SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 15 november 2021 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
liesje1979 in GC / [KSC #13603] Iedereen in de achterklep
Sinds wanneer staat dat naam in erbijquote:Op maandag 15 november 2021 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En wat is het nut?quote:Op maandag 15 november 2021 22:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat dat naam in erbij
Whut zie ik nu voor het eerst.quote:Op maandag 15 november 2021 22:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat viel me ook net op. Zal wel sinds vandaag ofzo zijn danquote:Op maandag 15 november 2021 22:49 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 november 2021 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat is een Urban AH?quote:Op maandag 15 november 2021 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier ligt een Urban Albert Heijn. Grootste voordeel is dat het 2 minuten lopen is en de drank koel is. Maar voor mijn dagelijkse boodschappen ga ik er niet naartoe.
Zo'n lege snoepzak voor die verrimpelde ariequote:Op maandag 15 november 2021 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ljkt ook alsof hij wijdbeens zit
quote:
Ja dat dacht ik ook.quote:Op maandag 15 november 2021 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ljkt ook alsof hij wijdbeens zit
Een of ander nieuw concept dat ze in steden toe willen passen. Oftewel een normale Albert Heijn in een AH-to-go proberen te proppen, maar dan aanbod dat toegespitst is op hipsters enzo.quote:
Nouhouquote:
Wat ingewikkeld allemaal.quote:Op maandag 15 november 2021 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een of ander nieuw concept dat ze in steden toe willen passen. Oftewel een normale Albert Heijn in een AH-to-go proberen te proppen, maar dan aanbod dat toegespitst is op hipsters enzo.
Albert Heijn werkt aan een nieuw concept dat later dit jaar in de Vershal Het Veem in de Eindhovense wijk Strijp-S gerealiseerd moet worden. Dat melden diverse bronnen in Distrifood. Het gaat om een zogeheten urban-winkel, een uitgebreide AH To Go, afgestemd op de lokale klant, te weten één- en tweepersoonshuishoudens.
Oh gewoon een te kleine AH in een woonwijk maar dan met To-Go prijzenquote:Op maandag 15 november 2021 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een of ander nieuw concept dat ze in steden toe willen passen. Oftewel een normale Albert Heijn in een AH-to-go proberen te proppen, maar dan aanbod dat toegespitst is op hipsters enzo.
Albert Heijn werkt aan een nieuw concept dat later dit jaar in de Vershal Het Veem in de Eindhovense wijk Strijp-S gerealiseerd moet worden. Dat melden diverse bronnen in Distrifood. Het gaat om een zogeheten urban-winkel, een uitgebreide AH To Go, afgestemd op de lokale klant, te weten één- en tweepersoonshuishoudens.
kan ik ookquote:Op maandag 15 november 2021 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik wil gamen wil ik gewoon lekker op de bank liggen en zeker weten dat het spel gewoon werkt
Zal wel weer over nagedacht zijnquote:Op maandag 15 november 2021 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als de Jumbo city?quote:Op maandag 15 november 2021 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met allemaal hippe dingen, geen huismerken en veel vega shizzlequote:Op maandag 15 november 2021 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh gewoon een te kleine AH in een woonwijk maar dan met To-Go prijzen
Klinkt als een matige supermarkt.quote:Op maandag 15 november 2021 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met allemaal hippe dingen, geen huismerken en veel vega shizzle
Dus eigenlijk is de enige reden om daar te komen als alle andere winkels dicht zijn en je nu absoluut iets moet hebben?quote:Op maandag 15 november 2021 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met allemaal hippe dingen, geen huismerken en veel vega shizzle
Thuisbezorgd.nlquote:Op maandag 15 november 2021 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is de enige reden om daar te komen als alle andere winkels dicht zijn en je nu absoluut iets moet hebben?
Die enorm smalle inderdaad.quote:Op maandag 15 november 2021 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Is dat die AH in die markt-achtige hal met al die vreetkraampjes?
Daar ben ik geweest.quote:Op maandag 15 november 2021 22:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die enorm smalle inderdaad.
Mijn gedachte ja, waarschijnlijk nog goedkoper ookquote:
Ik vermoed dat er leuke hippe mensen komen die vaak liedjes neuriën.quote:Op maandag 15 november 2021 22:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het aanbod is best wel goed. En alle drank is gekoeld
quote:Op maandag 15 november 2021 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er leuke hippe mensen komen die vaak liedjes neuriën.
Neh dan zou hij zodra hij opstond geen handdoek om hebben gedaan denk ik, gewoon niet bewust ervan denk ik.quote:Op maandag 15 november 2021 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Maar die man is in de 80 ofzo, denk dat hij gewoon schijt heeft.
De dichtstbijzijnde AH hebben ze onlangs een opvangtehuis naast geopend voor daklozen, de rijen gaan daar best snel, staan altijd een paar mannen in Wibra kleding met twee of drie blikjes voor en achter me, soms heb ik daar zin in, soms niet, tijdje een zelfscankassa geweest maar dat werkte niet zo heel erg best.quote:
Dat heb ik bij de Dirk. Sta je altijd in de rij met Polen die blikken bier en knakworsten kopen. Voel wel als thuiskomenquote:Op maandag 15 november 2021 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde AH hebben ze onlangs een opvangtehuis naast geopend voor daklozen, de rijen gaan daar best snel, staan altijd een paar mannen in Wibra kleding met twee of drie blikjes voor en achter me, soms heb ik daar zin in, soms niet, tijdje een zelfscankassa geweest maar dat werkte niet zo heel erg best.
Degene waar ik naartoe ga is het altijd wel ok. Hoewel mijn vriendin het liefste gewoon besteld en laat bezorgen. Ik vind het leuker om beetje door de winkel te banjeren.quote:Op maandag 15 november 2021 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde AH hebben ze onlangs een opvangtehuis naast geopend voor daklozen, de rijen gaan daar best snel, staan altijd een paar mannen in Wibra kleding met twee of drie blikjes voor en achter me, soms heb ik daar zin in, soms niet, tijdje een zelfscankassa geweest maar dat werkte niet zo heel erg best.
Ineens zin in een glas knaksapquote:Op maandag 15 november 2021 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik bij de Dirk. Sta je altijd in de rij met Polen die blikken bier en knakworsten kopen. Voel wel als thuiskomen
Als kind vond ik dat lekker ruikenquote:Op maandag 15 november 2021 23:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ineens zin in een glas knaksap
Ja ik ook, ik ben echt supermarktverslaafd of zo, nou ja ga het liefst naar de Sligro, lekkere dingen snuffelenquote:Op maandag 15 november 2021 23:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Degene waar ik naartoe ga is het altijd wel ok. Hoewel mijn vriendin het liefste gewoon besteld en laat bezorgen. Ik vind het leuker om beetje door de winkel te banjeren.
quote:Op maandag 15 november 2021 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als kind vond ik dat lekker ruiken
Ik ken een vrouw uit Antwerpen die dit drinkt.quote:Op maandag 15 november 2021 23:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ineens zin in een glas knaksap
Toch niet die ene?quote:Op maandag 15 november 2021 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ik ken een vrouw uit Antwerpen die dit drinkt.
Nu kennen we allemaal een vrouw uit Antwerpen die dit drinkt.quote:Op maandag 15 november 2021 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
In België hebben ze ook knakballenquote:Op maandag 15 november 2021 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ik was laatst bij de reuze Jumbo in Veghel. Die is ook wel aardig.quote:Op maandag 15 november 2021 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik ben echt supermarktverslaafd of zo, nou ja ga het liefst naar de Sligro, lekkere dingen snuffelen
Dit wist ik niet.quote:Op maandag 15 november 2021 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
Als je vaak bij een AH to go komt kan je trouwens via de app sparen voor gratis producten. Als je bijvoorbeeld een aantal keer een stuk fruit hebt gekocht kan je gratis een stuk fruit halen.
2x naar de film op 1 dag? Jij voelt een sluiting aankomen zeker?quote:Op maandag 15 november 2021 23:16 schreef CherryLips het volgende:
Last Night in Soho was ook leuk vanmorgen.
Nooit geweest, kan ik wel eens langspiepen een keertje, de HANOS-ISPC in Breda is trouwens ook wel het Walhalla.quote:Op maandag 15 november 2021 23:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was laatst bij de reuze Jumbo in Veghel. Die is ook wel aardig.
* noteert voor zaterdagquote:Op maandag 15 november 2021 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In België hebben ze ook knakballen
Lijkt me ook leuk ja.quote:Op maandag 15 november 2021 23:16 schreef CherryLips het volgende:
Last Night in Soho was ook leuk vanmorgen.
quote:Op maandag 15 november 2021 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In België hebben ze ook knakballen
Vond dat ze het wel leuk gedaan hadden daar.quote:Op maandag 15 november 2021 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit geweest, kan ik wel eens langspiepen een keertje, de HANOS-ISPC in Breda is trouwens ook wel het Walhalla.
Lekker snuffelen naar nieuwe producten om uit te proberen, helemaal enthousiast thuiskomen en er dan achter komen dat het helemaal niet lekker smaakt. Maar de kick van iets nieuws is altijd wel leuk.quote:Op maandag 15 november 2021 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik ben echt supermarktverslaafd of zo, nou ja ga het liefst naar de Sligro, lekkere dingen snuffelen
Ja precies dit, als er ergens nieuw of verbeterd op staat dan rits ik het al meequote:Op maandag 15 november 2021 23:19 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Lekker snuffelen naar nieuwe producten om uit te proberen, helemaal enthousiast thuiskomen en er dan achter komen dat het helemaal niet lekker smaakt. Maar de kick van iets nieuws is altijd wel leuk.
Jij ging slapenquote:Op maandag 15 november 2021 23:20 schreef bitterbal het volgende:
Er komt echt een intense brandlucht van buiten maar zie nergens iets
quote:Op maandag 15 november 2021 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je met knakballen terug uit België.
Knakballen in de kerstboom dit jaar.quote:Op maandag 15 november 2021 23:21 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Maar niet naar de kerstmarkt denk ik?
Is Eau de Rotterdam.quote:Op maandag 15 november 2021 23:20 schreef bitterbal het volgende:
Moet LT nu met een nieuw kattenplaatje komen?quote:Op maandag 15 november 2021 23:20 schreef bitterbal het volgende:
Toch een klein beetjequote:Op maandag 15 november 2021 23:21 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Maar niet naar de kerstmarkt denk ik?
300 katten liken dit bericht.quote:Op maandag 15 november 2021 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Knakballen in de kerstboom dit jaar.
quote:Op maandag 15 november 2021 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Knakballen in de kerstboom dit jaar.
Leuk!quote:
Misschien brand k zo wel wegquote:Op maandag 15 november 2021 23:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat schrijf je maar in je dagboek. Na het kattenplaatje heb jij een postverbod,
Drugsquote:Op maandag 15 november 2021 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon iets in de haven wat aan het fikken is.
Ja. Die ene is nu uitgewerktquote:Op maandag 15 november 2021 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet LT nu met een nieuw kattenplaatje komen?
Nee, niet eensquote:Op maandag 15 november 2021 23:24 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Leuk!Een compromis gesloten dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |