abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8213257
Na een eerder soortgelijks onderwerp te hebben gehad die om duistere reden gesloten is, deze topic..

Kan je wanneer je een relatie beeindigd als vrienden uit elkaar gaan??

Ik ben van mening van niet, je zal toch jaloers zijn wanneer hij/zij een ander heeft....

[url]www.f-orum.tk[/url]
  vrijdag 31 januari 2003 @ 22:32:39 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_8213265
Misschien omdat er al honderden van dat soort topics zijn?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_8213285
Volgens mij gaat dat niet nee. Dat is ook maar het beste, als er ruzie komt is het veel makkelijker
pi_8213304
Naar mijn mening ook niet. Het is mij nog nooit gelukt. Er spelen zoveel gevoelens mee, dat het onmogelijk is.

Ik ben benieuwd of er iemand andere ervaringen heeft...

vrijdag 31 januari 2003 @ 22:34:18 #5
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_8213309
da ken zejer, sterker nog: een van me exen is nu me beste vrindin
alhoewel ze wel ietsie skateriger is geworden
put
your
clothes
on!
pi_8213355
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 22:32 schreef Troel het volgende:
Misschien omdat er al honderden van dat soort topics zijn?
dus niet bijdehandje, maar omdat ik er een poll ofzo in had gezet...
[url]www.f-orum.tk[/url]
  vrijdag 31 januari 2003 @ 22:40:51 #7
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8213477
Ik denk dat ik het wel kan... wel als het zeg maar een ex is uit een serieuze relatie!

Het is toch een persoon waarmee je lief en leed hebt gedeeld en ookal is de relatie misschien stuk gelopen, ik zou altijd als een vriendin klaar staan voor m'n ex-vriend... in goede en moeilijke tijden. Ik denk dat je toch diep van binnen altijd wel van de persoon blijft houden, misschien in een andere vorm.. maar het is er wel...

[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 31-01-2003 22:43]

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_8213519
jawel kan wel, als de relatie maar niet te lang heeft geduurt...
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_8213556
tja valt te zien hoe intiem de relatie was. Als jullie heel dicht bij elkaar waren en elkaar heel goed hebben leren kennen dan zal het te moeilijk zijn om gewoon als vrienden om te gaan met elkaar. awkward situations guaranteed
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
  vrijdag 31 januari 2003 @ 22:44:15 #10
35448 David_Aames
Abre los ojos...
pi_8213562
heb het wel eens gehad, hoewel ik idd moet toegeven dat het wel even slikken is als diegene dan een andere relatie heeft, maar als je gewoon niet te egoistisch bent, en niet laat merken dat je er moeite mee hebt dan geeft dat geen problemen heb ik gemerkt.
"Forget everything you know about life, and just open your eyes..."
  vrijdag 31 januari 2003 @ 22:52:11 #11
14917 Bluescreen
Mooi blauw is niet lelijk
pi_8213752
Nou trust me dat gaat dus niet.
mijn ex wilde vrienden blijven en sinds heb ik niets meer van haar gehoord.

so fock it.

en idd als ze een nieuwe relatie krijgt is t echt een bittere pil voor je.

You control your dreams, but your dreams can control you
  vrijdag 31 januari 2003 @ 23:06:34 #12
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_8214045
hmm ligt er denk ik beetje aan of je vrienden was voordat je een relatie kreeg.. al heb ik geen exen die nu goede vrienden zijn.. je kunt wel vrienden blijven maar dingen zullen wel veranderen
pi_8214063
het is bij mij nu een half jaar uit en we zijn nog steeds goed bevriend, we zijn als vrienden uit elkaar gegaan en dat gaat nog steeds goed, als je allebei maar gewoon vrienden wilt blijven en meer niet.

zij heeft inmiddels een vriend en dat heeft me wel even wat gedaan, maar dat waren andere redenen, ik zie d'r nu alleen nog als een goede vriendin.

pi_8214125
Maar nog een vraagje dan...waarom zou je het überhaupt willen??
[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_8214528
waarom niet , alleen in het begin moet je denk ik allebei je tijd nemen om afstand te kunnen nemen van de ander. ligt ook een btje aan hoe lang de relatie was denk ik , maar zkr als je een lange relatie hebt gehad is het denk ik juist ook wel fijn om goeie vrienden te blijven het is tenslotte een persoon met wie je veel gevoelens en problemen mee hebt besproken.
Het leven is net een kroket, allebei vol rotzooi
pi_8214653
Nee, ik geloof niet dat je als vrienden uit elkaar kunt gaan. Ook vlak na de beëindiging van de relatie moet je afstand houden om er aan te kunnen wennen dat je niet langer ´bij elkaar hoort´. Als ieder zijn eigen leven weer heeft opgebouwd is een vriendschap misschien mogelijk, maar dan moeten wel alle gevoelens voor elkaar over zijn, anders krijg je geheid gedonder. Tot nu toe is het me niet gelukt om een vriendschap op te bouwen met een ex, dus ik geloof er niet zo in.
Pff
  zaterdag 1 februari 2003 @ 00:23:34 #17
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8215047
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 23:11 schreef rolfvp het volgende:
Maar nog een vraagje dan...waarom zou je het überhaupt willen??
Omdat als een relatie niet werkt, het niet per definitie wil zeggen dat een goede vriendschap dan ook niet zal werken..

Dat kan juist heel goed werken.... en dan heb je er toch een waardevolle vriendschap aan overgehouden..

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_8215960
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 22:34 schreef Jerruh het volgende:
alhoewel ze wel ietsie skateriger is geworden
Heet ze toevallig Avril?
pi_8217502
je kan niet als vrienden uit elkaar gaan...zeker niet als 1 persoon het besluit uit te maken...
wel kun je na een tijd vrienden worden met je ex....daar ben ik sterk van overtuigd...maar dan moet je er wel beiden voor gaan!!
pi_8217948
Ligt eraan hoe serieus je relatie is geweest... Ik zou er denk ik niet aan beginnen om 'gewoon vrienden' te blijven, omdat dat véél te gevoelig ligt dan allemaal
Sjah... weinig boeiends
pi_8218280
Het kan wel... ik heb een hele goede vriendschap met een ex van me. En eigenlijk geeft dat nooit problemen... alleen soms weinig tijd om af te spreken....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_8218331
hoi,

ik hoop dat ik het kan,ik zou het graag willen want na 22 jaar heb je toch alles gedeeld.
Ik heb er nu veel problemen mee omdat mijn vrouw een ander heeft en de manier waarop het allemaal gegaan is.
Maar misschien in de toekomst en bovendien moeten we met elkaar in contact blijven voor de kids wat niet altijd even makkelijk is.

peter

zaterdag 1 februari 2003 @ 11:54:58 #23
20439 Tyler_Durden
Mischief. Mayhem. Soap.
pi_8218492
niet als je nog gevoelens voor die ander hebt...no way ! waarom jezelf pijnigen....just move on
It's only after you've lost everything that you're free to do anything..
pi_8218543
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 11:34 schreef pgorkum het volgende:
hoi,

ik hoop dat ik het kan,ik zou het graag willen want na 22 jaar heb je toch alles gedeeld.
Ik heb er nu veel problemen mee omdat mijn vrouw een ander heeft en de manier waarop het allemaal gegaan is.
Maar misschien in de toekomst en bovendien moeten we met elkaar in contact blijven voor de kids wat niet altijd even makkelijk is.

peter

ohw das eg kut man, maar mag k vragen waarom jullie uit elkaar zijn gegaan?
[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_8219031
hoi.

lees mijn topic maar eens over de scheiding.
geplaatst door pgorkum.

Peter

zondag 2 februari 2003 @ 00:10:27 #26
37633 Wizard_of_life
His Infernal Majesty
pi_8229512
Offtopic: Eeeeh kan de titel aangepast worden? Want als me uit elkaar gaat dan blijft er weinig van me over... Verder zou ik ook niet in de dikke van Dale 'mekaar' kunnen vinden.

Ontopic: Ik heb sinds een tijdje een ex als vriendin, maar ja 't is dat we 150 km bij elkaar vandaan wonen en ik heb dr zelfs nog niet gezien sinds het uit is gegaan 2 jaar geleden (gaat wel gebeuren binnenkort). Verder zijn al m'n exen m'n leven uitgegaan momenten na het uitgaan. Voor mij is het net of het een gepasseerd station is. Niet dat ik het zo graag wil dat het zo loopt, maar het is nooit anders gelopen.

don't you know my tears will cause an inferno
pi_8229518
nee dat kan niet
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_8229659
Heel simpel, de ander wilt dat altijd, terwijl de een juist even afstand wilt hebben, aan de hand van hoe het uit gaat, wordt er eerst een belofte gedaan dat 'we' elkaar blijven zien, wat uitelkaar groeit, of dat we elkaar blijven zien met eerst even een time out.... van voor eeuwig of dat je elkaar blijft zien.. totdat iemand een andere relatie krijgt. en dan speelt jalouzie een rol. ik denk dat maar in 0.05 een 'vrienden blijven we' gevalltje daadwerkelijk stand houd.
[url=http://www.moviequotes.com/repository/titles/160993.html]crazy isn't being broken or swallowing a dark secret, its you or me amplified. [/url][br][url=http://www.lyricsfreak.com/a/anathema/64567.htm]Incessant, lustral masquerade[/url]
pi_8229871
Jah, dat kan!

Heb het nu met 2 'exen' Nog steeds heel goed contact, komen bij elkaar langs, bellen, smsen enzo. Maar je moet er wel allebeide achter staan, anders werkt het natuurlijk niet. Je moet niet het idee hebben dat je contact houdt met iemand, wie daar geen zin in heeft, maar zijn mond niet open doet.

zondag 2 februari 2003 @ 01:07:19 #30
34839 4br4x4s
Enjoy the silence
pi_8230601
Je kunt het altijd proberen. Het hangt natuurlijk sterk af van hoe je uit elkaar bent gegaan. Ik ben nooit met ruzie uit elkaar gegaan, maar ik ben met geen van mijn exen nog bevriend. Ook niet zo'n behoefte aan.
  zondag 2 februari 2003 @ 11:03:02 #31
43457 djurny
Tupperware Tuning Technologies
pi_8233516
exen die vrienden willen blijven hebben de magische kracht om een dikke laag onverschilligheid en egoisme om zich heen te bouwen... zoals titus zegt "SHIELD!!!!....".
en ook al zou je beide willen, het is toch een net als fietsen op een fiets zonder banden, hardlopen op de wc... de 1 zal toch weer zoiets hebben van... "ja! dit is het!" en zal meer willen terwijl de ander gevoelens aan t onderdrukken is, of gewoonweg egoistisch is...
misschien zal het wel mogeljk zijn na een aantal jaren of iig als je alle2 iemand anders hebt gevonden, want het blijft een klap in je gezicht als je te horen krijgt wat "de ander" allemaal "gelfikt" heeft...

kort samengevat... op korte termijn?? fat chance!!

[vul hier een quasi-intellectuele uitspraak in] NOT!!! bwaha
pi_8233759
het kan, maar het is erg moeilijk.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')