abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202467432
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 14:12 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
Of het verliep wel goed. Het laat de aard van de tegenstanders zien en toont aan dat Nederland nog steeds niet van het racismeprobleem is verlost.

Respect voor de demonstranten dat ze zich rustig houden.
De grootste racisten zijn lekker terug naar Amsterdam gejaagd en daar moeten ze ook maar blijven,
pi_202467481
Maar lol zeg. Dat Nederland verlost moet worden van het "racismeprobleem". :D

Overal ter wereld heb je idioten die van te voren onderscheid maken en anderen benadelen puur op huidskleur of "ras". En dat zal overal zo blijven.

Maar nee, "...in Nederland, daar is het pas echt erg". Want; zwarte piet"! _O-

Wat een mafketels toch ook. 8)7
pi_202467588
Onaangekondigd die demonstratie? Dat is erg dom. Neemt niet weg dat de reactie waanzinnig is.
Dit, dus.
pi_202467667
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 18:11 schreef Buitendam het volgende:
Onaangekondigd die demonstratie? Dat is erg dom. Neemt niet weg dat de reactie waanzinnig is.
Waanzinnig? Je moet dus maar accepteren dat mensen uit Amsterdam een dagje langskomen om jou en je mede dorpsbewoners waaronder kleine kinderen uitmaken voor racisten? Je moet maar gewoon slikken dat vreemdelingen uit Amsterdam hun cultuur komen opleggen ten koste van je eigen cultuur?
pi_202467754
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 18:16 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Waanzinnig? Je moet dus maar accepteren dat mensen uit Amsterdam een dagje langskomen om jou en je mede dorpsbewoners waaronder kleine kinderen uitmaken voor racisten? Je moet maar gewoon slikken dat vreemdelingen uit Amsterdam hun cultuur komen opleggen ten koste van je eigen cultuur?
Je laat de autoriteiten dit oplossen. Hier heb je nou een politie voor.
Dit, dus.
pi_202467781
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 18:19 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Participatie maatschappij. Bevolking kan dit prima zelf oplossen.
pi_202467821
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 18:21 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Participatie maatschappij. Bevolking kan dit prima zelf oplossen.
:D dat blijkt. Lekker met eten gaan gooien.
Dit, dus.
  zaterdag 4 december 2021 @ 18:40:44 #108
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_202468150
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 17:53 schreef Gia het volgende:

[..]
Dus ook niet goedgekeurd.

Sws snap ik niet waarom ze daar gaan demonstreren. Hebben ze er in Amsterdam last van dat in Volendam zwarte pieten rondlopen? Laat die mensen toch!
Ze hebben er ook geen moeite mee dat in de binnenlanden van Congo, Pygmeeen worden opgejaagd en opgegeten door de Bantoevolkeren.
  zaterdag 4 december 2021 @ 18:41:02 #109
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_202468154
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 17:57 schreef Gia het volgende:
Mag een kindje met driekoningen verkleed gaan als Caspar, zwartgeschminkt?
Vraag Iniesta
pi_202468270
In Volendam houden ze er niet zo van de Zwarte Piet toegespeeld te krijgen.
  zaterdag 4 december 2021 @ 18:52:08 #111
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_202468339
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 18:48 schreef Kolibri2014 het volgende:
In Volendam houden ze er niet zo van de Zwarte Piet toegespeeld te krijgen.
Ze gaven wel cadeautjes in oliebollen verpakking aan de tegenpartij.
pi_202469058
De Hitler groet wordt nog gedaan door wat van dat kansloze volk in Volendam (check Instagram stories van kick out zwarte piet). En hier wordt het gedrag weer aangemoedigd en goedgekeurd. Laat ook zien dat het hard nodig is, deze demonstraties. En wat voor eng volk hier ook zit.

Das voor mij een reden om ook te kappen op dit forum.
pi_202469152
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 19:18 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
De Hitler groet wordt nog gedaan door wat van dat kansloze volk in Volendam (check Instagram stories van kick out zwarte piet). En hier wordt het gedrag weer aangemoedigd en goedgekeurd. Laat ook zien dat het hard nodig is, deze demonstraties. En wat voor eng volk hier ook zit.

Kan je even citeren wie hier de Hitlergroet aanmoedigt en/of goedkeurt?
pi_202469197
quote:
Ingrid gooide tientallen eieren naar anti-Zwarte Piet-demonstranten: "Ben uit m'n dak gegaan"
https://www.nhnieuws.nl/n(...)en-uit-mn-dak-gegaan

quote:
Afriyie had verwacht dat er vanuit Volendam een tegengeluid zou klinken. Maar dat dit zo uit de hand zou lopen en 'zonder respect, tolerantie en vreedzaamheid', dat is voor Afriyie moeilijk te bevatten.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)politie-liet-het-toe

[ Bericht 39% gewijzigd door Montagui op 04-12-2021 19:31:02 ]
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 4 december 2021 @ 19:29:41 #115
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_202469297
quote:
Standbeeld voor onze verzetsstrijder!
pi_202469329
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 18:19 schreef Buitendam het volgende:

[..]
De autoriteiten hebben gefaald. Opnieuw.

En dan krijg je mensen die denken " dan lossen we het zelf wel op". En dat al helemaal bij zoiets gestoords als kozp. Kom op zeg.

Dat snap jij toch ook wel dat er dan mensen zijn die denken "en nu zijn we er klaar mee"?
pi_202469338
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 19:18 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:

:')

Mooi. Doei. :W
pi_202469557
quote:

Doei!
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_202469588
quote:
4s.gif Op zaterdag 4 december 2021 19:31 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
De autoriteiten hebben gefaald. Opnieuw.

En dan krijg je mensen die denken " dan lossen we het zelf wel op". En dat al helemaal bij zoiets gestoords als kozp. Kom op zeg.

Dat snap jij toch ook wel dat er dan mensen zijn die denken "en nu zijn we er klaar mee"?
Nee, dat punt bereik ik niet. Wel dat je er klaar mee bent, maar om dan zo je zelfbeheersing te verliezen vind ik erg vreemd.
Dit, dus.
pi_202469649
Niks mis met een verse oliebol.
pi_202469665
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 19:46 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Nee, dat punt bereik ik niet. Wel dat je er klaar mee bent, maar om dan zo je zelfbeheersing te verliezen vind ik erg vreemd.
Voor andere mensen weer niet, zo blijkt ook nu maar weer opnieuw. Maar autoriteiten blijven maar falen in het snappen van dat simpele gegeven.

En ach. Eieren en oliebollen. Nou nou zeg. Tis wat. Als het nou stenen en vuurwerk was geweest...
pi_202469691
quote:

Ik vind het best schrikbarend dat men zo makkelijk geweld tegen andersdenken goedkeurt inderdaad.
Incelfrikandel
  zaterdag 4 december 2021 @ 19:53:11 #124
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_202469717
quote:

Ik kom uit een streng- protestantse gemeente. Een waar vele slachtoffers vielen tijdens de 80- jarige oorlog met de Katholieke Spanjaarden en zuiderlijke Provincies. En toch vieren wij Sinterklaas, Carnaval en bezoeken we op reis meerdere katholieken kerken.

Oftewel: Grow some pair of balls and lick them!
pi_202469743
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 19:52 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Ik vind het best schrikbarend dat men zo makkelijk geweld tegen andersdenken goedkeurt inderdaad.
Ik vind het best schokkend dat men anno 2021 nog accepteert dat een groep mensen uit de grote stad wil bepalen hoe men in dorpen hun cultuur moet invullen. Dit soort neo-koloneale strapatsen moeten we niet meer willen. Bovendien gericht tegen immaterieel erfgoed.
En let wel, het is KOZP die hier als agressor een dorp binnenvalt en de zaterdagmarkt ontregeld zodat hardwerkende ondernemers een uur lang geen omzet kunnen draaien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')