quote:
Na de laatste race wordt Hamilton dusdanig bewierookt door de Engelse/Amerikaanse media dat het net lijkt alsof verstappen überhaupt geluk heeft dat ie in de buurt komt.
Verstappen 2 x buiten zijn schuld om een dnf en 1 x voor zo’n 80% buiten zijn schuld om. Hele seizoen nagenoeg foutloos (natuurlijk was daar silverstone). Hamilton her rn der steken laten vallen en het nodige geluk gehad.
1 race waarin Hamilton goed presteert, met een motor die een enorm voordeel biedt, tegen een veld waarvan maar weinig coureurs het hem moeilijk zullen hebben gemaakt gezien de punten die ze veilig hebben willen stellen en men ziet kans schoon Hamilton als de man neer te zetten die het meeste recht op prijzen heeft.
Natuurlijk zal ik door een oranje bril kijken, maar als Hamilton dit seizoen nog wint omdat zijn auto beter presteert dan de Red Bull, zou het in mijn ogen nier fair zijn als dit wordt afgedaan als zijnde zijn wereldprestatie.
Zoals al vaker aangegeven hier wil ik niet eraan voorbij gaan dat Hamilton een topcoureur is. Dit seizoen alleen niet de beste.