Kan je wanneer je een relatie beeindigd als vrienden uit elkaar gaan??
Ik ben van mening van niet, je zal toch jaloers zijn wanneer hij/zij een ander heeft....
Ik ben benieuwd of er iemand andere ervaringen heeft...
quote:dus niet bijdehandje, maar omdat ik er een poll ofzo in had gezet...
Op vrijdag 31 januari 2003 22:32 schreef Troel het volgende:
Misschien omdat er al honderden van dat soort topics zijn?
Het is toch een persoon waarmee je lief en leed hebt gedeeld en ookal is de relatie misschien stuk gelopen, ik zou altijd als een vriendin klaar staan voor m'n ex-vriend... in goede en moeilijke tijden. Ik denk dat je toch diep van binnen altijd wel van de persoon blijft houden, misschien in een andere vorm.. maar het is er wel...
[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 31-01-2003 22:43]
so fock it.
en idd als ze een nieuwe relatie krijgt is t echt een bittere pil voor je.
zij heeft inmiddels een vriend en dat heeft me wel even wat gedaan, maar dat waren andere redenen, ik zie d'r nu alleen nog als een goede vriendin.
quote:Omdat als een relatie niet werkt, het niet per definitie wil zeggen dat een goede vriendschap dan ook niet zal werken..
Op vrijdag 31 januari 2003 23:11 schreef rolfvp het volgende:
Maar nog een vraagje dan...waarom zou je het überhaupt willen??
Dat kan juist heel goed werken.... en dan heb je er toch een waardevolle vriendschap aan overgehouden..
quote:Heet ze toevallig Avril?
Op vrijdag 31 januari 2003 22:34 schreef Jerruh het volgende:
alhoewel ze wel ietsie skateriger is geworden
ik hoop dat ik het kan,ik zou het graag willen want na 22 jaar heb je toch alles gedeeld.
Ik heb er nu veel problemen mee omdat mijn vrouw een ander heeft en de manier waarop het allemaal gegaan is.
Maar misschien in de toekomst en bovendien moeten we met elkaar in contact blijven voor de kids wat niet altijd even makkelijk is.
peter
quote:ohw das eg kut man, maar mag k vragen waarom jullie uit elkaar zijn gegaan?
Op zaterdag 1 februari 2003 11:34 schreef pgorkum het volgende:
hoi,ik hoop dat ik het kan,ik zou het graag willen want na 22 jaar heb je toch alles gedeeld.
Ik heb er nu veel problemen mee omdat mijn vrouw een ander heeft en de manier waarop het allemaal gegaan is.
Maar misschien in de toekomst en bovendien moeten we met elkaar in contact blijven voor de kids wat niet altijd even makkelijk is.peter
Ontopic: Ik heb sinds een tijdje een ex als vriendin, maar ja 't is dat we 150 km bij elkaar vandaan wonen en ik heb dr zelfs nog niet gezien sinds het uit is gegaan 2 jaar geleden (gaat wel gebeuren binnenkort). Verder zijn al m'n exen m'n leven uitgegaan momenten na het uitgaan. Voor mij is het net of het een gepasseerd station is. Niet dat ik het zo graag wil dat het zo loopt, maar het is nooit anders gelopen.
Heb het nu met 2 'exen' Nog steeds heel goed contact, komen bij elkaar langs, bellen, smsen enzo. Maar je moet er wel allebeide achter staan, anders werkt het natuurlijk niet. Je moet niet het idee hebben dat je contact houdt met iemand, wie daar geen zin in heeft, maar zijn mond niet open doet.
kort samengevat... op korte termijn?? fat chance!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |