Mondkapjes poetsen?quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:21 schreef Spablauw214 het volgende:
Mondkapjes en winkelmandjes poetsen man man man.
Was ook je kerstboom en kerstballen stukquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kneiterhard omhoog, 100k per dag met kerst
Laat het dan maar door Holland rondrazen!quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan de cijfers die er toe doen.
[..]
Niks aan de hand.
Vergeet je ratel niet te halen voor vanavond.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:16 schreef Noek het volgende:
Oh, de tyfus.
Ik ga snel naar buiten want we worden keihard opgesloten zo.
Dus we gooien de totale samenleving dicht voor 400 mensen op in de Intensive Care.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:21 schreef Confetti het volgende:
Dat de regering nog geen absolute, totale lockdown heeft afgekondigd is onbegrijpelijk. Dit gaat maanden duren om naar beneden te krijgen.
Dat denk ik ook iedere ochtend als ik naar beneden kijk onder de lakens...quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:21 schreef Confetti het volgende:
Dat de regering nog geen absolute, totale lockdown heeft afgekondigd is onbegrijpelijk. Dit gaat maanden duren om naar beneden te krijgen.
Waarom denk je dat het gaat afzakken? De testcapaciteit ligt op zijn gat waardoor de echte cijfers nog veel hoger zijn. Met de maatregelen van nu ga je de R niet veel drukken schat ik in.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit gaat snel weer afzakken inderdaad, maar misschien is er over drie jaar weer een nieuwe variant die heel snel besmet en ons naar de 50.000 gaat werken per dag?
Onder leiding van Hugo & Markquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
WIJ hebben er een teringzooi van gemaakt allen.
Ze kwam met voorbeelden van kinderen die achter een hek naar Sinterklaas keken en buiten moesten afdrogen etc. Allemaal debunked zooi.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:22 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ik luister niet, maar ik vrees dat ze gestruikeld is over haar Tafel toets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |