Ik snap echt niet waarom je Blind en Klaasen moet opstellen...quote:
Wat een kale koppenquote:Op dinsdag 16 november 2021 19:23 schreef 3rr0r het volgende:
Nog maar een keer in het nieuwe deel
[ afbeelding ]
Welkom terug Klaasgod. Mis jij ook een type Toornstra?quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom je Blind en Klaasen moet opstellen...
Als je straks echt op het WK gaat voetballen en je stelt deze 2 op dan lachen je tegenstanders je uit
Ik Had AKe rechtsback gezet.
En de Roon opgesteld
Koeman is tech geen gekkie?
Je heb iemand nodig die op het middenveld de rotzooi opknapt zeker tegen een fysiek sterk Noorwegen.
Dan moet je gewoon de Roon opstellen. Een type wouters.
Present bij Raya straks?quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:25 schreef Zipportal het volgende:
KlaasGod pakt Paul aan.
[ afbeelding ]
Zal me niets verbazen als Pedersen straks 26 keer over Blind gaatquote:
Dan speelt die 5-3-2quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom je Blind en Klaasen moet opstellen...
Als je straks echt op het WK gaat voetballen en je stelt deze 2 op dan lachen je tegenstanders je uit
Ik Had AKe rechtsback gezet.
En de Roon opgesteld
Koeman is tech geen gekkie?
Je heb iemand nodig die op het middenveld de rotzooi opknapt zeker tegen een fysiek sterk Noorwegen.
Dan moet je gewoon de Roon opstellen. Een type wouters.
Minimaal. Met een goede voorzet kan hij misschien ook nog wel een assist pakkenquote:Op dinsdag 16 november 2021 19:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als Pedersen straks 26 keer over Blind gaat
Schaam je! Hij moet na Blind nog langs Jasper.quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Minimaal. Met een goede voorzet kan hij misschien ook nog wel een assist pakken
Laten we het hopen Klaas.
Alsof dat een probleem gaat wordenquote:Op dinsdag 16 november 2021 19:40 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Schaam je! Hij moet na Blind nog langs Jasper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |