Oja dat is waar ook tegenwoordig (ik kijk nog maar weinig eredivisie zoals je merkt)quote:Op maandag 15 november 2021 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar staat Blind dan bij Ajax, Caland?
?quote:Op maandag 15 november 2021 20:42 schreef Caland het volgende:
Blind staat geen linksback bij Ajax, Johan
Pedersen gaat Blind slopen.quote:Op maandag 15 november 2021 20:54 schreef TweedeKlum het volgende:
Arrogant en neerbuigend wordt er gesproken over Noorwegen, dat gebeurde 20 jaar terug ook over Ierland.
Pedersen lijkt mij de grootste achilleshiel van de Noortjes.quote:
Het kastje van Blind is weer opgeladen na het weekend, komt goed.quote:Op maandag 15 november 2021 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pedersen lijkt mij de grootste achilleshiel van de Noortjes.
(Blind ook die van ons als hij zoals dit weekend speel trouwens)
Gewoon net uitgelegd gekregen van de arts in het ziekenhuis.quote:Op maandag 15 november 2021 20:57 schreef TweedeKlum het volgende:
Hij heeft het even snel uit zijn hoofd geleerd, of het staat op een bord.
Waarom?quote:Op maandag 15 november 2021 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pedersen lijkt mij de grootste achilleshiel van de Noortjes.
Omdat hij in de opbouw vrijwel altijd (te) hoog staat en al het gevaar zowat van links komt bij NL. Ik ga niet Jan van Halst quoten maar die haalde daar net ook nog wat beelden bij van Letland waar steeds gevaar uit kwam. En als ze in gaan zakken komt hij verdedigend ook wel in de problemen, naast dat hij dat tactisch nog onvoldoende lijkt te begrijpen in de wedstrijden die ik heb gezien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |