Bewezen waarmee...quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Het doet bewezen wel wat tegen verspreiding, en niet zo'n klein beetje ook (het vermindert verspreiding met de helft). Het doet wellicht niet genoeg. Maar dat is iets wezenlijks anders.
Per 02-2022..quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:01 schreef KNAK het volgende:
Wut. ?!
[..]
Oostenrijk op dreef. Vaccinatieplicht 2 feb 2022
[..]
quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Het doet bewezen wel wat tegen verspreiding, en niet zo'n klein beetje ook (het vermindert verspreiding met de helft). Het doet wellicht niet genoeg. Maar dat is iets wezenlijks anders.
Dat ronde tafel gesprek..quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Per 02-2022..![]()
Brrrr...
[ twitter ]
Even terug in de tijd. Fortuyn kaartte de puinhoop in de zorg destijds al aan.
[ twitter ]
Ik krijg opnieuw kokneigingen als ik die Melkert zie zitten.
echt hoorquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:39 schreef KNAK het volgende:
NOS;
Mensen met allergische reacties 1e injectie kunnen gerust een 2e halen. Deze reactie was vanwege de spanning bij mensen. En mensen die daadwerkelijk een allergische reactie kregen kunnen ook veilig een 2e halen
Hoe verzinnen ze dit allemaal![]()
rustig maarquote:
Met real world data.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
Bewezen waarmee...
Als het 50% afzwakt waar kunnen we die groepsimmuniteit dan ergens terugzien?
Bedoel, 95% van de risicogroep had antistoffen ondertussen. Als die maandelijks met 20% afneemt... Gaan we wel heel rap richting geen enkel verschil tussen gevaxxed / ongevacced op de IC's.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Met real world data.
Je verwart weer eens circulerende antistoffen en immuunrespons. We gaan namelijk helemaal niet richting geen verschil tussen gevaxxed en ongevaxxed.
Je snapt dat je als je verbanden aan wilt tonen dat je onderzoek moet doen. En data moet verzamelen enzo en dat de methodologie consequenties heeft op je output.. En je input ook overigens.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Met real world data.
Je verwart weer eens circulerende antistoffen en immuunrespons. We gaan namelijk helemaal niet richting geen verschil tussen gevaxxed en ongevaxxed.
Alsssss. Ifffquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
rustig maar
ook jij komt nog wel tot dit punt
truequote:Op vrijdag 19 november 2021 11:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Alsssss. Ifff
Sommigen zijn niet ontvankelijk voor kritische gedachtes..
Op basis van wat is de vraag. Gevoel?quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
rustig maar
ook jij komt nog wel tot dit punt
Natuurlijke antistoffen verdwijnen ook na verloop van tijd, dat is hoe het immuunsysteem werkt. De vraag is hoe goed je immunologisch geheugen werkt. Leer nou eerst eens het verschil.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:57 schreef ludovico het volgende:
Natuurlijke antistoffen lijken beter te werken
Zoals politici en jullie OMT bijv ?quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:58 schreef ludovico het volgende:
Sommigen zijn niet ontvankelijk voor kritische gedachtes..
Leer jij nou eens het verschil tussen koekjes en een olifant.(???) waar heb je het over man, ik heb het daar nooit over gehad.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Natuurlijke antistoffen verdwijnen ook na verloop van tijd, dat is hoe het immuunsysteem werkt. De vraag is hoe goed je immunologisch geheugen werkt. Leer nou eerst eens het verschil.
?quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zoals politici en jullie OMT bijv ?
Jawel, je zei dat de afname van circulerende antistoffen leidt tot geen verschil op de IC, dat is alleen zo als je niet weet wat immuungeheugen doet, en wat het verschil is met circulerende antistoffen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:20 schreef ludovico het volgende:
Leer jij nou eens het verschil tussen koekjes en een olifant.(???) waar heb je het over man, ik heb het daar nooit over gehad.
Ja, en als mijn oom mijn moeder was dan was ik mijn neef.quote:Kan mezelf wel herhalen maar dan is de uitkomst als iederen een natuurlijke infectie heeft gehad en er geen interactieeffect bestaat tussen vaccin en natuurlijke immuniteit... Dat verschillen vervagen.
Gisteren zei jij dat je overtuigd was dat wij een vaccinatieplicht zouden krijgen. Een dag later krijgt het 1e Europese land daadwerkelijk een vaccinatieplicht en dan ben je verbaasd.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:01 schreef KNAK het volgende:
Wut. ?!
[..]
Oostenrijk op dreef. Vaccinatieplicht 2 feb 2022
[..]
Ohjajoh, nou leuk, ik hoef het niet.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Jawel, je zei dat de afname van circulerende antistoffen leidt tot geen verschil op de IC, dat is alleen zo als je niet weet wat immuungeheugen doet, en wat het verschil is met circulerende antistoffen.
[..]
Ja, en als mijn oom mijn moeder was dan was ik mijn neef.
Maar er is wel interactieeffect, ten eerste is je ziekte minder erg, ten tweede versterkt het de immuunrespons.
Zoals ik gisteren al zei: ze zullen wel langs de huizen gaan waar mensen wonen die nog niet als gevaccineerd staan geregistreerd en aanbieden om je ter plekke te vaccineren. Doe je dat niet dan zal je wel steeds hoger wordende boetes gaan krijgen en bij de 4e weigering zal je wel moeten zitten. En net als boetes is je plicht niet weg als je je gevangenistijd hebt volbracht. Dan blijven ze langskomen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:21 schreef KNAK het volgende:
[..]
2 feb moet 1 zijn
Maar dan weet je wat ons ook te wachten staat. Lekker zeg. Benieuwd hoe de goedgelovige dit goed weet te lullen. Moet toch wel een keertje voldoende zijn, ook voor deze groep.
Niet opdagen = boete ? Gedwongen injecteren ? Gekort worden op …..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |