Thx. Zal het eens checken ben wel benieuwd hoe het nu met ze gaat en hoe die kinderen er uit zien. Zullen inmiddels allemaal wel pubers geworden zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Op Videoland heb je ook Expeditie Gooris (Kelly Pfaff, man en kinderen). Ook heel leuk om te zien
Ik herken wel wat je zegt, maar ook De Pfaffs keek ik wel met plezier. Heerlijk altijd die uitstapjes van Jean-Marie waarbij hij zich de koning van België waande en altijd maar weer over dat WK 1986 in Mexico beginnenquote:Op donderdag 19 januari 2023 11:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa ligt er aan vroeger keken wij bijvoorbeeld de Pfaffs die waren niet minder walgelijk arrogant dan wat wij hier zoal hadden lopen hoor. De Bauers kan je qua aaibaarheid en down too earth wel redelijk vergelijken met de De Verhulstjes wat dat betreft.
Het is meer dat recent veel van die soapies uit Amsterdam komen en die hebben al snel een air om zich heen hangen, ook door dat kutaccent.
Pubers? 20 en 22 zijn ze nuquote:Op donderdag 19 januari 2023 16:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Thx. Zal het eens checken ben wel benieuwd hoe het nu met ze gaat en hoe die kinderen er uit zien. Zullen inmiddels allemaal wel pubers geworden zijn.
Want?quote:Op zondag 10 november 2024 00:47 schreef Elan het volgende:
Nieuwe vriendin van Victor is wel een aanwinst.
Je zag die Viktor optreden dat leek toch niet echt bijzonder voor een handjevol mensen op een of ander gaar strandfeest.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:00 schreef roos94 het volgende:
Moet toch heerlijk zijn om als Marie en Viktor Verhulst geboren te worden. Nooit financiële zorgen, veel mooie reizen, papa zorgt wel voor je baantjes en later een gigantische erfenis.
Hij vindt dat DJ gebeuren leuk. Hij heeft zat andere klussen dus zal wel hobby oid zijnquote:Op woensdag 27 november 2024 22:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zag die Viktor optreden dat leek toch niet echt bijzonder voor een handjevol mensen op een of ander gaar strandfeest.
Volgens mij is het zijn hoofdbezigheid, hij draaide ook op Tomorrowland.quote:Op donderdag 28 november 2024 05:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hij vindt dat DJ gebeuren leuk. Hij heeft zat andere klussen dus zal wel hobby oid zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |