SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Hij was ook steeds uitverkocht, anders had ik ervoor naar Lunteren gemoeten.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kon hem niet vinden laatst, misschien binnenkort toch beter zoeken.
Oei HEMA in de wijk hiernaast heeft nog.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:34 schreef CherryLips het volgende:
https://www.hema.nl/wonen(...)60x130-80030038.html
Je contract loopt af?quote:
31 dec pas. maar heb al zovaak aangegeven dat ik het niet red en dan kan ik nu 5 dagen gaan werken.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je contract loopt af?
Dan zou ik daar niet mee akkoord gaan idd
Ja crap.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
31 dec pas. maar heb al zovaak aangegeven dat ik het niet red en dan kan ik nu 5 dagen gaan werken.
Had mij niet die korte diensten gegegen dan. En komt ze nu goed uit want ze willen dat mensen met veel overuren die nu gaan openemen
als ik 5 dagen had willen werken had ik wel 38 uurs contract genomen
nou ja over 3 weken misschien wel dicht. kan ook nogquote:
Ja, behoorlijk vervelend.. en dat zijn steeds je vaste tijden?quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:48 schreef bitterbal het volgende:
En nu met deze werktijden van 1130 tot 2100 ofzo kan je dus ook gewoon niks doen op die dag
Avondklok, Avondklokquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:40 schreef bitterbal het volgende:
misschien gaan ze wel niet eens wachten tot 4 dec met volgende maatregelen?
Huh wat ga je weer ergens anders solli?quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:43 schreef bitterbal het volgende:
nou ja 20 uren inhalen en dan kunnen ze de boom in :p
Nee dat is omdat we nu om 20:00 dicht moeten. Anders had je bv sluitdiensten, die begonnen om 1700. Maar daar is het ook mis gegaan. Met sluitdiensten kom je dus niet aan volledige werkdag van 8.5 uurquote:Op dinsdag 16 november 2021 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk vervelend.. en dat zijn steeds je vaste tijden?
nee nee. Ik denk eigenlijk dat door corona mijn contract hier niet eens verlengd gaat worden dus ga nietzelf wegquote:Op dinsdag 16 november 2021 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh wat ga je weer ergens anders solli?
Kun je meteen door bij de GGD.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee nee. Ik denk eigenlijk dat door corona mijn contract hier niet eens verlengd gaat worden dus ga nietzelf weg
Ga in een sushi tent werken danquote:Op dinsdag 16 november 2021 16:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee nee. Ik denk eigenlijk dat door corona mijn contract hier niet eens verlengd gaat worden dus ga nietzelf weg
18 tot 19 euro per uur had ik gelezenquote:Op dinsdag 16 november 2021 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je meteen door bij de GGD.
Nice.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
18 tot 19 euro per uur had ik gelezen
Best een optie toch?quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
18 tot 19 euro per uur had ik gelezen
Dat kan ik ook zonder rustgevende thee nu.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:54 schreef CherryLips het volgende:
O god ik heb rustgevende thee op en ik wil achter m'n pc slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |