Ja, die moet ik nog terugkijken.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb de serie al op Videoland gezien. Leuk, leuk In België hebben ze al een tweede seizoen uitgezonden waarin de familie op vakantie was naar St. Tropez.
Haha ja, maar die hoort denk ik bij het meubilair. Volgens mij is ze er al heel lang.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind die huishoudster wel erg irritant. Die voelt zich daar iets te veel thuis.
Leuk hèquote:Op maandag 3 januari 2022 22:00 schreef timmmmm het volgende:
Dit is het leukste programma wat ik van dit soort heb gezien.
Geen idee. Ik woon in België dus hier ook geen Videoland en ik kijk via de schotel dus heb ook geen BE televisie maar heb een stukje gestreamd via EEN. Zal hier wel een update geven als het uitgezonden wordt. Ik hou de tv-gids voor de SC bij dus ik zal hem vanzelf tegenkomen.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:52 schreef Ronaldussen het volgende:
Weet iemand wanneer seizoen 2 wordt uitgezonden op tv? Ik heb geen videoland. Seizoen 1 was leuk inderdaad. Ik hou wel van hun droge humor.
Ik vind dat altijd wel prettig. Die Nederlanders met hun grote waffel altijd... Af en toe zeer vermoeiend.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het verschil tussen Vlamingen en Nederlanders wordt in zo'n serie altijd wel mooi duidelijk. Net wat zachter en braver allemaal dan het hier aan toe gaat.
3 staat er ook al opquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:48 schreef Elan het volgende:
Seizoen 2 staat op Videoland. Prima televisie, wat een leuke familie. Die Vik met Gert is echt humor samen. Moet regelmatig lachen. Droge humor.
Nu zijn Belgen vaak wat terughoudender dan Nederlanders Dat zie je ook terug op de Belgische televisie. Ik vind Belgische televisie veel leuker om te bekijken dan de Nederlandse.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 07:37 schreef lily het volgende:
En wat een verschil ook met bijvoorbeeld die (vreselijke) hysterische Meilandjes.
Seizoen 3 inderdaadquote:
Die kwam sowieso al vrij weinig in beeld. Vriendin van Viktor zien we helemaal niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Seizoen 3 inderdaad
Vriendje van Marie komt niet meer in beeld valt me op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Die kwam sowieso al vrij weinig in beeld. Vriendin van Viktor zien we helemaal niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:35 schreef Sunshine1982 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:35 schreef Sunshine1982 het volgende:Filmpje had ik al op Tiktok gezien ja, hilarischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Ik las het. Het zat er helaas al aan te komen.quote:
Kan je lang wachtenquote:Op woensdag 11 januari 2023 07:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik wacht tot het hele seizoen erop staat
Prachtig uitzichtquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:10 schreef Elan het volgende:
Ben niet snel jaloers, zeker niet om celebs, maar dat huis in Saint Tropez
Zeker mee eens. Vergeleken met Massa is Kassa zijn De Verhulstjes een verademing.quote:Op donderdag 19 januari 2023 00:52 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Prachtig uitzicht
Sowieso zijn het zeer sympathieke en leuke mensen. Heb de AA Podcast met Gert weleens geluisterd en hij komt echt ongelofelijk down to earth en "menselijk" over. Heb er even geen ander woord voor. Maar dit is iets wat je sowieso veel bij bekende Belgen ziet, ze zijn zich veel meer bewust van het feit dat het gewoon mensen zijn die geluk hebben met hun werk i.p.v Nederlanders die zich dan tot op zekere hoogte verheven voelen boven anderen
Mwa ligt er aan vroeger keken wij bijvoorbeeld de Pfaffs die waren niet minder walgelijk arrogant dan wat wij hier zoal hadden lopen hoor. De Bauers kan je qua aaibaarheid en down too earth wel redelijk vergelijken met de De Verhulstjes wat dat betreft.quote:Op donderdag 19 januari 2023 00:52 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Prachtig uitzicht
Sowieso zijn het zeer sympathieke en leuke mensen. Heb de AA Podcast met Gert weleens geluisterd en hij komt echt ongelofelijk down to earth en "menselijk" over. Heb er even geen ander woord voor. Maar dit is iets wat je sowieso veel bij bekende Belgen ziet, ze zijn zich veel meer bewust van het feit dat het gewoon mensen zijn die geluk hebben met hun werk i.p.v Nederlanders die zich dan tot op zekere hoogte verheven voelen boven anderen
Op Videoland heb je ook Expeditie Gooris (Kelly Pfaff, man en kinderen). Ook heel leuk om te zienquote:Op donderdag 19 januari 2023 11:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa ligt er aan vroeger keken wij bijvoorbeeld de Pfaffs die waren niet minder walgelijk arrogant dan wat wij hier zoal hadden lopen hoor. De Bauers kan je qua aaibaarheid en down too earth wel redelijk vergelijken met de De Verhulstjes wat dat betreft.
Het is meer dat recent veel van die soapies uit Amsterdam komen en die hebben al snel een air om zich heen hangen, ook door dat kutaccent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |