Die amateurs hebben weer eens op het veld gestaan?quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Hallon voetbalkijkersallen
#warmbad
Kan me niks herinneren dat je gezien moet hebben. Ja de laatste beurt van MvG.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Hallo vrienden, nog wat gemist?
Neeu. Sharron en Barney zijn de leukere 2 wedstrijden voor vandaagquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Hallo vrienden, nog wat gemist?
125 ofniet? Zag een linkje van de PDCquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan me niks herinneren dat je gezien moet hebben. Ja de laatste beurt van MvG.
Suljo leverde een demonstratiequote:Op dinsdag 16 november 2021 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan me niks herinneren dat je gezien moet hebben. Ja de laatste beurt van MvG.
Dat heb ik ook. Dit is zo’n dag waarin alles goed valt voor Nederlandquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:45 schreef fetX het volgende:
Ik denk dat Barney het gewoon gaat redden
quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:45 schreef fetX het volgende:
Ik denk dat Barney het gewoon gaat redden
In vorm is het net Wade op de dubbels.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Precies op tijd voor sloopwerken van Sherrockgodin
Raap jij het zeepje op?quote:
Afvoeren met Rendac.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Fat Vinny ziet er weer uit als een doorgebakken kroket.
We schakelen naar Cameron Menzies om dit voor ons te bevestigenquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Die zuigt het tafellaken wel door je reet heen ja.
Niet van de boerderij komen en Rendac gewoon kennenquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Afvoeren met Rendac.
https://www.rendac.nl/faq/aanbieden-kadavers
Lekker stinken in Burgum. @maxi-musquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet van de boerderij komen en Rendac gewoon kennen![]()
Menzies god, leeft die nog?quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We schakelen naar Cameron Menzies om dit voor ons te bevestigen
Die heeft zijn pijltje dus in Sherrock gepriktquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Menzies god, leeft die nog?
quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Die zuigt het tafellaken wel door je reet heen ja.
Ook zon rotmof of dat niet zozeerquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
Clemens is een vieze vlezige jongen. Zo stel ik me GGMM ook voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |