Niet zo boos!quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:45 schreef A6 het volgende:
[..]
Fatty die zich aangesproken voelt gespot
Mijn smaak is niet veranderd door corona.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:47 schreef oppiedoppie het volgende:
Of je smaak is veranderd door corona? Heeft kennis van mij ook.
Razend deze userquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niet zo boos!
Nee totaal niet, maar goed uit jouw mond komen toch alleen maar one-liners, dus dat zal je brein wel niet kunnen bevatten.
Viesmad deze userquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niet zo boos doen joh!
Laat Almere je nou niet verpesten.
Staat ook op de nieuwe verpakking...quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:27 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Dacht eerst dat ik een maandag ochtend gevalletje had, maar nu in een tijdsbestek van vier weken al zes verschillende blikjes gekocht over heel Nederlandse en nu weet ik het zeker.
Ze hebben stiekem de smaak veranderd en nu zit er zo'n achterbaks na-smaakje aan nadat het door je huig gegaan is en het echte coke-gevoel bij de eerste slok is ook weg.
Klacht: Fabrikanten die stiekem producten veranderen.
Ziedend deze userquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik prikkel je hè, geef maar toe
Er komt nu niets meer anders uit dan een one-liner.
Ronald Koemanquote:Op dinsdag 16 november 2021 14:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Viel mij ook op ja. Coke Zero kwam sinds een jaar of 2-3 erg dicht bij de gewone Coke maar nu zijn ze weer een stap achteruit gegaan lijkt het.
Wie ben jij nou weer?quote:
Viesmadquote:Op dinsdag 16 november 2021 14:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat is A6 uit Almere in de 'Randstad'
quote:
Niets mis met een colaatje op zijn tijd maar 's ochtends cola drinken duidt wel vaak op een situatie waarbij je te maken hebt met paupers. Zit je nu toevallig halve liters te klappen naast de frituur in je voortuin?quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:27 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ze hebben stiekem de smaak veranderd
Echt? Ik proef totaal geen verschilquote:Op dinsdag 16 november 2021 16:07 schreef KingRoland het volgende:
Kijk die vieze alcoholisten in dit topic :’)
Maar goed indd, ik heb ook gemerkt dat ze het hebben veranderd. Bij zero proef je dat het meest
Weet jij wel wat er over het algemeen met maandagochtend gevalletje word bedoeld?quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:11 schreef Raw85 het volgende:
[..]
[..]
Niets mis met een colaatje op zijn tijd maar 's ochtends cola drinken duidt wel vaak op een situatie waarbij je te maken hebt met paupers. Zit je nu toevallig halve liters te klappen naast de frituur in je voortuin?
Gelet op het aantal fouten in je post zal dit wel iets zijn dat leeft onder arbeiders. Daar heb ik dan inderdaad geen verstand van.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:13 schreef Werkman het volgende:
[..]
Weet jij wel wat er over het algemeen met maandagochtend gevalletje word bedoeld?
Dat duid meestal op de kwaliteit van het product, (Maandagochtend heeft zogezegd niemand zin om zijn best te doen) niet op het tijdstip waarop het gebruikt word.
Dat bedoeld TS volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |