Ik hoop niet dat ze iemand op dit podium het aan doen. Gaat een beetje krap zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh, ik dacht 'ze gaat koffie uitdelen'.
Maar het was een doos met een jurk, ik kan het niet verstaan, dus ik ga er maar van uit dat het kledingadvies aan de andere dame was voor een eventuele volgende show.
Het valt zo idd wel meteen beter op als iemand wat minder sterk zingt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:43 schreef Sableheart het volgende:
Ze durven de gast te laten zingen, maar de oorspronkelijke zangeres heeft gigantisch veel ondersteuning nodig. In een nummer dat niet veel voorstelt.
Eens, inderdaad. En het feit dat het geen duet is maakt het lastig te vergelijken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:52 schreef Momo het volgende:
Ook vanavond zit ze er vocaal niet lekker op, ookal heeft ze zeker talent
Gisteren ging het wel redelijk door toen ze eenmaal bezig waren, dacht ik.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:04 schreef Sableheart het volgende:
Komt er na de pauze voor reclame weer een introductie van 20 minuten voor ze verder gaan? Of was het alleen aan het begin zo erg?
Ja, hij lijkt wat sterker te zingen ook. Misschien toch wat minder zenuwachtig voor de tweede show.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:18 schreef Momo het volgende:
Vind de emotie nu wel beter overkomen dan gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |