Dit is jou plek vanavondquote:Op dinsdag 16 november 2021 19:01 schreef XDo het volgende:
Spelen we eigenlijk tegen hoge noren of lage noren zo?
Ik denk dat Haaland niet scoort vanavond, Klaas.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die noren kunnen er geen reet van. Die Haaland kan er ook geen kut van
Ik begrijp er echt geen kut van waarom die Haaland zo overhypt wordt.
Het is gewoon een middelmatige voetballer die veel ruimte nodig heeft. Het is een typische speler voor counterploegen.
Bij ploegen die in de kleine ruimtes moeten voetballen is die Haaland helemaal ongeschikt. Dus ongeschikt voor de echte top.
Haaland is blessa:quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik denk dat Haaland niet scoort vanavond, Klaas.
Ik verwacht minimaal 1 rode kaart vanavond.quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:04 schreef -XOR- het volgende:
Niet te hopen dat bij die Noren schwalbekoning Grunde Njøs ook meedoet, want dan escaleert de boel uit de hand.
Jij en kordaat handelenquote:Op dinsdag 16 november 2021 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja wedstrijdanalyses van het niveau Jip en Janneke daar kan ik weinig aan doen.
Anders moet ik @:onlogisch ook aanpakken voortaan
Nee, ga verder opruimen. Koppijn van spanning.quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:13 schreef GGMM het volgende:
Klaasweetalles en Kluun in hetzelfde topic
Dit is een nachtmerrie
Maat. Wat denk je vanavond?quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:13 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Nee, ga verder opruimen. Koppijn van spanning.
Krijgen mods stukloon voor iedere post in hun subforum?quote:
Dan zou ik een hoop verdiend hebben op 15 januari 2017quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Krijgen mods stukloon voor iedere post in hun subforum?
Nee per verwijderde post.quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Krijgen mods stukloon voor iedere post in hun subforum?
Nee per banquote:
Ai, dat had je in bitcoin moeten laten uitbetalen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan zou ik een hoop verdiend hebben op 15 januari 2017
Jij ook al....quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klaas jongen. Goed te zien dat je er weer bent. Wat heb ik me ingezet voor jou terugkeer zeg!
Hopelijk heeft Wijnaldum er vandaag wel zin in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |