Er is een onderzoek van ons rivm dat gevaccineerde personen die besmet raken het minder vaak doorgeven aan huisgenoten die ongevaccineerd zijn.

Je mag je gerust afvragen hoeveel biases daar wel niet in zitten.

En break though infections hebben volgens andere onderzoeken even hoge Viral Load..

Anyhow, geen groepsimmuniteit effecten waarneembaar = geen groot verschil in besmettelijkheid.

Anders zou je die R zo naar beneden kunnen drukken op dit moment. En als je gaat schermen met hogere besmettelijkheid van het virus. Dat komt niet overeen met wat we nu zien met die stijgende aantallen. Er blijven heel weinig mensen zonder antistoffen over dus die neemt gruwelijk snel af. Als dat gruwelijk snel afneemt dan moet de verspreiding ook langzamer gaan.

Maar we kunnen moeilijk gaan denken maar we zien een seizoenseffect dat er letterlijk ieder jaar is vanaf we het meten. Dit is niet bijzonder. Maar de totale chaos in de ziekenhuizen des te meer.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202242751
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 11:30 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Per 02-2022.. >:)

Brrrr...

[ twitter ]

Even terug in de tijd. Fortuyn kaartte de puinhoop in de zorg destijds al aan.

[ twitter ]

Ik krijg opnieuw kokneigingen als ik die Melkert zie zitten.
Dat ronde tafel gesprek..

Ene marcel zit daar aan tafel en die maakte nog zo een gitzwarte halve doodsverwensing naar Fortuyn.

Heeft zijn wens in vervulling zien gaan wel iig.

Of het was Melkert.. Dunno of beide.

Als je het terugziet denk je wel dat het demoniseren toen sterker was dan nu.
  vrijdag 19 november 2021 @ 11:48:12 #256
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_202242856
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 10:39 schreef KNAK het volgende:
NOS;

Mensen met allergische reacties 1e injectie kunnen gerust een 2e halen. Deze reactie was vanwege de spanning bij mensen. En mensen die daadwerkelijk een allergische reactie kregen kunnen ook veilig een 2e halen

Hoe verzinnen ze dit allemaal :')
echt hoor
luister vooral niet naar je eigen arts 8)7 8)7 8)7
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
  vrijdag 19 november 2021 @ 11:49:08 #257
421867 greysbones
pi_202242868
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 11:09 schreef speknek het volgende:

[..]
Nee.
Nee.
HELL NEE.
rustig maar
ook jij komt nog wel tot dit punt
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  vrijdag 19 november 2021 @ 11:54:08 #258
8369 speknek
Another day another slay
pi_202242935
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 11:29 schreef ludovico het volgende:

[..]
Bewezen waarmee...

Als het 50% afzwakt waar kunnen we die groepsimmuniteit dan ergens terugzien?

Bedoel, 95% van de risicogroep had antistoffen ondertussen. Als die maandelijks met 20% afneemt... Gaan we wel heel rap richting geen enkel verschil tussen gevaxxed / ongevacced op de IC's.
Met real world data.

Je verwart weer eens circulerende antistoffen en immuunrespons. We gaan namelijk helemaal niet richting geen verschil tussen gevaxxed en ongevaxxed.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 19 november 2021 @ 11:56:50 #259
421867 greysbones
pi_202242973
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 11:54 schreef speknek het volgende:

[..]
Met real world data.

Je verwart weer eens circulerende antistoffen en immuunrespons. We gaan namelijk helemaal niet richting geen verschil tussen gevaxxed en ongevaxxed.
_O- _O- _O- _O-
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_202242988
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 11:54 schreef speknek het volgende:

[..]
Met real world data.

Je snapt dat je als je verbanden aan wilt tonen dat je onderzoek moet doen. En data moet verzamelen enzo en dat de methodologie consequenties heeft op je output.. En je input ook overigens.

Natuurlijke antistoffen lijken beter te werken dusseh als vaccineren geen negatief noch positief effect heeft op natuurlijke antistoffen gaan we naar 0 verschil toe.

Boosters hebben dan allicht tijdelijk nog baat maar dat zal.
pi_202243003
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 november 2021 11:49 schreef greysbones het volgende:

[..]
rustig maar
Alsssss. Ifff

Sommigen zijn niet ontvankelijk voor kritische gedachtes..
  vrijdag 19 november 2021 @ 11:59:24 #262
421867 greysbones
pi_202243016
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 11:58 schreef ludovico het volgende:

[..]
Alsssss. Ifff

true
heb altijd goede hoop
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  vrijdag 19 november 2021 @ 12:06:57 #263
8369 speknek
Another day another slay
pi_202243135
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 november 2021 11:49 schreef greysbones het volgende:

[..]
rustig maar
Op basis van wat is de vraag. Gevoel?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_202243141
  vrijdag 19 november 2021 @ 12:08:49 #265
8369 speknek
Another day another slay
pi_202243161
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 11:57 schreef ludovico het volgende:
Natuurlijke antistoffen lijken beter te werken
Natuurlijke antistoffen verdwijnen ook na verloop van tijd, dat is hoe het immuunsysteem werkt. De vraag is hoe goed je immunologisch geheugen werkt. Leer nou eerst eens het verschil.
pi_202243351
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 11:58 schreef ludovico het volgende:

Zoals politici en jullie OMT bijv ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_202243356
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 12:08 schreef speknek het volgende:

[..]
Natuurlijke antistoffen verdwijnen ook na verloop van tijd, dat is hoe het immuunsysteem werkt. De vraag is hoe goed je immunologisch geheugen werkt. Leer nou eerst eens het verschil.
Leer jij nou eens het verschil tussen koekjes en een olifant.(???) waar heb je het over man, ik heb het daar nooit over gehad.

Anyhow, toekomstige bescherming na besmetting is vaak superieur aan die van vaccinatie.

Kan mezelf wel herhalen maar dan is de uitkomst als iederen een natuurlijke infectie heeft gehad en er geen interactieeffect bestaat tussen vaccin en natuurlijke immuniteit... Dat verschillen vervagen.
pi_202243366
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 12:19 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Zoals politici en jullie OMT bijv ?
?
pi_202243477
twitter
  vrijdag 19 november 2021 @ 12:32:18 #270
8369 speknek
Another day another slay
pi_202243555
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 12:20 schreef ludovico het volgende:
Leer jij nou eens het verschil tussen koekjes en een olifant.(???) waar heb je het over man, ik heb het daar nooit over gehad.
Jawel, je zei dat de afname van circulerende antistoffen leidt tot geen verschil op de IC, dat is alleen zo als je niet weet wat immuungeheugen doet, en wat het verschil is met circulerende antistoffen.
quote:
Kan mezelf wel herhalen maar dan is de uitkomst als iederen een natuurlijke infectie heeft gehad en er geen interactieeffect bestaat tussen vaccin en natuurlijke immuniteit... Dat verschillen vervagen.
Ja, en als mijn oom mijn moeder was dan was ik mijn neef.
Maar er is wel interactieeffect, ten eerste is je ziekte minder erg, ten tweede versterkt het de immuunrespons.
pi_202243666
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 11:01 schreef KNAK het volgende:
Wut. ?!
[..]
Oostenrijk op dreef. Vaccinatieplicht 2 feb 2022
[..]

Gisteren zei jij dat je overtuigd was dat wij een vaccinatieplicht zouden krijgen. Een dag later krijgt het 1e Europese land daadwerkelijk een vaccinatieplicht en dan ben je verbaasd.

Het enige verbazende is dat dit al zo snel gebeurt. Zal ook wel betekenen dat Nederland snel een vaccinatieplicht gaat krijgen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202243698
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 12:32 schreef speknek het volgende:

[..]
Jawel, je zei dat de afname van circulerende antistoffen leidt tot geen verschil op de IC, dat is alleen zo als je niet weet wat immuungeheugen doet, en wat het verschil is met circulerende antistoffen.
[..]
Ja, en als mijn oom mijn moeder was dan was ik mijn neef.
Maar er is wel interactieeffect, ten eerste is je ziekte minder erg, ten tweede versterkt het de immuunrespons.
Ohjajoh, nou leuk, ik hoef het niet.

Afname van immuniteit na verloop van tijd van vaccins is niet de enige factor he. Natuurlijke immuniteit werkt ook.

En ik zeg nadrukkelijk met assumpties geen interactie effect gaan we naar een situatie dat iedereen in gelijke mate in aanraking is geweest met natuurlijke antistoffen en de verschillen dan weg zijn.

Tenzij interactieeffect.

Jij zegt dat die er is, prima, ik geloof het ook nog, voor de korte termijn that is.
pi_202243714
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 11:21 schreef KNAK het volgende:

[..]
2 feb moet 1 zijn

Maar dan weet je wat ons ook te wachten staat. Lekker zeg. Benieuwd hoe de goedgelovige dit goed weet te lullen. Moet toch wel een keertje voldoende zijn, ook voor deze groep.

Niet opdagen = boete ? Gedwongen injecteren ? Gekort worden op …..?
Zoals ik gisteren al zei: ze zullen wel langs de huizen gaan waar mensen wonen die nog niet als gevaccineerd staan geregistreerd en aanbieden om je ter plekke te vaccineren. Doe je dat niet dan zal je wel steeds hoger wordende boetes gaan krijgen en bij de 4e weigering zal je wel moeten zitten. En net als boetes is je plicht niet weg als je je gevangenistijd hebt volbracht. Dan blijven ze langskomen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202243720
twitter
pi_202243722
Wat gaan jullie trouwens doen als er een vaccinatieplicht komt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')